Adatok
Ratnet
46 bejegyzést írt és 1056 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez a poszt egyben felhívás is. Amint az autógyűjtő posztunkból már sokan tudják, május 14-én az Opel gigantikus családi rendezvényt tart a Hungaroringen. Lesz ott tesztvezetés, elképesztő veteránautó-bemutató, Tankcsapda-koncert, ezer más, mi szem-szájnak ingere. A happeningen…..
Ratnet
2011.05.05 14:28:20
Becsületére legyen mondva a Jövő Nemzedékek Országgyűlési Hivatalának, talán elsőként és egyedüliként a magyar állam illetékes és hivatalos szervei közül kimondták azt, ami egyébként teljesen nyilvánvaló: a Mogyoród melletti Hungaroring versenypályán zajló autós és…..
Ratnet
2011.04.20 09:33:18
@fogash:
"Ha ehhez még hozzáveszem, hogy egyes kommentelők szerint..."
Ja, ha a kommentelők írják, akkor az axióma?:-)
Persze ki is lehetne menni Szilasra, és megkérdezni az embereket, hogy ők hogyan élik meg a dolgot, de ahhoz fel kéne állni a monitor elől. No, annyira má' nem is érdekes a kérdés ugye....
"Ha ehhez még hozzáveszem, hogy egyes kommentelők szerint..."
Ja, ha a kommentelők írják, akkor az axióma?:-)
Persze ki is lehetne menni Szilasra, és megkérdezni az embereket, hogy ők hogyan élik meg a dolgot, de ahhoz fel kéne állni a monitor elől. No, annyira má' nem is érdekes a kérdés ugye....
Ratnet
2011.04.20 17:27:39
@fogash:
Na ez az. Nem kellene addig reflexből leoltani a szilasiakat (lásd: kommentelők), amíg valaki nem tárja fel a valóságot. Én itt lakom, így bizton állíthatom neked, hogy a nagy többség anyázik a Ring zaja miatt.
Éjszakai gyorsulás viszont évek óta nincs, mivel az esti pályahasználat tilos.
A pihenéshez és a birtokhasználathoz nappal is ugyanolyan joga van mindenkinek. Aki ebben a másikat megzavarja, az birtokháborítást követ el. Aki egészségügyi határértéket túllépő zajjal zavar, az környezetveszélyeztetést is elkövet. Ez mind tény.
Na ez az. Nem kellene addig reflexből leoltani a szilasiakat (lásd: kommentelők), amíg valaki nem tárja fel a valóságot. Én itt lakom, így bizton állíthatom neked, hogy a nagy többség anyázik a Ring zaja miatt.
Éjszakai gyorsulás viszont évek óta nincs, mivel az esti pályahasználat tilos.
A pihenéshez és a birtokhasználathoz nappal is ugyanolyan joga van mindenkinek. Aki ebben a másikat megzavarja, az birtokháborítást követ el. Aki egészségügyi határértéket túllépő zajjal zavar, az környezetveszélyeztetést is elkövet. Ez mind tény.
Sajnos rossz hirt kaptam... A hungaroringes motoros pályanapok veszélybe kerülhetnek.
Most beszéltem (Bulcsú) Rezsővel, jelenleg úton van Bol'Dor-ba.
Szomorú hangon mondta, hogy Április 30-án felhagy a nyílt napok szervezésével. Timinek és Katinak (két munkatársának) is fel…..
Ratnet
2011.04.15 16:20:37
@SwedishRunner: Te ma születtél, vagy lusta voltál visszaolvasni az elmúlt napokban a kommenteket?
A Ring zajproblémája kb. 7-8 éve áll fenn. Akkor kezdték ugyanis állandóan használni, holott a pálya nem erre a célra épült. Erről vannak hivatalos dokumentumok is.
