Regisztráció Blogot indítok
Adatok
uglykid

0 bejegyzést írt és 135 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Ne rohanj! 2014.11.20 10:52:27
Talán fel sem figyelünk erre a majd kétéves videóra, ha nem a híres Abbey Roadon készül. Igen, ott, ahol a Beatles legendás fotója készült. Ezen a zebrán gyakran turista tömegek fotózgatják magukat, hogy leutánozva a világhírű lemezborító fényképét egy igazi londoni…..
Belsőség Heti merítés 2014.07.20 07:50:31
Tetoválásom ihletője Zsiguli nélküli éveim egészen 20 éves koromig tartottak, amikor egy szép tavaszi napon papám együttérzése és "kölcsönadott" pénze egy kihagyhatatlan hirdetéssel nem párosultak. Metálkék Villám Ebben a szovjet járműben NEM tank indító motor van.…..
uglykid 2014.07.20 09:39:50
@Gyurma73:

Vajon eljön az az idő amikor ilyen szeretettel emlékezünk vissza a CAN BUS-os, kettőstömegűs, piezós, nagynyomásúpumpás, ABSjeladós, 10légzsákos, kisköbcentisturbós, központivezérlőelektronikás, műanyaglökhárítós, katalizátoros, részecskeszűrős, EURO10-es, neaggya Isten elektromos, 10 éves korukra ipari-veszélyes hulladékká váló ma menőnek számító 4-5 milliós népautókra? :(
Végleg lelepleződött az idei Festival of Speeden. Mert ennyire ember nem lehet ott gyors, semmivel, soha. Oké, hogy azt az autót neki építették, rendben, hogy erős és könnyű. De hogy ennyire megverjen mindenkit, gyorsabb-erősebb autókat is, legalább olyan legendás pilótákkal... na…..
Belsőség Heti merítés 2013.04.28 08:46:48
Egérkamion A menetteljesítményről annyit, hogy a VTI Civiceket reggelire fogyasztja a lámpánál, az X5-ös bömbiket meg követi és letolja a Mecsekben. :D Imádnivaló nagyság Életem első autója, egy Chrysler Condorde Lx. Nagyon olcsón vettem /420e/, szerelő tulajdonostól,…..
uglykid 2013.04.29 12:08:50
@szabi1983:
Kedves "barátom"!
Ennyi intelligenciával, bölcsességgel, hogy voltál képes regisztrálni a fórumba??
Múlt héten leírtam a sztorit alaposan, most pedig itt a videó azoknak, akiket érdekel a rotyogás, meg egy közúton Swifteket és kamionokat előző öreg pályaautó szürrealitása. Nincs agyondumálva, mert sok volt a munka és a stressz, feszesen mentünk, de a lényeg…..
Megpróbálom röviden összefoglalni a lényeget, mármint azon kívül, hogy a rombolás gyerekkorától kezdve ugyanúgy foglalkoztatja az ember fantáziáját, mint az építés. Akit egy kicsit jobban érdekel az előbbi, mint az utóbbi, az biztosan nézi a Fast, Furious and Funny című…..
Nincs elég betű ahhoz, hogy leírjam, hogy mennyire örültem annak, ami a múlt héten történt. Ezért inkább összebarkácsoltam egy videót. Így legalább te is hallhatod a hangját (bár még tömítetlen, csak odapöttyözött kipufogókkal). És láthatod, hogyan fest most; alulról,…..
Enzo Ferrari kétségkívül zseniálisan építette fel a márkaimidzset, hiszen mégoly komoly gyártónak is nehéz kibújni a Ferrari árnyékából, mint az Audi. Pedig… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
uglykid 2012.11.08 11:09:51
Kedves ommm!
Nem akarlak megbántani, de ez egy kicsit "vidékiesre" sikeredett!
Úgy értem, hogy rácsodálkoztál egy 50 milliós autóra, mint parasztgyerek a Combinora!
Ez természetes, valószínűleg a többséget ugyanígy lenyűgözné az R8.
A gondom azzal van, ahogy próbálod első felindultságodban bizonygatni, hogy micsoda Ferrari verő gépet tolt alád a jó sors.

