Adatok
BJani
0 bejegyzést írt és 66 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
BJani
2013.01.09 11:40:01
@lyken: Első kép, amin a 30-as és a megállni tilos tábla szerepel. A két fa között - amennyire látom - jobbról egy földút jön be.
Sokan értetlenül állnak a ferihegyi gyorsvasút belengetett ötlete előtt, amelyről egyre több találgatás jelenik meg a sajtóban. A tervek még csak körvonalazódnak a nyilvánosság előtt, az viszont biztos, hogy a gyorsvasutat valakik halálosan komolyan gondolják. A sanghaji…..
Nem szokásom nekem ilyeneket írni. De tegnap, mikor megtudtam, hogy nem mondtál le, ennél jóval durvább kifejezések jártak az agyamban.Schmitt pál, én nem tüntettem tegnap. Nem azért, mert ne gondolnám, hogy neked semmi keresnivalód a Sándor-palotában. Hanem azért, mert nem vagy te…..
Urbanista
Kedves tűzoltóolvasók! Erre miért van szükség egy leharcolt II. kerületi parkban? - a nap képe
2012.03.27 10:13:00
"Szerintetek mekkora tűzveszélyes hely a Szilágyi, Gábor Áron utca, Küküllő utca határolta közpark (II. kerület), ha a közepébe két tűzcsapot is be kellett egymás mellé állítani?"
- kérdezi Balázs, aki a képet küldte. A kedves tűzoltóolvasók biztos tudják a választ.…..
ha már folyamatosan komcsiztok, kedves komentelők...Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnökJárai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynökMatolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynökCsurka István - III/3 ügynökMartonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2…..
BJani
2012.01.17 19:19:17
Szíveslátás, vendéghányás...
Haladunk a siker felé, mint szomjas vájár a tölgybe...
2011.12.19 12:03:00
Gondolnád, hogy egy laza nyáron, a balatonon egy középszerű büfé, gond nélkül csinál 15 milla tiszta profitot? És azt, hogy mellé még HARMINC milliót összelop? Én sem gondoltam, viszont a vendéglátós meló a magyar élet egyik sötét bugyra és amik a filmekben meg a könyvekben…..
BJani
2011.12.19 16:11:14
Balázs nem értesült, hogy a ferihegyi VIP-váróban arany kártyát kell lobogtatni, a Malév Duna Club ezüst fokozatú kártyája kevés lesz. Más országokban viszont állítólag csont nélkül elfogadják.
3 éve utazgatok Malévval, ezen idő alatt kábé egy millió forint értekben…..
BJani
2011.12.01 13:59:04
Duna Club szabályzata egyértelmű, mikor mehet be az ember a Lounge-ba.
Amedig én is ezüst kártyás voltam, valóban nem volt mindegy, hogy milyen foglalási osztályba tartozó jegyet vettem - volt, amikor engem sem engedtek be.
Ezt kellett volna posztolás előtt elolvasni: www.malev.hu/dunaclub/kedvezmenyek/varok
Amedig én is ezüst kártyás voltam, valóban nem volt mindegy, hogy milyen foglalási osztályba tartozó jegyet vettem - volt, amikor engem sem engedtek be.
Ezt kellett volna posztolás előtt elolvasni: www.malev.hu/dunaclub/kedvezmenyek/varok
BJani
2011.12.01 14:01:36
Régóta tervezgetem ezt a bejegyzést. Úgy terveztem, hogy akkorra időzítem, amikor újra járni kezd a metró a KÖKI-n, és kész lesz az új peron. Hát az új peron egyelőre félkész, és rohadtul kiábrándító, hogy a BKV a régi ütött-kopott, szutykos szemeteseket és jegykezelő…..
BJani
2011.09.07 21:16:37
@tölgyes: semmi köze a hármas metrónak az Alstom kocsik késői érkezéséhez. (OFF)
Ugyanis ők a kettes és a négyes metróra fognak kocsit szállítani. (Más kérdés, hogy mi a kocsik pontos műszaki tartalma (pl. fékrendszer) - ezzel kapcsolatban már régóta várok egy rendesebb cikket...)
ON:
Amúgy azóta az Élmunkás (Lehel) tértől Újpest városközpontig jár a metró. Ezt is érdemes lenne figyelembe venni.
