Adatok
Solct
0 bejegyzést írt és 155 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Az egyik részben pedig felpolíroztam Ezúttal lerobbantunk az út szélén
Lilla: Ez a…..
Sok rajongó panaszkodik napjaink Forma-1-es autóinak hangja miatt. Joggal teszik ezt, hiszen az élmény legalább felét – ha nem többet – az agresszív sivítás adja. Aki még nem hallotta élőben, az nem biztos, hogy érti, mert tipikusan arról a hatásról van szó, amit nem is annyira…..
Solct
2014.08.01 22:39:19
Solct
2014.08.02 09:35:19
Naiv ügyfél 280 ezer forintos Lenovo Y510p notebookjának pont akkor hibásodott meg a kijelzője, amikor már Lengyelország helyett Budaörsre vitték javítani. A cseregép így 2 hónap alatt érkezik, mert a Computer Imperiumot nem sikerült rávenni, hogy adják vissza a pénzt, vagy adjanak…..
Wartburgot láttunk South Parkban.Nem viccelünk, tényleg.Na jó, mégis viccelünk.Először is tisztázzuk, hogy South Park nevű hely tényleg létezik Colorado államban. Igaz, csupán Fairplay egy sarkában, egy 1880-as állapotában helyreállított bányászvárosként.
Nos, ettől…..
Solct
2014.03.16 07:53:48
Solct
2014.03.16 08:31:18
Solct
2014.03.16 08:56:40
@Schütii: Jó fos a hangja. Akkor inkább ez: www.youtube.com/watch?v=4yJdQxEPUag&feature=share&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=412
János 2 héttel a garancia lejárata előtt próbálta meg képernyőcserére szervizbe adni Lenovo laptopját, és eléggé megszenvedett vele:
Cégünknél rendszeresített a kínai lenovo típusú notebookok használata. Megbízhatónak mondanám, csupán egyetlen típushibájuk ismert: kb.…..
Solct
2014.02.14 12:34:24
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
Az Égéstér 104. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne...
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik. Telekjárók ezek, melyek korlátozott mértékben, de el tudnak…..
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Solct
2013.08.07 17:00:18
@MC_Pite: ATU van nekem is. Mondjuk én netto árral számolok, mert elköltségelem. :)
Egy dolgot meg kell jegyezni. A menetjelzőnek le KELL kapcsolnia a tompított felkapcsolásakor.
Sokan úgy kötik be, hogy megy tompítottal is.
Na az már zavaró éjjel.
Egy dolgot meg kell jegyezni. A menetjelzőnek le KELL kapcsolnia a tompított felkapcsolásakor.
Sokan úgy kötik be, hogy megy tompítottal is.
Na az már zavaró éjjel.
Solct
2013.08.07 18:09:16
@BKV reszelő: Magam javítom és mindenekelőtt előműszakira mennek az autóim. Ha ugyanoda viszem vissza, munkalap szerint az előzőleg nem jó dolgokat nézik már csak. Legalább is ez év áprilisában is így volt legutoljára.
@MC_Pite: Megnéztem, SJ-287E típ. van. Mindhárom autómon. Polon a ködlámpa helyén.
Ködlámpám nincs, ősszel mindig kadmiumsárga H4-et kap az autó.
@MC_Pite: Megnéztem, SJ-287E típ. van. Mindhárom autómon. Polon a ködlámpa helyén.
Ködlámpám nincs, ősszel mindig kadmiumsárga H4-et kap az autó.
Solct
2013.08.07 18:58:05
@BKV reszelő: "több kockázatot hordoz, mint egy kamu vizsga."
Kényszer. Mert az errefelé található megfizethető szerelők basznak rendesen megcsinálni a leadott autót.
A nem megfizethetőek árából pedig felszereltem a garázsomat. Effektive 10éve és ~800e km óta végzem az autóim sajátkezű műszakira felkészítését. Egy ízben volt bukó vizsgám, amikor az újonnan beépített lengéscsillapító a mérőpadon fosta el magát és nem tudták már megmérni.
Kényszer. Mert az errefelé található megfizethető szerelők basznak rendesen megcsinálni a leadott autót.
