Adatok
Shyr Kahn
13 bejegyzést írt és 2479 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Juventus célja az olasz bajnokságban mindössze annyi maradt, hogy az élmezőnyben végezzen, s ezzel biztosítsa helyét a Bajnokok Ligája következő kiírásában, azonban van még lehetőség arra, hogy a csapat egy trófeával mentse a nehezen menthető szezont.
A zebramezeseknek ehhez meg kell őrizniük az…..
Shyr Kahn
2024.04.24 09:32:42
@juve2121: "Még a kis bóbiskolásából felébredt Nyilasi Tibi is látta, hogy a Lazio elfáradt, ezért tudott a mérkőzés végén a Juventus dominálni! " - nem vitatkozunk vele, es en speciel orulok neki, DE azt latni kell, hogy ha egy sima bajnokirol beszelunk ez nulla pont szamunkra. Ezt se felejtsd el. Sikerult egy golt betolni es 2-1-es vesztes merkozessel tovabbjutni. A Lazio-nak meg ket golt kellett volna lonie a tovabbjutashoz akkor. Ehhez mar nem volt eleg szufla bennuk, de ez nem jelenti azt, hogy a jatekosaik jobbak, mint a mieink, csak faradtabbak voltak. Ez csupan azt jelenti, hogy joval nagyobb gyozelmi kenyszerrel jatszottak, ami joval nagyobb nyomast jelentett es meg igy is sikerult rank ijeszteniuk.
Marmint pontosan tudtuk, hogy legalabb ket golt kell szerezniuk, hogy pariban maradjanak es nem tunt ugy, hogy sokat tettunk ez ellen az elso 60 percben.
Azert a korabbi Juve nem kapott surun ket golt... manapsag ez viszont nem ritka. Egyaltalan nem es ez baj.
Marmint pontosan tudtuk, hogy legalabb ket golt kell szerezniuk, hogy pariban maradjanak es nem tunt ugy, hogy sokat tettunk ez ellen az elso 60 percben.
Azert a korabbi Juve nem kapott surun ket golt... manapsag ez viszont nem ritka. Egyaltalan nem es ez baj.
Shyr Kahn
2024.04.24 09:40:57
@juve2121: "A tegnapi meccs 95 perce alatt nem láttam egyetlen olyan egyéni megoldás sem részünkről, amire azt mondanám hogy igen ezért érdemes nézni a focit!" - a mai foci egyre kevesbe az egyeni villanasokrol szol.
"Sajnos nálunk egyetlen még egyszer hangsúlyozom egyetlen olyan játékot sincs aki kreativitás tudna vinni a játékunkba!" - vajon Chiesa miert tud a valogatottban jol szerepelni es nalunk vergodik csupan? Vajon miert van az, hogy ha van egy kreativ jatekos, akkor 10 merkozesen belul beleszurkul a csapatba? Yldiz az elso merkozesein szarnyalt. Chiesa szinten. Mind a ketto kivetelesen kreativ es jo jatekos. Nem lettek rosszabb jatekosok szvsz. A helyes kerdes ez: az utobbi harom evben, miert szurkul bele minden kreativ jatekos az Allegri fele Juventusba? Sarri alatt pl miert lett MVP Dybala es miert tudott CR-el egyutt jatszani?
"Sajnos nálunk egyetlen még egyszer hangsúlyozom egyetlen olyan játékot sincs aki kreativitás tudna vinni a játékunkba!" - vajon Chiesa miert tud a valogatottban jol szerepelni es nalunk vergodik csupan? Vajon miert van az, hogy ha van egy kreativ jatekos, akkor 10 merkozesen belul beleszurkul a csapatba? Yldiz az elso merkozesein szarnyalt. Chiesa szinten. Mind a ketto kivetelesen kreativ es jo jatekos. Nem lettek rosszabb jatekosok szvsz. A helyes kerdes ez: az utobbi harom evben, miert szurkul bele minden kreativ jatekos az Allegri fele Juventusba? Sarri alatt pl miert lett MVP Dybala es miert tudott CR-el egyutt jatszani?
A Lazio elleni Olasz Kupa-elődöntő visszavágója előtt Dušan Vlahović a L'Équipe számára adott riportot, s ebben a nyilatkozatban csalódottságának adott hangot az idei és az elmúlt év kapcsán, de azt is elmondta, hogy szeretne valamilyen fontos trófeát nyerni az Öreg Hölgy mezében.
„A…..
Shyr Kahn
2024.04.23 20:22:12
@Davee78: A rendszer aldozata, mert a rendszer rakenyszerit bizonyos dolgokat. Peldaul tobb vedekezest, mozgasokat, amik miatt eppen lehet nem tudod jol vezetni a labdat, de ott van a mentalis resze is a felkeszitesnek. Lattunk mar "kicserelodni" jatekosokat csupan az edzovaltasnak koszonhetoen. Sztem Vlaho is ez a kategoria.
Egy jatekosnak nem feltetlenul kell szimpatikusnak lennie. El kell tudni valasztani magat a jatekost es az embert. En peldaul ha meglatom Lautaro Martinezt, akkor rosszul leszek tole, mert emberileg nem szimpi, de jatekoskent elismerem.
Egy jatekosnak nem feltetlenul kell szimpatikusnak lennie. El kell tudni valasztani magat a jatekost es az embert. En peldaul ha meglatom Lautaro Martinezt, akkor rosszul leszek tole, mert emberileg nem szimpi, de jatekoskent elismerem.
A Juventus továbbra sem találja formáját, a zebramezes csapat péntek este kétgólos hátrányból felállva ért el 2:2-es döntetlent a kiesés elől menekülő Cagliari otthonában, s mindez azt jelenti, hogy az elmúlt tizenkét bajnoki forduló alatt mindössze 12 pontot gyűjtött. Massimiliano Allegri csapata…..
