Adatok
klarky
289 bejegyzést írt és 2911 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A veterán és retro autók nagy barátjaként rengeteg képet látok a témában, cikkeket olvasok, és ha tehetem találkozókon, veterán felfutókon, csillagtúrákon nézem meg élőben a múlt csodás darabjait.
Ilyen alkalmakkor figyeltem fel rá, hogy egy valamire való öreg autóban van egy óra vagy óracsoport,…..
Negyedszázad alatt még a fa is megnő s vastag törzse riadt háncsot, koronája állandó sátort ereszt […]
írta egy helyen Móricz Zsigmond, 35 év pedig még ettől is épp egy évtizeddel hosszabb idő.
Márpedig az Öreg, melyről most szó lesz alig egy hónap és betölti a 35. évét is.
35 év hosszú idő.…..
A tavalyi év vége felé, a karácsonyi szezont megelőzően érkezett meg a Tesco polcaira egy új, mondhatni saját márkás elektronikai termékcsalád, mely Op3n Dott néven kínál(t) tabletet, okostelefont és fit band karkötőt.
Az új jövevényeknek elég gyorsan híre ment, tekintve, hogy meglehetősen jó áron…..
klarky
2017.05.30 11:11:41
@komi77: Szia! Örülök, h sikerült!
Ami az appok áthelyezését illeti: az egyrészt az android rendszerétől függ (egy időben ha jól emlékszem engedték, aztán korlátozták, a mostani rendszerek jóideje megint engedik) másrészt pedig az alkalmazás írójától függ. Van amelyik app mehet kártyára, más nem. A logikát én sem értem, ez van, fogadjuk el. :-) Amúgy ezen a táblán már elég régi android fut, nem lennék meglepve ha ez lenne az oka a dolognak.
Én nem próbáltam nálam megy -e, lehet, h itt már korlátozva volt a dolog.
Ami az appok áthelyezését illeti: az egyrészt az android rendszerétől függ (egy időben ha jól emlékszem engedték, aztán korlátozták, a mostani rendszerek jóideje megint engedik) másrészt pedig az alkalmazás írójától függ. Van amelyik app mehet kártyára, más nem. A logikát én sem értem, ez van, fogadjuk el. :-) Amúgy ezen a táblán már elég régi android fut, nem lennék meglepve ha ez lenne az oka a dolognak.
Én nem próbáltam nálam megy -e, lehet, h itt már korlátozva volt a dolog.
klarky
2019.06.29 21:40:07
@demi66: Átírtam a posztban a szükséges file linkjének helyét, próbáld kérlek onnan.
Ha valamelyik áruházlánc kasszájához érek, sokszor az az első kérdés, hogy rendelkezem-e az általuk kibocsátott kártyával. Ilyenkor szerényen azt felelem, hogy én szegény vagyok, nekem nem telik ilyesmire. A pénztárosok okosabbja érti a poént és nevet, a csacsik csak bámulnak. Az ő kedvükért…..
Néhány héttel ezelőtt egy ismerősöm azzal hagyta itt nálam a laptopját, hogy nézzem már meg mi lehet a baja, ha tudok vele kezdeni valamit annak nagyon örülne, ha nem, akkor legalább a HDD –t vegyem ki belőle a képek miatt, aztán akár ki is dobhatom a fenébe.
A kérdéses gép…..
Az interwebz tele van a legrosszabb autók valahanyas listáival. Akár "A 10 legrosszabb lista a legrosszabb autókról" címmel is lehetne listát írni, és akkor kevés munkával lefedtem a teljes szaksajtó véleményét a témában. Talán nem meglepő, de én is akartam egy ilyen listát írni, mert nem voltam…..
klarky
2017.08.05 18:09:52
Egy-két hete immár annak, hogy különböző internetes felületek (és már nem csak autóval és technológiával foglalkozók) sorra tudósítanak arról, hogy micsoda történelmi időket élünk az autógyártást illetően. Bulvárosan fogalmazva ilyenkor azt szokták mondani, hogy Elon Musk és a most bejelentett Tesla…..
klarky
2016.04.25 13:14:52
@Az Időmilliomos Apuka: Az a lufi, h képtelenség a semmiből legyártani ennyi autót. Nincs ilyen, ez egy gazdasági nonszensz és ésszerűtlen is.
Beszed egy halom biankó ígéretet, aztán vagy lesz vmi, vagy sem. Ez rosszabb így, mint egy béna Kickstarter projekt.
Egyébként tényleg nem értelek. Ez a cikk nem provokatív, hanem levezet egy csomó háttérinfot ami rámutat arra, h micsoda nehézségekkel kell szembenéznie a Teslanak.
