Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Carfan

0 bejegyzést írt és 334 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Ügyfél vagy majom? 2013.03.28 06:55:08
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Vélemény-cikkünk kommentposztja...
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Carfan 2012.05.11 12:03:38
Őszintén szólva nagyon összecsapottnak érzem ezt a cikket, az előzőekhez hasonlóan. Tele van ostoba sztereotípiákkal, aztán a "Magyar autóvásárló hülye" 4-edik epizódjában majd szép lassan visszaköszönnek.
Miért kell megint ezt a "1 millió km-t is futhatott" marhaságot elővenni? Igen NÉHÁNY W124es dízelben, TD(I) Passatban LEHET ennyi, de ez elég extrém példa a piacon. Egy átlag 600e Ft-os autóban (Astra, Corsa, Golf, Swift) 3-400e km a maximum általában, de akár 100-200e km között futottak is horogra akadhatnak. Másrészt azt sem értem, hogy ha felállításra kerül egy szempontrendszer (Biztos, Nyomulós stb stb) akkor pl. az Opeleknél, a Biztos kategóriában, miért kell a gatya futóművet, pontatlan váltót stb. felhozni? Nyilván, aki ilyet keres nem egy új Focus futóművét várja az autó alá. Az már csak zárójeles megjegyzés, hogy a kor átlagánál NORMÁL közlekedéshez semmivel sem rosszabbak az Opel futóművek, mint a versenytársaké.
A Fabianal leírt vezérlésár is netto marhaság. A korai példányok szinte mindegyike még az öreg láncos motor, ergo nincs benne szíj. Másrészt a 75 lovas 16V szíjcseréje is kb. 50-60e Ft gyári minőségű alkatrészekkel, persze nem márkaszervízben. Az is erős általánosítás, hogy vétel után röpködnek a százezrek. Pl. egy megkímélt Swift esetében egy nagyszervíz megvan 20-30e Ft-ból és 100e km alatt nem valószínű, hogy belefut a vevő nagyobb kiadásokba.
Az olasz-francia autóknál leírtakhoz, nem tudok érdemben hozzászólni, mivel nincs vele tapasztalatom, de nem lepődnék meg, ha az is ilyen pongyola lenne. Már látom magam előtt az 500e Ft-os Fabia-t fikázó egyszeri lúzert a használtautó telepen: "Ez a köcsög nepper azt hiszi, el tudja adni nekem az 1M-ót futott Fabiat, amiben még a vezérlés is 100e Ft. Még jó hogy olvasom a totalcart..."
Egy ilyen cikknek, ha már hozzákezd valaki tényleg összeszedettnek és hiánypótlónak kellene lenni. PONTOS típushiba leírásokkal, árakkal, hogy az egyszeri lúzerben VALÓS kép alakuljon ki egy-egy típusról. AZ új autókhoz hasonlóan tökéletes autó nincs. Mindenkinek a valós igényei és fiezetőképessége alapján kellene választani, de egy ilyen összecsapott szar (bocs) nem fog ebben segíteni...
  Olyat teszek, amiért Magyarországon akasztófa jár egy újságírónak – védelmembe veszem a francia autókat. Gondolom, ezzel rögvest sikerül is megnegyedelnem e cikk olvasóbázisát, hiszen a többség ezzel rögtön át is kattintott a kapcsolódó Belsőség-posztra.…..
Carfan 2009.11.25 21:40:38
@éjszárny zöldi: Köszönöm a felajánlást:) Az XM nekem is nagyon tetszik, talán az utolsó "furcsa" Citro,bár úgy vagyok vele, mint paraszt bácsi a zsiráffal:)
Carfan 2009.11.26 07:47:10
@F-anatiX: Most csak a C5-ről volt szó, mint hidros autó. De sok francia autót használtam már és nekem szinte mindegyik kényelmetlen volt. Egy sportüléses Pug 206 volt talán az egyetlen, amiben kényelmesen lehetett ülni és volt valami tartása.
Carfan 2009.11.26 07:56:50
@don39: Pl a Citroenben elsősorban az ülés volt kényelmetlen. Annyira puha, hogy semmi tartása nincs és nekem borzasztóan fáj tőle a derekam és a farokcsontom. A futőműve, zajszigetelése az teljesen rendben van. Bár én hatalmas különbséget nem éreztem egy kényelemre hangolt acélrugós futómű és a hidros között. A Peugeotokban is rossz az ülés, de ott a futómű sem számít szerintem különösebben kényelmes darabnak. Összességében talán a Renault tűnt nekem a legkényelmesebbnek. De csak ismétlem, hogy kategóriatársaikhoz képest szerintem ma már semmivel sem kényelmesebbek.
