Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nemtudomsajnálom

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vessenek véres hússal etetett kommentelők elé, de egész jól mulattam Gábor, a mosógépszerelő levelezésén Gáborral, az Öntevékeny Ügyféllel. A Homárnak nem nagyon vannak elvei, de ha mégis, akkor az ügyféllel szembeni szélsőséges udvariasságot alapvetőnek tartjuk. De attól…..
nemtudomsajnálom 2009.03.03 15:44:49
Sziasztok!
Nekem sincs jó tapasztalatom sem a mosógép szerelőkkel,sem pedig az Indesit-tel. Én is küldtem egy kis történetet a Homárnak,csak valamiért nem rakta ki,de okulásból itt van a történet:
Kedves Homár!


Gondoltam megírom Neked én is a magam kis történetét.

2008. januárjában vásároltam a vecsési Euronics Áruházban egy Indesit WIL106SP típusú mosógépet. Idén januárjában elromlott (még egy éves sem volt,és nem volt agyonhajszolva). A hibát bejelentettem 2009.01.12-én (hétfő)az ügyfélszolgálatukon,ahol azt regisztrálták,és még aznap továbbították a hozzám helyileg illetékes szerviznek. A szerelő pénteken kijött,két perc alatt kitalálta,hogy rossz a komplett elektronika,majd minden jellegű jegyzőkönyv írása nélkül elviharzott. Másnap én felhívtam,hogy ugyan mégis mi a baj,és mikorra lesz kész. Erre azt a választ kaptam,hogy majd szól,ha megvan az alkatrész. Természetesen egyszer sem keresett meg magától,én kétnaponta hívtam őt is,és az Indesit Ügyfélszolgálatot is,hogy mi lesz a mosógéppel,ahol mindig azt a választ kaptam,hogy majd visszahívnak. Soha nem hívtak vissza,én változatlanul kétnaponta hívogattam őket felváltva. 2009.02.09-én felhívtam az ügyfélszolgálatot,hogy miután lassan lejár a 30 napos türelmi idő,így kérném a készülék cseréjét. Érdekes módon fél óra múlva felhívott a szerelő,hogy megvan az alkatrész,aznap kijön és kicseréli azt. A szerelő valóban kijött aznap,és kb. 5 perc feszült várakozás után kijelentette,hogy nem jó bele az alkatrész,amit állítólag ehhez a géphez rendelt meg. Én abban a pillanatban felhívtam az ügyfélszolgálatot,hogy akkor most már tényleg kérem a cserét.

Másnap reggel újra felhívtam a szervizt,hogy rendelje meg a csere gépet (mert ezt neki kell megtennie),mikor is megkérdezte a szerelő,hogy melyik üzletben vásároltam.

Én elmondtam neki is(ami egyébként a garanciapapíron is rajta volt),hogy a vecsési Euronics-ban.

Eltelt újabb egy hét,és a sorozatos fenyegetőzéseimre (ami abban merült ki,hogy a leveleimbe beillesztettem egy-két ide vonatkozó részt a Fogyasztóvédelmi Törvényből) válaszul tegnap megkaptam a csereutalványt,amiért én mentem el személyesen,és vittem el a rossz gépet,ami egyébként a szerviz dolga lett volna.

Este bementem a nevezett Euronics-ba,hogy levásároljam az utalványt. Ekkor derült ki,hogy rosszul töltötték ki az Indesitnél a csereutalványt,és a vásárlás helyének az Auchan-t jelölték meg. Ebből kifolyólag persze az üzletben nem fogadták el,mivel volt egy Auchan-os csereutalványom,meg egy Euronics-es számlám,amik ugye nem passzoltak össze. A történethez hozzá tartozik,hogy minden nekik írt e-mail-emet,és faxomat úgy kezdtem,hogy „ ….vásároltam a vecsési Euronics Áruházban….”.

Természetesen felhívtam az Indesitet (kb fél öt lehetett),hogy akkor most mi van,ahol biztosított egy „úriember”, (aki persze nem mutatkozott be),hogy azonnal átküldi az üzlet e-mail címére a javított utalványt. Mivel ez kb. tíz perc múlva még nem jött meg (az üzletvezető kétpercenként frissítette a mailboxát),gondoltam megkérdezem sikerült-e neki elküldeni. A telefont aznap már nem vette fel többet senki. Végül este 6-kor feladtam a várakozást,a már kiválasztott gépet visszavitettem a raktárba,és hazamentem. Így tehát ma (2009.02.20.),40 nappal a hibabejelentésem után sincs mosógépem.

Elnézést,ha hosszúra sikeredett..

A kérdésem csak az volna,ha olvassa esetleg egy Indesit-es alkalmazott:

-bevett szokás-e náluk,hogy soha senkit nem hívnak vissza,akkor sem,ha kifejezetten kéri ezt,és miután ő már kb. 60-szor telefonált(és neki nincs ingyen a telefon)?

-a fölöslegesen kidobott pénzemet (lásd:telefonok,üzemanyag) ilyenkor ki téríti meg nekem?

A végén még így zárójelben megjegyzem,hogy nem csak az elektronikája nem bírta ki azt az alig egy évet,de az egész mosógép háza rozsdás volt,pedig nem a kádban tároltuk.

És legvégül köszönet a vecsési Euronics dolgozóinak,mert Ők tényleg nagyon segítőkészek voltak!

Hajrá indesit (direkt csupa kis betüvel!!)!


Üdv:

G.B.