Regisztráció Blogot indítok
Adatok
0dzsud0

0 bejegyzést írt és 1706 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Böcskei elég jól elemez: - tulajdonképpen azt mondja el udvariasan, hogy a liberális elit elszigetelte magát a társadalomtól, így el is vesztette emiatt a hatalmat az emberek lelke felett. Amiben téved: hogy ilyen Magyarországon sose volt még, nem alakult ki elit szerinte. Az…..
0dzsud0 2024.11.16 16:57:28
@vergyula: Simán lehet, hogy most is csaltak és ezzel EGYÜTT ért el Harris olyan eredményt, amilyet.
A Trump-győzelem váratlan eredménye. Az egyik ukrán forrás, amit követek a háborúval kapcsolatban az ukr.life. Elég jó, mert nem meséket adnak elő. Abszolút ukránpártiak, oroszellenesek a háború kapcsán, de ezt nem fantasztikus álmok alapján adják el - lásd, az orosz katonák fele meghalt, másik…..
0dzsud0 2024.11.16 16:53:33
@Boldeone2: "Pont az a baj, hogy bedőltek sokan az orosz atomfenyegetésnek!"

Tehát ha MÉG nem váltotta be Oroszország a fenyegetést, akkor szerinted innentől ilyen lehetőséggel már nem is kell számolni? Azért nagy stratéga vagy te, Boldi! :)

"Nagy hatótávú rakétákat kell adni Ukrajnanak, amivel be tudják lőni Moszkvát"

Hát ha azt akarod tesztelni, hogy csak blöfföl-e Moszkva, akkor arra ez tényleg jó. De máskülönben egy ilyen döntés alá is írta Kijev halálos ítéletét. Én azt amúgy nem szeretném. Jártam ott, megtaláltam a város szépségeit, ne basszuk már szét az egészet a hozzád hasonló elmebeteg állatok miatt, köszi!
A megválasztott új amerikai elnök folyamatosan üzenget Kijevbe: a dolgok meg fognak változni. A dolog komolyságát jelzi: ezek nem amolyan hirtelen mondások, hanem diplomatikus módon zajló üzenetek. Egyszer mondanak valamit, majd visszavonják, majd pedig megint mondják más alakban - ez a…..
0dzsud0 2024.11.13 08:12:18
@valis47: Egymáshoz biztosan nincs közük, a német nagytőkéhez viszont külön-külön mindkettőnek van, ZorróFaszternek aztán elhiheted.
bircahang A libbant inga 2024.11.12 12:12:00
A korábban kifejezetten ballibellenes Puzsér szellemi fejlődése elért a teljes szinkronig a ballib fősodorral. Kiderült: a Puzsér és üzlettársai által létrehozott Inga Kávéház valójában az új ballib szalon. Megnéztem több műsort is, de a legutóbbi mindent ver. Összegyűlt 4 ballib…..
0dzsud0 2024.11.13 08:09:08
@ZorróAszter: A német nagytőke, ugye? Sosem találtuk volna ki, tiszta szerencse, hogy itt töltöd nyugdíjas napjaidat a blogon.
bircahang Mint a szovjetek 2024.11.08 12:12:00
A liberális elit túlságosan előrenyomult, s beleesett saját csapdájába. A túlhatalom átka ez. Ha nagy a nyomás, a kisember megtanulja mit és hogyan kell színlelni. Az egész kommunista rendszer erre volt példa: mindenki megtanulta mi az elvárás, azt külsőleg teljesítette is, közben belül meg…..
0dzsud0 2024.11.09 11:17:13
@GyMasa: "Sőt, ha őszinték vagyunk, azt kell mondani, hogy Orbánék is elhitték, hiszen különben nem kezdtek volna bele abba az ésszerűtlen pénzszórásba."