A városbéli mártírkodásod is a már oly sokszor hallott, kapásból elkövetett védekezés, a "már 25 éve ott van a Hungaroring" -szöveg mellé. Te vagy kb. a századik, aki ezekkel az érvekkel jön, csak az utóbbi napokban amióta kipukkant az ügy. Én is a városban laktam évtizedeken át, szóval nekem ne mondd el, hogy mi a különbség az utcai forgalom zaj, és a visító versenygépzaj közt. Ráadásul míg előbbi több millió ember közlekedését szolgáló közérdek, addig a második egy szűkebb kör magánérdeke, öncélú szabadidős tevékenység. Mielőtt a harmadik hülye érvet is elpuffogtatnád a Ring (mint adófizető és bevételt hozó létesítmény) hasznosságáról, tájékoztatlak, hogy a pálya körül élő többezer ember dolgozó/adófizető állampolgár. Többek közt az ő zsebükből kivett pénzből tartják fent a pályát.
Még egy tévedésedet eloszlatnám: munkaidőben is itt zümmög a pályán a sok ráérő ember, reggeltől-estig. Tájékozódjál, hogy legközelebb ne beszélj ennyi ostobaságot, és eloszoljanak a tévhitek.
A Ring zajproblémája kb. 7-8 éve áll fenn. Akkor kezdték ugyanis állandóan használni, holott a pálya nem erre a célra épült. Erről vannak hivatalos dokumentumok is.
A városbéli mártírkodásod is a már oly sokszor hallott, kapásból elkövetett védekezés, a "már 25 éve ott van a Hungaroring" -szöveg mellé. Te vagy kb. a századik, aki ezekkel az érvekkel jön, csak az utóbbi napokban amióta kipukkant az ügy. Én is a városban laktam évtizedeken át, szóval nekem ne mondd el, hogy mi a különbség az utcai forgalom zaj, és a visító versenygépzaj közt. Ráadásul míg előbbi több millió ember közlekedését szolgáló közérdek, addig a második egy szűkebb kör magánérdeke, öncélú szabadidős tevékenység. Mielőtt a harmadik hülye érvet is elpuffogtatnád a Ring (mint adófizető és bevételt hozó létesítmény) hasznosságáról, tájékoztatlak, hogy a pálya körül élő többezer ember dolgozó/adófizető állampolgár. Többek közt az ő zsebükből kivett pénzből tartják fent a pályát.
Még egy tévedésedet eloszlatnám: munkaidőben is itt zümmög a pályán a sok ráérő ember, reggeltől-estig. Tájékozódjál, hogy legközelebb ne beszélj ennyi ostobaságot, és eloszoljanak a tévhitek.
Ratnet
2011.04.15 16:32:01
@SwedishRunner:
"alkotmányos nyugalomhoz való jogodat hajtogatod" -az meg mi?:-)
Neked alapvető fingod sincs az alapvető alkotmányos jogokról vagy a birtokjogokról!? Hááát apááám.. És ilyen felkészültséggel még te osztasz le minket?:-)
"alkotmányos nyugalomhoz való jogodat hajtogatod" -az meg mi?:-)
Neked alapvető fingod sincs az alapvető alkotmányos jogokról vagy a birtokjogokról!? Hááát apááám.. És ilyen felkészültséggel még te osztasz le minket?:-)
Ratnet
2011.04.15 17:17:21
@SwedishRunner: Ha nem lennél éjsötét, értenéd mire írtam példaként az adófizetést.
Fót kissé messzebb van a Ringtől, tehát példaként hozni a fótiak tapasztalatait, kissé irreleváns. Igaz, sok rendezvény zaja oda is elhallatszik.
A többi szánalmas érvedet, az emberek nyugalma és egészsége ellen (és beteg örömödet afelett, hogy több ezren szívnak -köztük pici gyerekek- pár ember szórakozása miatt) pedig elhozhatod a bíróságra, ahová az ügy most kerülni fog, amennyiben nem történik érzékelhető változás. Kicsit túl vagyunk már azon a ponton, hogy szájkaratés nethuszárok kéretlen tanácsai befolyásolják a folyamatot. Emésszed barátom, hogy végre működik a demokrácia.:-)
Fót kissé messzebb van a Ringtől, tehát példaként hozni a fótiak tapasztalatait, kissé irreleváns. Igaz, sok rendezvény zaja oda is elhallatszik.
