Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jack o'neill

0 bejegyzést írt és 617 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A VT-Arriva vitarendezési kérelmet nyújtott be a BKK legnagyobb, opciókkal összesen 240, szóló és csuklós autóbusz üzemeltetési tenderéhez. A fővárosban a BKV után legtöbb busszal szolgáltató vállalkozó a VT-Arriva, ők állították forgalomba tavaly a 159 új Mercedes…..
jack o'neill 2014.07.15 21:26:00
@Madarász Bánhegyi: Na és miért? Én naponta használom és minden gond nélkül utazom rajtuk. Elsőajtós járaton egész rendben üzemelnek és minden gond nélkül használhatóak. Nem egy nagy dobás, MAN-nál és Mercinél rosszabb, Ikarus-nál jobb. Sajnos nem Solaris.
Összehasonlítjuk a főváros két legújabb szólóbuszát az Ikarus-BKV V127 PKD-t és az MAN Lion's City-t. Ez utóbbi valójában inkább német-lengyel, mivel a hajtásláncon kívül a kocsi teljes egészében Lengyelországban készül.  A hírekben hallhattuk, hogy a BKV tíz év után…..
jack o'neill 2014.06.27 19:32:17
@venturaea: Francia metrót? Miért van hazai? Nincs. Ganz nincs. Szerencsére. Annak a túsztárolt, önállóan, versenyhelyzetben életképtelen, párt csöcsön függő, komancs csődhalmaznak a vackait utálom. Szovjeteknek évtizedekig kényelmesen elgyártogatták a vackaikat. Innováció? Fogalmuk nem volt róla. Melyik járművük volt innovatív? Melyik? Semelyik! Még a csoda Szilijük is NSZK licensz. A Ganz villamosait meg hála Istennek már nem használom napi szinten. Helyette járhatok svájci gyártmányú motorvonattal, amit emberek terveztek embereknek. Ezt egyik Ganz vacakról nem lehet elmondani.
8259. Ennyi epizódot élt meg 1976 óta, azaz 38 év alatt a Family Feud, az egyik legegyszerűbb családi tévévetélkedő, amiben a műfaj nagy öregjeihez hasonlóan a lexikális tudásra az égegyadta világon semmi szükség nincsen, csak az ún józan paraszti észre, illetve arra a…..
Ahogy azt a múltkor a hülye fejemmel beígértem, most csupa szépet és jót fogok írni, történjen bármi a mostani X-Faktorban. Hazudni fogok, mint a vízfolyás, de nem biztos, hogy féken tudom tartani a köpködő atitűdömet és nem fog egy-két mondat erejéig elharapódzni a…..
A vasárnapi Döntésről pont ugyanazt lehet elmondani, mint az előző négyről: bejött Lilu (ezúttal balerinaszoknyában, hogy az öt hete tartó, "valaki úgyis combot villant" trend nehogy megszakadjon), megmutatták a szombati döntő kulisszák mögötti pillanati közül a…..
Az első élő X-Faktor-adás nagy tanulsága, hogy a zsűri vérfrissítése még úgyis megmenti a műsort az unalomtól, hogy Szikora Róbert néhány megnyilvánulása már-már Somló Tamást idézte. A mentorházból továbbjuttatott 12 versenyzőből nyolcat már most haza lehetne zavarni,…..
Kialakult az X-Faktor mentorházának mezőnye, 24+1 előadó eset egymásnak még nyáron, hogy kiderüljön, melyik 12 (inkább 13) jut be a tehetségkutató élő adásába. A felvételek most hétvégén kerülnek majd adásba, azaz vasárnapra már mindenki tudni fogja, hogy kik jutottak…..
Előző alkalommal végigjártuk a Pápa-Tatabánya vonalat, ahol 2007 óta szünetel a forgalom. Most egy olyan vonalat nézünk végig, ami egykor nagyon erős volt a vonal mellé települt ipar miatt, sőt, a szűk hely miatt a településeken is viszonylag jó helyen fut, ma azonban mindössze…..
jack o'neill 2013.09.26 07:37:44
@FrankyLon: "Haszontalan PR projektek; 30a nem tudom pontosan, es valoszinuleg nem is akarom tudni, hany milliardba kerult."