Nem az elhitték a jó szó erre, hanem pontosan tudják, hogy a kamu ellenzéki közvéleménykutatásoknak és komoly hatása tud lenni a választási preferenciákra és egyáltalán a szavazási hajlandóságra. Ezért is bízza meg az ellenzék Pulait és a Záveczet is, épeszű ember nem is fizetne másért nekik, hiszen semmi közük a valósághoz. Az ellenzék a saját buborékában nem a valóság megismerésében érdekelt, hanem a hitben és a reményben. Ezt biztosítják számukra az ilyen "mérések", és ideig-óráig még eredményesen. Aztán persze minden egyes választási eredmény erodálja a hitelességüket jócskán, de addig is a Fidesznek dolgoznia kell az ellenhatáson, ráadásul nem bízzák a véletlenre, ráküldenek sokszorannyi erőforrást, ezen ne múljon! De egyébként ha közvéleménykutatókról beszélünk, lassan már tényleg csak a kormányközelieknél van bármekkora know-how, a többiek még mindig a 15-20 éve kialakított adatbázisaikból, érdemi módszertani frissítés nélkül próbálják előállítani a megfejtést újra meg újra, nettó pénzmosoda egyébként mind, akik nem mérnek, hanem rajzolnak. Lassan talán meg lehet már szabadulni tőlük is.
A liberális választási logika egyszerű. Nyertek az "európapártiak" és a "nyugatpártiak"? Akkor nincs látnivaló: a demokrata ember elismeri a demokrácia működését. Vesztettek az "európapártiak" és a "nyugatpártiak"? Akkor el lett csalva a választás, beavatkozott a KGB, az igaz demokrata…..
0dzsud0 2024.11.07 15:13:25
@vasútihíd: Én ebben nem mertem hinni, de örülök, hogy igazad volt.
bircahang Feketeöves tombolás 2024.11.07 12:12:00
A magyar ballibek fanatikusabb hívei Kamala Harrisnak, mint az átlag amerikai demokrata keménymag. A bukás nagyon érzékenyen érintette őket. Alapvetően 3 kommentelői csoport alakult ki. Az egyik szerint csalás történt, Putyin beatkozott. Fel vannak háborodva, miért nem tesz ez ellen…..
0dzsud0 2024.11.07 13:17:44
@Boldeone2: "Egyszerűen egy nő, különösen hogy afroamerikai még sok az amerikai társadalomnak, még a demokrata szavazóknak is"

Szerintem nem erről van szó, hanem hogy Harris sajnos mást sem tudott felmutatni, mint hogy ő egy nemfehér nő. Teljesen természetes, hogy csak ezért senkit nem fognak megszavazni. Akkor sem, ha nácizzák őket különben.

"Egyébként drámai dolgok nem történtek, Trump kb a múltkori számait hozza, nincs előretörés."

Végül is csak az első comeback 1892 óta, semmi különös, nem is történelmi esemény, á dehogy. :D

"A megosztottság azért látható"

Ez azért messze nem új dolog, és nagyon sok országban így szokott lenni. Budapest sem úgy szavaz, mint az ország többi része. Bécs sem. Moszkva sem.
0dzsud0 2024.11.07 13:18:37
@Gery87: "A balhézó négerek meg majd szét lesznek verve."

Ámen. :D
0dzsud0 2024.11.07 13:19:43
@Gery87: Ritka alkalmak egyike, de itt egyáltalán nincs vita köztünk.
Hírek a Gonosz Birodalmának fővárosából! Nem lehet tudni még biztosan az amerikai választás eredményét. Egyelőre úgy tűnik, nyerni fog Trump. Ami jó hír. De ha végül Harrist hozzák ki győztesnek, az se változtat a lényegen. A fontos ugyanis, hogy ma már a Birodalom központjában,…..
0dzsud0 2024.11.06 17:58:31
@Tapi2021: "Ha ez ellen nem talál ki valamit, most is így lesz."

Remélhetőleg "kitalálja" rá a szenátus mellett a képviselőházbeli republikánus többséget is, és máris elég kedvező helyzetben találja magát. :D
0dzsud0 2024.11.06 21:46:28
@ZorróAszter: "Trump ugyanolyan muppetfigura mint Biden vagy az összes többi."

És a német nagytőke rángatja dróton, fogadjunk!!
0dzsud0 2024.11.06 21:47:46
@Deak Tamas: "JD Vance kettőt sem szarozna, ha"

Illetve amúgy is készíthetünk arra, hogy esetleg ő lesz a következő elnök. Nagyot ment már eddig is.
bircahang Független újságírás 2024.11.05 12:12:00
Mintha paródia lenne, pedig valóság. A Klub Rádió már 60 éven felüli, de magát máig flörtös tinédzsernek képzelő és így is viselkedő újságírónője műsort készített az amerikai elnökválasztásról. Meghívott két ballib szakértőt. Meg kell mondani: a szakértők tényleg szakértők. Azaz nem rejtik…..
0dzsud0 2024.11.06 09:19:57
@Boldeone2: "Egyészt teljesen indifferens az USA dollár tartozásállománya, egy állam soha nem mehet csődbe a saját pénzében!"

