Adatok
RockyBalboa91
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Index nemrégiben írta meg, micsoda riasztó látogatottságot ért el a Magyar- és az előtte megtartott Német Nagydíj. Pedig egyik sem volt rossz, de azért ne dugjuk homokba a fejünket, pláne annak tükrében sem, hogy a Német Nagydíj idején megtartott kamionverseny-hétvégére…..
RockyBalboa91
2014.08.02 09:37:14
Az F1 kb a 80-as éveben lehetett jó utoljára, mikor még nem volt annyi szabály, megkötés mint most. Ez azt eredményezte, hogy egyedül a rajt az izgalmas, megnézni hogy ki kerül az élre. Az a baj, hogy a szabályok miatt a kocsik 99%-ban egyformák lettek, és szinte csak boxos előzések vannak. Ez rohadt unalmas, én még kiskoromban néztem, de úgy 5-6 éve már nem nézem csak az első 4-5 percet meg.
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
RockyBalboa91
2014.02.12 17:26:04
RockyBalboa91
2014.02.12 18:39:30
@gigabursch:
Főiskolás vagyok, de kb fél év múlva, ha majd állandó munkahelyem lesz valahogy ki szeretném iktatni.
Hallottam, hogy a munkáltatónál el lehetne valahogy intézni, hogy azt ne vonják a fizetésedből, vagy valami hasonló.
"Korábban már többször hangoztattam, hogy az, aki a baleset szempontjából vétlennek minősül, de nem tartotta be a KRESZ rá vonatkozó részét, az utána a rehabilitációt ne kapja meg alanyi jogon. "
Ez egy jó megoldás lehetne.
Főiskolás vagyok, de kb fél év múlva, ha majd állandó munkahelyem lesz valahogy ki szeretném iktatni.
Hallottam, hogy a munkáltatónál el lehetne valahogy intézni, hogy azt ne vonják a fizetésedből, vagy valami hasonló.
"Korábban már többször hangoztattam, hogy az, aki a baleset szempontjából vétlennek minősül, de nem tartotta be a KRESZ rá vonatkozó részét, az utána a rehabilitációt ne kapja meg alanyi jogon. "
Ez egy jó megoldás lehetne.
RockyBalboa91
2014.02.12 20:10:47
@blackshíp:
Miért csalnék, ha egyszer nem veszek igénybe semmilyen ellátást, amit egyébként igénybe se tudnék venni, mert mikor csináltattam az orvosit 5 éve a jogsihoz, akkor úgy voltam, hogy már nem voltam gimnazista, de még nem voltam főiskolás, és egyből kihozta nekik a számítógép, hogy velem nem is foglalkozhatnak, meg ilyenek. Úgy kellett utánajárni a hivatalba, meg a tanulmányin meg még nem tudom, hogy hol.
Hát igen, abban egyet kell, hogy értsek, ha valami csontod törik, vagy össze kell varrni valamit, ahhoz esetleg értenek az orvosok, de belső problémához segg hülyék - tapasztalatból mondom.
Miért csalnék, ha egyszer nem veszek igénybe semmilyen ellátást, amit egyébként igénybe se tudnék venni, mert mikor csináltattam az orvosit 5 éve a jogsihoz, akkor úgy voltam, hogy már nem voltam gimnazista, de még nem voltam főiskolás, és egyből kihozta nekik a számítógép, hogy velem nem is foglalkozhatnak, meg ilyenek. Úgy kellett utánajárni a hivatalba, meg a tanulmányin meg még nem tudom, hogy hol.
Hát igen, abban egyet kell, hogy értsek, ha valami csontod törik, vagy össze kell varrni valamit, ahhoz esetleg értenek az orvosok, de belső problémához segg hülyék - tapasztalatból mondom.
Új MÁV blog
Van egyáltalán kényelmi különbség az első és másodosztályú kocsik között?
