Adatok
traders
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Játsszunk el a gondolattal, hogyan zajlana az építkezés, ha az eredeti tervek szerint öt házat bontanának le egyszerre, és húznának fel a helyükre egy óriásépületet óriásparkolóval. Hogy hol? A Belváros Új Főutcájában. Vélemények az azonos című írásunkról...
traders
2011.01.17 11:51:23
@Kis ember:
Te tényleg olyan vagy, mint a nicked: kisember. Semmi gonddom ezzel, ez is egy kategória. Te beletartozol!!!
Tudod, egy széles út, több forgalmi sávval nagyobb áteresztőképességgel bír. Ezért lehet ott gyorsabban menni. Pont az ilyen elméleti kisemberek miatt élhetetlen a város, mint te. ha te normálisnak találod azt, hogy az M7 kivezetőn 60-al sétálhatsz, akkor egészségedre. Minden más európai városban engedik a nagyobb sebességet, leglább 80-at. Tudod én autózom máshol is, nem csak Budapesten használok BKV-t.
Látoim a németeknél lévő 120-as korlátozásokat nem sikerült készség szinten elsajátítanod, mert ha sokat autóznál arra, akkor rájönnél azi igazi okára, amiben kétség kívül RÉSZBEN igazad van, de ez korántsem teljes...
Meg kellene érteni, hogy aki autóval jár, az nem feltétlenül a 7-es busz vonalán közlekedik kizárólag, hanem az útvonala lehet ennél összetettebb is. A cikkben ezt gyönyörűen leírták.
A buszsávval az a gond, hogy van ahol elfér és van ahol nem. Tudod erre lehetne egy matematikai képletet felállítani, ami megmutatja, hogy adott napszakokban mi az optimális, mert ha ugye egy teljes sávot lefoglalok egy 10 ercenként közlekedő busz és taxik számára egy kétsávos főútvonalon, ami a környező utcákból kizárt forgalmat is kénytelen elvinni, akkor nem nem feltétlenül jó megoldás ez, mert a rendszer áteresztőképességét jelentősen csökkenti. Főleg, ha az utca végét egy ingatlanberuházó érdekei miatt lezárom (sávmegszüntetés). Ez a budai Fő utca tipikus leírása.
Te tényleg olyan vagy, mint a nicked: kisember. Semmi gonddom ezzel, ez is egy kategória. Te beletartozol!!!
Tudod, egy széles út, több forgalmi sávval nagyobb áteresztőképességgel bír. Ezért lehet ott gyorsabban menni. Pont az ilyen elméleti kisemberek miatt élhetetlen a város, mint te. ha te normálisnak találod azt, hogy az M7 kivezetőn 60-al sétálhatsz, akkor egészségedre. Minden más európai városban engedik a nagyobb sebességet, leglább 80-at. Tudod én autózom máshol is, nem csak Budapesten használok BKV-t.
Látoim a németeknél lévő 120-as korlátozásokat nem sikerült készség szinten elsajátítanod, mert ha sokat autóznál arra, akkor rájönnél azi igazi okára, amiben kétség kívül RÉSZBEN igazad van, de ez korántsem teljes...
Meg kellene érteni, hogy aki autóval jár, az nem feltétlenül a 7-es busz vonalán közlekedik kizárólag, hanem az útvonala lehet ennél összetettebb is. A cikkben ezt gyönyörűen leírták.
A buszsávval az a gond, hogy van ahol elfér és van ahol nem. Tudod erre lehetne egy matematikai képletet felállítani, ami megmutatja, hogy adott napszakokban mi az optimális, mert ha ugye egy teljes sávot lefoglalok egy 10 ercenként közlekedő busz és taxik számára egy kétsávos főútvonalon, ami a környező utcákból kizárt forgalmat is kénytelen elvinni, akkor nem nem feltétlenül jó megoldás ez, mert a rendszer áteresztőképességét jelentősen csökkenti. Főleg, ha az utca végét egy ingatlanberuházó érdekei miatt lezárom (sávmegszüntetés). Ez a budai Fő utca tipikus leírása.
traders
2011.01.17 11:54:33
@felucca:
Ezért kell elmenni lakni vidékre!!! Ott nem zavar az autó. Bocsánat az általánosításért, de talán ez a csúnya mondat fejezi ki legegyszerűbben a kérdést: Miért kell minden falusinak városban lakni??? Aki a kisvárosi, falusi nyugalmat kedveli, menjen vidékre. A gazdasági rész pedig teljeen valós közgazdasági összefüggés...
Ezért kell elmenni lakni vidékre!!! Ott nem zavar az autó. Bocsánat az általánosításért, de talán ez a csúnya mondat fejezi ki legegyszerűbben a kérdést: Miért kell minden falusinak városban lakni??? Aki a kisvárosi, falusi nyugalmat kedveli, menjen vidékre. A gazdasági rész pedig teljeen valós közgazdasági összefüggés...
Magyarország nem keresztény ország, de a rendszerváltás óta – a két forradalmi ünnepet és a tűzijátékosat kivéve – a pirosbetűsök az egyházi hagyomány szerint alakulnak: karácsony, húsvét, pünkösd. Az első kettő nem okoz zavart, a keresztények megülik a maguk…..
Sztaricskai Tamás, a Vodafone volt kommunikációs vezetője jutott el a legtovább a MTV-elnöki zsákbafutáson, a negyedik fordulón végül is csak a közszolgálati televíziót felügyelő kuratórium civilek miatt esett pofára. Röhögve gáncsolta el a Recski Szövetség és a Közéleti…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyetértek a véleményeddel, ezért is gondolom azt, hogy alagútépítéssel és normális forgalomszervezéssel lehetne segíteni a problémán. Ebbe nem fér bele az, hogy mesterségesen terelem az autókat egy-egy útszakaszra azért, hogy egyes útszakaszokat tehermentesítsek. Mert így szándékosan dugót generálok. Gondolj csak bele, hogy mekkora hülyeség a 60-70 km/h-s sebességkorlátozás a kivezető utakon. Inkább örülnénk annak, hogy a sok kocsi elhagyja a várost. Ezzel szemben traffipaxok dolgoznak...
Mekkora hülyeség a Pozsonyi úti és az MTA-nál lévő úttorlasz, a Roosevelt téri és Clark Ádám téri sávmegszüntetés, a sok hülye buszsáv... Az egész arról szól, hogy megszívassák az autósokat. Eközben pedig vannak olyan utcák, amelyek tök üresek, pedig korábban arra lehetett kerülni és időt spórolni. Sok az egyirányú utca, ahonnan sehová nem lehet menni, vagy nem lehet elkanyarodni (pl. Bjacsy és körút sarok). Ez is egy nagy baromság volt. Azért járnak az emberek kocsival, mert a BKV drága és büdös, meg rosszul közlekedik, meg rossz a közbiztonság. Erre gyönyörűen rávilágított a cikk. Persza van sokféle megoldás, nekem is vannak ötleteim, az egyiken már dolgozunk is...