Nem én, neves szakértők megmondják, h ez egy nulla ígéret így. Az, h te ezt provokatívnak tartod, az a te problémád már megbocsáss.
Nem értem, hogy mit nem értesz. Le van írva minden számokkal alátámasztva. Te pedig kötöd az ebet a karóhoz, h ez egy teljesen átlátható dolog, és van létjogosultsága egy olyan 500 ezres kapacitású üzemnek, melynek piaca jelenleg (és ez a legnagyobb piac kb. Kína után) 71 ezer db / év.
Valóban reális a cél... Még ha el is készül a Model 3 időre, még ha le is tudják gyártani ezt a horror mennyiséget, ki fogja megvenni?
Beszed egy halom biankó ígéretet, aztán vagy lesz vmi, vagy sem. Ez rosszabb így, mint egy béna Kickstarter projekt.
Egyébként tényleg nem értelek. Ez a cikk nem provokatív, hanem levezet egy csomó háttérinfot ami rámutat arra, h micsoda nehézségekkel kell szembenéznie a Teslanak.
Nem én, neves szakértők megmondják, h ez egy nulla ígéret így. Az, h te ezt provokatívnak tartod, az a te problémád már megbocsáss.
Nem értem, hogy mit nem értesz. Le van írva minden számokkal alátámasztva. Te pedig kötöd az ebet a karóhoz, h ez egy teljesen átlátható dolog, és van létjogosultsága egy olyan 500 ezres kapacitású üzemnek, melynek piaca jelenleg (és ez a legnagyobb piac kb. Kína után) 71 ezer db / év.
Valóban reális a cél... Még ha el is készül a Model 3 időre, még ha le is tudják gyártani ezt a horror mennyiséget, ki fogja megvenni?
klarky
2016.04.25 18:33:38
@Az Időmilliomos Apuka: Ahogy már korábban is írtam. Elon Musk egy nem létező autót árul, arra gyűjti a megrendeléseket. A nép, arra tesz ígéretet, hogy majd, egyszer egy valamilyen autót meg fog venni. Musk pedig hű szövetségesükként azt mondja, hogy majd egyszer, egy valamilyen gyárban legyárt egy valamilyen autót. AUTÓT az ég szerelmére, nem egy 99 centes hamburgert, egy tartós fogyasztási cikket 35000 USD -ért!
Olyan dolgot árul, ami esetében baromira nem mindegy, hogy milyen lesz, mert ezt az ember nem impulzusvásárlásból veszi meg.
Ha Musk tisztességesen játszana azt mondaná. Kedves emberek, itt az új kocsink a Model 3. Tessék, bele lehet ülni, ki lehet próbálni, ha tetszik a kasszához lehet fáradni, haza lehet vinni. MOST! Mert ezt tudniillik így szokták.
De tételezzük fel, hogy igazad van. Ez az autó kész lesz, meglesz hozzá a felszerszámozott gyár és elkezdi kielégíteni az igényeket, ami addigra 400, de lehet, h 500 ezer db autó lesz. (71 ezres piacon, konkurenciával együtt! Agyrém!)
Elkel az összes autó (remélem azt te magad sem hiszed, h ezért az autóért tartósan ilyen igény mutatkozik), kipörgetnek mindent és ott áll majd egy hatalmas gyár igény nélkül. Ki az a gazdasági szakember, cégvezető aki így tervez volument? Megmondom neked, senki. Elon Musk sem. Elon Musk ugyanis hazardírozik. Másfél évvel az elméleti gyártást megelőlegezően belenget valamit, kamubefizetés lehetőségével megmutatja a befektetőknek, hogy van itt kereslet és kivár. Ha mákja van megfinanszírozzák a tervét, ha nem majd megvonja a vállát, ja nem sikerült, itt az 1000 USD, köszi, h velünk játszottatok. Ez a csúnya dolog.
Nagy tisztelője vagyok Musk munkásságának, de jó lenne ha nem így játszana. Először legyen meg a termék. Aztán adja el. Fordítva, hozomra ez bűn.
Olyan dolgot árul, ami esetében baromira nem mindegy, hogy milyen lesz, mert ezt az ember nem impulzusvásárlásból veszi meg.
Ha Musk tisztességesen játszana azt mondaná. Kedves emberek, itt az új kocsink a Model 3. Tessék, bele lehet ülni, ki lehet próbálni, ha tetszik a kasszához lehet fáradni, haza lehet vinni. MOST! Mert ezt tudniillik így szokták.
De tételezzük fel, hogy igazad van. Ez az autó kész lesz, meglesz hozzá a felszerszámozott gyár és elkezdi kielégíteni az igényeket, ami addigra 400, de lehet, h 500 ezer db autó lesz. (71 ezres piacon, konkurenciával együtt! Agyrém!)