2010.03.25 08:52:00
Már régóta gondolkozom, hogy mi a büdös fene a különbség az első és a másodosztályú kocsik között. 1. ugyanolyan retkes mint a másodosztály, 2. semmivel sem kénylemesebb, 3. a plüss ülések vagy bolhásak, vagy tiszta pororsak, vagy gyanús foltokkal terepmintára vannak…..
Egyre gyakoribb a kéregetés a vonatokon. Éjszaka, hajnalban, este a karám ellenére felszállnak és zaklatják az utasokat. Nyilván minél több embert megpróbálnak lehúzni. Nem tartom lehetetlenségnek, hogy viszonylag jó pénzt szedhetnek így össze. Nem vagyok kistermetű ember, de nem…..
RockyBalboa91
2009.11.02 21:55:05
Én előrelépésként látom, hogy az Újhely-Keleti gyorsoknál Szerencsen általában szállnak fel vasútőrök Vonatkísérő Szolgálat-os mellényben. Miskolcon olyan július körül volt 3 cigány aki amikor beért a vonat újhelyből akkor végigmentek azt kéregettek, lehet hogy annak hatására lett ez bevezetve. Nálam az indulatosabb válasz a sokadik próbálkozás után be szokott jönni.
@Kocsivizsgáló80: A legnagyobb baj az, hogy nem is foglalkoznak ezzel a problémával, mint ahogy a cigánybűnözéssel sem. A híradókban is elhallgatják azokat a gyilkosságokat, rablásokat, fosztogatásokat, amiket a kisebbség művel. Becsülöm azokat a romákat akik tisztességesen, erkölcsösen dolgoznak, de a söpredéknél, a kéregetőknél (akik hazudoznak mint a vízfolyás), az utcán nevelkedett 25ezer gyermekes bűnözőknél (akik a gyerekei után kapott segélyekből élnek) jobban semmit nem tudok utálni.
@Kocsivizsgáló80: A legnagyobb baj az, hogy nem is foglalkoznak ezzel a problémával, mint ahogy a cigánybűnözéssel sem. A híradókban is elhallgatják azokat a gyilkosságokat, rablásokat, fosztogatásokat, amiket a kisebbség művel. Becsülöm azokat a romákat akik tisztességesen, erkölcsösen dolgoznak, de a söpredéknél, a kéregetőknél (akik hazudoznak mint a vízfolyás), az utcán nevelkedett 25ezer gyermekes bűnözőknél (akik a gyerekei után kapott segélyekből élnek) jobban semmit nem tudok utálni.
Olvasónk több utastársával együtt sietett az átszállással, a kalauz meg beszólt, mert bliccelőnek nézte őket, pedig csak a vonatot akarták elérni... Tisztelt Blog!Történt velem egy érdekes esemény szeptember 21.-én hétfőn, az Amicus nemzetközi gyorsvonaton. Azért most…..
RockyBalboa91
2009.09.26 22:15:43
@ertzuiop: Tiszta szívből kívánom neked, hogy jöjjön rád a kiadós, segget nem kímélő fosás a buszon, és/vagy nyomorogj rajta vagy 100 km-t, vagy a kocsiban kapjon el a dugóban a város közepén, vagy az autópályán. Akkor megbecsülnéd a vonatot ne félj!
A MÁV profi a diszkrimináció terén. Régen lehetett állni másodosztályú jeggyel az 1. osztályú kocsiban. Most nem lehet. És a jófej kallerek nyírják is ezért az utasokat. Az már lényegtelen, hogy a szardíniásdoboz kong az ürességtől ahhoz képest, hogy a 2. osztályú kocsik…..