Ugyanis ők a kettes és a négyes metróra fognak kocsit szállítani. (Más kérdés, hogy mi a kocsik pontos műszaki tartalma (pl. fékrendszer) - ezzel kapcsolatban már régóta várok egy rendesebb cikket...)
ON:
Amúgy azóta az Élmunkás (Lehel) tértől Újpest városközpontig jár a metró. Ezt is érdemes lenne figyelembe venni.
BJani
2011.09.07 21:26:44
@záporjózsi: OK, köszi az infót! Ennek fényében elnézést a dezinformálásért.
OFf again: Gondolom először az összes Alstom szerelvényt berakják a kettesre, s csak utána megy át (x év múlva) pár felújított / jó állapotú a hármasra. Avagy?
OFf again: Gondolom először az összes Alstom szerelvényt berakják a kettesre, s csak utána megy át (x év múlva) pár felújított / jó állapotú a hármasra. Avagy?
Folytatódik a világváros egy nap alatt sorozatunk. London, Dublin, München, Amszterdam és Lisszabon után most Párizst nézzük meg.Az egyik legjobb város. Amíg nem jártam New Yorkban, el sem tudtam képzelni, hogy lehet valami Párizsnál lenyűgözőbb, vagy szerethetőbb. Azóta persze…..
Alapszabály, hogy hídon, alagútban nem állunk meg illetve a be- és kijáratuknál sem. Városi környezetben viszont lehet félrevezető egy ilyen helyszín, főleg, hogy a Kara kán által megemlített Erzsébet hídi lehajtó aljában én is rendszeresen látok sorban parkoló autókat. Ezt…..
Az előző posztom utáni kommentekből tanultam egy érdekes jelzőt: „szíjjártópetyai”. Ahogy ez a politikában lenni szokott, már a definíció megfejtéséhez sem mindegy, hogy honnan nézünk a szóra. Én azt mondom: a jobboldallal nem szimpatizáló kommentelő meghatározása…..
Kedves Szerkesztők! A minap egészen véletlenül kerültem bele egy olyan esetbe, amit most megírok önöknek. A 24-es villamossal utaztam a Vágóhíd felé (nem kell izgulni, nem a bkv hibáit szeretném ecsetelni). Az Orczy tér után egy megállóval, amelynek most nem ugrik be a neve…..
Zugligetben 1977 januárja óta nem jár villamos, ám a vonal egykori végállomásai fennmaradtak. A többes szám azért indokolt, mert megvan az első, régi végállomás épülete, és az újé is. Az "új" végállomás több mint száz éves: 1903-ban nyitották meg - ez egyúttal azt is jelenti, hogy a régi épület 108…..
BJani
2011.02.24 22:24:44
@bonebear: nem második világháborús, hanem hidegháborús.
Mindig megoszlanak a vélemények, amikor arról van szó, hogy az egyik autós rendre utasítja a másikat valamilyen módon. András is ekként cselekedett nem olyan régen, nem csodálkoznék rajta, ha gyorsan ki lenne kiáltva közellenségnek meg önkéntes rendőrnek.A szlovák autópályán a…..
BJani
2011.02.19 13:14:38
@Kalapos Hétvégi Skodás: egyetértek. Szerintem is inkább ilyen tábla lehetett a sztoriban.
Az új magyar médiatörvény európai fogadtatásával kapcsolatban köztudott, hogy a külföld véleményét a szocialisták nemzetközi kapcsolataikat felhasználva negatívan befolyásolták. Nagyon valószínű, hogy több neves külföldi lap, mint a Times vagy a Frankfurter Allgemeine…..
BJani
2011.01.26 23:19:10
Urbanista
Legyen zöld a Váralagút! A kezdeményezés lényege, hogy gyalog is átkelhessünk a Vár alatt
2011.01.11 14:19:00
Lehetne hőzöngeni, hogy nem elég a gyalogos lobbinak a Kós Károly sétánytól a Clark Ádám térig tartó hétvégi lezárás terve, aknamunkájukat a Vár alatt is folytatják. De a helyzet itt tényleg más. Lezárásról szó nincs, a terv lényege pusztán annyi, hogy át lehessen…..
BJani
2011.01.11 14:58:58
Az egyik (felesleges) ütésből a másikba beleálló Orbán-kormány talán legvitatottabb intézkedése a magánnyugdíjpénztári rendszer kvázi ellehetetlenítése, az eddig odaáramló pénzek visszairányítása az állami, felosztó-kirovó rendszerbe. Hogy ez szerintünk komoly baj,…..