Arra a vicc kategóriás kókler f@szverésre 119 176 535 132 Ft-ot tapsoltak el. Néhány helyen masszív rongyrázással.
Az előző bejegyzésben elmorzsoltunk pár könnycseppet az Ikarus agóniájával, és méltatlan hanyatlásával kapcsolatban. Ebben a bejegyzésben ugyanezt elkövetjük, de ami eddig szipogás volt, az most bömböléssé fog erősödni. Miért? Mert amíg az Ikarus sikereit a keleti blokkon…..
jack o'neill 2013.09.24 10:43:29
Érdekes egy poszt az biztos és hogy a valóságtól nagyon durván elrugaszkodott, az is biztos.

A Ganz egy éven belül feltámasztásának képessége komolynak vicces, viccesnek komoly kijelentés!
A cég mérnökei javarészt idősek, a fiatalabbak meg elmentek / váltottak.
Kimaradt majd 20 évnyi generáció. Azt ne mondja senki, hogy ezt a BME a pusztán iskolapad megoldással pótolná...
Se felkészített gyár, se megfelelő pénzügyi lehetőség nincs. És ne mutogassunk arra, hogy van x milliárd mert az az x milliárd inkább menjen az infrastruktúra fejlesztésére és a járművek cseréjére, mint sem kétes kísérletezgetésre.

"Némi ráncfelvarrás után a Gigantokat azonnal el lehetne kezdeni gyártani. A régi tervrajzok leporolásával, az ismert hibák kiküszöbölése után a hiányzó Hernyó motor-és vezérlőkocsik megépíthetők volnának. Új, javított Samuk építésében szintúgy látok fantáziát.
KCSV6-os villamosokat szintén gyárthatnának, természetesen a kornak megfelelő módosítások elvégzése után (pl a már említett alacsonypadlós középrész, egyedi ajtónyitás, netán légkondicionálás stb).
A mai technológiák birtokában a G2-es metrószerelvény alapjain két-három éven belül egy új prototípust meg lehetne tervezni, le lehetne gyártani."
Ez még kívül állóknak is olyan mérhetetlenül vad, hogy ehhaj.
Némi módosítás után gyártsuk a Gigant-ot???
Úr Isten. Egy 70-es évekbeli technikát némi módosítással? Közben a Siemens már a Taurus utódját gyártja (Vectron). Hol van ahhoz már a Gigant? Még a maga idejében sem volt egy csúcs!!!
A BDV / BV / BVh triót is hiba kiküszöbölés? Pici módosítás?
Erre mondaná a GPS, hogy újratervezés ember!
Nézd meg a FLIRT-et és a KISS-t, utána meg azt a rakás csődtömeg selejt BDV-t, ami már a '90-es években is inkább mókás volt, nem hogy 2013-ban!
Na meg hogy részben LF, KCSV6-ost akarsz lenyomni az emberek torkán akkor, mikor a piacon fényévekkel jobb és korszerűbb termékek vannak???

Már nem azért, de ez szinte minősíthetetlen.
Az utasok torkán akarsz szart lenyomni polírozva, rengeteg állami pénzből, hogy aztán lehet, egy rakás ócskavas lesz?
Az én farkammal ne verd a csalánt légy szíves!
Mikor lesz az utas végre fontosabb, mint a vagizás?
A Ganznak alig volt olyan terméke, ami szóra érdemes (KGST-n belül persze volt. De, azon belül!). Nem kell az emberek pénzével szórakozni csak azért, hogy elmondhassuk, íme: magyar seggbe magyar lófasz!*