Elkel az összes autó (remélem azt te magad sem hiszed, h ezért az autóért tartósan ilyen igény mutatkozik), kipörgetnek mindent és ott áll majd egy hatalmas gyár igény nélkül. Ki az a gazdasági szakember, cégvezető aki így tervez volument? Megmondom neked, senki. Elon Musk sem. Elon Musk ugyanis hazardírozik. Másfél évvel az elméleti gyártást megelőlegezően belenget valamit, kamubefizetés lehetőségével megmutatja a befektetőknek, hogy van itt kereslet és kivár. Ha mákja van megfinanszírozzák a tervét, ha nem majd megvonja a vállát, ja nem sikerült, itt az 1000 USD, köszi, h velünk játszottatok. Ez a csúnya dolog.
Nagy tisztelője vagyok Musk munkásságának, de jó lenne ha nem így játszana. Először legyen meg a termék. Aztán adja el. Fordítva, hozomra ez bűn.
klarky
2016.05.07 10:06:25
Nehéz elhinni, de az elmúlt évek legbesztofabb átverése még mindig elég jól tartja magát. A Homár 24 órán belül 2 esetről is hallott, amikor a "Pannon" munkatársa 14ezer forintnyi feltöltőkártyáért cserébe többmillás bankkártyát ígért. Az elkövetők vélhetően…..
klarky
2007.09.26 15:06:53
klarky
2016.05.03 19:20:12
@Tél_vöcsök: azt is megnézted, h a hozzászólásom mikor született? Jó reggelt! :-D
Az Android legfrissebb, 6.0 –ás (Marshmallow) rendszerének bejelentésekor a SONY ígéretet tett rá, hogy készülékeinek viszonylag széles körére kiadja a frissítést, mely nemcsak a jelenlegi modelleket fogja érinteni, de visszamenőleg is néhány korábbi flagship mobilt.
Az ígéretek beváltása…..
Balzsamecetes hagymalekvár sült csirkemellel
A következő receptötlet a bizonyíték arra, hogy nem kell Michelin csillagos séfnek lenni ahhoz, hogy ismerőseinket vagy magunkat meglepjük egy különleges fogással. Lássuk hát mit főzzünk, ha túl akarunk lépni a pizza, bolognai, random készkaják…..
Annak ellenére, hogy távolról sem vagyok az almás cég potenciális célcsoportjának tagja hosszú – hosszú idők óta figyelem a céggel kapcsolatos híreket, eseményeket, termékbejelentéseket.
Munkásságukkal kapcsolatban van bennem egy jó adag fenntartás – ezt nem is vitatom –…..
comment:com
Belterj és férfisztriptíz: Got Talent-döntős Horgas Eszter kísérőzenekara
2015.12.06 09:30:00
Belterjes dagonya, kihűlt lábvíz, gátlástalan önpromó, nézőmaximalizáló, bűnös testiség. Nagyjából ezekkel a kulcsszavakkal lehetne jellemezni az év legnagyobb durranásának beharangozott Hungary's Got Talent második élő show-ját.
Horgas Eszter ezúttal nem pakolta ki a…..
Ha valaki böngészi az oldal archívumát, (esetleg járt már erre korábban) szembesülhet a ténnyel, hogy szeretek rajzolgatni. A papírra főleg autók kerülnek, aztán azok vagy még ceruzás formában szkenner révén digitalizálódnak vagy eleve a gépben öltenek testet.
Van itt…..
Az Auchan hiába volt egy nagyon fontos küldetésben lévő apuka utolsó esélye, a reménysugárt követve szegény egyszer csak beleütközött a rideg valóságba és a kíméletlen "Nincs, nem volt és nem is lesz." válaszba. De, ha már azt is hozzátették neki, hogy kérdezze meg…..
klarky
2015.12.01 12:32:20
@eßemfaßom meg áll: ez lehet, h így van, de akkor beírom a keresőbe, h mit akarok és van helyette 20 másik webáruház.
Egyazon dologért viszont eszembe sem jut végjárni az egész várost, h hátha valahol pont az van amit szeretnék.
Egyazon dologért viszont eszembe sem jut végjárni az egész várost, h hátha valahol pont az van amit szeretnék.
klarky
2015.12.01 12:34:37
@felbüfizett ajtókilincs: azt hiszem, h te most úgy érzed, h baromira megírtad, megmutattad a világnak, h ki a jani, ki az ultimate fogyasztó.
Szeretném ha tudnád: nagyon nem így van. Röhejes vagy haverpajti ezzel az okoskodó, áltudományos, inkorrekt hozzászólásoddal...
