Adatok
Vecellio
0 bejegyzést írt és 36 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nahát, még a tévedhetetlenek is tévednek néha. Vagy csak féltek az újabb uniós pofontól? Mindegy, most van ok az ünneplésre.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Vecellio
2012.03.14 08:45:22
@LanciaBacci:
""Nagyon sokan igenis megveszik mindkettőt!""
"úgy érted, a többiek? :)"
Nahh pont erről az előítéletről beszéltem...
""Nagyon sokan igenis megveszik mindkettőt!""
"úgy érted, a többiek? :)"
Nahh pont erről az előítéletről beszéltem...
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
I swear I’m gonna make it, sooner or later (Ígérem, megteszem előbb vagy utóbb) Ezt hallhatjuk az aláfestő kis dalban, nem véletlenül. A kisfilm – minden valószínűség szerint – a kor követelményeinek megfelelő, helyi igényekhez tökéletesen igazodó…..
Biff izomból aludt és feszülten ébredt, hirtelen, mint egy áram alá helyezett Terminátor. A fecske bágyadtan lóg rajta, a reggeli merevedés elmaradt, ma nincs ilyesmire idő, harcba indul. Hidegvérrel lapozza át a napi tuning-magazint, miközben jelentős súlyfeleslegtől szabadul meg,…..
Vecellio
2011.09.16 08:10:14
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Vecellio
2011.09.02 08:08:17
@Ajtony: az SK rendszámos autók többsége nem 20M-os. Max az tűnik fel, de a többsége 5-10M közötti autó, "csak" nem akar a gazdája 1-4 milliót befizetni... (bizony, egy haszonjárműként kezelt 10M-os SUV-nál az ÁFA + regadó 4M is simán lehet).
Semmi bajom a kiskapuk bezárásával, ha van értélmes és élhető szabályozás. A regadó nem az.
Semmi bajom a kiskapuk bezárásával, ha van értélmes és élhető szabályozás. A regadó nem az.
Bármiről is legyen szó, mániákusan szeretünk keseregni. Bezzeg Ausztriában milyen nagy a rend, Svédországban milyen jó a közbiztonság, Angliában milyen pompás a gyep. Miért nem a dán adórendszert emlegetjük, ami megtriplázza egy új autó árát?Gazdasági cikkünk blogposztja...
Azt hiszem, a rendőrségi szájkarate a kelleténél is jobban megtette a hatását. De nyugi, ha rendőrök akarnák, már senkinek sem lenne jogsija. Mai cikkünk blogposztja...
Megelégelte a kormány, hogy egyre több, becslések szerint már közel harmincezer hazai autós próbál külföldi rendszámmal adót, bírságot elkerülni. Mai cikkünk blogposztja...
Vecellio
2011.06.15 16:58:22
@alex58:
Két éven át használtam egy EU-n kívüli plakettes kocsit, ebből másfél éven át MINDEN papírja le volt járva. 3x is ellenőriztek, ami úgy történt hogy a rendőr megkérdezte hogy enyém-e a kocsi, mire mondtam hogy használati engedélyem van rá. Ezek után kezébe nyomtam az angolnyelvű engedélyt + a cirill betűs (lejárt) forgalmit. A rend kedvéért belelapozott, majd visszadta a paksamétát. Szlovákkal se volt több. A műszakit senki nem kérdezte soha, szóval akár hamisítvány is lehetne, de az se kell.
Amúgy meg: miért fáj az Neked hogy ő nagyköbcentis amcsi jó kocsikkal jár? Tőled vette el rá a pénzt??? Inkább tegyél azért hogy neked is lehessen, ha ennyire érdekel...
Két éven át használtam egy EU-n kívüli plakettes kocsit, ebből másfél éven át MINDEN papírja le volt járva. 3x is ellenőriztek, ami úgy történt hogy a rendőr megkérdezte hogy enyém-e a kocsi, mire mondtam hogy használati engedélyem van rá. Ezek után kezébe nyomtam az angolnyelvű engedélyt + a cirill betűs (lejárt) forgalmit. A rend kedvéért belelapozott, majd visszadta a paksamétát. Szlovákkal se volt több. A műszakit senki nem kérdezte soha, szóval akár hamisítvány is lehetne, de az se kell.