*Erre tökéletes a hazai "buszipar"!
2003-ban bezárt az A buszgyár (Ikarus, SzFehérvár). 2007-ben pedig a B (Ikarus EAG).
Közben a másik két hazai cég szinte minden tendert megnyert, amire volt típusuk (ez a két cég volt az Alfa és a Credo)!
Meg is hálálták!
Telebaszták az országot minősíthetetlen ipar kacatokkal! Az emberek pénzéből jelentek meg a kiskerekű Robur Credok és az igénytelen/összecsapott Alfák. Az Alfa azóta ugye jó okkal meg is szűnt. A Credo meg hoppon maradt, mert nem tudja kinek eladni azt a sok szemetet. Az ARC-Ikarus meg a másik fele...
Kutyának nem kellenek külföldön a rossz, ismeretlen buszaik, a sok vérpisti meg követeli, hogy ilyen csodákat vegyünk.
Miért? Egy román megérdemli a minőségi Citaro-t? Egy szerb a Solaris-t? A magyar utasnak miért kell a szart kapnia? Hogy a buszban legyen egy Made in Hungary tábla???
Hát ezen az áron rohadtul nem kell és már az vér pofátlanság, hogy valakinek fejében felmerül az utasok ily módon aló szívatása!
A NABI és a Molitus volt az a két cég, ami ért is valamit, ebből az előbbi már nem játszik.

Szóval nem tudom mit szív a blogger, de inkább legyen józan, objektív és tájékozott, mint "elszállt"!
Air Power Blog Air Power News 13. 2013.07.24 21:34:28
Ezennel megnyitom a Légierő Blog híreinek tizenharmadik kiadását. Stílszerűen egy múlt héten, Újmajorban készült képpel, egy Kub SzPU-ról és a lengyelországi lövészeten céljának szánt Meteor-3M drónról. Kívánom a Honvédség idei legjelentősebb külföldi gyakorlatára…..
Ebben a sorozatban volt már szó mindenféléről: stokkozás, foglaltság, tartalékidő, helytelenezés, járathossz egyaránt szóba kerültek, mint potenciális késésteremtő, vagy késésnövelő tényezők. Nem beszéltünk azonban eddig a legkézenfekvőbb dolgokról: amikor…..
A múlt héten az északi part nyári menetrendjének tanulságait vizsgáltuk, most átmegyünk a "magyar tenger" déli partjára, a 30-as vonalra, ahol más jellegű problémák kísérték a nyári menetrendet. Fellapozva a 10 évvel ezelőtti menetrendeket, a Balaton déli partján húzódó…..
jack o'neill 2013.09.13 15:47:13
Ha már déli part, akkor íme egy gondolat "csomag":
Régi gond a menetrend tartása, a járművek, a kínálat, a menetidő és erre most a pótjegy miatti áremelkedés.
Kérdés, mi lenne, ha a jelenlegi rendszert az északival vegyítenénk? Azaz:
Maradnának a kétóránkénti gyorsok ahogy most is. Viszont ezek SV és Siófok között nem állnának meg.
Siófokig (ahova azért az utasok egy igen jelentős hányada utazik, pedig lejárnának a Budapest - Érd alsó - SV személyvonatok FLIRT-jei (triplán).
Ezzel a dologgal a gyorsok menetideje csökkenne (kimaradnának a Siófok előtti állomások). A FLIRT-es vonatok meg egyrészt jobban tartják a menetidőt, másrészt az utasok számára is vonzóak lennének. Ráadásul úgyis jön A KúKi - Érd felső - SV gyorsított személy, szóval a Balcsira utazó többlet utasszám miatt kevésbé lennének kapacitás gondok a Siófokig lejáró FLIRT-es személyeken.
A bagoly vonatokhoz, a pán magyar átmérősökhöz nem nyúlnék.
Viszont. Úgysem tudnak mit kezdeni meló terén a Talent-ekkel. És, úgy néz ki a Bp - Győr vonatról is lekerülnek.
Nyáron le lehetne küldeni 2-3 egységet és azok, a gyorsokon felül járhatnának Siófok-Bszentgyörgy (vagy Fonyód) között kétóránként. Ezeket persze hangolni kéne a Siófokig lemenő FLIRT-es személyekhez. Így a pótjegykérdés letudva, illetve megoldható lenne, hogy a gyorsok még kevesebb helyen álljanak meg (még rövidebb menetidő) és a kimaradó állomásokra a Talentes személy eljutást nyújt. Persze, azt nem tudom, hogy a vonal keresztmetszetébe ez a Talent-es plusz befér-e?
Vélemény?
Csepel, Rába, és főleg Ikarus... A magyar ember szeme könnybe lábad, és nosztalgikus múlbarévedésbe torkollik minden gondolata, ha ezek a patinás járműgyártók szóba kerülnek. Pedig lassan 20 éve már annak, hogy hazánkban a közúti járműgyártást a Suzuki, az Audi, és újabban…..
jack o'neill 2013.09.01 01:02:36
"Viszont a mentőautó fehér. Nem sárga."
Inkább legyen sárga. Jobban áll nekik.