Ez igaz, úgyhogy többször meg ne halljam egyik balos kis csicskától se, hogy hogy áll szerintük a magyar államadósság! :))

A többi sületlenségedet már nem lektorálom végig...
0dzsud0 2024.11.06 09:24:27
@Boldeone2: Elképesztő, hogy lassan tíz éve ugyanazt a baromságot szajkózod, amiért nem én, nem is a Fidesz, de az élet is pofáncsapott már titeket ezerszer. Pár évig még tud működni az agymosoda, de mára már objektív tény, hogy nekünk, és egyedül nekünk volt igazunk a migránsok kapcsán 2015-ben. Te meg jössz, hogy jó, hát volt Dublin III, de nem volt az olyan komoly. Nyomorult bohóc vagy. :)
A kis drog- és homokpártoló magyarellenes libbant háborúzni akar: a Nomentum még küzdő patkánya - nem akar a süllyedő Soros-hajóról a vízbe ugrani Most hogy a Nomentum a megszűnés előtt áll, már nem kell taktikáznia, nyíltan kimondhatja: háborút akar, ha lehet, világháborút. Mert a…..
0dzsud0 2024.10.31 08:34:25
@alöksz róz: Ballib érvek. :D
0dzsud0 2024.10.31 13:16:04
@alöksz róz: Itt akkor bizony nálad van a bizonyítási teher. Lássuk, mit nem teljesítünk? :D
0dzsud0 2024.11.04 08:59:11
@alöksz róz: Igen, a "dehogy teljesítünk." szerintem is totál komolytalan cáfolat volt, ezért is röhögtelek ki a faszba. :D
bircahang Kiábrándult fideszes 2024.11.01 12:12:00
Én eddig azt hittem, hogy a kiábrándult fideszes az csak a ballibek fantáziája. Most alaposan meglepődtem: személyesen láttam ilyet. Az illető nemrég még fanatikus fideszes volt, de abból az agyatlan típusból: viktorviktor! kiáltással az ajkán járt gyűlésekre, s mindenkit kommunistának…..
0dzsud0 2024.11.01 17:32:11
@vasútihíd: "mert a felmérések ott sem érik el teljes mértékben a szavazóbázisát"

Nem a közvéleménykutatók módszertanával lesz a probléma, hanem már megint a mainstream ballib médiával és ostoba szektájával, akik miatt Trump-szavazónak lenni egy stigma. Így aztán ezek egy része még a közvéleménykutatóknak sem fog őszintén megnyilvánulni, hogy kire fog szavazni.

Ezzel együtt természetesen semmi garancia nincs arra, hogy Trump fog nyerni, sőt. Ez még messze nem lefutott mérkőzés.

"trump vezet minden csatatérállamban."

A legutóbbi felmérések szerint a 7 csatatérállam közül 4-ben vezet - hibahatáron belül - Trump (Nevada, Arizona, Észak-Karolina és Georgia), amelyek összesen 49 elektort hoznak; és 3-ban vezet Harris (Wisconsin, Michigan és Pennsylvania), amelyek összesen 44 elektort hoznak. Dehát f@sz tudja, hogy mi lesz a vége...simán lehet szó a republikánus szavazók alulméréséről és közvéleménykutatói túlkorrekcióról is, vagy akár még a Trump-szavazók szándékos "altatásáról" is, hátha kevéssé aktivizálódnak egy látszólagos vezetés esetében. És akkor még ott van a választási rendszer azon sajátossága is, hogy sokkal-sokkal könnyebb csalni benne, mint gyakorlatilag bármelyik fejlettvilágbeli választórendszerben (a mindenkori baloldal földrajzi helytől függetlenül szeret is élni ezzel a lehetőséggel, ezt is jól tudjuk). '16-ban behúzta Trump, szerintem azért is, mert senki nem számított rá...azóta viszont már még tudatosabban küzdenek ellene. Meglátjuk, hogy idén mekkora sikerrel.

Ja, és persze még ott van egy (szerintem) jelentős réteg is, akik szerint "még mindig inkább egy fehér férfi, mint egy nő, pláne nemfehér nő", ezekben is bízhat Trump, meg még egy sor, személyéhez köthető dologban, ami az ő malmára hajthatja a vizet (MAGA-kampány, merénylet ellene stb.).
Kiváló hír: immár fél éve halott a hírhedt Határátkelő Blog. A honlap üres, a profilokban fél évnél régebbi minden bejegyzés, az utolsó cikk márciusi. Az egykor nagy hévvel indított szélsőliberális, vadul magyarellenes blog már csak jelképesen létezik. Emléknek maradt az utolsó cikk…..
0dzsud0 2024.10.27 22:09:27
@vasútihíd: "és nem kell bedőlni a libsi propagandának és csak az anyagiakat nézve kitántorogni nyugatra"

