Adatok
MarcoABF
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017-ben Magyarországon semmi sincs lejjebb, mint a BMW-sség. A 45-ös bicepsz mellé hordott X6-ok. A matt fóliás, rokiparkolós Gran Coupék. A Soltvadkerten szilikonmellel mosatott, kínai xenonos, angel eye-os E36-ok. A facebookos alkatrészcsoportokban analfabétaként feladott hirdetések a kertvégi…..
MarcoABF
2017.02.02 21:00:45
Imádtam! Teljesen megértem a lelki szétszakadást, én 14 év VW után ültem most bele egy BMW coupeba, de a döntés számtalan álmatlan éjszakát okozott... kell ez nekem? Túlélem, hogy minden sarkon, minden parkolóban, minden alkalommal a helyi suttyónak néznek, nem értelmiségi apukának...? Ugyan csak a M54B25 szól reggelente a rádióból, de még akkor is azt mondom, hogy igen, KELLETT EZ NEKEM! Találkozunk a versenypályán!
MarcoABF
2017.02.03 11:32:25
@beltline: Ezt nekem miért is? :)
Nerdblog
Az elfeledett Bud Spencer-Terence Hill-film, amiben hőseink összeverik egymást
2015.05.03 14:00:00
Érthetetlen, hogy az 1972-es Mindent bele, fiúk! miért ezzel a fura, Gyémántvadászok címmel jelent meg 1992-ben a VICO-nál, hiszen a két főhős nem is gyémántot keres, hanem smaragdot, így a Fenyő János valószínűleg ezt a filmet sem látta, csak kaszálni akart a népszerű páros…..
A természetellenes hangsúlyozás és a környezetből való kilógás nem hivatalos világbajnoka, Gólem, a hegyoldalban fenyeget mindenkit a kezében tartott édenhoteles súgókártyákkal, majd elspoilerezi a mai epizódot úgy, ahogy van, kurvaélet. Barátság lesz tesztelve, mondja, majd a…..
MarcoABF
2015.03.04 12:48:32
20. James Gandolfini (1961-2013)
Noha Gandolfini egy sorozattal, a kultikus Maffiózókkal vált ismertté, szerepelt még jó néhány olyan filmben is, amikben igazán emlékezetes alakítást nyújtott. A 2013-ban elhunyt színész első nagy mozifilmes dobása az 1995-ös Szóljatok a…..
MarcoABF
2015.03.03 13:43:04
Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes lesz. Minden mindenre hatással van, aztán ezek együttesen alakítják ki a dolgok menetét.
TC autóflotta szinten nekem két dolog volt hatással a döntéseimre. Az egyik, hogy…..
MarcoABF
2013.11.05 09:42:54
@nem kéne...:
Én, mint Audis, és különösen 5 henger őrült is azt kell mondjam, hogy pályázásra totálisan alkalmatlanok! Őskövület futómű, hihetetlen hajtásveszteség, alapból nagyon gyenge motor, 230 ló azért nem túl sok összkerékhez és adott tömeghez! Eljárt felettük az idő sajnos, ahhoz meg, h ne fogja vissz a ahajtás, kell bele vagy 400 lóerő, azaz nagy turbó, azaz nagy lyuk, azaz használhatatlan szinte pályán. Akkor már inkább egy A4 1.8T Quattro, ha összkerekezni akarna az ember, az alatt van okos futómű, könnyebb motor..
Én, mint Audis, és különösen 5 henger őrült is azt kell mondjam, hogy pályázásra totálisan alkalmatlanok! Őskövület futómű, hihetetlen hajtásveszteség, alapból nagyon gyenge motor, 230 ló azért nem túl sok összkerékhez és adott tömeghez! Eljárt felettük az idő sajnos, ahhoz meg, h ne fogja vissz a ahajtás, kell bele vagy 400 lóerő, azaz nagy turbó, azaz nagy lyuk, azaz használhatatlan szinte pályán. Akkor már inkább egy A4 1.8T Quattro, ha összkerekezni akarna az ember, az alatt van okos futómű, könnyebb motor..
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Sok eseménynek adott helyet mostanában a Hungaroring. Ott volt a tavaszi, és a nyár végi pályanapunk, a WSR, most pedig a második Golf-nap. De ez nem csupán egy szokványos autós találkozó volt, néhány körrel egy versenypályán.
Kislámpás matt egyes hátulról. Nagyon…..