Amúgy meg: miért fáj az Neked hogy ő nagyköbcentis amcsi jó kocsikkal jár? Tőled vette el rá a pénzt??? Inkább tegyél azért hogy neked is lehessen, ha ennyire érdekel...
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
Ön nem taxizik, de nem is rokkant de szeretne híres lenni legalább öt percre? Szeretné, ha önről szólnának a hírek? Úgy gondolja, hogy a biztonsági öv csak egy tudatalatti szolgalélek-kreátor? Itt a megoldás. Vélemények az azonos című írásunkról...
A világ leghülyébb kötelező biztosítási rendszerétől búcsúzunk. Lesz helyette új, ami csakis jobb lehet. De lehetne még jobb. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kritikus pont volt, hogy amikor jön a kőműves felmérni, mindkét autó legyen a garázsban, mert ha meglátja a Porschét meg a Volvót, a magyar iparos már csak úgy megnyomja az ácsirónt, hogy kitörik a hegye.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Vecellio
2010.09.08 14:59:09
@jenko80: "Hát tisztelettel tudatom, hogy a tehetség és szorgalom megléte - rossz indulási körülmények esetén (értsd: családi vagyon, vagy felsőbb családi ismeretségek hiánya) - ebben az országban önmagában nem teszi lehetővé, hogy harmincix éves korra milliomosok legyünk."
HarmincX vagyok, és elmondanám neked, hogy szüleim segítsge annyi volt a vállalkozásom indításában, hogy 18-22 éves koromig otthon laktam, és adtak kölcsön 50e Ft-ot, hogy tudjak egy Bt.-t alapítani és számlázni a tudásomért és szorgalmamért (nem önpolír, ettől a kettőből volt melóm). Legalább 5 ilyen ismerősöm tudná kb. ue.-t elmondani.
Tény, hogy sokkal nehezebb NAGYON rossz körülmények közül nagyot dobni, és a szerencse is számít, hogy 5 vagy 15 év alatt jön be a bizniszed. De elsősorban a kezdeményezőkészség és a munkabírás kell egy vállalkozáshoz.
Amúgy az alkalmazottaim közül a legtöbb arra sem képes, hogy jobban melózzon a fizetése felett megkereshető 30%-is prémiumért (nem értékesítés). Én amit látok az embereknél, az az iszonyat nagy szájtépés (hogy neki miért nem jó) és sültgalamb várás. Sajnos ez egyetemről kikerült "friss" generáció még sokkal jobban el van szállva elvárásokkal, mint a kicsit idősebbek.
HarmincX vagyok, és elmondanám neked, hogy szüleim segítsge annyi volt a vállalkozásom indításában, hogy 18-22 éves koromig otthon laktam, és adtak kölcsön 50e Ft-ot, hogy tudjak egy Bt.-t alapítani és számlázni a tudásomért és szorgalmamért (nem önpolír, ettől a kettőből volt melóm). Legalább 5 ilyen ismerősöm tudná kb. ue.-t elmondani.
Tény, hogy sokkal nehezebb NAGYON rossz körülmények közül nagyot dobni, és a szerencse is számít, hogy 5 vagy 15 év alatt jön be a bizniszed. De elsősorban a kezdeményezőkészség és a munkabírás kell egy vállalkozáshoz.
Amúgy az alkalmazottaim közül a legtöbb arra sem képes, hogy jobban melózzon a fizetése felett megkereshető 30%-is prémiumért (nem értékesítés). Én amit látok az embereknél, az az iszonyat nagy szájtépés (hogy neki miért nem jó) és sültgalamb várás. Sajnos ez egyetemről kikerült "friss" generáció még sokkal jobban el van szállva elvárásokkal, mint a kicsit idősebbek.
Vecellio
2010.09.08 15:05:12
@misinator: Mindig is voltak jobban és kevésbé jól jövedelmező szakmák, ami persze igaszságtalan, de ez van. Azt nem értem Nálad sem, hogy mi a rákért kell ezért utálni azt, akinek tellik Porschéra vagy SUV-ra. Nem ő veszi el tőled a lehetőséget, nem miatta jut másnak kevesebb. Nem tartanád röhejesnek, ha Te vennél 5M-ért egy trendi kocsit, és ezért hirtelen 20 haragosod lenne?