Ez így jól hangzik, de a libsi propaganda sajnos erős, és fiatalon még nagyon könnyen bekajálható. Szóval szerintem lehessen még pofánbaszni is egy kicsit a politikai alapon fiatalokat manipulálókat. Például a határátkelő nevű szennyblog megszűnése már egy nem rossz dolog, csak sajnálom ilyenkor már kicsit, hogy nem előbb és erőszakkal múltak ki. :D

"egy dolog hiányzik hogy aki áruló módon dobbant az fizesse meg amit ráköltöttünk."

Van persze ebben is valami, azokat például én is utálom, akik nagy pofával kimennek és köpködnek vissza az itthon maradó, szerintük nyilván lúzerekre, közben meg az itthoniak fizetik a szülei/nagyszülei nyugdíját...
0dzsud0 2024.10.27 22:27:06
@vergyula: Ez nagyon jó, de ilyet mindenki tud ám. Egyszerűen már megint annyi történt, hogy te ballibként nyilván a neked szimpatikus ballib "tényadatokat" szopod be.

Magyarországon például - világbanki adatok alapján - alacsony a relatív szegénység. A medián jövedelem 50%-ánál csak a lakosok 7,7%-a keresett nálunk kevesebbet 2023-ban. Észak-Macedóniában ez 18,4%, Romániában kereken 17%, az USA-ban 15,5%, Spanyolországban és Olaszországban 15,3%, Görögországban 13,8%, Luxemburgban 12,7%, Franciaországban 12%, Ausztriában 11,6%, Németországban 10,8%.

Forrás: World Bank Poverty and Inequality Platform (2024)
ourworldindata.org/grapher/relative-poverty-share-of-people-below-50-of-the-median?region=Europe

Vagy meg lehet nézni például, hogy az adott ország lakosságának mekkora arányát veszélyezteti a szegénység és a társadalmi kirekesztődés. A legfrissebb rendelkezésre álló (2023-as) adatok alapján ez 19,7%, amivel az EU első felében vagyunk (és nem mellesleg az EU-átlagnál is jobban állunk). Romániában ez 32%, Bulgáriában 30%. A cseheknél 12%, a szlovéneknél 13,7%, a hollandoknál 15,8%.

Forrás: Eurostat (Persons at risk of poverty or social exclusion by age and sex)
ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/ILC_PEPS01N__custom_13492224/default/table?lang=en
0dzsud0 2024.10.31 08:29:53
@alöksz róz: Nem rá illik. Ő nem kamuzza, hogy kolbászkerítésország minden, ami nem Magyarország, meg nem is azt mondja, hogy lúzer, aki még nem ment ki. Miért játszod a fogyatékost?
Viccesek ezek az eltűnőben lévő pártok: Most éppen az MSZP radikális baloldali erő lesz. Igen, ez az a párt, mely olyan rendszerkritikus baloldaliakat adott eddig az országnak mint pl. Bokros Lajos, Medgyessy Péter, Békesi László, Gyurcsány Ferenc - csupa lelkes kommunista, akik…..
0dzsud0 2024.10.16 18:32:41
@Gery87: "Olyan sincs hogy magyarok akkor!?"

Mondd meg te! Szerinted Orbán Viktor minden magyar miniszterelnöke, vagy csak azoké, akik szavaztak a kormánypártra? Szerinted amikor a komplett EU nekünk ugrik, mert nem akarunk migránsokat befogadni ellenőrzés nélkül, vagy nem akarunk magunkkal kitolni azzal, hogy például leválunk az orosz energiáról, azok Magyarországot illető támadások vagy kizárólag Orbán Viktornak és párttársainak szólnak? :)

Tapinak igaza van amúgy, ilyet, hogy "a munkások" érdekeit ma nem fogsz tudni pártszinten képviselni. Értem, hogy itt vagy leragadva, csak hát eltelt közben vagy száz év. Ma egy munkáltató "munkásait" nem tudod zusammen megszólítani, mert még vállalaton belül is élesen eltérő érdekeik vannak, nemhogy országos viszonylatban. A másik debil is bejelentkezett látom, aki szerint meg az a megfejtés, hogy német nagytőke. :D Feküdjetek vissza, szerencsétlen boomerek!
0dzsud0 2024.10.16 18:38:04
@Gery87: ""a mások által előállított javakat"
a tőkések vonják el..."