MarcoABF
2013.09.27 13:04:39
@uarempty:
Van amiben egyet értek, aláírom, nekem sem tetszik minden, amit a képeken lehet látni. Egyre nagyobb teret hódit magának az "auffallen um jeden Preis", azaz vmi egyszerűbb, olcsóbb, viccesebb megoldással tegye vki feltűnővé az autóját, ha éppen az anyagi keretei korlátozottak, nekem sem jön be, de vannak ilyenek, lesznek is mindig. A hozzászólásod többi része azonban elég szibjektív, az, h Neked nem tetszik a nagyon leültetett vagy nagyon peres gumis autó, az egy dolog, másnak igen, ez ízlés, ez igény, és ezekről nem lehet vitatkozni, mert mindenki másképp látja. Aki felszerelte vállalta a bohóckodást, a kerülutakat, kényelmetlenséget és midnent am ezzel jár, nem érte, h ez mást miért zavar vagy botránkoztat meg, akinek nem inge ne vegye magára... Arról nem is beszélve, h ilyen peres gumival legalább nem lehet száguldozni a városban... :)
Van amiben egyet értek, aláírom, nekem sem tetszik minden, amit a képeken lehet látni. Egyre nagyobb teret hódit magának az "auffallen um jeden Preis", azaz vmi egyszerűbb, olcsóbb, viccesebb megoldással tegye vki feltűnővé az autóját, ha éppen az anyagi keretei korlátozottak, nekem sem jön be, de vannak ilyenek, lesznek is mindig. A hozzászólásod többi része azonban elég szibjektív, az, h Neked nem tetszik a nagyon leültetett vagy nagyon peres gumis autó, az egy dolog, másnak igen, ez ízlés, ez igény, és ezekről nem lehet vitatkozni, mert mindenki másképp látja. Aki felszerelte vállalta a bohóckodást, a kerülutakat, kényelmetlenséget és midnent am ezzel jár, nem érte, h ez mást miért zavar vagy botránkoztat meg, akinek nem inge ne vegye magára... Arról nem is beszélve, h ilyen peres gumival legalább nem lehet száguldozni a városban... :)
Két hónap telt el a két TC pályanap közt. Ez jó sok idő, de a versenyautó-építés munka. A munka pedig, mint az nyilvánvaló, légnemű, amennyiben állandóan kitölti a rendelkezésére álló teret. És ott nyomást képez. Lássuk, hogyan.
Először is a motor: Powered Áki…..
MarcoABF
2013.09.10 12:00:48
@nem kéne...:
igen a 2 perc alatti az kemény idő, MTA-ban talán 4 autó tudja (Radical, BMW, GTR, NSX...talán). Könnyű biztos nem lesz, de ki tudja...sok sok msp veszik el, ha az mind összejön akkor lehet meglepetés...
igen a 2 perc alatti az kemény idő, MTA-ban talán 4 autó tudja (Radical, BMW, GTR, NSX...talán). Könnyű biztos nem lesz, de ki tudja...sok sok msp veszik el, ha az mind összejön akkor lehet meglepetés...
MarcoABF
2013.09.12 16:23:20
@nem kéne...:
:)
ismerek ilyenre példát itthon is a motorsportpan.. Dragracing, Bulijoe kb 20-25 kilót fogyott a jobb idő érdekében és ment is 10est... :)
:)
ismerek ilyenre példát itthon is a motorsportpan.. Dragracing, Bulijoe kb 20-25 kilót fogyott a jobb idő érdekében és ment is 10est... :)
Az Égéstér 81. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
MarcoABF
2013.08.08 16:33:35
@Leadfoot: Persze, sajnos vannak romok a szokásos "rendszer hibája". Én arra gondolok most főleg, hogy akarná sem tehetné sokszor legálissá az amúgy biztonságok átalakítását az autóban. Ez borzalmas...
A Gallardo Superleggera meglepően rossz. Ez annak a szupersportautó-összehasonlításnak a váratlan eredménye, amit a Michelin gumitesztnek hív, de persze műfajilag inkább a drogambulancia előtti heroinszökőkútra emlékeztet.
Nincs az a szódásszifonból orrba fellőtt feketekávé,…..