Vecellio
2010.09.08 22:56:13
@allahdamit: Teljesen szép és igazad van, nem a lóvé számít! (Sokat segít ha van,de nem ez az első.)
De nem is azokat kell itt meggyőzni, akiknek telik "zsír verdára", hanem azokat, akiknek nem, és azért a tehetősebbeket teljesen alaptalanul és folyamatosan csal-lop-hazudik kategóriába sorolják, am block. Közben meg a nagy többségűk normális életet él, és lehet hogy MB E-ben tolják, de nem gondolják még ettől úgy hogy ők szarták a spanyolviaszt.
De nem is azokat kell itt meggyőzni, akiknek telik "zsír verdára", hanem azokat, akiknek nem, és azért a tehetősebbeket teljesen alaptalanul és folyamatosan csal-lop-hazudik kategóriába sorolják, am block. Közben meg a nagy többségűk normális életet él, és lehet hogy MB E-ben tolják, de nem gondolják még ettől úgy hogy ők szarták a spanyolviaszt.
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Nehezen tud beállni egy parkolóba? Lehet, hogy ön tényleg béna, de sokkal valószínűbb, hogy a parkolóhely rettentően kicsi. Vélemények azonos című írásunkról...
Csak a tendencia szomorít el. Ha tíz sofőr nem enged át, abból nyolc biztosan nő. Vélemények azonos című írásunkról...
Kicsit hangos, kicsit bárdolatlan és egyszerű, de nem ajánlatos piszkálni, mert csúnyán orrba verheti a jómódú kölköket. Vélemények azonos című írásunkról. ..
Vecellio
2010.01.26 08:44:01
@Hagalex:
"Nem tudom mire gondolsz, de Opelben nem volt 2,8T ezelőtt.
A Vectra OPC 3,2T volt, 275 lóval ha jól rémlik..."
egy kis olvasnivaló:
The Vectra received a facelift near the end of 2005, retaining a similar line of engines, however the 3.0 diesel received a power increase to 137 kW (184 hp) and the petrol V6 engine was replaced by an Australian-built turbocharged 2.8 litre High Feature V6 unit. This Saab co-developed motor could produce 170 kW (228 hp) for the facelifted Vectra.
In 2008, Vectra OPC was available with either 6 speed manual or 6 speed automatic transmission (Previous Vectra OPC had manual gearbox only). The 2.8L DOHC V6 turbo engine could generate 206 kW (276 hp).
2.8T.
"Nem tudom mire gondolsz, de Opelben nem volt 2,8T ezelőtt.
A Vectra OPC 3,2T volt, 275 lóval ha jól rémlik..."
egy kis olvasnivaló:
The Vectra received a facelift near the end of 2005, retaining a similar line of engines, however the 3.0 diesel received a power increase to 137 kW (184 hp) and the petrol V6 engine was replaced by an Australian-built turbocharged 2.8 litre High Feature V6 unit. This Saab co-developed motor could produce 170 kW (228 hp) for the facelifted Vectra.
In 2008, Vectra OPC was available with either 6 speed manual or 6 speed automatic transmission (Previous Vectra OPC had manual gearbox only). The 2.8L DOHC V6 turbo engine could generate 206 kW (276 hp).
2.8T.
Vecellio
2010.01.26 09:04:03
@mlt3: szerinted félreérthető volt, hogy hirtelen miért írogatok angolul, és azt hitte valaki, hogy pont ánglisul sikerült a tudást kirázni a fejemből? Okoskodó faszkalap.
Még ma is futurisztikus Az elektromos éra jön, de nem félek tőle. Az elektromos hajtás sokat segít és megoldást jelent a városi közlekedésre, de a városon kívül szükség lesz egy hibrid megoldásra, ezen belül pedig a belsőégésű motorra. Ahol 500-700 kilométeres…..
A lavinát a hosszú fehér limuzin tetõablakából kilógó táncoló, mosolyogva integetõ fiatalember indította el. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tegnapi sztorinkra jött a válasz. Ez mondjuk nagyon durva: nem lennének, mert víziszonya van, utálja a halat, nem ért a pénzhez, nem tud vezetni, allergiás a kutyaszőrre, recskázni egyszerűbb, mint dugni, üres, mint egy heinekenes doboz főiskolás buli után, soha nem tett semmit a NAGY…..