"EuroX-kibocsájtási szabvány fetisizmus"
Faszság. Kifogás keresés. Nem kifogás kell hanem megoldás az eladható termékre. Aki az mást mond, az még mindig azt hiszi, hogy a mi seggünkből fúj a passzát szél.

"Alacsonypadló-fetisizmus"
Ott dögöljön meg az a féreg buzi egybites paraszt, aki a budapesti forgalomban LE busz akar látni. Akár 50, akár 70%-ban. Az ilyen gyökér köcsög kussoljon és hagyja békén az utasokat az abberált baromságaival. Jó ez az LF busz. Csak le kel gyártani a jót, aki meg nem tudja, az bassza meg. Köszi!
Ja, és az KURVÁRA NEM VOLVO LOCALO!!!
Hanem ALFA LOCALO, Volvo B7R alvázon.
Magyar cég terméke. Aki Volvozza, az minek ír erről cikket?
Aki nincs tisztában az elmúlt 20 buszgyártásával, az ne blogposztot írjon róla.
A hazai buszgyártók viccnek is szánalmasak. Az Ikarus nem támadt fel, csak Szélestől bérlik a nevet.
A Kravtex meg a világ legszánalmasabb, legszarabb buszgyára, ami szégyent hoz a hazai busziparra. Export nekik nem mutyi. A fejlesztés is. Csak a mutyiban és a megkent bizniszben hisznek.

"Magyarországon alaptézis, hogy magyar buszt nem vesznek (mert a bankok nem adnak kölcsönt magyar buszra így meg úgy, ócska blabla), külföldön pedig már nincs keletje a cég termékeinek"