Nagyon igaz, javaslom akkor az 50%-os SZJA-kulcs alkalmazását a szemét gazdagokra, akiket úgy javaslok definiálni, hogy legalább nettó 400-at keresnek és munkabérből élnek.
bircahang Erős dohányos vagyok 2024.10.08 12:12:00
Erős dohányos vagyok. Mármint ha beleértjük a dohányzásba a levegővételt is, hiszen ott is befelé szívunk. Eleve mindegy mit nevezünk dohánynak. Dohány lehet bármi, nem kell itt leragadni az enciklopédiák és botanika tankönyvek sivár, kirekesztő világánál, melyben a "dohány" név csak a…..
0dzsud0 2024.10.10 02:48:03
@Tapi2021: "Remélem, állni fogja a sarat, a sok gyűlölködést."

Állta. :)
0dzsud0 2024.10.11 11:31:52
@Gery87: Csak pár dolog a poén kedvéért (amúgy unalmas már mindig ugyanaz a vergődésed).

"Kik?"

Nem hat meg az olcsó trükk, hogy míg mi élesen behatárolhatóak vagyunk, bezzeg ti vegyes, elfogadó társaság, akik békében, egyetértésben élnek ebony and ivory. A ti ideológiamixetekhez sem tudjátok tartani magatokat, a neres fajankóktól mégis elvárjátok, hogy a konzervativizmushoz nekik sikerüljön. Hát, bekaphatjátok. Igen, ti. :)

"MP lemosta a picsába, nem is reagált érdemeben a beles a vádjaira."

Volt egy, amin akkorát röhögtem... :)))

Vitya nagyjából tíz perccel előtte már kitért arra az embercsempészes bohóckodásra, amivel Peti szövegét is előre lenullázta. De Peti még rettentően izgult, így nem tudott egy fél mondat erejéig eltérni sem attól a szövegtől, amit előtte alaposan begyakorolt, hogy fel tudja olvasni, mint a tanárnő által felkészített kisdiák az iskolai ünnepségen. Hatalmas oltás lett belőle, és a legszebb, hogy mégcsak nem is volt előre eltervezett. :)

Na azért tényleg. Amikor objektíve Vitya gyaláz let mindenkit a phaszba és te képes vagy az ellenkezőjét látni, akkor azért az embernek eszébe jut, hogy te amúgy sosem ballibként, hanem középen álló függetlenként szeretnél hivatkozni magadra. :D Öreg, magadat vered át, miközben azt hiszed, hogy mindenki mást.

És még látom, hogy írtál ilyen vérproli DK-s nyugger "fájt a fejed? 5000" szintű nyígásokat is, hát még magadhoz képest is szépen zuhan a színvonal, jó ezt is látni. :)))
A modern ipar egyik "eredménye" a termékhamisítás. A csokoládé jó példa. Az eredeti recept: 100 % kakaó, esetleg 99 % kakaó és 1 % erőspaprika, ez volt az eredeti azték recept. Jöttek aztán a spanyolok, s nem tetszett nekik ez a tömény, keserű íz. Hát "feljavították" cukorral, majd így…..
0dzsud0 2024.09.24 21:10:29
@_Neville: Iguana a Szabadság tér mellett a Zoltán utcában. Én náluk ettem ilyet, forró csokis-chilis főétel. Baromi finom cucc volt.
0dzsud0 2024.09.24 21:16:37
@ZorróAszter: "Iszonyatosan vacak lett még a párizsi"

Szerintem sosem lehetett az túl jó, de tény, hogy ma mind borzalmas. A virsli dettó. Óvodás korom óta elhányom magam mindkettőtől, felnőttként is majdnem pont ugyanannyira undorodom tőle, mint egykor.

"és mára szinte nincs olyan zöldség, aminek lenne még valami íze."

Sajnos valóban, nekem is nagy szívfájdalmam. Különösen a paradicsom, amit alapvetően nagyon szeretek, de októbertől áprilisig ehetetlen, szinte teljesen le is szokom róla olyankor. A magyar termékekre +1.
bircahang Tervek 2024.09.15 06:06:00
Rövid leszek. Vicces, de rövid. "Nem szívesen, de inkább külföldön tervezik karrierjüket a frissen felvett egyetemisták" - mondja a ballib média. Nekem erről saját apám jutott eszembe. Élete utolsó 20 évében folyamatosan azt tervezte, vesz magának egy új Mercedes S450-es gépkocsit, sok…..
0dzsud0 2024.09.15 16:03:17
@vergyula: "Nem kell elképzeltem, pont ezt teszik."