A nem megfizethetőek árából pedig felszereltem a garázsomat. Effektive 10éve és ~800e km óta végzem az autóim sajátkezű műszakira felkészítését. Egy ízben volt bukó vizsgám, amikor az újonnan beépített lengéscsillapító a mérőpadon fosta el magát és nem tudták már megmérni.
Joe a Nyugati tér szomszédságában fizet luxusdíjat az elavult ADSL-je után:
Pont most olvastam az "Ötéves a UPC ADSL-je" cikked. Először nem is olvastam el a végét és rögtön írni kezdtem, ugyanis én is a VI. kerületben lakom (aztán láttam, hogy csak meg lett említve).…..
Vásárlás / Csere...?
Újabb mobilos rendezvények, s megint újabb készülékek bejelentésétől hangos a sajtó. A gyártók igyekeznek ismételten megkörnyékezni a vevőket. Segítségül a marketing osztályt hívják. A marketinges szakemberek igyekeznek az aktuális terméket az…..
„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett csak egy parányi szabad időhöz jutunk, kiviharzunk modern lakásunkból, és samponnal, szivacsokkal felszerelve rávetjük magunkat krómtól-lakktól tündöklő…..
Solct
2013.02.03 15:05:32
Igen, mégsem vagyok teljesen hülye, nem képzelgek letűnt korok gépeiről. Pár hónapja a sörözőben szóba kerültek a szörnyűséges kétütemű versenymotorok, akkor próbáltam elmagyarázni a srácoknak, hogy olvastam valami régi angol dögről, amit a világverő német versenymotorok…..
Solct
2013.01.09 08:42:21
@Pepejoe: Azért gyorsul kvázi jobban 100 felett, mert ott már kevésbé akar felágaskodni és jobban lehet húzni neki és leforgatni.
Solct
2013.01.09 08:49:06
@u4hgn: Azt nem tudtad, hogy a keverék kenőképessége csak 10%-ban függ a keverési aránytól?
Ha szar az olaj, besül a blokk 1:50, 1:30, sőt 1:10-ben is. Mert az olaj teljesítményszintje kicsi, letolja magáról fémig a gyűrű, dugattyú.
Ellenben, egy nagy teljesítményű, minőségi szintetikus olajat, ha a gyártó 1:80-ba ajánl, hiába kevered a jobb kenés érdekében 1:20-ba, nem fog jobban kenni.
Max jobban füstölni és pénzt ablakon kidobni.
Üdv, egy 2T-vel ~500e km-t utazott postoló.
Ha szar az olaj, besül a blokk 1:50, 1:30, sőt 1:10-ben is. Mert az olaj teljesítményszintje kicsi, letolja magáról fémig a gyűrű, dugattyú.
Ellenben, egy nagy teljesítményű, minőségi szintetikus olajat, ha a gyártó 1:80-ba ajánl, hiába kevered a jobb kenés érdekében 1:20-ba, nem fog jobban kenni.
Max jobban füstölni és pénzt ablakon kidobni.
Üdv, egy 2T-vel ~500e km-t utazott postoló.
Most nem az a fő kérdés, hogy szabályos-e. Nem az, mégis használják. Inkább lemértük, mit tud egy hagyományos halogénizzóhoz képest.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Solct
2012.12.04 12:35:02
@MaCS_70: Pedig ez az igazság, hogy a magyar 95%-ban begyepesedett birka.
Arról pedig nem tehetek, hogy a maradék 5%, ha kimondja az igazságot, az fáj a 95%-nak és ellenreakciót vált ki bennük. Ez pont azt a tényt bizonyítja, ami miatt ellenérzést táplálnak az 5% iránt....
Arról pedig nem tehetek, hogy a maradék 5%, ha kimondja az igazságot, az fáj a 95%-nak és ellenreakciót vált ki bennük. Ez pont azt a tényt bizonyítja, ami miatt ellenérzést táplálnak az 5% iránt....
Solct
2012.12.05 13:21:00
@Frankye_budapest: Dombtetőn mindenki vakít a domb alján lévő számára szemből...
Azon autók, melyeken a hátsó lengőkaron van a szintszabályozó jeladója, alapból fogják korrigálni a kigyorsítás, fékezés, megpakolásbeli szintkülönbségeket.
Jó, hogy nem már giroszkóp és g-szenzor kell az autóba.