MarcoABF
2013.07.31 08:06:43
@Nínó Karotta: Igen ez érthetően hangzik, a 44.5 az már nagyon szép, nekem 35mm-es wilwwod érkezik meg remélem nemsokára, de nekem "utcai" az autó, szóval segít minden, de azért a lehető legnagyobb főfékhengert nekem is be kell szerelnem. Áttételen nem lehet változtatn? Amásik pedálszett az kompletten "kuka"? Na remélem majd jövőre veszünk fékétávokat közösen, addig is sok kitartást.. :)
Zsibbadt még ilyenkor az agy, ez a helyzet, nincs rajta mit szépíteni. És nem, ez nem a lüktető másnaposság, amikor az embernek két feje van és a nagyobbik van belül, hanem az a hétfői realitásba visszarántó üresség, amikor csak bámulunk magunk elé, miután töröltük a…..
MarcoABF
2013.07.29 17:11:56
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.
Direktlinket a letöltéshez itt talál...
Nagy erőfeszítésünkbe tellett, amíg össze tudtuk hozni a Hungaroring idei első Time Attack versenyét. Először az áprilisi hó mosta el, majd egy kis MNASZ-es egyeztetés kellett ahhoz, hogy problémamentesen tudjuk lebonyolítani az idei év első Hungaroringes versenyét. Kijelenthetem,…..
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlinket a letöltéshez itt talál...
MarcoABF
2013.07.04 15:55:15
Ültem a 39-es boxban a feleslegesen kicígölt gumirakásomon, sajgó tagokkal, hullafáradtan, mocskosabban, mint a kamaszkori fantáziám. A szememet csípte a verejtékkel belemosott naptej. Az elmúlt négy napban összesen tíz órát, ha aludtam. Ültem a gumikon, és néztem a Hangyász…..
Becsületensepper volt a sztárvendégünk és komoly nyomozómunkával megtudtuk, miért is hívják Formannak a Favorit kombit. És ez még csak a jéghegy csúcsa Műsorunk harmadik részének kommentposztja...
Könnyed kis műsorunk Winkler és Pista mellett ezúttal Nínó Karottával, Dr.Göbölyössel és a Büszke Roncsautósok szellemi vezetőjével, Csikós Zsolttal jelentkezik.Mai műsorunk kommentposztja...
MarcoABF
2013.06.19 08:45:14
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja...
MarcoABF
2013.06.07 11:12:14
Az Égéstér 40. adásának kommentposztja.
Itt letölthető...
MarcoABF
2013.06.03 11:36:35
Ayrton Senna emlékcikkünk- és filmünk kommentposztja.
..
MarcoABF
2013.05.29 15:54:04
@ommm: Lenne sztem kereslet ilyen téren, mivel úgy hallottam a mostani TC nyílt nap 100 helye egy délután elfogyott.. És egy ilyen remek dolgot egy mégremekebb alkalommal kombinálni felemelő lenne...
Mai Égéstér adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
MarcoABF
2013.05.27 12:59:06
Sosincs könnyű dolgunk, amikor két vagy több autót próbálunk meg egy képbe hozni. Egyrészt nem egyszerű (még manapság sem) elfogadható példányokat találni és ha mégis sikerül, akkor jön a sakkozás a tulajdonossal.
Ami persze érthető, hiszen ahogy mi, úgy a tulajok sem…..
Találtam egy érdekes cikket a neten:http://antalvali.com/ti_kuldtetek_vegye_ezt_ne_azt_mindennapi_vegyiparAntaé Vali weboldala alapvetően a kozmetikai termékek vegyipari összetevőinek káros hatásairól szól. Ott találtam ezt a listát, ami a legkárosabb vegyi összetevőkket tartalmazó…..
Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem. A német konszern autói olyannyira túlsúlyban voltak a többi gyártóhoz, vagy akár autóipari szempontból releváns országhoz…..
MarcoABF
2012.04.01 18:57:05
@brob: Sztem az ízlésről és a különböző stílusokról, irányzatokról inkább Neked nincsen fogalmad. Igazán kíváncsi lennék, hogy valaki aki a Bentley felniket fikázza vajon milyen autó tulajdonosa, kérlek ossz meg velünk egy képet az ennél sokkal jobb tökéletesebb és kifogástalanabb autódról, én legalábbis nagyon kíváncsi vagyok, h mi van emögött a fene nagy száj mögött, de sejtem.....