Szeretném ha tudnád: nagyon nem így van. Röhejes vagy haverpajti ezzel az okoskodó, áltudományos, inkorrekt hozzászólásoddal...
klarky
2015.12.01 12:35:39
@Terézágyú: szerencsére /koppkoppkopp/ még nem volt velük rossz tapasztalatom.
A múlt heti hírek szerint távozik Walter da Silva, a VW csoport formatervezési igazgatója. Személy szerint úgy gondolom, hogy ez eddig a legnagyobb veszteség a csoport számára. Silvát még a sikerkovács vasakaratú Piech hozta a fedélzetre, és olyan vezéremberek követték, mint az…..
Az Apple Music bejelentésekor az egyik legnagyobb szenzáció az volt, hogy az Apple bejelentette, a szolgáltatás nem csupán iOS- hanem Android platformon is elérhető lesz. A lépés jelezte, hogy Tim Cook és az immáron Dr.Dre-vel és Jimmy Iovine-al megerősödött tartalom csapat valóban…..
A koncepcióautók, tanulmánymodellek sorsa meglehetősen kiszámítható. Tekintve, hogy már a puszta létüket sem indokolja más, mint az, hogy adott gyártó megmutassa hogyan is képzeli a jövőt, milyen formai és technikai elképzelései vannak a soron következő generációi számára,…..
Kedves migránsok, migránsvédők és Facebookon sápítozó wannabe migránsvédők, talán még senkitől nem hallottátok, és én leszek az első, aki a rossz hírt közli veletek: senkinek nincs "joga" a jobb élethez.
Együttérzek a menekültekkel. Ezt nem iróniából írom. Szívből…..
Mély meggyőződéssel vallom, hogy az igazán nagy találmányok létrejöttét két dolog inspirálja: az egyik a véletlen, a másik az emberi lustaság. Ez utóbbi különösen akkor hat kedvezően az innovációra, ha tudással is társul, azaz nem árt ha emberünk nemcsak lusta, de okos is,…..
Fent a csajok, lent a pasik.
Hányat lehet felismerni?
..
klarky
2015.08.17 09:13:32
A székely elmegy a fiával fát vágni. Vágják a fát, a fiúnak elege van már az öreg parancsolgatásából, és az apja hátába vágja a fejszét. Fiam, ez vicc volt, vagy direkt? -…..
A Híradástechnikai Szövetkezet története
A sorsdöntő porszívómotor
1951-et írunk, és a magánvállalkozásokat teljesen ellehetetlenítik az országban, ekkor Seres Sándoréknak elromlott a porszívójuk. Ez hogy függ össze? Elmondom. Seresék ékszerész kisiparosok, akikkel szemben laknak Takácsék, akik…..
klarky
2015.08.05 08:48:29
@Lazarbibi: Köszönöm a felajánlást. Egyenlőre érdeklődöm csak, igazából nem nagyon akarom eladni, csak gondoltam megkérdezem, hátha vki látott árat mostanában, h mennyiért mennek ezek. Amúgy most jut eszembe, hogy még tokja is van.
Egyébként örülök, h írtál róla, mert azt nem tudtam, h basic -ben lehet programozni. Anno még Commodore -on használtam ezt a nyelvet, ki fogom próbálni! Köszi! :-)
Egyébként örülök, h írtál róla, mert azt nem tudtam, h basic -ben lehet programozni. Anno még Commodore -on használtam ezt a nyelvet, ki fogom próbálni! Köszi! :-)
Tékozló Homár
10 napig ázott a ruha a mosógépben, mert a szerelőnek elromlott a kocsija
2015.07.22 10:05:00
Címnek béna, valóságnak meg abszurd, mégis igaz. A Whirpool esetleg a körmére nézhetne a partnereinek, mert az, hogy ilyen indok miatt kelljen 10 napig rohadó ruhák mellett várni egy szerelőre, az nagyon gáz. Amin nem segít az sem, ha egy hónappal (!) a bejelentés után önként…..
A második világháború utáni évekből nehéz valóban érdekes autókat mutatni, hiszen az autóiparnak is magához kellett térnie. Természetesen időbe tellett, míg új autókat terveztek és dobtak piacra. A köztes időszakban jellemzően a közvetlenül a háború előtti években fejlesztett autókat gyártották…..
klarky
2015.06.24 11:41:32
Csaba, ne engedd, hogy a hordóhang appot és az expressz gyors kinyúvadást bemutató mobilod úgy általában vegye el a kedvedet az okostelefonoktól, mert azok nagyon hasznos jószágok! A Mobilix nevű cég Debrecenben meg jobban tenné, ha a félrebeszélés és terelés skillek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.dropbox.com/s/29aahq0lbzj4dmu/Op3nDott.rar?dl=0