Továbbá, ha szoftveresen/elektronikai úton nincs limitálva a változás sebességének monitorozása (pl. 0,5-en belüli változást hagyjon figyelmen kívül.) akkor be-be fog villantani bukkanón, fekvőrendőrön, stb.
Ha jól emlékszem, az angol nyelvű EU jogszabályban fényáram értékhez van kötve a magasságállítás és mosóberendezés szükségessége.
Mellesleg, az egyik autómba utólag beépítettem egy azonos konszern, magasabb kategóriás modellének hátsó lengőkari szintszabályozóját, annak elektronikájával. Abban is ívlámpa világít, kadmiumsárga és van karos mosója.
Senki nem baszogatja az ég egy adta világon, pedig sima bordás H4 lámpába van belerakva és rendesen fókuszra téve. Az autó 170e km-t ment eddig a szettel.
Azon autók, melyeken a hátsó lengőkaron van a szintszabályozó jeladója, alapból fogják korrigálni a kigyorsítás, fékezés, megpakolásbeli szintkülönbségeket.
Jó, hogy nem már giroszkóp és g-szenzor kell az autóba.
Továbbá, ha szoftveresen/elektronikai úton nincs limitálva a változás sebességének monitorozása (pl. 0,5-en belüli változást hagyjon figyelmen kívül.) akkor be-be fog villantani bukkanón, fekvőrendőrön, stb.
Ha jól emlékszem, az angol nyelvű EU jogszabályban fényáram értékhez van kötve a magasságállítás és mosóberendezés szükségessége.
Mellesleg, az egyik autómba utólag beépítettem egy azonos konszern, magasabb kategóriás modellének hátsó lengőkari szintszabályozóját, annak elektronikájával. Abban is ívlámpa világít, kadmiumsárga és van karos mosója.
Senki nem baszogatja az ég egy adta világon, pedig sima bordás H4 lámpába van belerakva és rendesen fókuszra téve. Az autó 170e km-t ment eddig a szettel.
Solct
2012.12.06 10:48:21
@kitiltott, de seráfütty: A projektoros lámpában üzemelő izzóknál nagyobb a megengedett tűrés a fókuszpont elmozdulástól.
Mivel ott a vetítési képet egy árnyékolólemez és gyűjtőlencse alakítja ki.
Míg egy FF armatúrában ha picit is kiesik a fókuszból, minden felborul.
Én használtam a Tungsram 80/100-as H4-esét egy régi DDR autómban. Ahol fény foncsor és üveg a homloküveg. Ki volt relézve szépen.
Baromi jól világított, a fényárama vetekedett az ívlámpával, de sajnos 10-15e km volt csak az élettartama. (szándékosan nem időt írtam)
Mivel ott a vetítési képet egy árnyékolólemez és gyűjtőlencse alakítja ki.
Míg egy FF armatúrában ha picit is kiesik a fókuszból, minden felborul.
Én használtam a Tungsram 80/100-as H4-esét egy régi DDR autómban. Ahol fény foncsor és üveg a homloküveg. Ki volt relézve szépen.
Baromi jól világított, a fényárama vetekedett az ívlámpával, de sajnos 10-15e km volt csak az élettartama. (szándékosan nem időt írtam)
Svédek, Volvo 240 Turbo-motor (ill. B21-es Redblock), 0,3 bar töltőnyomás, 240 newtonméteres nyomaték. Igen, helyenként be van gyorsítva, de úgy gondoljuk, hogy e nélkül is eléggé átjön, hogy a verda horzsol. Ki tudja, milyen traktor volt ez valaha... És kézigázzal burnoutolni…..
Takács Dénes barátom, klubtársam ismert wartburgos személyiség, keze alatt mindenféle Wartburg megfordult és elkészült már – olyan is, amilyenről Eisenachban álmodni sem mertek. Idén visszatért a gyökerekhez. Abszolút. Meséljen erről inkább ő. A szerk.
Ültetve,…..
Solct
2012.08.18 21:43:27
@Datsun Sunny Coupe: Azért ez így ebben a formában ferdítés.
Miért mondom én ezt? 25ezrenként cserélek gyertyát, 20ezrenként légszűtőt, 50ezrenként váltóolajat, ~70ezrenként gyújtásállítás (csak jeladó a kalapácsos megszakító).