És akkor megértetted a mondandómat? Tehát van propaganda vagy csak "megkérdezték a fiatalokat és írtak róla egy cikket"? :DDD
0dzsud0 2024.09.15 18:52:14
@vergyula: "Egyéne válogatja."

Jaja, ez úgy szokott lenni, hogy amíg senki nem cáfolja, hogy innen csak mennek, addig ez egyértelmű üzenet Orbán bandájának. Amikor kiderül, hogy leginkább nem mennek, hanem jönnek, akkor hirtelen már egyéne válogatja, jönnek az irreleváns személyes példák, meg az egyéb maszatolás. Nekem mindegy.
0dzsud0 2024.09.15 18:57:46
@vergyula: Nem-nem. Ne kend el! Ha kiderül az üzenetről, hogy propaganda által megtámogatott, akkor nagyon könnyű ám filozófusra venni a figurát és elvenni az élét azzal, hogy "dehát mi az, ami nem propaganda?". :) Hagyjuk már ezt a bohóckodást! Különben sem arról volt szó, hogy a jelenséget leíró újságíró a propagandista (az is az, csak most nem erről van szó), hanem hogy a fiatalok távozási szándéka mögött van vaskos kormányellenes propaganda. Erre írtam, hogy aki ezt nem látja, attól meg én ne lássak soha többé egy Mészárost sem, mert nagyon ki fogom nevetni. :)
A ballibek mesterek ebben: belelovalják magukat biztos vereségekbe. Öröm látni, hogy hogyan csináltak apró vereségből hatalmas bukást maguknak. Onnan indultunk, hogy a "tudomány bizonyítja, óra alatti tiktokozás és csetelés nélkül képtelenség tanulni" és "csak fasiszta…..
0dzsud0 2024.09.14 16:03:20
@Gery87: "Választási autokráciáról, hibrid rezsimekről, hallottál már hülye gyerek?"

Nem engem kérdeztél, de én hallottam. Meg a csillámpónikról és Harry Potterről is. De azért a kitalációitokat ne akard másokon is számonkérni, mert ki leszel picit nevetve. :)
Amikor kikapcsolom a FB-on az algoritmusblokkolót, gyakran látok ilyet. (Az algoritmusblokkolóm nem megy Android alatt, így telefonon nézve a FB-ot, mindig az eredeti FB-algoritmus szándéka szerint látok ilyet.) Alapvetően ezek a feladatok rendkívül népszerűek. Logikai feladványok címen mennek.…..
0dzsud0 2024.09.08 12:06:20
@ZorróAszter: "Mi a különbség?"

Semmi. Mindhárom account te vagy, Zavaleta!
0dzsud0 2024.09.08 12:10:49
@ZorróAszter: "Ebből az következik"

Nem, ez ebben a formában agyhalott ballib "logika". Bezzeg te minden szart kikérsz magadnak, Zavaleta, hogy hát te azt nem is mondtad (csak implikáltad), mert fel sem tudod fogni sajnos még a saját szavaid jelentését sem. Bezzeg más biztosan úgy gondolja, hogy a puskázás elkerülése érdekében minden megengedett...vagy ha mégsem így gondolja, akkor biztosan nem szabad támogatnia a telefonok tanórai tiltását sem, igaz, te nullIQ-s selejt? :D
0dzsud0 2024.09.09 06:07:37
@ZorróAszter: És akkor azt mondja a boomer:

"Elfelejtette bevenni a gyógyszerét?"

:DD
Meglepődtem, mert azt hittem ez tisztán bolgár jelenség. Bulgáriában két témában hatalmas az általános mítoszhit: a vallásban és a jogban. Sokszor hallani, hogy pl. "a Biblia azt írja, hogy", majd elhangzik valami iszonyatos marhaság, amit nem ír a Biblia. S ez nem a Magyarországon is ismert…..
0dzsud0 2024.09.08 15:54:38
@alöksz róz: Tűpontos.
0dzsud0 2024.09.08 16:00:39
@alöksz róz: "egyszerre a kettő nem lehet."