De nincs itt semmi baj. Az új ötös itt van, kicsit drágább lesz, mint a kifutó E60, és még mindig hátul teker, mit sírtok? Audi, ön jön. Mai cikkünk blogposztja...
Belsőség Egy korszak margójára 2009.11.18 06:21:00
Nem is olyan régen, a GTS megjelenésekor mondhatta el kommentelőink nagy hányada, hogy mekkora hülyeség is 115 ezer eurót kiadni egy ilyen autóért, mikor azon a pénzen már mennyi mindent lehet venni, mennyit nyaralhat az ember, hány gyereket felnevel stb. Értelmetlen? Nos, sajnos ők…..
Carfan 2009.11.18 08:12:07
@korzo: Úgy látszik az emberek többségének az jobban feküdt. Nem kellett annyira irigykedniük:D
Carfan 2009.11.18 09:53:13
@Seca81: Tudod van egy olyan mondás, hogy akinek nem inge nem veszi magára. Sajnos szoktam olvasgatni a hozzászólásokat és nem az jön le belőle, amiről te írsz. Lehet, hogy te így gondolod, ahogyan leírtad, de a többség nem. Csak megy a szánalmas fröcsögés, hogy az ő autója a legjobb. SZélsőséges esteben azt is képesek leírni, hogy bizony az ő Swift 1.0-jük jobb, mint pl ez a BMW. Na ezen kellene elgondolkozni...
PofaMai bemutatónk blogposztja...
Carfan 2009.11.07 15:38:21
@Marven: Ez csak és kizárólag azért van, mert a magyarok többsége egy primitív, sötét, irigy, paraszt sajnos.

A negatív BMW-s szereotípiák is nagyrészt az irigységen alapulnak. Érdekes módon engem még egy BMW-s sem sodort életveszélyes helyzetbe, sokszor elengednek, megköszönik ha beengedem stb stb. Ellenben nem egy szánalmas suzukis, kiás, skodás, opeles, stb stb (nem a márkákat minősíti hanem a vezetőt) seggfej sodort már veszélyes helyzetbe, aki "lenyomja" a BMW-t. Na szerintem az ilyen emberszabású végbéllények ezerszer veszélyesebbek bármilyen BMW-snél. Az az igazi életveszély, ahogyan a maximum 1.4-es szarjaikkal próbálják leküzdeni a kisebbségi komplexusaikat.
Ja és aki nem lát különbséget egy BMW ás bármilyen Kia, Skoda stb között az inkább hallgasson és ne reklámozza a saját idiótaságát. Elég nagy szegénységi bizonyítvány, ha valaki nem lát különbséget.
Carfan 2009.11.08 18:19:39
@fosdapass: Savanyú a szóló, savanyú a szóló. Olyan szánalmas, amikor valaki ilyen idióta kifogásokat hoz fel. Ha valaki egy BMW-ból kiszáll és nem egy kopasz hurkanyakú, akkor valószínűleg nem fogják stricinek vagy pénzbehajtónak nézni. Aki meg autó alapján ítél meg valakit az magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.
Belsőség Egy év nirvana 2009.11.08 09:57:00
Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával. Karc nélkül megúszta a két hungaroringi és három-négy euroringi pályanapot, pár drift edzést, és néhány hétvégi szerpentinezést, de ez nem jelenti azt, hogy ne kellett volna gyakran szerelni. Nem romlott el…..
Mindenki, akit bármilyen szinten vonzanak ezek a füstölő, zakatoló, hangos gépek, amit autóknak hívunk, álmodozik olykor. Eljátszik a gondolattal, hogy egy számára ideális életben (melyben majdnem alaptézis, hogy korlátlan mennyiségű pénz áll rendelkezésére) és környezetben…..
 Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
Belsőség Segítség, GYILKOS! 2009.10.15 07:00:00
  Felejtsenek el mindent, amit az autókról tudnak. Az Atom nem úgy gyorsul, nem úgy áll meg és nem úgy fordul, ahogy az általunk ismert kocsik, ezért egy átlagos sofőrnek esélye sincs rá, hogy megülje ezt az irgalmatlan masinát. Vélemények az azonos című írásunkról...
Carfan 2009.10.15 16:22:07
@Shadowbull:

"Apam, ez csak 15 milla, toredeke egy Ferrarinak, es megis alazza, ocsem, ez mar valami, mindegyik szar szupersportkocsi elbujhat mellette..."

Azt hiszem jól megragadtad a lényeget, hogy milyen a TC jelenlegi színvonala. Mintha valami 18 éves hülye sztrítrészer írta volna ezeket a sorokat. "Az ezres Suzukival X autót aláztam, 200 lovas húzott TDI-vel Bmw-ket aláztam... stb stb lehetne folytatni a sort napestig. Egy autós újságírótól talán ettől nagasabb színvonalat is elvárhatna az ember. Mert ez így szánalmas. Az Ariel egy játékszer, egy mai Ferrari vagy Lambo pedig egy hétköznapokon is használható, de amellett pokolian gyors sportkocsi. Össze sem hasonlítható a kettő. Pályán nagy élmény lehet az Ariel azt nem tagadom, de nem véletlenül kerül egy Ferrari árának töredékébe.

Olyan vicces az ilyen beállítottságú cikkeket és hozzászólásokat olvasni, hogy a köridő, meg súly lóerő arány. Mintha az élet és a közút egy gigantikus autóverseny lenne. Az ilyen emberek inkább üljenek le a Need For Speed elé és ne az utakon részingeljenek. És vannak olyanok akinke ez szempont egy hétköznapi autóban...
Carfan 2009.10.15 17:29:58
@Laciii: Igen az Atom erről szól, de sok lúzernek a Swift Sport, Clio RS meg hasonló pattanások is...
  Egyre nagyobb szívás az utak mellett lakni. Ordít minden, az autók, a motorok – azok különösen -, a buszok. Miért? Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
Carfan 2009.10.11 21:36:21
Megint megvan a szokásos belsőség színvonal. Olvasni bezzeg nem tud a lúzerek 90%-a csak böfögni, hogy az ő kotlófészek sz@rja a világon a legjobb. Vályi csak annyit írt le, hogy hibátlan 15 éves 200e km-t futott autó nincs és ebben teljesen igaza van. De ettől még lehet megbízható. Ő sem arról írt, hogy hetente lerohad vele, hanem azt, hogy foglalkozni kell egy ilyen autóval. Akinek szüksége van rá menjen már vissza általános iskolába és gyakorolja kicsit a szövegértelmezést.
Carfan 2009.10.11 22:00:41
@McK: Egy átlag magyar kereskedésben körülnézve ez merész állítás:D Nem azt mondom, hogy a 15 éves használhatatlan rom, de egyik se hibátlan. Nekem volt és van is régi és új autóm is. És egy idősebb vason mindig van mit bütykölni. Jó állapotú lehet, de hibátlan soha.
Carfan 2009.10.11 22:08:30
@McK: Kinek mi a hibátlan. A legtöbb magyar autó már 1 éves korában nem hibátlan. Törések, karcok, jó magyar utakon kinyírt futóművek. Családban is van 20 éves autó, kor és típustársaihoz képest "hibátlan", de hülyeség lenne bemesélni magamnak, hogy valóban az.
  Sokáig szkeptikus voltam, de sajnos a hír igaz, Korea megtanult autót gyártani. Ráadásul fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Carfan 2009.10.09 16:41:44
@dead end: Ha nem tudnád a Kia már a 15. században is autót gyártott és így a legtradicionálisabb márkák egyike. A turbo-kompresszoros motort, DSG-t is a Kia forgalmazza, nem a VW. Ráadául messze a legolcsóbb és legjobb ár-érték arányú autó a világon. Ja és a reklámban tévesen szerepel a 7 év garancia, az valójában 70 év így még unokánk is teljesen megbízhatóan és ingyen használhatja Ceedünket. Rohanok is lecserélem a szar Golfomat:D
Carfan 2009.10.09 17:03:25
@sipike78: Bocsáss meg, német autóm van, hülye vagyok, nem tehetek róla:D
Carfan 2009.10.09 21:34:36
@HattoriHanzo: A kommentemet természetesen irónikusan kell érteni:)
Múlt vasárnap, szeptember 20-án rendezték meg Ausztriában a 2009-es Cult Society Tuning Festivalt. Az egynapos eseményre a Cult-Hungarian Club delegációja is kiutazott a Linz melletti Ausee-tóhoz, ahonnan kupákkal tértek haza. A magyar srácok tehát remekül szerepeltek a…..