A többi szánalmas érvedet, az emberek nyugalma és egészsége ellen (és beteg örömödet afelett, hogy több ezren szívnak -köztük pici gyerekek- pár ember szórakozása miatt) pedig elhozhatod a bíróságra, ahová az ügy most kerülni fog, amennyiben nem történik érzékelhető változás. Kicsit túl vagyunk már azon a ponton, hogy szájkaratés nethuszárok kéretlen tanácsai befolyásolják a folyamatot. Emésszed barátom, hogy végre működik a demokrácia.:-)
50 méterrel a föld alatt, a 2-es metró építkezése kapcsán épült meg a Rákosi-rezsimet még az atomháborútól is megvédeni hivatott bunker, amelyben Rákosi Mátyás valószínűleg soha nem fordult meg. Mi viszont igen. A KÉK által szervezett Városi Séta ezúttal a…..
Ratnet
2011.03.27 13:16:31
@himpellér: Mint fentebb már írtam, a metróalagutak nagy része polgári védelmi célokat szolgált. Aki le tudott volna menekülni az lent lett volna, aki nem az nem. Nyilván az aktuális vezetők védelmére/menekülésére/elhelyezésére külön hangsúlyt fektettek és külön terveket dolgoztak ki, de ez a világon mindenhol így volt és van. A legdemokratikusabb rendszerben is patkány módra fognak dögleni az emberek atomtámadáskor és azután, ha nem érik el a pincéket/bunkereket. Sőt, sanszos, hogy még a pincékben is....
Tom érdekes problémával jött be. Micrájának az egyik akkusaruján szép nagy virágzás jelent meg. Mivel Motordoki pont itt volt a szerkesztőségben, csípőből mondta a választ: meleg szódát rá! Sőt, ez még a rézről az oxidációt is eltávolítja. A kicsapódás egyébként az…..
Ratnet
2011.03.26 12:08:48
A hétköznapi nyelvhez képest kissé bonyolult az ombudsman közleménye, de az már első olvasatban is átjön, amit amúgy mi is tudunk: sokszor azért büntetnek, hogy büntessenek, és nem azért, amiért a törvényalkotók a szabályokat kitalálták, vagyis a biztonságos…..
Újhelyi István, Szalai Balázs, Szekeres Imre, Bochkor Gábor, Suchman Tamás, Palik László. Mi a közös bennük? Igen, mindannyian elég antipatikus figurák. De nem erre gondoltam. Hanem arra, hogy pont az a közös bennük, ami a Sedesában, a Magyar Honvédségben, a Santanderben és a…..
Ratnet
2011.02.22 16:46:12
@melchi zadok: Húha, gondolod most, hogy a "szarom le" mega-érvedet sokadszorra is elsütötted, jobban dominál majd a véleményed mint bárkié? Nagyon cuki.:-)
Ha kicsit is érdemben szóltál volna hozzá a témához, és emberként fordultál volna kommentelőkhöz, valamint utánaolvastál volna néhány idevágó dolognak, ha már hozzá(m)szólsz, akkor most nem kéne frusztráltan röhigcsélned egyedül, az IQ-d és egód romjain. Kínos.
Így viszont csak egy súlytalan kis troll maradtál.
Ha kicsit is érdemben szóltál volna hozzá a témához, és emberként fordultál volna kommentelőkhöz, valamint utánaolvastál volna néhány idevágó dolognak, ha már hozzá(m)szólsz, akkor most nem kéne frusztráltan röhigcsélned egyedül, az IQ-d és egód romjain. Kínos.
Így viszont csak egy súlytalan kis troll maradtál.
Ratnet
2011.02.22 19:11:57
@melchi zadok: Idézet a posztból: "mi lehetett az oka annak, hogy ez az érdekcsoport úgy tudott tereprallykat és egyéb autósportrendezvényeket szervezni, hogy még a megszokottnál is nagyobb ívben szartak a hatóságok a környezet- és természetvédelem jogszabályaira, és ők gyakorlatilag azt csináltak, amit akartak. A természettel és a közpénzekkel egyaránt."
Jogod van hülyének lenni, de minek hangsúlyozod?:-)
Arról, hogy mi és hogyan fonódik a poszt témájához, 'csak' annyival tudok többet nálad, hogy dokumentumok tucatjain rágtam át magam az utóbbi években, felvettem a kapcsolatot az üggyel foglalkozó civil szervezetekkel és jártam különféle hatóságoknál is, hogy mint ügyfél, nagyobb rálátásom legyen.