Shyr Kahn
2024.04.23 04:23:03
@Rikoo: Igen valoban tobbet volt a bal szelen, mint bal kozepen idaig, de az O mozgasa eleg sokszor bal kozepre/szelre vezet a tamadasepitseknel. Megneztem kozeben. A hivatalos kezdot rosszul irtak ki a FuboTV-n a merkozes elejen, ahol Lucumi-t irtak ki szelre. Valoban a Beukema-Lucumi a szokasos belso kp kettos es azt hittem kitalalt valami mast Motta. Nem figyelmet ezidaig a pontos poziciojat, csak hogy bal oldalon van. Koszi a javitast. Most tudom folytatni a meccset a 30. perctol (a vegeredmenyt mar ismerem, mert sajna a telefonomon veletlenul felugrottak az eredmenyek... be kellene mar allitanom, hogy ne mutassa az eredmenyeket :( )... utana jon a Milan - Inter valamikor ma ejaszaka, vagy holnap. Ezek igen jo kis hangulatu merkozesek. Kar lenne kihagyni oket.
Shyr Kahn
2024.04.23 15:00:46
@delpi0823: Meglatjuk. Nehez sakkozni valoban, mert nuansznyi dolgok dontenek es a formaidozites is fontos. Ha sikerul az oreg Gasperininek lenyomni a Roma-t, akkor respekt neki. Mar evek ota stabilan magasan tartja a bergamoi klubot.
Kozben megneztem a Bologna merkozest, Motta eleg jol felkeszult es iszonyat hatekonyan sikerult a tamadasepiteseket megoldaniuk. Mindezt Ferguson nelkul. Egyebkent a Roma jateka sem volt rossz, de kicsit arrogansak voltak, amit sosem csipaltam bennuk. Dybala egyebkent megint igen jol jatszott es folyamatosan benne volt a varatlan huzas a jatekaban. Sajnalom, hogy serulekeny, mert egyebkent nalunk (is) O jelentette elsosorban a kulonbseget.
Ami a Milan-Intert illeti, sajnalom, hogy lattam ismet, hogy az Inter mennyivel a tobbi csapat elott all. Es nem elsosorban a keret miatt (igaz nekik van talan a legjobb), hanem a nagyon jo rendszer miatt. A tamadasepitesuk sajnos kimagasloan jo (rengeteg bemozgas, kenyszerito, ures teruletre futas). Inzaghi sajnos nagyon jol osszerakta ezt a csapatot es az sem lepne meg, ha vegul 100 pont folott vegeznek a bajnoksagot, ami a Conte fele Juve-t kozeliti majd meg :(
Akarki jon is hozzank, ha ez az Inter marad ilyen szinten, akkor nagyon-nagyon nehez lesz megverni oket.
Egyebkent aki a jatekosallomanyunkat kritizalja, egy gondolat: hogyan tudtuk a lepest tartani januarban az Interrel? Ha jatekosok csakugyan oly rosszak, akkor miert mentek olyan jol akkor es miert nem mennek azota, hogy az Inter ellen veszitettunk? Meg mindig azt gondolom, hogy a keretunk az egyik legjobb (az hogy mennyivel rosszabb a Milanenal es Interenel nehezen merheto a rendszerek kulonbozosege miatt), de a rendszerunk es a motivacio/csapatepites hianya elsosorban, ami hibadzik.
Kozben megneztem a Bologna merkozest, Motta eleg jol felkeszult es iszonyat hatekonyan sikerult a tamadasepiteseket megoldaniuk. Mindezt Ferguson nelkul. Egyebkent a Roma jateka sem volt rossz, de kicsit arrogansak voltak, amit sosem csipaltam bennuk. Dybala egyebkent megint igen jol jatszott es folyamatosan benne volt a varatlan huzas a jatekaban. Sajnalom, hogy serulekeny, mert egyebkent nalunk (is) O jelentette elsosorban a kulonbseget.
Ami a Milan-Intert illeti, sajnalom, hogy lattam ismet, hogy az Inter mennyivel a tobbi csapat elott all. Es nem elsosorban a keret miatt (igaz nekik van talan a legjobb), hanem a nagyon jo rendszer miatt. A tamadasepitesuk sajnos kimagasloan jo (rengeteg bemozgas, kenyszerito, ures teruletre futas). Inzaghi sajnos nagyon jol osszerakta ezt a csapatot es az sem lepne meg, ha vegul 100 pont folott vegeznek a bajnoksagot, ami a Conte fele Juve-t kozeliti majd meg :(
Akarki jon is hozzank, ha ez az Inter marad ilyen szinten, akkor nagyon-nagyon nehez lesz megverni oket.
Egyebkent aki a jatekosallomanyunkat kritizalja, egy gondolat: hogyan tudtuk a lepest tartani januarban az Interrel? Ha jatekosok csakugyan oly rosszak, akkor miert mentek olyan jol akkor es miert nem mennek azota, hogy az Inter ellen veszitettunk? Meg mindig azt gondolom, hogy a keretunk az egyik legjobb (az hogy mennyivel rosszabb a Milanenal es Interenel nehezen merheto a rendszerek kulonbozosege miatt), de a rendszerunk es a motivacio/csapatepites hianya elsosorban, ami hibadzik.
Juventus FC blog
Del Piero: „Különleges időszak ez a Juve számára, ami évek óta tart”
2024.04.22 05:01:16
Alessandro Del Piero a Laureus díjátadón beszélt a Juventus helyzetéről, és a legenda elismerte, hogy az Öreg Hölgy helyzete csak lépésről-lépésre javulhat.