RockyBalboa91
2009.09.20 16:55:29
@dontals: Gyakorlatilag nem értem, hogy miért van mindenki úgy oda amiatt a retkes szabadjegy miatt. Más munkahelyeken is valamilyen szinten ingyen, vagy legalábbis olcsóbban hozzájuthatsz olyan szolgáltatásokhoz, amivel a munkahelyen foglalkozol, pl. ismerek olyat, aki szöggyárba dolgozik, hordja is haza az ezer ft/kg-os szögeket nagy táskákba. Rengeteg olyan meló van ahonnan arányosan több értéket tudsz magadnak hazavinni, mint pl a vasutas arcképes igazolvány használata során megtakarított összeg. Sőt ha azt nézzük, pl. előző példánál maradva a szöget ő el is adhatja akár csak fele áron mint a boltban, de már az is pénz a semmiből. A szabajegyet meg nem tudod odaadni hogy na "ittvan ezerér pestig". Ráadásul akiknek van szabadjegyük úgyis csak arra használják többnyire, hogy bejárjanak dolgozni ilyen max 40-50 km távolságig (mert nem valószínű, hogy egy miskolci jegyvizsgáló, vagy forgalmista Sopronból járna be szabadjeggyel). Ha megvonnád tőlük akkor is a nagy részét a költségnek fizeti a munkáltató, szal nagyjából ugyan ott lennénk (sőt sztem minden vasutas ismer minden környékbeli vasutast, szal haveri alapon úgyse vennének jegyet, mert elsunnyognák úgy, ezért van az arcképes). Szabadjegye minden országban van a vasutasoknak, még amerikában is. Ez a komcsi ideológia itt nálunk, hogy "nehogymáneki ingyér legyen, nekem meg nem" holott én kapok mást a saját munkahelyemből adódóan amit ő a boltban méregdrága 123xos áron megvesz, szerintem ez az előző rendszer (mondjuk nem mintha sok változott volna) visszaköszönése, mert akkor is mindenki ott lopott a munkahelyen ahol tudott, pl. Miskolci LKM . A volán társaságok is adnak szabadjegyet az adott volán járataira, illetve az adott megyén belül a munkavállalóiknak.
Mindezeket összevéve szerintem teljesen jogos, és korrekt az arcképes igazolvány.
Az első osztályt pedig egy zsúfolt vonaton tapasztalataim szerint rengeteg fizető utas is igénybe veszi. A heringjáratokról pedig nem azok a vasutasok tehetnek akik használják is a szabadjegyüket, hanem azok a felsőbb vezetők akik szolgálati mercikkel furikáznak, kapnak és ilyen nyomorék anti-utas menetrendet képesek produkálni mint manapság, és csodálkoznak, hogy nem nyereséges a vasút, miközben milliós fizetéseket, és több tízmilliós végkielégítéseket kapnak.
Ennyi.
Mindezeket összevéve szerintem teljesen jogos, és korrekt az arcképes igazolvány.
Az első osztályt pedig egy zsúfolt vonaton tapasztalataim szerint rengeteg fizető utas is igénybe veszi. A heringjáratokról pedig nem azok a vasutasok tehetnek akik használják is a szabadjegyüket, hanem azok a felsőbb vezetők akik szolgálati mercikkel furikáznak, kapnak és ilyen nyomorék anti-utas menetrendet képesek produkálni mint manapság, és csodálkoznak, hogy nem nyereséges a vasút, miközben milliós fizetéseket, és több tízmilliós végkielégítéseket kapnak.
Ennyi.
Új MÁV blog
Utasok vasutas szemmel: A wc-be zárkózós, azthivős, hogy eszünkön túljárós
2009.08.06 08:24:00
Péter leírta a tipikus utashibákat, humorosan. Élvezzétek a leírást. A legszomorúbb, hogy igaza van. Tisztelt Megintállunkvazze blog! Olvastam az oldalon, hogy próbáljuk bemutatni a másik oldalt is, ne mindig csak a vasutasokat szidjuk. Én nem szidni akarom az…..
Érdekes dolog ez a magyarigazolvány. Soha nem értettem miért kell bevezetni. No félreértés ne essék, együttérzek a külföldre szakadt magyarokkal, de ez már túlzás. Ebben nem a MÁV és a MÁV-Start dönt, hanem a mindenkori kormány. Olvasónknak teljesen igaza van. A tervezett…..