Akármilyen hihetetlen, Közép-Kelet Európa egyetlen különálló Porsche-szalonja nyílt meg Budapesten, a Szerémi úton: itt, a Porsche Hungaria által importált márkáktól (VW, Skoda, Audi, Seat) függetlenül jelenik meg a márka. Vagyis nem egy kis félreeső sarokban, a VW-szalon…..
Vecellio
2009.04.09 08:24:10
@vwxyz:
"Gratula minden Porsche-tulajdonosnak, aki legális munkából szerzett, adózott jövedelemből képes megvenni és fenntartani egy ilyen kocsit.
A többiekkel meg foglalkozzon az APEH, a VPOP, az ORFK, a BV..."
Tudod, nem mindenki gengeszter aki jól igazán jól keres, de tény hogy néha át kell lépnie az adózás szabályos határait. A vicc az, hogy erre nem a végtelen mohóság viszi: vagy kreatív könyvel és jól megél, vagy ha nem akkor már húzhatja is le a rolót.
Ezek közül az emberek közül rengeteg fizetne be egy ésszerű adót, de ilyen opció nincs.
"Gratula minden Porsche-tulajdonosnak, aki legális munkából szerzett, adózott jövedelemből képes megvenni és fenntartani egy ilyen kocsit.
A többiekkel meg foglalkozzon az APEH, a VPOP, az ORFK, a BV..."
Tudod, nem mindenki gengeszter aki jól igazán jól keres, de tény hogy néha át kell lépnie az adózás szabályos határait. A vicc az, hogy erre nem a végtelen mohóság viszi: vagy kreatív könyvel és jól megél, vagy ha nem akkor már húzhatja is le a rolót.
Ezek közül az emberek közül rengeteg fizetne be egy ésszerű adót, de ilyen opció nincs.
Vecellio
2009.04.09 22:20:38
@vwxyz: Nem a kényszervállalkozókról beszéltem! Van kb. 50-80.000 működő mikro/KKV vállalkozás, mondjuk 200.000 főnyi tulajjal. Ezek jellemzően 2-100 főt foglalkoztató vállalkozások. Keressen a tulaj csak 300e-t + minden dolgozója után pl. 50e-t (ez nagyon kevés), ha alacsonyabb bejelentett bért ad + többi zsebbe módon fizeti ki.
Egy 20 fős vállalkozásnál már meg is van a havi 1,3M. Ebből már nem vág a földhöz nagyon egy 20M-os kocsi. Na ilyen egébként normális cégtulajokból van azért itthon pár tízezer.
Arra értettem a kreatív könyvelést, hogy ha nem feketén fizeti ki a dolgozóit, akkor könnyen lehet hogy mínuszos lesz a cége, tehát csal.
Egy 20 fős vállalkozásnál már meg is van a havi 1,3M. Ebből már nem vág a földhöz nagyon egy 20M-os kocsi. Na ilyen egébként normális cégtulajokból van azért itthon pár tízezer.
Arra értettem a kreatív könyvelést, hogy ha nem feketén fizeti ki a dolgozóit, akkor könnyen lehet hogy mínuszos lesz a cége, tehát csal.
A PriceWaterhouseCoopers meghívójában a következő állt:Tisztelt Szerkesztő, Újságíró!Ezúton szeretném tisztelettel meghívni Önt a "Autópiac - ahogy a kereskedők látják" címet viselő sajtótájékoztatóra.A rendezvényen a hazai autókereskedők körében végzett…..
Mi férfiak a nagy dudákra gerjedünk. Állítólag tudat alatt bennünk van, hogy a csöcsös csajok jobban szoptatják majd az ivadékainkat, így hatékonyabban örökítjük a génjeinket.
Vélemények az azonos című publikációnkról...
Végre egy érdekes sajtóközlemény. Idézet a kísérőszövegből: Az objektív felelősség bevezetése feleslegessé tette a kerékbilincs alkalmazását. Mivel a gépjármű vezetője mindenképp felelős a szabálysértésért, így a szabálysértési bírság alól nincs kibúvó! Ebből…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Porhintés ez az egész "rendszámcsalósdi", újabb árokásás, amivel a nép figyelmét kívánják elterelni a valós problémákról (ti. hogy a kormányunk a demokrácia intézményeit a sárba tapossa és gazdaságilag padlóra küldte az országot).