„A világ szeme a Juventuson van, egyértelmű, hogy a figyelem mindent felnagyít, és nem egyszerű pillanat ez senki számára. Nagy a nyomás, ezt…..
Shyr Kahn
2024.04.22 18:40:59
@Pedro32: Igen, EBBEN a rendszerben. Kerdes, hogy egy uj rendszerben ki lesz hasznalhato es ki nem. Edzotol es rendszertol fugg. Remeljuk, mihelyst matematikailag is biztos a BL hely es tul vagyunk az olasz kupan, hivatalosan is bejelentik. Nincs ertelme sokat varni mar... par merkozes es ki kellene, hogy feruljon.
Aztan az edzo szemelyetol fuggoen mar jobban lehet sakkozni, hogy milyen jatekos, mikent illeszkedne az uj rendszerbe.
Aztan az edzo szemelyetol fuggoen mar jobban lehet sakkozni, hogy milyen jatekos, mikent illeszkedne az uj rendszerbe.
Az olasz csapatok nagyszerű szereplésével az Európa-ligában és a Konferencia Ligában, eldőlt, hogy Itáliából jövőre bizonyosan öt csapat vehet részt a Bajnokok Ligája küzdelmeiben, így némileg talán csökkent a Juventusra nehezedő nyomás.
A zebracsíkos csapatnak azonban muszáj gyűjtenie a pontokat,…..
Shyr Kahn
2024.04.20 00:52:10
@Ethan Hunt: @Wizzurah: ++
Az oreg Ranieri, akit melegebb eghajlatokra kuldtunk anno a 2000-es evek vegen, is lenyomta Maxi csapatat.
Az ev vegen bizonyosan lesz valtas. Ez sztem mar lassan senki szamara nem lehet ketseges.
A keretunk sztem nem olyan rossz, mint amilyennek latszik, de ha lesz 5-6 helyen is valtozas, am legyen.
Az oreg Ranieri, akit melegebb eghajlatokra kuldtunk anno a 2000-es evek vegen, is lenyomta Maxi csapatat.
Az ev vegen bizonyosan lesz valtas. Ez sztem mar lassan senki szamara nem lehet ketseges.
A keretunk sztem nem olyan rossz, mint amilyennek latszik, de ha lesz 5-6 helyen is valtozas, am legyen.
Massimiliano Allegri a pénteki, Cagliari elleni idegenbeli meccs előtt arról beszélt, hogy az Öreg Hölgynek nehéz dolga lesz, mert a Cagliari a túlélésért küzd.
„A Cagliari nem csupán négy pontot szerzett a legutóbbi két meccsen, de nyolc győzelmükből hatot hazai pályán szereztek. Azon csapatok…..
Shyr Kahn
2024.04.18 22:25:17
@west30: Ha ranezunk az utso 5 forduloban szerzett pontokra,akkor valoban a Cagliari tobbet szerzett, szoval igazat szolt :)
A Juventus elveszítette a pert, amelyet egykori játékosa, Cristiano Ronaldo indított a klub ellen, s így csaknem 10 millió eurót, valamint az összeg kamatait köteles fizetni a portugál támadónak.
A Sport Mediaset beszámolója szerint a döntőbíróság szerdán hozott döntése értelmében a Juventus 9.7…..
Shyr Kahn
2024.04.18 16:19:57
@MdewC: Alapvetoen sok golt szerzett nekunk es eleinte volt nemi pozitiv hatasa is (pl. Berna jobban hajtott meg mellette). Egyebkent Dybala MVP lett CR mellett (Sarri vezetese alatt). Abban az evben nem volt sokat serult es siman lohette volna az osszes tizit, vagy legalabb a jobb oldalrol a szabikat, de mindegy.
A lenyeg, hogy anyagilag volt haszna CR-nek, de ma mar nem igen latszik ez, mivel szinte sem emlekeztet a SIUUU-s videojan kivul arra, hogy a Juvenal jatszott. Azon a videon se latszik a mezunk. Ma meg meg el is szedi a penzt az egyebkent sem anyagilag tul stabil klubtol, mikozben O degeszre keresi magat.
Nem tudoim ki hogy van ezzel, de en speciel amennyiben keresnek evi 200 rugot es visszakovetelhetnek 20 rugot az ex munkaltatomtol, akikrol tudom, hogy nem feltetlenul allnak jol, mikozben rengeteg jovedelmezo befeketetesem van, plusz megtakaritasom, en nem nagyon kapaloznek. Az egesz nem er annyit. Lehet mondani, hogy itt millakrol van szo, de CR stabilabb anyagilag (neki nincs szuksege kulon tokeinjekciora es fizetnie sem kell ilyen meregdraga jatekosokat), mint a Juve jelenleg, szoval nem igazan ertem, hogy szamara ez az osszeg hol szamit igazan.
A lenyeg, hogy anyagilag volt haszna CR-nek, de ma mar nem igen latszik ez, mivel szinte sem emlekeztet a SIUUU-s videojan kivul arra, hogy a Juvenal jatszott. Azon a videon se latszik a mezunk. Ma meg meg el is szedi a penzt az egyebkent sem anyagilag tul stabil klubtol, mikozben O degeszre keresi magat.
Nem tudoim ki hogy van ezzel, de en speciel amennyiben keresnek evi 200 rugot es visszakovetelhetnek 20 rugot az ex munkaltatomtol, akikrol tudom, hogy nem feltetlenul allnak jol, mikozben rengeteg jovedelmezo befeketetesem van, plusz megtakaritasom, en nem nagyon kapaloznek. Az egesz nem er annyit. Lehet mondani, hogy itt millakrol van szo, de CR stabilabb anyagilag (neki nincs szuksege kulon tokeinjekciora es fizetnie sem kell ilyen meregdraga jatekosokat), mint a Juve jelenleg, szoval nem igazan ertem, hogy szamara ez az osszeg hol szamit igazan.
