Adatok
Tshuhash
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Andrea sokat repül, és valami rejtélyes oknál fogva állati gyakran végzi a testszkennerben Ferihegyen. Ez nem a kapu, amin mindenkinek át kell sétálnia zokniban, hanem egy nagy fal, ahova szúrópróbaszerűen invitálnak utasokat. A szempontrendszert nem ismerjük, nem is kell, de reméljük, a kollégák…..
A kakas csípje meg! Hát már az egyházi szakemberekben sem lehet megbízni? Vagy a levélírónk ítélőképességében, mert a sztori összes elemét tekintve, azért nagyon naivan kell a világ dolgaihoz állni ahhoz, hogy ezt így összehozza valaki. De tekintve, hogy a hozzánk érkező levelek alapján az ország…..
Nem igazán történt sok dolog mostanában az autóval a legutóbbi jelenése óta. A ventilátorok még mindig a helyükön vannak, nem estek le, hiába vártam, hogy megtörténjen. Egy dolog akadt, ami foglalkozást igényelt, mégpedig a sebességmérő. Hazafelé Szentkirályszabadjáról ugyanis egyszer csak fogta…..
Tshuhash
2017.09.21 18:34:42
@Matenak: Segithet neha a megazip is, ott fel szoktak tuntetni, ha egy cikkszamnak van helyettesitoje, vagy utodcikkszama. Sokszor az eredeti nincs amayaman, de az uj/upgradelt/helyettesito mar igen.
2009-04-18 Szombat Két hétvége is eltelt, hogy nem tudtam lemenni a plázához szombat este a streetracer talcsira. Anyuék megvonták a zsebpénzt, mert a hülye osztályfőnököm a legutóbbi szülőin panaszkodott rám. Hülye picsa, jól elcseszte a hétvégémet, de aztán eszembe jutott,…..
Köszönet Titto-nak a Cic... topikból!..
Tshuhash
2009.04.25 20:55:30
Toto minden bizonnyal rendelkezik némi önkritikával is, hisz a címet egy az egyben a nekünk küldött leveléből emeltem át. Azt tudjuk, hogy csúnya vége is lehet annak, amikor két nő kerül egymással szembe, mert olyankor a tündibündi hölgyek pillanatok alatt sárkánnyá tudnak…..
Újra frissült a Digó limó Felpróbáltuk a lanciás cuccot és tényleg nem mutat szépen, mert bár a felfogatási pontok stimmelnek, de a sarkai sokkal szögletesebbek, ott a lámpánál olyan rés van, mint a Grand Canyon. Nagyjából feltettük, hogy álljon meg valahogy, aztán gyorsan…..
Tshuhash
2009.04.20 19:53:39
Bő két éve szolgál nálam a Tehén. Annak idején azért vettem benzinest, mert bár SUV-ban elfogadhatónak tartom a dízelt, Toyotás Józsi azt mondta, semmiképpen ne vegyek használt dízel Toyota terepjárót, mert ő évtizedek óta foglalkozik Toyotákkal, de ilyet (jó használt dízel…..
Tshuhash
2009.04.16 12:36:30
@esde:
Osztom a kedves olvtárs véleményét.
Aki pedig hitetlenkedik a nagy autók fogyasztása láttán/hallatán, annak javaslom próbáljon ki egyet. Most hajtom a 4. autómat, amit történetesen egy 10 éves 3.0 V6-os Toyota. Új ára kicsivel 11 millió felett volt, másfél hónapja vettem 1.6-ért. Fogyasztása (a nagy átlag) 11.7, aminek 80%-a város illetve rövidtáv. A legalacsonyabb érték 9.4 volt a legmagasabb 12.2 (ezt csak onnan tudom, hogy írok minden tankolást a hozzátartozó kilométeróra-állással együtt).
Előző autóim közül volt 2 német és egy japán, 1.4, 1.6, és 1.5 motorral. Hengerűrtartalmuk, teljesítményük és tömegük alapján a mostani autóhoz hasonlítva azok igenis sokat fogyasztottak, pedig azok közel sem voltak ennyit és így hajtva. Nem beszélve arról, hogy az előző japán autómat újan vettem, majd három éves korában az új ár 50%-ért tudtam csak eladni.
Magyarul: természetesen a Tehénre szavazok!
Osztom a kedves olvtárs véleményét.
Aki pedig hitetlenkedik a nagy autók fogyasztása láttán/hallatán, annak javaslom próbáljon ki egyet. Most hajtom a 4. autómat, amit történetesen egy 10 éves 3.0 V6-os Toyota. Új ára kicsivel 11 millió felett volt, másfél hónapja vettem 1.6-ért. Fogyasztása (a nagy átlag) 11.7, aminek 80%-a város illetve rövidtáv. A legalacsonyabb érték 9.4 volt a legmagasabb 12.2 (ezt csak onnan tudom, hogy írok minden tankolást a hozzátartozó kilométeróra-állással együtt).