A LED világítást nem kéne hozsannázni, mert nem egy teszten maradt alul a jobb hagyományos rendszerekkel szemben.

A váltófülekhez meg annyit, hogy megnéznélek, egy gyors átfogás után amint keresgéled zavarodban az előrét.

Felhozod példának a Top Gear-t, hogy a McLaren MP412 verte a 458-at.Én pedig felhozom Jason Plato-t és Tiff Needell-t a Fifth Gear-ben, ahol egyszerűen lesavazták az angol koronaékszert.Nehezen vezethetőnek, kiszámíthatatlannak tartották.Tiff le is repült a pályáról vele.Jason Plato pedig élete legjobb autójának nevezi a 458 Italia-t!

Ha nem haragszol egy kevéssel több nyomaték van az ő értékelésükben.
Az Audi R8-al u.a. a helyzet, csak azt a P911 alázta porrá!

Tudomásul kéne már venni, hogy ebben a ligában az Audi a "koreai" márka!Egy pár évtizedig biztosan.
A Veyron-t, inkább hagyjuk!Az testesíti meg azt, ami a germán megalomániából megmaradt!
Csak a Bugatti nevet sajnálom.

Azt a koncepciót pedig nem is értem, hogy "mezei" újságírók kezébe adnak 500+ lóerős gépeket.

Ezeket a gépeket olyanok tudják minősíteni akik gond nélkül autókáznak percekig csúszáshatáron, - és azon túl- majd átülve a másik típusba detto.

Ja és az összkerékhajtású szupersportautót nem kéne erőltetni.A Gallardo-ból is elhagyták a legerősebb modellnél, ha jól tudom!Vajon miért?
Aki jégen akar közlekedni vegyen Allroad Quattro-t.

Tényleg nem bántásból, de a SHITGUN projektben hitelesebb tudtál lenni!
Belsőség Dezső keréken! 2012.07.22 07:16:00
Nahát, nahát. Úgy látom, ráfordultunk a célegyenesre, drága, öreg Ponton Mercim alatt ugyanis kerekek vannak. Nem, nem a hegesztőkeret zsúrkocsi-futóműve, hanem már a saját felfüggesztése, igaz, a felnik még Csabi tartalék készletéből való, 123-ason használatos darabok. Erős…..
Hű, na, nem próbálnám meg egyesével megválaszolni a sok hasonló kommentet, legyen ez egy afféle válaszgyűjtő-komment, egyben külön poszt. Kérem kacagni az ironikus hangvételen, igazából nagyra értékelem, hogy ilyen marha sokan követitek az eseményeket, és hozzászóltok. A…..
"Ülök a szobámban búsan, egyedül,És a fájó múltra gondolok.Odakünn az utcán lassan fény dereng,És az órán pereg a homok."(Farkas-Boros) Kalendariánus érdeklődésű olvasóimnak feltűnhetett, hogy az elmúlt két hétfő nem volt hangyászhétfő. Ennek egyrészt…..
TComment A tanulság: soha többé! 2012.05.05 06:10:00
Kylie Minogue, Angus Young, Joe Pesci és Nicolas Sarkozy kényelmesen ülnek egy autóban. Vicc? Nem: Toyota Aygo. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
uglykid 2012.05.06 08:22:55
@Rocko-:
Ne állj be a sorba!
A büszke VW konszern rajongók mindig azzal jönnek, hogy majd az eladási db szám és a piac eldönti milyen menő a kocsi.
Erre én pedig mindig azt válaszolom, hogy a parízerből adják el a legtöbbet, mégsem az ínyencek eledele!
:)
Az, hogy sokat adnak el v.miből csak annyit jelent biztosan, hogy a termék kommersz áru.Ettől persze még lehet jó általánosan!
TComment 250, kis fordulaton 2012.04.25 06:10:00
420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Nehogy felextrázd! 2012.04.20 06:10:00
Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..