Andrea Cambiaso az adidas minap rendezett promóciós eseményén nyilatkozott az idei célokról, illetve a bianconero jövőjéről.
„Jelenleg elégedettek vagyunk, s haladunk a célunk felé. Pénteken fontos meccs vár ránk, amelynek segítségével megközelíthetjük a célkitűzésünket, ami a BL-szereplés.” -…..
Shyr Kahn
2024.04.17 16:01:06
@venember83: @Thuglife!: Valojaban neki nem sok edzoje volt meg, szoval elhiszem, hogy meg nincs osszehasonlitasi alapja... raadasul O valoban sok lehetoseget is kapott Allegritol, szoval akar oszintenek is titulalhato, amit mond.
Shyr Kahn
2024.04.17 19:30:25
@gomorra21: ++
@Thuglife!: Az szepites valoban... azonban itt is meg lett emlitve, hogy a Scudetto volt az alom. Mult idoben.
@Thuglife!: Az szepites valoban... azonban itt is meg lett emlitve, hogy a Scudetto volt az alom. Mult idoben.
João Santos, Jorginho ügynöke kedden a TV Play számára adott interjút pártfogolja jövőjéről, miután számos pletyka szerint a középpályás szívesen visszatérne Olaszországba, ahol a Juventus és a Fiorentina esetleges érdeklődéséről pletykálnak.
„Futball tekintetében Olaszországban nőtt fel Jorginho,…..
Shyr Kahn
2024.04.17 19:27:16
@gomorra21: Lehetseges... valoban az edzo szemelyetol fugg majd.
A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint Kenan Yıldız válhat a megújuló Juventus arca, ezt pedig a klub a 2028-ig érvényes hosszabbítással erősítheti meg. A lap szerint a felek már megegyeztek a hosszabbítás tekintetében, a bejelentés pedig a BL-szereplés bebiztosítása után történhet meg, vagy…..
Romeo Agresti legfrissebb beszámolója szerint a Juventus a tárgyalások végső fázisánál tart Felipe Anderson szerződtetése ügyében, a Lazio játékosa nyáron ingyen csatlakozhat a Juventushoz. Az újságíró szerint a védelembe első számú opció Riccardo Calafiori, a Bologna ígéretes fiatalja. Federico…..
Shyr Kahn
2024.04.16 08:29:19
@Apuleius: Eleg nagy fordulat :o Ez mutatja, hogy mennyire hitelesek ezek a hirforrasok.
Immar 10 eve kovetem el ugyanazt a hibat es konyvelek el valamit, ami meg nincs letisztazva. Azt hiszem nem fogok errol mar leszokni...
Egyebkent Chiesa kitorese emlekeztet Dybala hasonlo tortenetere Allegri elso ittletenek 3-4. eveben. Ez a szeria is folytatodik es egy ujabb peldaja annak, ami azt mutatja, hogy Maxi tekinteje nem tul nagy egyes jatekosoknal... lasuk csak: Benatia, Dybala, Bonucci es most Chiesa. Talan meg ki is hagytam nehany jatekost a sorbol, de hirtelen ok jutottak eszembe.
Benatia esete csak kesobb kerult a sajtoba, amikor is panaszkodott Allegri szavahihetetlensegerol. Felreertes ne essek! Egy edzonek kell dontenie a kezdorol es a cserekrol, de azt hiszem a leheto legjobb kapcsolatapolas egy jatekossal a konstruktiv, de oszinte visszajelzes, ami sokszor borzasztoan nehez, de egy kotelezo dolog. Benatia - amennyiben igaza van - jogosan kerheti/kerhette szamom a mester szavahihetoseget.
Ezek mind olyan dolgok, amik alaasnak egy edzo-jatekos kapcsolatot. Ilyen szempontbol ertekelem nagyra mondjuk Ancelottit, aki minden klubnal jo kapcsolatot tudott kialakitani a jatekosokkal, ami nem lehet veletlen es egy elegge lenezett edzoi tulajdonsag. Nem veletlenul lett Carlo Ancelotti minden idok egyik legjobb edzoje (meg ha a Juvenal meg is bukott sajnos :( )
Immar 10 eve kovetem el ugyanazt a hibat es konyvelek el valamit, ami meg nincs letisztazva. Azt hiszem nem fogok errol mar leszokni...
Egyebkent Chiesa kitorese emlekeztet Dybala hasonlo tortenetere Allegri elso ittletenek 3-4. eveben. Ez a szeria is folytatodik es egy ujabb peldaja annak, ami azt mutatja, hogy Maxi tekinteje nem tul nagy egyes jatekosoknal... lasuk csak: Benatia, Dybala, Bonucci es most Chiesa. Talan meg ki is hagytam nehany jatekost a sorbol, de hirtelen ok jutottak eszembe.
Benatia esete csak kesobb kerult a sajtoba, amikor is panaszkodott Allegri szavahihetetlensegerol. Felreertes ne essek! Egy edzonek kell dontenie a kezdorol es a cserekrol, de azt hiszem a leheto legjobb kapcsolatapolas egy jatekossal a konstruktiv, de oszinte visszajelzes, ami sokszor borzasztoan nehez, de egy kotelezo dolog. Benatia - amennyiben igaza van - jogosan kerheti/kerhette szamom a mester szavahihetoseget.