De lehet. Emberi tulajdonságokkal képzeled el Istent, ezért jutsz téves következtetésre.
wagmg Ez akkor most csalás? 2024.09.02 09:52:57
Elég bosszantó trükközést találtam az egyik legnépszerűbb internetes bolthálózat weblapján. Gondolom a többi is csinál hasonlót, de ez így most nagyon kilóg a sorból nekem. Szóval itt egy kép: Kakukktojás, csalás, trükk, mi ez? Nem Fiskars az biztos... Szóval beírja a vidéki versenyző, hogy…..
0dzsud0 2024.09.08 00:06:54
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pár éve eléggé beépült a köztudatba, gyakran használt kifejezés lett.
bircahang Unikum 2024.09.04 06:06:00
Amiben Magyarország egyedülálló. Sok országot ismerek, de olyat egyet se, ahol politikai támogatás szerezhető azzal, hogy valaki szidja a saját népét. Ebben Magyarország egyedi eset. A magyar "baloldal", azaz a liberálisok, legalábbis a keménymag a legkönnyebben azzal hozható önkívületi…..
0dzsud0 2024.09.04 20:48:07
@Tapi2021: "Ki tud egy ballibnek a kedvére tenni?"

Bocs, ki akar? :)
0dzsud0 2024.09.04 20:51:51
@ZorróAszter: "A nemzet szót ez a rengeteg hazaáruló meg méginkább."

Ó, hát persze. A buta nyugger azt képzeli, hogy majd letromfolja még a 40 év kommunizmus érvet is azzal, hogy "deafidesz". :) Mondjuk nem olyan meglepő, hogy az "egész jól elvoltunk '89 előtt" kommancs rétegnek tényleg a Fidesz a legnagyobb rémálma, szerencsére maradtatok mára vagy harmincan. :D
0dzsud0 2024.09.05 19:30:37
@ZorróAszter: "aki például azt képzeli hogy nyugger vagyok."

Te egy ballib nyugger vagy, baszod. :)

Téged a nyugdíjaddal jobban is fizet ám a Fidesz, mint engem bármivel, csókolj szépen kezet Orbánnak! :D
wagmg Gáz átjelentés 2024.08.30 08:50:47
Vicces, hogy milyen trükkös a fogyasztóváltozás bejelentése. Meg kell mondjam, hogy odáig fajult a dolog, hogy megvenni egy lakást ügyvéddel, eladókkal, fizetéssel, szerződéssel és szárazbélyegzővel egyszerűbb, mint átjelenteni a közműveket. Hahh!  Nehéz elhinni? Hát itt van! (1) Helyszínen órákat…..
0dzsud0 2024.08.31 14:09:44
@gigabursch: "Mert tényleg piszok jó zene."

Az. Tíz éve élőben is volt hozzá szerencsém a Papp Lászlóban. :)
Hörög a halivúdi celebvilág Trump alelnökjelöltjének kijelentése miatt, hogy „gyerektelen macskás nőknek” és "gyermektelen emberek" irányítják Amerikát. Pedig a kijelentés teljesen igaz. Aki nem képes normál családot létrehozni, az miért akar társadalmat irányítani? Ez alól csak az képezhet…..
0dzsud0 2024.08.26 22:01:18
@Boldeone2: "Nem "egyensúlyozunk a világháború küszöbén", az kamu narratíva! A muszka támadja Ukrajnát, azok meg védekeznek"

Te, szerinted más nem tudja elolvasni a Soros-híradó szalagcímeit? Tényleg azt gondolod, hogy az az igazság felfedezése, hogy megnyitod a 444-et? És nekem, aki szintén látja ezt, csak még lát sok mást is akarod megmondani, hogy nem, nincs is erdő, csak az az egy fa, ami előtt te állsz? :)

Mikor a NER-ről van szó, minden kis balfék belát a felszín mögé és fejből tudja a komplett K-Monitort, de aki nem a szögegyszerű oroszrossz és ukránjó egybitet nyomja, azt megvezette a fideszpropaganda. De primitív lelkek vagytok. :)
0dzsud0 2024.08.26 22:06:30
@Gery87: "Kertes házba se való minden kutya és ott is szigorítani kéne.
Adót kivetni rá pl, szájkosarat sétáltatásnál betartatni, kötelező magas kerítés, oltás..."

Tökre egyetértek.

"Amelyik háznál a kutya ugat rendszeresen, azt csendháborításért megbírságolni"