Carfan 2009.09.28 22:19:06
@enpera: Ha eurpai mezőnyben ilyen eredményt érnek el akkor talán van mire "verni a nyálukat". Attól, hogy neked nem tetszik még az eredményt el lehetne ismerni, de látom igazi sötét magyar paraszt vagy. Hát istenem van ilyen is.
Belsőség A középsúly bajnoka 2009.09.20 23:29:00
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Carfan 2009.09.21 22:48:00
@Krike: Nem akarlak megbántani, de a Ford konkrétan német. Miért is veszel olyan autót amit utálsz? Ez kicsit furcsa...
Carfan 2009.09.21 23:06:13
@Krike: Hát pontosan, hogy a Volvoban, Mazdában van a Ford cucc, nem a Fordban van Volvo alkatrész:) De mindegy te tudod. Attól a Ford még német. A Superben, pedig marhára nem pofoztak helyre semmit, mert a csehek egy csavart nem tervezhetnek meg wolfsburgi utasítás nélkül. Szerintem a többibe inkább ne menjünk bele:D Az meg hogy kinek mi tetszik magánügy:D
Carfan 2009.09.21 23:23:58
@Krike: Véletlenül sem akarok vitatkozni:D Üde színfolt néha ilyen normális emberbe botlani itt aki nem csak anyázni tud. Maximum az érveiddel nem mindig értek egyet, de ez legyen a legkevesebb. Erre való egy fórum.
Lenyomtuk egész Európát, nnna. Még hogy olyanokat mondanak ránk, hogy lassú mifelénk a fejlődés. Sztálin és Rákosi pajtás ütemesen tapsolva ünnepelné népünket, ha látná e szép eredményeket, kár, hogy nem lehetnek itt, közöttünk. 77,4 százalék, ízlelgessük e nagy…..
Carfan 2009.09.17 22:56:00
@malenykij polgar: Mert ez alapos munka lenne:D Már Csikós is lesüllyed az átlagos TC szintre. Na ez a válság nem a 77%:D
Carfan 2009.09.17 23:06:34
@WhiteEagle: Talán azért mert nyugaton van középréteg, aki meg tudja venni az átlag (akár használt) autókat. Itthon pedig kis túlzással vagy milliomos valaki és jár S-osztállyal, X5-el stb vagy csóró aki hitelből nyögi a Suzukit vagy jár valami 20 éves bontószökevénnyel. Oda kellene eljutnunk, hogy egy átlag fizetésből összespórolható legyen egy 2-3Mós autó. De gyanítom az még nem most lesz:(
Carfan 2009.09.18 00:16:12
@WhiteEagle: Ez a különbség a normális országok és drága országunk között:(
Az autó önsúlya ezzel a motorral és a hatfokozatú kézi váltóval 1425 kiló, ami a méretét tekintve nem is sok. Mégsem ez, hanem az 1500-tól 4000-es fordulatig jelenlévő maximális nyomaték, ami tényleg használhatóvá teszi. Na ezt csinálja utána egy 1.4-es turbódízel!…..
Carfan 2009.09.17 16:34:12
@superbfanatic: Az előző Passat is hosszmotoros volt. Utána tértek át a moduláris padlólemezre.
Carfan 2009.09.17 17:01:54
@superbfanatic: Láttam már és sok tapasztalatom is van vele:D Nagyon jó kis autó, de nem A6 ennyi.
A te logikád alapján a Fabiára is épülhetne a Superb. Mert pl mindkettőben van 130 lovas 1.9es TDI. Ez a konszern sajátossága, hogy sok a csereszabatos alkatrész. De attól még a Passatra épül, hogy vannak az A6-al is közös alkatrészei. De nem gondolnám, hogy ez bármit is levon az értékéből. Csak a helyén kell kezelni a gépet.
Carfan 2009.09.17 23:00:40
@superbfanatic: Felőlem. Ha téged boldoggá tesz a tudat, hogy egy Skoda jelvényes A6-ost hajtasz, nem rontom el az örömed.
Azt hittük, a Brabus V12-es E-osztályának, a tuningautók Darth Vaderének hátsó keréktakaróját már nem lehet überelni. A limit nélküli autópályákon – amelyek megőrzésére egyébként aláírásgyűjtési kampányt szervezetek a szalonon – biztos számít valamit a…..
Carfan 2009.09.17 22:23:07
@ommm: Először is E-klasse:D Nem is katalógusadatra gerjedek, de Gyulai Balázs stílusa és a papptibinek nem tetszik között azért még van egy kis sáv, amiben lehetne valamit kezdeni. Bár teljesen mindegy majd máshol utánaolvasok:D