Ezek mind olyan dolgok, amik alaasnak egy edzo-jatekos kapcsolatot. Ilyen szempontbol ertekelem nagyra mondjuk Ancelottit, aki minden klubnal jo kapcsolatot tudott kialakitani a jatekosokkal, ami nem lehet veletlen es egy elegge lenezett edzoi tulajdonsag. Nem veletlenul lett Carlo Ancelotti minden idok egyik legjobb edzoje (meg ha a Juvenal meg is bukott sajnos :( )
Juventus FC blog
Ravanelli: „Az edzőváltás nem elég, négy-öt fontos játékos is kell”
2024.04.11 05:20:29
A Tuttosport hasábjain olvasható Fabrizio Ravanelli nyilatkozata, aki beszélt a hétvégi torinói derbiről, illetve a Juventus ikonja a nyári mercato kapcsán is megfogalmazott egyes elvárásokat.
„A derbit a megfelelő koncentrációval kell kezelni, és nem szabad figyelembe venni a tabellán látható…..
Shyr Kahn
2024.04.12 05:35:19
@JohnRossEwing: Nezettseg es korites tekinteteben az elsok, de vajon jatek teren is elsok-e? Pl az Inter ellen sem volt annyival jobb a City tavaly, mint, amennyivel a bajnoksagot sokan annak nezik.
Minosegben a LaLiga, a Serie A es a PL egy kategoria, igy a legjobb klubok kozott nem tennek ekkora kulonbseget. A kulonbseg a nezopontokban es kulturaban van. Az olasz klubok mindig is szerettek az atgodnolt strategiat es kevesebb figyelmet forditottak a fizikalitasra es technikai skillekre. Az angoloknal a rohanas/gyors tempo mindig eloterben volt. Ez persze nem jelenti azt, hogy joval gyengebbek az olaszok az emlitett dolgokban, csupan annyit, hogy a nezopontjuk mas es igy kevesebb figyelmet kapnak ezek a dolgok.
Nekem a jobban atgondolt, agyalos strategia jobban tetszik.
Minosegben a LaLiga, a Serie A es a PL egy kategoria, igy a legjobb klubok kozott nem tennek ekkora kulonbseget. A kulonbseg a nezopontokban es kulturaban van. Az olasz klubok mindig is szerettek az atgodnolt strategiat es kevesebb figyelmet forditottak a fizikalitasra es technikai skillekre. Az angoloknal a rohanas/gyors tempo mindig eloterben volt. Ez persze nem jelenti azt, hogy joval gyengebbek az olaszok az emlitett dolgokban, csupan annyit, hogy a nezopontjuk mas es igy kevesebb figyelmet kapnak ezek a dolgok.
Nekem a jobban atgondolt, agyalos strategia jobban tetszik.
A Juventus korábbi játékosa, Carlos Tévez a pályafutása lezárását követően az edzői pályát választotta, s jelenleg hazájában, az Independiente mestereként dolgozik. A Torinóban is nagy népszerűségnek örvendő Carlitos a La Gazzetta dello Sport riporterének nyilatkozva beszélt többek között a…..
Shyr Kahn
2024.04.11 18:50:06
@Apuleius: Igen valoban ez volt az a video, amit lattam es igy jogos, hogy ez mar Allegri masodik ittllete alatt tortent.
@alexGicamo: Sajnalom, hogy manapsag egy hasonlo jatekost talalni szinte lehetetlen. Tevez alulertekelt jatekos volt, annak ellenere, amit elert a West Ham, ManU, ManC es Juve jatekosakent.
@alexGicamo: Sajnalom, hogy manapsag egy hasonlo jatekost talalni szinte lehetetlen. Tevez alulertekelt jatekos volt, annak ellenere, amit elert a West Ham, ManU, ManC es Juve jatekosakent.
A Radio Bianconera számára megszólalt a Juventus egykori játékosa, Franco Causio, aki az idei év kapcsán a játékosok egyéni felelősségét emelte ki.
„Az idei év átmeneti év számunkra, klubként, célunk a BL-be visszatérés, illetve az Olasz Kupa-döntőbe kerülés. Az európai sorozatba való bejutás…..
Shyr Kahn
2024.04.11 09:10:01
@venember83: a felreertes eloszlatasa vegett, a hsz-eim nem az iranyotokban kritikusak. A munkatokat nagyra ertekelem es kis tulzassal barmilyen Juvehoz kapcsolodo forditasotokat szivesen olvasom. Ez a poszt sem kivetel, barmennyire is erzem az interjualanyt meggondolatlannak/radikalisnak.
Szoval a kritikam az interjualannyal kapcsolatos. Lehet ha ujraolvasna/hallgatna azt amit mondott, O sem ertene magaval egyet :)
Szoval a kritikam az interjualannyal kapcsolatos. Lehet ha ujraolvasna/hallgatna azt amit mondott, O sem ertene magaval egyet :)
Juventus FC blog
Agresti: „Nem változott a Juve álláspontja, több távozó lesz nyáron”
2024.04.10 18:00:12
Romeo Agresti a Juventibus számára több friss értesüléssel is szolgált a csapat vonatkozásában, és ezek között volt több konkrétum is a jövőt illetően.
„Filip Kostić a legelső név, aki felmerül a távozók sorában, ő nem csupán becsomagolt már a bőröndjébe, de a lakásában is mindent összepakolt. A…..
Luciano Moggi a minap a Libero Quotidiano hasábjain osztotta meg véleményét a Juventus jelenlegi helyzetéről és a Massimiliano Allegrit illető kritikákról.
„A pletykák szerint Massimiliano Allegri mellékszereplő, aki továbbá felkészületlen is, de érdemes tisztázni pár dolgot, mielőtt a 31. forduló…..