Ezzel már nem, mert ez már komplexebb annál, hogy rossz gazdi kutyája egész nap ugat, jó gazdi kutyája meg csendben van. Vagy lehet kioperálni a hangszálait, vagy olyan nyakörvet venni rá, ami az ugatás frekvenciájára árammal sokkolja szerencsétlent, de talán ezeket sem kéne inkább.
0dzsud0 2024.08.27 12:44:36
@Rodney2: Mivel Boldiról van szó, még így is túl visszafogott voltam. Teljes debilitás, amit mutat szegény. :)
wagmg Rendes rádiót csinálni 2024.08.19 07:22:36
Régebben hallgattam a rádiót vezetés közben. Ma már nem teszem. Azt vettem észre, hogy állandóan kapcsolgatom egyik állomásról a másikra, eltereli a figyelmemet a vezetéstől, merthogy nincs olyan műsor, amit kedvelnék. Úgyhogy adok néhány tanácsot... hogy tudjanak jó rádióműsort csinálni. (1) Két…..
0dzsud0 2024.08.19 22:24:28
@alöksz róz: +1 ehhez részemről is, rendkívül butus duma, amit Lorrh kollegina tolt.
A ballibek nagyon jól csinálják ezt: ha nem vesztenek éppen, kreálnak maguknak vesztes ügyet. A képmutatás magasiskolája egyébként ez az ügy: mindenki tudja miről van szó, de egyesek - politikai okokból - úgy tesznek mintha nem értenék mi van. Pedig elég lenne, ha a legtöbb ember…..
0dzsud0 2024.08.19 19:53:40
@alöksz róz: Unalomig ismételt téma. Az ellenzék nagyon szereti, ha okosnak és tanultnak hiheti magát, amiért nem a Fideszre szavaz. Ehhez képest nem nagyon sikerül megérteni, hogy a számok döntenek. A Fideszre ugyanis "sokan" szavaznak, a többiekre meg "kevesen". Nyilván ha a lakosság többsége nem diplomás, akkor az 50% felett hozó párt szavazói közt se nagyon lesznek többségben a diplomások, ehhez például nem kell diploma. :)

De fogadjunk már, hogy az összes meghatározó ellenzéki párt esetében is így van! :)

Abba meg már bele sem megyek, hogy a gyűjtésed vajon hogy támasztaná azt alá, hogy a Fidesznek kifejezett célja hülyén tartani a lakosságot. Pont olyan egybites debilként, mint amennyire azok azok, akik ezt a feltevést évek óta szajkózzák. Milyen eredeti gondolat, tényleg nem hallottuk még a fejlett világ bármely kormánya felé címzett kritikaként minden évben, hogy átlát már a magyar ballib a szitán! :))
0dzsud0 2024.08.19 21:19:18
@alöksz róz: "hogy szinte már csak"

Kicsit olyan, mintha Gery barátoddal elakadtatok volna valahol a középiskolai matekban. Nyilván nem egyetemi tanárokkal, orvosprofesszorokkal van tele az ország, így közülük nem tud kikerülni a Fidesz szavazóinak túl nagy része, ettől még ezek ugyanúgy ott vannak a Fidesz szavazói közt is.
0dzsud0 2024.08.19 21:28:47
@Gery87: "Most akkor a linkelt adatok fasságok vagy csak "nem számít, mert a valóság a fejünkben van"?:D"

Sem a linkelt adatok, sem te nem cáfoltál vagy mondtál nekem ellent, ez a helyzet.

"De ahhoz se hogy megértsd, attól még hogy egy párt pl 10%-ot kap és nem 50%-ot, még lehet a szavazóinak iskolázottsága hasonló arányú!"

Csak kicsit valószínűtlen, nemde? Egy 100 szavazóval bíró pártnak az összes szavazója is lehet gond nélkül diplomás (lásd Párbeszéd), ha viszont megszerezted a szavazatok 50%-át, olyan sokat, ahány diplomás nincs az országban, akkor egy picit már megbukott az elméleted. Meg asszem te is. :D

"Mondtam én is régóta: a Fideszre a nyuggerek meg a cigányok szavaznak, ezért mi, az "átlagos középkorú dolgozó kisemberek" nem találkozunk a való életben fideszessel!"

Nem öreg, ezzel csak annyit mondasz, hogy azon tanulatlanokkal találkozol, akik fideszesek, azon tanultakkal, akik ellenzékiek, és elsősorban úgy találkozol tanult fideszesekkel, hogy nem tudod azokról, hogy fideszesek. Kicsit unalmas már amúgy, hogy elemi szintű logikát tanítok neked visszatérően, de ha megnézed, hogy hány szavazója van a Fidesznek, képtelenség, hogy abból te ne találkozz eggyel sem, de nem hibáztatlak. Ez visszatérő elem a ballibeknél, totál hülyére tudjátok venni magatokat. Amúgy IRL például rólam sem tudnád, hogy szavaztam valaha is a Fideszre, de azt sem, hogy egyetértek velük bármiben. Elárulom, hogy egy csomó ilyen van a te környezetedben is, akkor is, ha ezt nem tudod elfogadni. :D