Ezt egy 2ütemű most 380e km-es Kombi touriston. ~5év alatt futott 300ezret.
Van egy kulcsszó amit elfeledtél. Műszaki érzék és megfelelő törődés.
Miért mondom én ezt? 25ezrenként cserélek gyertyát, 20ezrenként légszűtőt, 50ezrenként váltóolajat, ~70ezrenként gyújtásállítás (csak jeladó a kalapácsos megszakító).
Ezt egy 2ütemű most 380e km-es Kombi touriston. ~5év alatt futott 300ezret.
Van egy kulcsszó amit elfeledtél. Műszaki érzék és megfelelő törődés.
Solct
2012.08.22 10:22:17
@Datsun Sunny Coupe: Akkor csak én rontottam el valamit, hogy megbízható az autóm a mai napig.
Sőt, a családban van egy másik, 540e km-el, az is végig megbízható volt. És az általad leírt dolgok sosem jöttek elő megfelelő megelőző karbantartással.
Azért tűntek el az utakról, mert:
1. "én értek hozzá, az autó szar.." szerelők elfuserált javításai megpecsételték az autók sorsát.
2. a bürokrácia mesterségesen gyorsította a kidobásukat, 10éves suzuki lízingbe kényszerítéssel.
Sőt, a családban van egy másik, 540e km-el, az is végig megbízható volt. És az általad leírt dolgok sosem jöttek elő megfelelő megelőző karbantartással.
Azért tűntek el az utakról, mert:
1. "én értek hozzá, az autó szar.." szerelők elfuserált javításai megpecsételték az autók sorsát.
2. a bürokrácia mesterségesen gyorsította a kidobásukat, 10éves suzuki lízingbe kényszerítéssel.
Bevallom, meglepődtem. Annak ellenére, hogy kifejezetten kedvelem a Sportstereket és szívesen nézek belőlük készült átépítéseket, még sosem találkoztam olyannal, ahol a cél a supermoto külső volt. Endurót, dirtbike-ot és choppert láttam sokat, de az ügyesen átfaragott V2-esen…..
Solct
2012.07.16 19:05:54
@bizé: OFF Suzuki TVS ECO-m van nekem. is. 2,5l megy a tankjába és ~1,5l/100km a fogyija 35-40-el hajtva :D
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Solct
2012.05.15 13:08:16
@ferisz.: Benzinmotor esetén motorféknél a hengerben alacsony, nagy terhelésnél magas nyomás van. Ez a nyomás hat a szelepekre, ezeken keresztül a vez.tengelyre is.
Solct
2012.05.16 08:19:01
@ferisz.: Szerintem, ez is nagymértékben motor-konstrukció függő. Szívó? Turbós? Kompresszoros? Változó szelepvezérlésű? Nincs egyértelmű válasz :)
Hű, most látom csak, hogy lassan több, mint egy éve nem írtam semmit saját, metálszürke S70-esemről. Pedig meg voltam róla győződve, hogy nem így van, de valószínűleg csak a temérdek mivanavolvóval? – jellegű olvasói kérdés visszhangja rezonált a fejemben. Nagyjából…..
Solct
2012.05.12 10:46:23
@Vu, de ja vu: "Egyébként pedig az első autóm ('72-es Wartburg) is fix 10-et evett "
Nekem kettő van. Egy kombi és egy limó. 400e össz futással.
Faternak is van egy limó, abban 500e+ van.
10literér felgyújtanám, bármikor.
Éves átlagban 6,9/100 az átlaguk.
Nekem kettő van. Egy kombi és egy limó. 400e össz futással.
Faternak is van egy limó, abban 500e+ van.
10literér felgyújtanám, bármikor.
Éves átlagban 6,9/100 az átlaguk.
Solct
2012.05.12 10:47:52
@Azazuma: Ki mondta, hogy magyar?
Solct
2012.05.14 07:42:44
@Vu, de ja vu: NEkem se széria a motorom (75mm furat [~1090ccm], 0,05mm-re illesztve, 4mm-t síkolt hf. [10,8:1 sűrítés], nagy főtengely és 200-as lendkerék. -> 61Le@3900rpm/139Nm@2970rpm fékpadon)
Ha konstans 90-el megyek közúton, akkor 5,2-5,5.
Mivel kizárólag jó, szintetikus olajjal közlekedek, így a 2T feelingből csak a hang maradt meg. Kipuff is tiszta.
~100-ig pislognak, ha gyorsítok, mert 13s alatt lépni meg :D
Ha konstans 90-el megyek közúton, akkor 5,2-5,5.
Mivel kizárólag jó, szintetikus olajjal közlekedek, így a 2T feelingből csak a hang maradt meg. Kipuff is tiszta.
~100-ig pislognak, ha gyorsítok, mert 13s alatt lépni meg :D
Péter, aki annak idején segítségünket ill. segítségüket kérte lassan, de biztosan halad doktori címe felé. Időközben kiderült, ki nyerte a pöpec kis traktort, valamint egy rövid szösszenet erejéig még egy kis biodízel-bioetanol-oktatást is kaptunk. Tanulni pedig sosem késő.…..
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Solct
2012.02.27 08:56:56
@Shadowbull: "Egyebkent egy 96-os autora meg nem feltetlenul mondanam hogy ipari hulladek, de egy ERA-fele ven dizelre mar igen."
De mitől az? Elmondanád? Megfelelően karbantartott, megbízható autó, ami 500+e km óta bizonyított a magyar mentalitás mellett is.
De mitől az? Elmondanád? Megfelelően karbantartott, megbízható autó, ami 500+e km óta bizonyított a magyar mentalitás mellett is.
Solct
2012.02.27 09:08:15
@Shadowbull: Hát, sokkal fiatalabb és kevesebb futott autók alatt is güriztem már ennél sokkal többet, hogy járóképesek legyenek. Rohadást is beleértve.
A korrózió és utólagos bütykölés is a magyar mentalitás eredménye.
Valamiért akik ezekkel taxiztak kinn dajcsba és millió km-t toltak bele a zőcsségesbe, sose robbantak le és nem rohadtak el.
Fejben van idehaza a 90% autóstársadalomnál a probléma.
Dákó és egyéb Román autókat leszámítva (na AZOK az ipari hulladékok), ha rendszeresen karban van tartva egy gép, akkor ott nem szabad semmi komoly stiklinek előjönni. Szerintem. Ezt 2autóban lehúzott 500+e km után tudom mondani.
A korrózió és utólagos bütykölés is a magyar mentalitás eredménye.
Valamiért akik ezekkel taxiztak kinn dajcsba és millió km-t toltak bele a zőcsségesbe, sose robbantak le és nem rohadtak el.
Fejben van idehaza a 90% autóstársadalomnál a probléma.
Dákó és egyéb Román autókat leszámítva (na AZOK az ipari hulladékok), ha rendszeresen karban van tartva egy gép, akkor ott nem szabad semmi komoly stiklinek előjönni. Szerintem. Ezt 2autóban lehúzott 500+e km után tudom mondani.
Solct
2012.02.27 09:18:01
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
Solct
2012.02.05 21:02:57
Ha V8 dizel, akkor Kraz K162 sem maradhat ki:
www.youtube.com/watch?v=0PD0hOmfI3w&feature=related
De ha szép dizelhang, akkor csak is a 2T Detroit Diesel-ek jöhetnek szóba!
V8:
www.youtube.com/watch?v=DSXKCG53zaA&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=217&feature=plcp
V6:
www.youtube.com/watch?v=whXagelxg-8&feature=related
vagy
www.youtube.com/watch?v=dVjXwS8HzFw&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=455&feature=plcp
www.youtube.com/watch?v=0PD0hOmfI3w&feature=related
De ha szép dizelhang, akkor csak is a 2T Detroit Diesel-ek jöhetnek szóba!
