Adatok
Rohtah
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újra terítéken a korkülönbség kérdése, valamint a „két tűz között”- kapcsolatok bonyolult lelki motívuma. A lány azt hitte, terhes - aggodalmát meg is osztotta párjával, aki meglepően jól fogadta a hírt. Később kiderül, hogy a gyerek vaklárma volt. Aztán…..
Én nem tudom, hogy Tornado86 komolyan gondolja-e a kérdéseit, amiket feltett a lenti levelében, nem is tudom, hogy lehet-e őt és a szabályosságot egy lapon említeni. Legutóbbi írásával sok indulatot és sokszáz kommentet generált, most itt az újabb sztori, kíváncsi vagyok, ti mit…..
Rohtah
2009.10.20 12:55:46
@Tornado86:
Mindig is érdekelt, hogy jósolják meg azok a söfőrök, hogy a nagyon jól ismert, de beláthatatlan útszakaszon, vajon jön-e szembe valaki? Mert ugye a "beláthatalan" számomra azt jelenti, hogy nem látom, hogy ki és milyen sebességgel közelít. Vagy csak oroszrulettet játszanak? :)
A láthatóság egyébként a másik "kedvenc" példám Romániában. Napfényben, madárdalban a többség ködlámpával közlekedik télen-nyáron :), míg mások világítás nélkül nappal és szürkületben is... ez is tovább nehezíti, hogy egy adott útszakaszon a szembejövő vajon tényleg szembejön? vagy balról előz? :) akinek röntgenszeme van a kanyarokhoz, azt megértem, hogy bevállalja, hiszen biztosan sebességmérő radar is be van építve a szemek mellé :)
"Smecker" söfőrök TM, AR, CV, HR, MS, GJ, OT, PH rendszámmal is járnak :)
De a vezetés "negatív csúcsa" továbbra is az egyiptomi buszsofőr, aki világítás nélkül hajt a sötétben, mert állítólag úgy jobban lát, műanyag papucsban vezet, szotyolázik és közben a müezzin üvölt a rádióból :)
Egyébként, kedves Tornado, a vezetési kultúrát adott területen vezetők alakítják a stílusukkal. Tehát a "kultúra" magától nem fog egyik-napról a másikra megváltozni, amíg azok, akik alakítják, nem változtatnak a vezetési stílusukon: körülményeknek, útviszonyoknak, időjárásnak és az érvényben lévő KRESZ szabályoknak és közlekedési tábláknak megfelelően vezetnek és vigyáznak a maguk és a közlekedésben résztvevők testi épségére. Felelősséggel.
:) Sajnos a nememről nem tehetek, de a vezetési stílusomról igen...
Mindig is érdekelt, hogy jósolják meg azok a söfőrök, hogy a nagyon jól ismert, de beláthatatlan útszakaszon, vajon jön-e szembe valaki? Mert ugye a "beláthatalan" számomra azt jelenti, hogy nem látom, hogy ki és milyen sebességgel közelít. Vagy csak oroszrulettet játszanak? :)
A láthatóság egyébként a másik "kedvenc" példám Romániában. Napfényben, madárdalban a többség ködlámpával közlekedik télen-nyáron :), míg mások világítás nélkül nappal és szürkületben is... ez is tovább nehezíti, hogy egy adott útszakaszon a szembejövő vajon tényleg szembejön? vagy balról előz? :) akinek röntgenszeme van a kanyarokhoz, azt megértem, hogy bevállalja, hiszen biztosan sebességmérő radar is be van építve a szemek mellé :)
"Smecker" söfőrök TM, AR, CV, HR, MS, GJ, OT, PH rendszámmal is járnak :)
De a vezetés "negatív csúcsa" továbbra is az egyiptomi buszsofőr, aki világítás nélkül hajt a sötétben, mert állítólag úgy jobban lát, műanyag papucsban vezet, szotyolázik és közben a müezzin üvölt a rádióból :)
Egyébként, kedves Tornado, a vezetési kultúrát adott területen vezetők alakítják a stílusukkal. Tehát a "kultúra" magától nem fog egyik-napról a másikra megváltozni, amíg azok, akik alakítják, nem változtatnak a vezetési stílusukon: körülményeknek, útviszonyoknak, időjárásnak és az érvényben lévő KRESZ szabályoknak és közlekedési tábláknak megfelelően vezetnek és vigyáznak a maguk és a közlekedésben résztvevők testi épségére. Felelősséggel.
:) Sajnos a nememről nem tehetek, de a vezetési stílusomról igen...
Rohtah
2009.10.20 13:04:08
Tékozló Homár
A rekordok könyvébe kerül a Centrum Parkoló Kft. - Magyar arany a hülyeségolimpián
2009.03.26 00:06:00
Sportnap lesz a ez a csütörtök, a hülyeségolimpia versenyzői a pálya szélén melegítenek, sőt a Centrum Kft már dobott is egyet a selejtezőben, méghozzá világrekordot! A "leghülyébben kiszabott parkolási bírság" versenyszámban lett csúcstartó a Homár-olvasók egyik…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Értem. Bár foglalkozom karma-ssztrológiával, de nem erre gondoltam, amikor segítséget ajánlottam. Pszichogenetikus vagyok, összeféhetőséget és párkapcsolatot dinamikát tudok feltérképezni és azt, hogy hosszútávon hogyan hat egyik-másik kapcsolat mindannyiotok fizikai, lelki és szellemi egészségére.