Előző autóim közül volt 2 német és egy japán, 1.4, 1.6, és 1.5 motorral. Hengerűrtartalmuk, teljesítményük és tömegük alapján a mostani autóhoz hasonlítva azok igenis sokat fogyasztottak, pedig azok közel sem voltak ennyit és így hajtva. Nem beszélve arról, hogy az előző japán autómat újan vettem, majd három éves korában az új ár 50%-ért tudtam csak eladni.
Magyarul: természetesen a Tehénre szavazok!
Tshuhash
2009.04.16 13:05:55
@szapcsika:
Az USA benzin nem tudom mi okból, de fényévekkel jobb, pedig a normál benzin csak 87-es oktánszámú (legalábbis amikor és ahol kint voltam, ott ilyen volt). A céges Grand Voyagerekkel, amik 3300ccm-esek voltak nem állatkodva, a forgalom normális ritmusát tartva 7-7,5 literből el lehetett autózni. Autópályán tempomatot belőve a fed.comp szerint 6.4 volt a fogyasztás.
Az USA benzin nem tudom mi okból, de fényévekkel jobb, pedig a normál benzin csak 87-es oktánszámú (legalábbis amikor és ahol kint voltam, ott ilyen volt). A céges Grand Voyagerekkel, amik 3300ccm-esek voltak nem állatkodva, a forgalom normális ritmusát tartva 7-7,5 literből el lehetett autózni. Autópályán tempomatot belőve a fed.comp szerint 6.4 volt a fogyasztás.
Mi férfiak a nagy dudákra gerjedünk. Állítólag tudat alatt bennünk van, hogy a csöcsös csajok jobban szoptatják majd az ivadékainkat, így hatékonyabban örökítjük a génjeinket.
Vélemények az azonos című publikációnkról...
Tshuhash
2009.04.02 15:40:36
@Maci_GSXR1000:
Hasonló véleményre számítottam. Azt hiszem nincs is értelme tovább feszegetni a dolgot...
Hasonló véleményre számítottam. Azt hiszem nincs is értelme tovább feszegetni a dolgot...
Tshuhash
2009.04.02 15:45:42
@Maci_GSXR1000:
Értem, hogy p"l"ovokáció volt. Csak nem szeretem. :-)
Nem a hajtás volt az elsődleges szempont. Ha hátsókerekes lett volna, akkor is megvettem volna, és akkor még nagyobb élményt nyújtana. De ez van, ezt szeretem...
Értem, hogy p"l"ovokáció volt. Csak nem szeretem. :-)
Nem a hajtás volt az elsődleges szempont. Ha hátsókerekes lett volna, akkor is megvettem volna, és akkor még nagyobb élményt nyújtana. De ez van, ezt szeretem...
Tshuhash
2009.04.02 16:48:09
@Maci_GSXR1000:
Nálam az autó és a motor is japán. Ráadásul a két cég kapcsolódik egymáshoz. A motor Yamaha, az autó Toyota. Volt német autóm is, de nem vált be.
Nálam az autó és a motor is japán. Ráadásul a két cég kapcsolódik egymáshoz. A motor Yamaha, az autó Toyota. Volt német autóm is, de nem vált be.
Köszönet WBX-nek! Forrás: hasznaltauto.hu ..
Tshuhash
2009.03.25 16:15:41
@mercurymonarch:
Ha valaki Biatorbágyon jár, ott megnézheti. :-)
De lehet pl GOLYO, a középső 3 OLY-nak néz ki, de lehet, hogy más.
Ha valaki Biatorbágyon jár, ott megnézheti. :-)
De lehet pl GOLYO, a középső 3 OLY-nak néz ki, de lehet, hogy más.
Köszönet Maczko-nak! Forrás: hasznaltauto.hu Ha az a szárny nem lenne, teljesen oké lenne. Persze 75 lóval kell az úton tartania.Ár: 1.500.000 Ft Évjárat: 2004 / 7 Futott km: 65000 km Állapot: Normál…..
Tshuhash
2009.03.12 14:24:36
@Zsomi84:
Bár a kép nem túl éles, de a Yokohamának van egy hasonló mintázatú gumija. (Yokohama A539)
Bár a kép nem túl éles, de a Yokohamának van egy hasonló mintázatú gumija. (Yokohama A539)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Arrol mar inkabb lehetne irni, hogy a lisztferihegyi szekusok a vilag elvonalaba tartoznak prosztosag teren.