MarcoABF
2012.04.01 22:36:38
@brob:
Nagyon nem érted. Azért nincsen a világon semmiben itt igazad, mert az ízlés egy olyan dolog amiről nem lehet vitatkozni, és igen létezik olyan stílus, h kit "milyenebb" felnit tenni az autójára. Mert ez is, hogy minden más ezen az oldalon az autó szeretetéről szól... És ezek szerint Te nem szereted az autókat eléggé. Nekem is, igen, ilyen szép nagy "csicsás" felni vab a kocsimon, mert ez tetszik, csak mellette van majd 300 ló is (gyári 115, eredeti motor), fék futómű, belső, zene.... amikkel több 1000 órát foglalkoztam már saját magam közgazdász létemre.
Ez a baj itt...ezek az autók európai szintű versenyeken és találkozókon megállják a helyüket, sőt az élvonalba tartoznak (Wörtherseen-ha ez mond vmit- többször lett már "Car of the day" magyar autó), és erre inkább büszkének kellene lenni, vagy ha nem tetszik akkor csendben maradni
Szép estét!
Nagyon nem érted. Azért nincsen a világon semmiben itt igazad, mert az ízlés egy olyan dolog amiről nem lehet vitatkozni, és igen létezik olyan stílus, h kit "milyenebb" felnit tenni az autójára. Mert ez is, hogy minden más ezen az oldalon az autó szeretetéről szól... És ezek szerint Te nem szereted az autókat eléggé. Nekem is, igen, ilyen szép nagy "csicsás" felni vab a kocsimon, mert ez tetszik, csak mellette van majd 300 ló is (gyári 115, eredeti motor), fék futómű, belső, zene.... amikkel több 1000 órát foglalkoztam már saját magam közgazdász létemre.
Ez a baj itt...ezek az autók európai szintű versenyeken és találkozókon megállják a helyüket, sőt az élvonalba tartoznak (Wörtherseen-ha ez mond vmit- többször lett már "Car of the day" magyar autó), és erre inkább büszkének kellene lenni, vagy ha nem tetszik akkor csendben maradni
Szép estét!
MarcoABF
2012.04.02 09:49:16
@brob:
Sztem is hagyjuk, nem a nem szeretésével, nem tetszéssel van a baj, hanem a teljesen elhatároltsággal és leszólással. Igen is ilyen stílus van. Most van. Lehet, h később nem lesz. Mindig van ilyen, régen ilyen volt a csavart küszöb, amin ma már minden jó ízlésű ember nevet, az agyba főbe air brush a motorháztetőn, a Fuchschwantz a Manta antennán, divat ami elmúlt, de akkor jó volt, és sokan szerették csinálták, a színes felni is ilyen és ezt az is tudja aki felteszi.
Ahogy mondtam az ízlésről nem lehet vitatkozni, itt a baj csak az volt,h egyből jön a sok szájhuszár (nem pont Te) és fikázza az egészet, meg miért ezeket a szar VW-ket mutatják meg mi a jó ebben, amikor itt az autó iránti szeretetet/szerelmet kell nézni és a kitartás, bele fektetett munkát.
Ment egy üzenet is ha gondolod nézd meg.
Marco
Sztem is hagyjuk, nem a nem szeretésével, nem tetszéssel van a baj, hanem a teljesen elhatároltsággal és leszólással. Igen is ilyen stílus van. Most van. Lehet, h később nem lesz. Mindig van ilyen, régen ilyen volt a csavart küszöb, amin ma már minden jó ízlésű ember nevet, az agyba főbe air brush a motorháztetőn, a Fuchschwantz a Manta antennán, divat ami elmúlt, de akkor jó volt, és sokan szerették csinálták, a színes felni is ilyen és ezt az is tudja aki felteszi.
Ahogy mondtam az ízlésről nem lehet vitatkozni, itt a baj csak az volt,h egyből jön a sok szájhuszár (nem pont Te) és fikázza az egészet, meg miért ezeket a szar VW-ket mutatják meg mi a jó ebben, amikor itt az autó iránti szeretetet/szerelmet kell nézni és a kitartás, bele fektetett munkát.
Ment egy üzenet is ha gondolod nézd meg.
Marco
Amikor megérkeztünk a Toyota Suprákkal zsúfolt standra, még nem gondoltuk, hogy hamarosan alapjaiban változik meg a véleményünk a Carstyling.hu Tuning Show-ról, és annak résztvevőiről. Mert hiába éreztük már negyedóra után, hogy a vaskeresztes Golfok, az agydaganatot okozó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz