Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jamagi

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Emelkedik a hangulat. A követető sztoriban már felkészült társasággal van dolgunk, de a kiszolgálás és az ellátás a Planet Sushi-ban sem volt zökkenőmentes. A levél a TGI Friday, Il Patio és Planet Sushi marketing vezetőjének ment el ma reggel.Update: újabb Planet Sushis és Il…..
jamagi 2009.03.03 16:22:30
Kedves Mihály és az Il Patio munkatársai!

A postban (főcikkben) említett 2o fős asztaltársaság egyik tagja voltam azon a bizonyos csütörtök estén, életem első Torkos Csütörtökén....a "vacsora" után sokáig azt gondoltam, egyben az utolsón is...mostmár csak azt gondolom, az utolsón az Il Patioban.
Teljesen egyetértek EnZsolt hozzászólásával, sőt, azt hiszem, egy ennyire elkésett és ráadásul kierőszakolt "elnézést" édeskevés (nekem).
Azon az estén mindent elrontottak,amit és ahol lehetett, és ehhez képest semmivel nem próbálták kompenzálni, hogy legalább a vendégek egy részének eszébe juthasson, talán egyszer még visszamegy a körúti étterembe. Az volt az érzésem,hogy pont ez a cél: nem viszontlátni a vendégeket.
Azt hiszem, Nyugat-Európában egy ilyen alkalommal az lett volna a természetes viselkedés a vendégek részéről, hogy fizetés nélkül távoznak. Nálunk ez még nem így van (talán soha nem is lesz), ami azt jelenti, a vendéglátósok büntetlenül verhetik át a nagyközönséget.
A teljesség igénye nélkül álljon most itt,ami azzal a bizonyos 20 fős társasággal megesett:
- az ételekre minimum 2 órát vártunk és azután sem kaptuk meg egyszerre, így nagyjából mindenki külön eszegetett magában
- az italokra is minmumu 40 perc volt a várakozási idő
- a főétel megérkezése után derült ki,hogy a rendelt leves (!) már elfogyott (Pincér:"Lécci,léccci vedd el a pisztrángot, mert ki fog hűlni, a levesedet majd ezután hozzuk!"-persze nem hozták)
- a rendelt italok és ételek egész más alkotórészeket tartalmaztak,mint ahogy az étlapon (pl. ananászlé helyett almalé, zöldségköret helyett sült krumpli)
- a kihozott ételek is kihűltek voltak már
- az evőeszközöket átlagosan 5 perccel később kaptuk meg a kajához képest, így azok még tovább hűltek, hacsak nem volt valaki elég torkos és elkezdett kézzel enni
- a számla kifizetése is bonyodalmakba ütközött
...stb.
Éjfél után szabadultunk az étteremből, én speciel éhesen...
jamagi 2009.03.06 13:23:34
@ilpatio: Kedves Ilpatio!
Dolgoztam a vendeglatasban es bizony a fonok ket labbal penderitett volna ki mindenkit, ha megtortenik,hogy a fel 10-kor leadott rendeles 11 utan meg sehol sincsen..akarmilyen sokan vannak is.
Ezen kivul nem hiszem,hogy a sokak altal dicsert, torkos csutortokon meglatogatott egyeb ettermek mindegyike 3 napos etelt szolgalt fel....lehet,hogy nem vagyuk egy etterembe jaro nep, mi magyarok, de azert azt a legtobben eszreveszik,ha allott vacsorat kapnak.
Es ez az alsznob beszolas, hogy "el sem megyek egy ilyen torkos csutortokre" csak azt mutatja, hogy nincs tulsagosan tisztaban a magyar (gazdasagi) valosaggal es a TCS alapgondolataval.
udv es tovabbi szep munkat a magyar vendeglatasban,ahol a vendeg lassan megtiszteltetesnek erezheti, ha kiszolgaljak