Ez kurvára nem blabla. Te vennél szart? Nem. A hazai buszok micsodák? Szarok? Igen. Vennél üzemeltetőként? Nem. Akkor miről beszélsz????
A hazai alaptézises szöveged meg akkora nettó baromság, hogy ehhaj.
A hazai cégek 2000-2010 közt a lehető legtöbb tendert megnyerték. Amiben volt típusuk, azt vitték.
Így került a hazai Volánokhoz egy rakás tetves szemét Credo és egy rakás csúnya Alfabusz, közben az Ikarus EAG-ot kinyírta a két cég.
Nesze. Magyar seggbe magyar lófasz!!!
Szóval megkaptuk a magyar buszokat. Szar az összes.
Az S91-est és a NABI Siriust leszámítva lassan 10 éve nem készült itt rendes busz. Az ARC-Ikarus egy kalapszar a Merci C2-höz képest. A Credo meg egy nagypofájú mutyigyár.
Szvsz éljen a magyar járműipar és a róla 0 fogalommal rendelkező bloggerek.
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJííííííhhhhííííjjjjjÍ!!!!!!!!!!
Az előző részekben tárgyaltuk a vasúti járművekről 650 – 750 nm hullámhosszúságon visszaverődő fényt, szót ejtettünk a dízelmozdonyokról, és a motorvonatokkal már belekóstoltunk egy másik színvilágba, a kékek világába is. Mielőtt a lehetőségek korlátlan…..
Három év elteltével ismét repülőnap Kecskeméten! Ha a 2010-es maximum elérése idén nem is lehetett reális célkitűzés, a szervezők kezdők, a környezet kedvezőtlen (megszorítások Európában és Amerikában), alighanem mégis egy sikeres rendezvény előtt állunk - főként, hogy…..
Budapesten a hatvanas-hetvenes években több helyen is épültek kísérleti lakóházak, kisebb kísérleti lakótelepek. Az óbudairól korábban már volt szó, most Budapest XXII. kerületébe látogatunk el, hogy megnézzük a fura kinézetű lakótornyokat. De mi is az a kísérleti…..
jack o'neill 2013.07.27 08:00:30
Igen érdekes írás és bizony okkal megfogott!
4 éve ugyanis költöztünk és bizony az egyik, megtekintett lakás a posztban említett házak közül a középső, legfelső emeletén volt! Tudnék mesélni pár dolgot a házakról és adottságaikról kívül-belül és az eladók tapasztalatairól. Egy nagyon fiatal család árulta a lakást, kis gyerekkel és nagyon szerettek ott élni, csak a meló Győrbe szólította mindkét szülőt.
Röviden annyi, hogy a megtekintett lakás kifejezetten jó állapotú volt, sőt! A ház egésze - akkor legalább is - jó állapotban volt és láthatóan vigyáztak rá a tulajdonosok.
Szó se róla kifejezetten tetszett, sőt el is gondolkodtunk, de egy család lecsapott pont előttünk.
Mi meg tovább néztünk (mondjuk szerintem jobbat is találtunk Budatétényben, olcsóbban, mégjobb állapotút).
Ismerősömék békásmegyeri nagypanel 10. (legfelső) emeletén laknak, ami jóval fiatalabb építés, mégis hiszem, hogy rosszabb, sőt talán kevésbé átgondolt az elrendezése. Szó ami szó, ezek a budafoki házak érdekesek, de ami negatívumot tapasztaltunk az nem is inkább a ház, vagy a benne lévő lakás (pláne a kedvező rezsi miatt) okán tettük, hanem inkább a lenti rész (Nagytétényi út, buszmegálló környéke) "közönsége" miatt. Ez utóbbi tudom külső probléma és a féltökű rendőrség, az agyhalott önkormival változtathatna rajta.
A kis méretű ablakok és a furcsa francia erkély (aminek 0 értelme van) mondjuk picit érdekes elképzelések, de az előbbi okát akkor most már tudom.
Pompás új előzetessel kényeztettek minket a Válaszcsapás készítői, mi pedig menten posztoljuk is. A három és fél perces videóban a két főszereplői és a sorozat rendezője mesélnek arról, hogy miért is lesz überfasza a negyedik (Cinemaxos számítás szerint harmadik)…..
A haderő rekord alulfinanszírozottsága, a koncepciótlanság, a politikai fóbiák, vagy egyszerűen a rossz gazdaként viselkedés meghozta eredményét. A Magyar Honvédség "helikopterflottája" év elején megszűnt létezni, mint honvédelmi illetve katasztrófavédelmi eszközrendszer,…..
jack o'neill 2013.07.05 05:42:55
@ljuka71: OFF: Budaörsöt a Tesco miatt nem fogják bezárni az hótziher. :D
Egyrészt már így is ott a legnagyobb Tesco (központi), másrészt az az ország legüresebb és legrosszabban működtetett Tescoja. Nem hogy nőni, de sanszosan csökkenni fog a mérete az elkövetkezendő kb 5 évben...
Ott három dologból van hiány. Áruból, dolgozóból, észből.
Főnökével szűrte össze a levet Szabó Zsófi, harsogja a mai Blikk. A bulvárlap birtokába ugyanis leleplező erejű fotók kerültek (vajon járt értük a 10 ezer forint?), miszerint a Jóban Rosszban sztárja és a Tv2 sikersorozatának producere, Nagy Tamás Grande egymásba fonódva…..