V8:
www.youtube.com/watch?v=DSXKCG53zaA&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=217&feature=plcp
V6:
www.youtube.com/watch?v=whXagelxg-8&feature=related
vagy
www.youtube.com/watch?v=dVjXwS8HzFw&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=455&feature=plcp
Solct
2012.02.05 21:05:21
3 tárcsás Wankel?
www.youtube.com/watch?v=_ieBKyaVHO0&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=302&feature=plcp
M42 mozdony indítás?
www.youtube.com/watch?v=m3ifWJfmZUo&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=443&feature=plcp
Vannak azért csemegék.... :D
www.youtube.com/watch?v=_ieBKyaVHO0&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=302&feature=plcp
M42 mozdony indítás?
www.youtube.com/watch?v=m3ifWJfmZUo&list=FLjtXAYwUdYQC8VNhld2msqA&index=443&feature=plcp
Vannak azért csemegék.... :D
Ha olyan jó seggem lenne, mint a GTC-nek, egész nap csak azt simogatnám. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Solct
2012.01.23 21:38:47
@Solct: Amúgy a 2ezres szívó ordító kekszesdobozt jobban sunáznám :D
Abban volt még spiritusz.
És ha már GSI apróbetűsen megjegyezve "sportautó", akkor az ne a kényelemről, csendről szóljon.
Üvöltsön, legyen olyan szívászaja, hogy rezegjen tőle a padló, tépje le a fejem, tekerje a kezemből a kormányt, tolja magát hirtelen gázra, ha kell.
Abban volt még spiritusz.
És ha már GSI apróbetűsen megjegyezve "sportautó", akkor az ne a kényelemről, csendről szóljon.
Üvöltsön, legyen olyan szívászaja, hogy rezegjen tőle a padló, tépje le a fejem, tekerje a kezemből a kormányt, tolja magát hirtelen gázra, ha kell.
Solct
2012.01.23 22:05:15
@Kutyám Jerry Lee: Annak leszármazottja papíron... Vagy mifene.
Ma egy kicsit később értem be a szerkesztőségbe a megszokottnál. Jó mentségem volt: Károly kutyámmal állatorvosnál voltam, ami nincs is annyira messze a lakásunktól és a szerkesztőségtől, de annyira éppen, hogy autóval kelljen menni. Szinte végig a szentendrei úton. Az idő…..
Solct
2011.12.22 00:35:34
Solct
2011.12.22 00:37:39
A Leaf, ugye, egy teljesen elektromos, környezetkímélőnek kikiáltott villanyautó. Elméletileg mi is megtudjuk hamarosan, mennyire jelent alternatívát a belsőégésű motorral szerelt autókhoz képest. Illúzióink persze nincsenek, de azért beleástuk magunkat a témába. Tudják önök,…..
Wolfgang Ziegler neve jó eséllyel nem mond sokat nekünk, ellenben ha megnézik az alábbi kis videót, akkor sok sört nyerhetnek, hiszen ki fogadna egy kéthengeres, hatszáz köbcentis Trabantra egy E30 M3 ellenében a széles, hosszú Hockenheimringen? Senki. Kivéve, aki tudja, hogy…..
Solct
2011.09.17 12:46:18
Solct
2011.09.17 13:02:21
@pman:
Saab? www.youtube.com/watch?v=FjuRK7qQ5sU
Abszolut szénné reszelt Wartburg:
www.youtube.com/watch?v=hDJaERhRKf4
Németeseknek, Melkus:
www.youtube.com/watch?v=a-ZgqlzzKmQ
NINAUSZ GYÖRGY!
2T Trabantban Ő egy ikon ugye.
www.youtube.com/watch?v=_6VPNEKJ6Tc
www.youtube.com/watch?v=r3HZHGAy8mk
Saab? www.youtube.com/watch?v=FjuRK7qQ5sU
Abszolut szénné reszelt Wartburg:
www.youtube.com/watch?v=hDJaERhRKf4
Németeseknek, Melkus:
www.youtube.com/watch?v=a-ZgqlzzKmQ
NINAUSZ GYÖRGY!
2T Trabantban Ő egy ikon ugye.
www.youtube.com/watch?v=_6VPNEKJ6Tc
www.youtube.com/watch?v=r3HZHGAy8mk
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Grafitos és vagy hőállú zsírt nem rakunk ide, mert kiveri magából és soha nem fog visszafolyni a megfelelő helyre, mivel nem olvad meg.
2. Soha nem húzzuk túl az agyat, mert akkor ezen végkifejlet lesz az eredménye. Nekem 200e km-es tapasztalat szerint úgy bírják a legjobban a kerékcsapágyak, hogy nagyon ici-pici lógást hagytam neki. Tényleg picit. Tized mm-t. Azóta, csak a téli nagyon szar utak eszik meg, jellemzően 70-90e km alatt.