Tudod milyen eljárások vannak folyamatban? Tudod mi pl. Szalai álláspontja? Ismered a vonatkozó jogszabályokat?
Fingod sincs semmiről, már csak az önérzeted megóvása miatt vonaglasz itt.
Jogod van hülyének lenni, de minek hangsúlyozod?:-)
Arról, hogy mi és hogyan fonódik a poszt témájához, 'csak' annyival tudok többet nálad, hogy dokumentumok tucatjain rágtam át magam az utóbbi években, felvettem a kapcsolatot az üggyel foglalkozó civil szervezetekkel és jártam különféle hatóságoknál is, hogy mint ügyfél, nagyobb rálátásom legyen.
Tudod milyen eljárások vannak folyamatban? Tudod mi pl. Szalai álláspontja? Ismered a vonatkozó jogszabályokat?
Fingod sincs semmiről, már csak az önérzeted megóvása miatt vonaglasz itt.
Ratnet
2011.02.22 19:52:23
@Ratnet: "Szalai" helyett: Gyulai.
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
Ratnet
2011.02.01 16:34:56
@ZF2: "A volvo hagyományosan kerestbe épít morotokat, ezért is kellett külön fejlesztenie V8ast hogy be tudja építeni keresztben az S80asba és az XC90esbe. A 940esnek meg nem is vbolt iylen kis motorja..."
Láttál te már egyáltalán igazi, hátsókerék hajtású Volvót? Szerinted azokban 'keresztmotorok' voltak?!:-)
Láttál te már egyáltalán igazi, hátsókerék hajtású Volvót? Szerinted azokban 'keresztmotorok' voltak?!:-)
Magamnak sem szeretnék hazudni: egy ezerkettes soros négyes nem arra való, hogy munkába járjak vele. Igaz, majd' mindenkinél gyorsabb lehetek, ha akarok, de nem ez a célom – száguldozzon a reggeli bambaságban, akinek hét anyja van. A soros négyesnél amúgy is kevés…..
Ratnet
2011.01.29 12:37:40
@baowah: Jééé, ilyen XS400-am van eredeti állapotban.
A nyomatékról és a 6 sebességről annyit tudok elmondani, hogy a négyhengeres Suzuki GS550-et röhögve körbemotoroztam vele. Fincsi.
A nyomatékról és a 6 sebességről annyit tudok elmondani, hogy a négyhengeres Suzuki GS550-et röhögve körbemotoroztam vele. Fincsi.
Igen, lehet röhögni, én is tudom, hogy már három hete tart. De a projektnek a neve Zsiguli-hét volt már akkor is, amikor még csak huncut gondolatként létezett a fejünkben. És eredetileg - oké, nagyon rövid ideig - tényleg egy hétre terveztünk vele. Persze mi erőltettük, mert a…..
Ratnet
2010.12.23 21:43:22
@pet77: No igen.:-) Aki a 'piramis-elméletről' és hasonlókról vitatkozik az kicsit Einstein-nel is vitatkozik. Ugyanis ő is észrevette, hogy a kapitalizmus egy zsákutca, ennek kapcsán észrevételt tett a kialakuló oligarcha-tőkéről, valamint az alsóbb társadalmi osztályok ellehetetlenüléséről.
Napjainkban mi ezt 'élő műsorban' is láthatjuk a saját szemünkkel. Nem nehéz észrevenni, csak ki kell mászni a lombikból...:-)
Napjainkban mi ezt 'élő műsorban' is láthatjuk a saját szemünkkel. Nem nehéz észrevenni, csak ki kell mászni a lombikból...:-)
Vannak már erősebb, gyorsabb, hangosabb, meg mindenféle egyéb Ladák. De ezek a homológ versenygépek a legromantikusabb lapjai a nagy Zsiguli-könyvnek. Pláne, ha olyanok ülnek a volánjaik mögött, mint Balatonyi Árpád és Németh Gyula. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ratnet
2010.12.13 17:32:09
@hirtelendi:
OFF
Legalább olvasnád el azokat a forrásokat amiket bőszen ajánlgatsz.:-)
Ott is le van írva fehéren-feketén, hogy egyrészt banki/üzleti szempontok miatt szórták a világba a kacatjaikat az amcsik, valamint kiolvasható az oroszoknak adott 'támogatás'(khm: inkább kölcsön) mennyisége és, hogy az hány százaléka az össz ....... ésatöbbi, ésatöbbi. Más is szólt már fentebb emiatt, talán nem véletlenül.