Shyr Kahn
2024.04.10 16:08:14
@Lanzafame: @Gaben Smith: ++
Van igazsag abban, amit Moggi mondott, de kicsit egyoldalu az ertekelese es kicsit sokat merit a multbol. Az elozo harom ev alapjan nem lehet a csapatot es a keretet hibaztatni. Volt itt gond Dybalaval (aki a Roma-ban koszoni szepen, jol erzi magat, bar valoban serult kb. 10 merkozesen idenyenkent), a kozeppalyaval esatobbi... mikozben a szlogen az volt, hogy harom eve csapatot epitunk.
Ha ez igy volt, akkor valoban jogos a kerdes: mifele epitkezesrol beszelhetunk? A harmadik hely, a talan-talan megszerzett egy olasz kupa iden (persze meg erosen kerdeses), vajon epitkezesnek mondhato? Most tekintsunk el az elozo szezonban levont pontokrol, hiszen pontokkal sem lettunk volna sokkal elorebb, mint iden. Valoban csak a keretet kell hibaztatnunk, a kp-t?
Nem mondom azt, hogy nem lehet elovenni a jatekosokat. Sot, elo is kell venni oket, de az edzo felelossege a motivacioban (vagy annak hianyaban), a palyan latott strategiaban (es annak hibaiban) igen magas.
Van igazsag abban, amit Moggi mondott, de kicsit egyoldalu az ertekelese es kicsit sokat merit a multbol. Az elozo harom ev alapjan nem lehet a csapatot es a keretet hibaztatni. Volt itt gond Dybalaval (aki a Roma-ban koszoni szepen, jol erzi magat, bar valoban serult kb. 10 merkozesen idenyenkent), a kozeppalyaval esatobbi... mikozben a szlogen az volt, hogy harom eve csapatot epitunk.
Ha ez igy volt, akkor valoban jogos a kerdes: mifele epitkezesrol beszelhetunk? A harmadik hely, a talan-talan megszerzett egy olasz kupa iden (persze meg erosen kerdeses), vajon epitkezesnek mondhato? Most tekintsunk el az elozo szezonban levont pontokrol, hiszen pontokkal sem lettunk volna sokkal elorebb, mint iden. Valoban csak a keretet kell hibaztatnunk, a kp-t?
Nem mondom azt, hogy nem lehet elovenni a jatekosokat. Sot, elo is kell venni oket, de az edzo felelossege a motivacioban (vagy annak hianyaban), a palyan latott strategiaban (es annak hibaiban) igen magas.
Mirko Di Natale, a TuttoJuve munkatársa a mai napon elég egyértelmű értesülésekkel szolgált a Juventus edzőhelyzetéről: „Jelen pillanatig nem volt semmilyen kapcsolatfelvétel a vezetőség és Massimiliano Allegri között a jövő tekintetében. Az edző szerződése 2025 nyaráig érvényes, és a felek még nem…..
Shyr Kahn
2024.04.09 16:10:49
@Juventina7:
"túl sok edzői tapasztalatot még nem tud felmutatni."
Valoban nem tul sok, de hozzavetolegesen:
Az 5 eves edzoi mult joval tobb, mint Pirlo-e volt. Kb annyi, mint amennyit Conte tolt mielott hozzank jott. A kulonbseg, annyi, hogy az akkori Contehoz kepest tobb tapasztalata van a Serie A-ban es mar sikerult egy "kozepcsapatot" a BL helyre/annak kornyekere hoznia.
"túl sok edzői tapasztalatot még nem tud felmutatni."
Valoban nem tul sok, de hozzavetolegesen:
Az 5 eves edzoi mult joval tobb, mint Pirlo-e volt. Kb annyi, mint amennyit Conte tolt mielott hozzank jott. A kulonbseg, annyi, hogy az akkori Contehoz kepest tobb tapasztalata van a Serie A-ban es mar sikerult egy "kozepcsapatot" a BL helyre/annak kornyekere hoznia.
Juventus FC blog
Allegri: „A negatív időszakért mindenki felelős, először is én”
2024.04.03 05:17:20
A Juventus kedd este végre győzelmet ünnepelhetett, kétgólos előnnyel várja így a csapat a római visszavágót, de a meccset követően Massimiliano Allegrit még az első félidőben visszavont büntetőről kérdezték.
„A bírók és a VAR döntéseit tisztelni kell, szóval nem látom semmi értelmét ezen döntések…..
Shyr Kahn
2024.04.06 10:41:32
@Rikoo: Ferguson egy elég jól lató es mozgó játékos, de valóban nem érzem kimagaslóan jónak amúgy. Retegui Soule kettôsbôl utobbira voksolnek, de az olasz szal miatt, ha az elobbi erkezne, sem lennek elkeseredve.
@természetes alapú logaritmus: Kicsit túlmagsztalod az Inter kispadjat es a mienket leoltod. Nem szóltál a fiataljaunkról. Pl Cambiaso-t egy Inter jatekosert sem adnam. Rafa Leao es Chiesa között nincs nagy kulonbseg. Hidd el, hogy a strategia - es a begyakorolt figurak is sokat dobnak (vagy csokkentenek) egy játékos teljesitmenyen. Ezert is csaloka a legtobb Bologna játékos teljesitmenye, mert Motta igen jól kezeli oket. Loca - es Chiesa is egy masik játékos a valogatottban, hogy relevans ellenpeldat is emlitsek, de ide vehetjuk Rabiotot es Weah-t is.
@természetes alapú logaritmus: Kicsit túlmagsztalod az Inter kispadjat es a mienket leoltod. Nem szóltál a fiataljaunkról. Pl Cambiaso-t egy Inter jatekosert sem adnam. Rafa Leao es Chiesa között nincs nagy kulonbseg. Hidd el, hogy a strategia - es a begyakorolt figurak is sokat dobnak (vagy csokkentenek) egy játékos teljesitmenyen. Ezert is csaloka a legtobb Bologna játékos teljesitmenye, mert Motta igen jól kezeli oket. Loca - es Chiesa is egy masik játékos a valogatottban, hogy relevans ellenpeldat is emlitsek, de ide vehetjuk Rabiotot es Weah-t is.