Mindenféle állampolgárok könnyei fürdetik Magyarország utcáit, tereit, amióta a Fideszes többségű kormány bejelentette, ráteszi a kezét a magánnyugdíj-pénztárakban felhalmozott zsetonra. Nézzük sorba, hogy az isten adta nép miket pityereg..."A Fidesz ellopja…..
BJani
2011.01.08 11:28:23
Kedves rendőrbácsik! Ha az autós nem a neki kijelölt úton megy, hanem mondjuk a játszótéren át, ugye meg tetszenek bírságolni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Múlt héten írtam arról, hogy a Kiskörút széttúrásának konkrét oka van: nemcsak azért bontották fel az aszfaltot, mert volt néhány felesleges munkagép-kapacitás, vagy mert feladatot kellett adni a válság idején tétlenségre ítélt építőipari dolgozóknak, nem: egy…..
BJani
2010.11.18 15:34:14
@felucca: "Az igaz, hogy az osztottpályás úttest egyik pályája közelebb van a házakhoz, node a másik mennyivel távolabb van?:) " Nagyon szép mondat, jót röhögtem ezen (is).
Az ambuláns újraaszfaltozásnál lényegesen többet csináltak.
Pontosan az osztott pálya középső, nem forgalom bonyolítására szolgáló részének nagysága, kialakítása az én bajom, mert:
1. Funkcionálisan rossz: ha parkot akarunk, az legyen egybefüggő, használható, megközelíthető. A villamosok felsővezetékéhez közel ne rakjunk fákat.
2. Vizuális dologként szépen mutat a tervezők látványtervén, de a magyar valóságot ismerve, abban élve elég gyorsan át fog alakulni. (Hajléktalan, szemét, kutyaszar etc.)
Az ambuláns újraaszfaltozásnál lényegesen többet csináltak.
Pontosan az osztott pálya középső, nem forgalom bonyolítására szolgáló részének nagysága, kialakítása az én bajom, mert:
1. Funkcionálisan rossz: ha parkot akarunk, az legyen egybefüggő, használható, megközelíthető. A villamosok felsővezetékéhez közel ne rakjunk fákat.
2. Vizuális dologként szépen mutat a tervezők látványtervén, de a magyar valóságot ismerve, abban élve elég gyorsan át fog alakulni. (Hajléktalan, szemét, kutyaszar etc.)
Nagyon úgy tűnik, hogy Panni egy olyan tipikus helyzet külső szemlélője volt, amikor két hülye megtalálja egymást, aztán beindul az adok-kapok, kölcsönös szivatás...Csináltam már néhány képet a közutakon, amiket aztán valahogy mégsem küldtem be, nem is írtam még Neked soha,…..
Ha valami eltér a megszokottól a közlekedésben, az emberek egy része végtelen ciklusba kerül és lefagy. Aztán egy idő után rájön, hogy valami mást kellene megpróbálni, de különösen nehezített pálya, ha mások is vannak a környéken. Zoltán olyan kereszteződésben járt…..
Körülbelül másfél évtizede láttam egy riportot a Ferihegyről. Turistákat állítottak meg az érkezési oldalon, és azt kérdezték tőlük, mit szólnak a repülőtérhez. Legtöbben elkenték a választ, tiszta, mondták, meg nincs vele semmi baj, de leginkább az a nyilatkozó sértette…..
A határidő az határidő, aki bújt, aki nem, jövünk! A Margit híd elméletileg készen van, gyakorlatilag jó, ha decemberben átadják. Az ideiglenes forgalmi változtatásokat viszont megszüntették, nehogy már valami logikusan működhessen ebben az országban. Vitya meg ennek - és…..
Blogsámán levele egy közlekedési lámpákkal kapcsolatos felvetés, ami nem is érdemelne szót, ha nem volna ennyi figyelmetlen ember, mint amennyi van. Budapesten nem ritka, hogy több sávos úton a jobb szélsőt kivéve jó magasan vannak a lámpák és ha valaki elbambul, annyit lát a…..
BJani
2010.08.09 16:21:27
@Pályaelhagyó autóversenyző: Ott nincs zebra.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha a kereszteződés vége után fényképezték le, ott 50-el mehetett, függetlenül attól, ott volt-e a tábla.