Ha tovább keresgélsz, informálódsz, találsz olyan írásokat is, hogy hogyan röhögték ki az amerikai harckocsikat, mind a német, mind az orosz oldalon. Vicc.
Magyarul: az amcsik üzleti érdekből (és a náciktól való félelem miatt) középszerű hadicuccot és járgányt árultak hitelbe' mindenkinek, amit például az oroszok ilyen-olyan okból kifolyólag, b...tak visszafizetni.:-)
ON
A továbbiakban tényleg nem érdekel ez a téma. Térjünk vissza a Zsigulátorokhoz. Meg Skodákhoz.
OFF
Legalább olvasnád el azokat a forrásokat amiket bőszen ajánlgatsz.:-)
Ott is le van írva fehéren-feketén, hogy egyrészt banki/üzleti szempontok miatt szórták a világba a kacatjaikat az amcsik, valamint kiolvasható az oroszoknak adott 'támogatás'(khm: inkább kölcsön) mennyisége és, hogy az hány százaléka az össz ....... ésatöbbi, ésatöbbi. Más is szólt már fentebb emiatt, talán nem véletlenül.
Ha tovább keresgélsz, informálódsz, találsz olyan írásokat is, hogy hogyan röhögték ki az amerikai harckocsikat, mind a német, mind az orosz oldalon. Vicc.
Magyarul: az amcsik üzleti érdekből (és a náciktól való félelem miatt) középszerű hadicuccot és járgányt árultak hitelbe' mindenkinek, amit például az oroszok ilyen-olyan okból kifolyólag, b...tak visszafizetni.:-)
ON
A továbbiakban tényleg nem érdekel ez a téma. Térjünk vissza a Zsigulátorokhoz. Meg Skodákhoz.
Ratnet
2010.12.13 18:05:28
@hirtelendi: Ez hogyan kapcsolódik a Ladákhoz?
Ratnet
2010.12.13 18:29:21
@hirtelendi: Én -mint jó Ladáshoz illik-, utálom az amcsi 'hájpolást'.:-)
Nem húzom a dolgot: az első Zsiguli idén negyven éve gördült le a futószalagról Togliattiban. A vasfüggyöny mögötti országok autósaira új nap virradt, ekkortól kezdve a béketábor átlépett a modern motorizáció korszakába, amikortól - elméletileg - mindenkinek juthatott autó.…..
Ratnet
2010.12.06 14:30:30
@hirtelendi: Aú. Az már beteges. De megértem!:-)
Ratnet
2010.12.06 14:48:29
@Balachyvp: Ezerhármas 2104-esem, 4 sebességes váltóval, kb. 8 literből járja a vidéki távokat.
Ratnet
2010.12.06 15:04:07
@Balachyvp: Az fincsi.:-) Teljesítmény nekem a zsugor egypicimben van, de azzal nem járok utcán, és szerintem jóval 10 felett hamizik.:-)
Elnézést, no meg további türelmet is kérünk az oldal látogatóitól! Elhúzódó házfelújítás miatt kényszerültünk a hosszú üzemszünetre. Szóval, nem halt meg a blog, csak fizetésnélküli szabin vannak a 'tízezrek'.Addig is érjétek be ezzel:Erőt, egészséget, minden…..
Hot Rodos Ricsivel utoljára egy hónapja, Agárdon találkoztam. VMax Zsolt azzal vezette fel, hogy zseniális, mit művel a csávó a lemezekkel, és hogy majd ő csinálja a Cougar tetejét. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ratnet
2010.08.17 11:17:37
@swt: A csempe meg az izzó flex-csóva, (vagy a hegesztés közben kipattanó forró fémgömböcskék) nem igazán szeretik egymást. Az eldőlő/leeső alkatrészek és szerszámok sem barátkoznak nagyon a csempével.:-)
Úgy 5000 felett már közel olyan tempóban gyorsulunk, mint a speedmotorok és egyszerre azon kapjuk magunkat, hogy egy kicsit tulajdonképpen már félünk...Mai cikkünk blogposztja...
Ratnet
2010.07.28 12:38:16
Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat, beállítottam a gyújtást ismételten, majd a szelephézagokat is. A motor pöccre indult és szépen vette a tüzet. Járattam vagy 2 órát az állványon, cseréltem olajat, eljött…..
Ratnet
2010.06.26 12:35:24
@Motordoktor: ...hát ha ráköltesz még egy kisebb vagyont, akkor talán majd megy úgy, mint egy zsugor ezerkecsó.:-)
Szállítás az életem,
Hívjon mert kell az élelem!
A Lackó Tomi, a világ legviccesebb mottójú trélerese elhozta a Hangyászt a homokfúvóktól. Tapasztalatok:
INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/karotta/datsun_260z_homokfujva/feed", "width":"640", "height":"480",…..
Ratnet
2010.03.11 23:57:53
Ratnet
2010.04.25 22:38:16
Ratnet
2010.06.13 12:06:33
@RossG: Igen, meg árvíz is. Lásd: új kép.:-)
Egy autó porlad az utcán. Egy rom, menne már a kukába, minek foglalja itt a helyet. De múltja van neki, csak még nem tudjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
Ratnet
2010.06.09 10:49:41
Ratnet
2010.06.09 11:13:34
@isti77: Naja. A megszüntetett/eltörölt dolgokban még az is jó, hogy nem kell üzemeltetni.:-)
Abban a pillanatban, ahogy a Ponton vételárát átadtam Sune Edmarknak abban a bizonyos domsjői nappaliban, már tudtam, hogy nem úszom meg az idei Ornbaut.
Itt kezdődik a börze
Ornbau, ez a Nürnberg-közeli falu a csórómercis (legalábbis az Adenauer/300 SL/170-es/Ponton kabrió-vonalhoz…..
Ratnet
2010.06.05 12:06:41
@Gyurma73: Naja. Talán mert túl sok a kárpit, a műanyagelem, meg a kényelmi/elektronikai stb. kütyük összsúlya. A nagy üvegfelületek sem lemezsúlyban vannak. Sőt, a 'könnyűfém' felnik is -a néha feleslegesen nagy méretű gumikkal szerelve- nehezebbek, mint egy hagyományos lemezkerék. Satöbbi, satöbbi.
Régi és új -kategóriatárs- üres bódékat kellene összehasonlítani, az mérvadóbb lenne.:-)
Régi és új -kategóriatárs- üres bódékat kellene összehasonlítani, az mérvadóbb lenne.:-)
Ratnet
2010.06.05 15:33:15
@Gyurma73: Szerintem a felépítés és a tervezett formájú 'profilok' miatt merevebb, és az is csupán csak az utascellára vonatkozik. A lemezanyagok sok esetben vékonyabbak, mint a régi autókon, (huppogtass csak meg egy mai tető-, vagy oldal-lemezt...) szóval nem hinném, hogy nehezebb egy új kaszni mint egy hagyományos.
Érdemes lenne egyszer egy ilyen mérést megcsinálni. Engem érdekelne az eredmény.
Érdemes lenne egyszer egy ilyen mérést megcsinálni. Engem érdekelne az eredmény.
Budapest, 2010. 05. 29.Azonnali közlésreA magyar blogoszféra két jeles kiadványa, a zamat.blog.hu és a karotta.blog.hu szerkesztősége ünnepélyes keretek között fuzionált. Az összeolvadás előkészítése során a felek feltárták a kínálkozó szinergialehetőségeket és…..
Ratnet
2010.06.05 11:41:37
Indiánék Zsigulimuzinja jól halad, kész a fényezés is, lassan a célegyenesbe érnek. Azóta megtudtam, hogy a karosszéria meglehetősen merevre sikeredett, hiszen kerékcserekor, mikor emelték az jobb elejét, szépen, vonalban, jött vele a hátulja is, nem kevés anyagot dolgoztak bele,…..
Ratnet
2010.06.01 23:38:44
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A kétpontos derék-övek bekapcsolása és a keret nélküli ablakos ajtók nyitogatása már önmagában is 'gizda' volt.:-)
A '80 évek utáni Opelek viszont már egy teljesen más vonulat: Sajnos kevésbé voltak jellegzetesek, és silányabbnak is tűntek.