Shyr Kahn
2024.04.06 20:54:08
@Rikoo: En ugy erzem, hogy az Inter es a Juve jatekosai kozott minimalis a kulonbseg es csupan a jatekrendszer miatt tunik nagyobbnak a res. Kivancsi lennek, hogy Bastoni, Barella, Dimarco vagy Calhanoglu, Pavard mit is mutatna Allegri kezei alatt. Nem mondom azt, hogy nem teljesitenenek jobban, mint az aktualis jatekosaink, de azt sem hogy joval jobb lenne Allegri csapata veluk.
Ellenben Thuram egyertelmuen kulonbseg lenne szinte barmilyen csapatban. Brutalis skillje van, agilis, fizikalis es kiszamithatatlanul jol cselez/kezeli a labdat. Ha valaki bizonyosan jobb ott, mint nalunk, akkor az O.
Lautaro-t nem szeretem, mert egy nagykepu ember, de ettol meg a tehetseget es tudasat nem vitatom.
Cambiaso talan a legnagyobb olasz tehetseg, aki sztem mar most kozelit az emlitettek (Di Lorenzo, DiMarco) teljesitmenyehez. Pontosan a potencial miatt erzem erinthetetlennek.
Jorginho-t neztem 1-2 Arsenal merkozesen... nagyon nicns neki ott meg a pozicioja. Kicsit csalodast keltett, amikor neztem a jatekat, de lehet csak rossz merkozeseket fogtam ki.
Egyebkent nem mondtam, hogy Loca a legjobb az olasz valogatottban azon a poszton, bar szerintem Barella szintjet meguti... Jorginho pedig nem tudom mit mutat a valogatottban. Lehet joval jobb ott, mint az agyusoknal, de most hogy a statjat is megneztem... katasztrofalisan gyenge iden a klubjaban. Hiaba versenyez az Arsenal a bajnoki cimert, Jorginho pozicioja ott nagyon fura szamomra. Mintha nem is lenne neki igazan, csak box to box jatszatna Arteta.
Ellenben Thuram egyertelmuen kulonbseg lenne szinte barmilyen csapatban. Brutalis skillje van, agilis, fizikalis es kiszamithatatlanul jol cselez/kezeli a labdat. Ha valaki bizonyosan jobb ott, mint nalunk, akkor az O.
Lautaro-t nem szeretem, mert egy nagykepu ember, de ettol meg a tehetseget es tudasat nem vitatom.
Cambiaso talan a legnagyobb olasz tehetseg, aki sztem mar most kozelit az emlitettek (Di Lorenzo, DiMarco) teljesitmenyehez. Pontosan a potencial miatt erzem erinthetetlennek.
Jorginho-t neztem 1-2 Arsenal merkozesen... nagyon nicns neki ott meg a pozicioja. Kicsit csalodast keltett, amikor neztem a jatekat, de lehet csak rossz merkozeseket fogtam ki.
Egyebkent nem mondtam, hogy Loca a legjobb az olasz valogatottban azon a poszton, bar szerintem Barella szintjet meguti... Jorginho pedig nem tudom mit mutat a valogatottban. Lehet joval jobb ott, mint az agyusoknal, de most hogy a statjat is megneztem... katasztrofalisan gyenge iden a klubjaban. Hiaba versenyez az Arsenal a bajnoki cimert, Jorginho pozicioja ott nagyon fura szamomra. Mintha nem is lenne neki igazan, csak box to box jatszatna Arteta.
A Sportmediaset ma rendkívüli pletykákkal állt elő, amely szerint Federico Chiesa, Daniele Rugani és Wojciech Szczęsny nyáron elhagyhatja a Juventust Thiago Motta érkezésével. A klub pedig Teun Koopmeiners és Riccardo Calafiori érkezésével számol.
Gianluca Di Marzio is érdekes fejleményeket osztott…..
Shyr Kahn
2024.04.06 00:22:51
@Rikoo: Ez igy jobban hangzik, koszi. En kicsit ugy erzem Rugani, mint vedo eppen a legjobb evei elott all 29 evesen. Emlekeim szerint 29+ volt Barza, Chiello es Bonucci is, amikor elertek a csucsukat. Ezzel nem azt mondom, hogy Rugani hozzajuk merheto lesz majd, de ha mar csak egy szintet lep feljebb, jol jartunk. Sztem eleg jo kiegeszito... netalantan kezdo jatekosunk lehet a kovetkezo evekben. Nem akar sokat, juventino. Ilyen jatekosokra mindig szuksegunk van.
Shyr Kahn
2024.04.06 10:20:12
@SuperTrezi: Ha több lehetōségre vágyna és a fizu felezés sem volt gond számára, akkor simán mehetne egy kisebb csapatba is. Mégsem tette ezt meg, és majd 10 éve (kolcsonadasok mellett) a Juve mezét hordja, úgy hogy sokszor csücsült a padon, ami a mellett szólhat, hogy szeretne ezt a klubot.
Shyr Kahn
2024.04.06 10:21:05
@Shyr Kahn: *szereti
Marco Tardelli véleményezte a Juventus aktuális helyzetét a La Stampa munkatársának, s az egykori középpályás kiemelte Dušan Vlahović fontosságát.
„Ha az Öreg Hölgy nem kvalifikálja magát a BL-be, az igazi sport- és pénzügyi dráma lenne, és számomra úgy tűnik, hogy az üldözőktől számított…..
Shyr Kahn
2024.04.05 15:47:57
@sleepy8: :D ++
Shyr Kahn
2024.04.05 22:16:26
@gomorra21: :D akkor nem kell sokat rugnia a bort.. eleg setalgatva rugosdnia maga elott a labdat, vagy a fotelben ulve dekazgatnia :D, mar az is visszahozna az emlekeket.
Egyebkent viccet felreteve sajnalom Ot. Ennyi ideig tavol tartani a focitol. Akarmit is csinalt valojaban, ez brutal kemeny dontes volt anno.
Egyebkent viccet felreteve sajnalom Ot. Ennyi ideig tavol tartani a focitol. Akarmit is csinalt valojaban, ez brutal kemeny dontes volt anno.
Annak ellenére, hogy minden bizonnyal utolsó szezonját tölti a Juventusnál, Alex Sandro hamarosan a klub történetének legtöbb alkalommal pályára lépő külföldi játékosa lehet.
A brazil védő pályafutása 324. mérkőzését játszotta a Juventus mezében, amikor csereként pályára lépett a Lazio ellen az…..
Shyr Kahn
2024.04.04 18:31:55
@venember83: Ez igaz... ki tudja, talan az uj edzovel O is feltamadna :)
A La Gazzetta dello Sport mai számában arról ír, hogy a Juventusnál a védősor megerősítése tekintetében az első számú kiszemelt Riccardo Calafiori, ugyanakkor a Bologna 21 éves játékosa mellett felmerült az AC Milan listáján is megtalálható Maxence Lacroix neve is. A 23 éves francia középhátvéd…..
Shyr Kahn
2024.04.04 18:33:53
@venember83: "Januárban Massimiliano Allegri két játékost szeretett volna leigazolni, Roberto Pereyrát és Giacomo Bonaventurát." - ez mar nem fontos, de lehet rajta csamcsogni persze. A tobbi hir jol hangzik.
A Sky Sport Italia munkatársa, Gianluca Di Marzio közlése szerint a Juventus Next Gen-csapatának sportigazgatója, Giovanni Manna szóbeli megállapodásra jutott a Napolival, s hamarosan a déli klub alkalmazásába állhat.
A hírforrás szerint sikerrel zárultak az egyeztetések Manna és a Napoli…..
Shyr Kahn
2024.04.04 18:29:24
@venember83: :) a mostani tendencia alapjan ezt nem feltetlenul latjuk meg majd... Italiano mostanaban mellozi Arthur-t a Fio-ban is. Pl a tegnapi kupameccsen a vegen cserelte be, de nem remlik, hogy kezdo lett volna az utobbi merkozeseken. Lehet tevedek persze. Lusta voltam utananezni es az emlekezotehetseg(telenseg)em lehet megcsal.
Juventus FC blog
Giuntoli: „Túl egyszerű lenne egyetlen személyt hibásnak tekinteni”
2024.04.02 22:29:09
A Lazio elleni kupameccs előtt Cristiano Giuntoli állt a Mediaset mikrofonja elé, és a riporter azonnal kényelmetlen kérdésekkel kezdte, hiszen a mai napon felmerült, hogy Giovanni Manna kerülhet a Napoli sportigazgatói székébe, ezt követően pedig arról kérdezték a vezetőt, mennyire fontos ez a mai…..
Shyr Kahn
2024.04.03 15:37:08
@venember83: Ez egy igazi nagytakaritasnak nez ki...
A Juventusnak mihamarabb ki kell lábalnia az egyre mélyülő hullámvölgyből, amennyiben el kívánja érni minimális céljait a jelenlegi szezonban. A bajnokságban erre még nyolc mérkőzése maradt a zebramezeseknek, azonban az Olasz Kupa elődöntőjében már nem lesz ennyi lehetőség a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Buffon, Chiellini, Bonucci, Barzagli, Pepe, Pirlo, Marchisio, Del Piero, Vucinic, Quagliarella!"
En nem vagyok nagy Conte fan... sokkal inkabb preferalnam Motta-t, DE.
A keplet nem ilyen egyszeru, hogy ma visszatekintve kijelentjuk, hogy akkor mekkora jatekosaink voltak. Az akkori szemmel kell nezni ezeket a neveket es nem a mai szemmel, hiszen ma mar ezek a nevek tobbet jelentenek (Del Piero-t kiveve, akinek ez volt az utso eve), mint akkor, mert az az utani evekben a tobbseguk tortenelmi teljesitmenyt hozott! De az elozo evekben egy hasonlo csapat (Pirlo nelkul peldaul) a 7. helyen vegzett. Volt ott Krasic, Diego Melo is...
Abban az idoben Bonucci, Chiellini nem voltak nagy nevek a sokadik helyezesekkel, amit a Juveval hoztak Ranieri, Ferrara, Zaccheroni es DelNeri vezetese alatt. Majd ugyanez igaz Marchisio-ra, Vucinic-ra es Q-ra is!!!
Az hogy kesobb a sikereknek koszonhetoen mive lettek egy masik kerdes, de ne kavarjuk ossze ezt azzal, hogy akkor milyen megiteles ala estek es milyen jatekosok voltak.
Lassuk mi volt a Milan kerete akkor, amit a Conte fele csapat megvert:
Abbiati - Abate, Mexes (Nesta), Thiago Silva, Antonini - Seedorf, M Van Bommel, Nocerino, Boateng (Ambrosini), Ibrahimovic, Robinho
edzo: Allegri
Akkortajt ez a nevsor veretesebb volt. Buffon, Barzagli, Del Piero es Pirlo volt a kivetel. Az osszes tobbi poziciban a Milan kerete volt erosebb. Es megis elottuk vegeztunk nemde? Raadasul az elott az Allegri elott vegzett Conte, akirol ma is folyik a vita.