Tisztelt MÁV-figyelő! 1991. V-hó óta vezették be az Intercity forgalmat, először Budapest-Keleti-Miskolc-Tiszai pu. között, majd a későbbiekben a többi fő, nagyobb forgalmú vonalakon is. Kérdésem: a 80-as vonalon közlekedő, valamint a kör Intercity-knek nem-e lenne a MÁV…..
RockyBalboa91
2009.03.09 17:59:41
@gio: ezt minden utas érdekében írom, szó sincs arról hogy csak a saját szempontomat tartom szem előtt. Én mint hatvani, és rendszeresen vonattal közlekedő, ezt figyeltem meg. Semmi köze hogy nekem arcképesem van vagy nincs. IC-ért ugyanúgy én is fizetek helyjegyet.
@államcsőd: nem érted a lényeget... most nincs kedvem újra ugyanazt leírni csak más szavakkal
@Szaki Danee: tudtommal most készítik a 3G-s IC-ket...tudtommal 50 db lesz átépítve lengyel B-sekből azt azért nem hiszem h ne lenne 1 + kocsi csak ezért.
@Benbe: "Miért akarna bárki átszállni egy fél órával később induló IC-re, amikor van öt percen belül induló gyorsvonat?" De ha pl. Újhely felé, vagy a kör IC-kkel menne akkor nem mindegy, hogy még akkor Füzesabonyban is szálljon át. Na meg persze távolabbra rövidebb a menetidő is.
@Nagyzee: mivel a fő célállomásom Bodrogkeresztúr és Sátoraljaújhely, ezért megyek az újhelyi gyorssal. Amikor Tokajban az IC-ről leszállok, azért szállok le, mert Keresztúrból kocsival értem tudnak jönni. Ha megállna Hatvanban az IC akkor több mint fél órával lenne rövidebb a menetidőm Tokajba, vagy ha az újhelyi személlyel megyek, akkor szerencsre.
@petya.bacsi: nem győzöm hangsúlyozni, AZ IC-RE NEKEM IS FIZETNEM KELL A HELYJEGYET
@államcsőd: nem érted a lényeget... most nincs kedvem újra ugyanazt leírni csak más szavakkal
@Szaki Danee: tudtommal most készítik a 3G-s IC-ket...tudtommal 50 db lesz átépítve lengyel B-sekből azt azért nem hiszem h ne lenne 1 + kocsi csak ezért.
@Benbe: "Miért akarna bárki átszállni egy fél órával később induló IC-re, amikor van öt percen belül induló gyorsvonat?" De ha pl. Újhely felé, vagy a kör IC-kkel menne akkor nem mindegy, hogy még akkor Füzesabonyban is szálljon át. Na meg persze távolabbra rövidebb a menetidő is.
@Nagyzee: mivel a fő célállomásom Bodrogkeresztúr és Sátoraljaújhely, ezért megyek az újhelyi gyorssal. Amikor Tokajban az IC-ről leszállok, azért szállok le, mert Keresztúrból kocsival értem tudnak jönni. Ha megállna Hatvanban az IC akkor több mint fél órával lenne rövidebb a menetidőm Tokajba, vagy ha az újhelyi személlyel megyek, akkor szerencsre.
@petya.bacsi: nem győzöm hangsúlyozni, AZ IC-RE NEKEM IS FIZETNEM KELL A HELYJEGYET
RockyBalboa91
2009.03.09 18:01:24
RockyBalboa91
2009.03.09 18:09:56
@dontals: hát na... sejtettem hogy nem nagyon bírják itt a vasutasokat, de hogy ennyire nem...:)
csak azt nem bírják felfogni hogy attól független a fizető utasok érdekében is írtam ezt.
csak azt nem bírják felfogni hogy attól független a fizető utasok érdekében is írtam ezt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz