Adatok
Dassler
0 bejegyzést írt és 124 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rendszeresen átmennek a piroson, járdáznak, és szembemennek a kijelölt forgalmi iránnyal a brit biciklisek.
Yorkban egy szabálytisztelő sporttárs meg is elégelte, hogy egyedül kell álldogálnia a lámpás kereszteződésekben, és videó-összeállítást készített a fejkamerás…..
Létezik egy dolog, ami ha nincs, akkor bunkó vagy, ellenben ha túlzásba viszed, akkor is bunkó vagy. Előzékenységnek hívják és így irtják ki a kezdőkből.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Dassler
2014.03.26 10:26:15
@230e: A kerékpár kötelező tartozékait valóban rögzíti jogszabály. Én arra a kvázi joghézagra avagy nem rendezett kérdésre akartam rávilágítani, hogy a KRESZ szerint kell közlekedni úgy egy közlekedési eszközzel - jelenesetben kerékpárral -, hogy annak ismeretéről nem kell számot adni. (Mondjuk ez igaz a gyalogos közlekedésre is, cska ott a láb a közlekedési eszköz). Sztem ez probléma.
A Chevrolet eltűnik Magyarországról, most érdemes figyelni a hirdetéseket. Vajon tartja az árát használtan? És honnan lesz alkatrész?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Miért utálja az autós a biciklistát? És fordítva? Hülye biciklisekről hülye autósoknak. És fordítva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A BMP-2 gyalogsági harcjármű
(A főbb szovjet változatok)
A BMP-2 szinte naponta tűnik fel a mostanában a Szíriában készült felvételeken is, ezért megérdemli, hogy írjunk róla néhány szót. (A teljesség igénye nélkül.)
..
Dassler
2013.07.27 17:43:27
Azt tudjuk, hogy a márka egy zseni, Honda Szoicsiró nevét viseli. Az ő sikerterméke a Cub volt, melyet rengetege motor, autó követett, bár még robot is volt a sorban.
..
Dassler
2013.07.04 19:04:33
Melyik az a termék, amiből egyre több van, néha feleslegesen sok is, mégis nagyon tartja az árát? Nem fogják elhinni: a villamos áram.
El tudnak önök képzelni olyan szituációt, hogy kimennek mondjuk a Lehel-piacra, és az ott árusító zöldségesek egymás lábára taposva…..
Budapest Butik
A ruhák minősége egyre csak romlik a C&A-ban és a Vögelében, de az árak véletlenül sem csökkennek
2012.11.06 09:15:23
Sokaktól hallani azt a véleményt, hogy a nemzetközi boltláncok hazai kirendeltségei csak árnyékai Európa szerencsésebb részein található testvéreiknek. Míg külföldön jobb minőségű, szélesebb kínálat jellemzi a fast fashion boltokat, itthon jószerivel abból válogathatunk,…..
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”.
Mai cikkünk kommentposztja...
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az Egyesült Államok derék polgárainak idegeit is borzolja a magas benzinár. Náluk éppen most fenyeget annak a veszélye, hogy a gallononkénti 4 dollárt is elérheti az üzemanyag ára. Ez magyar mértékegységekre átszámolva azt jelenti, hogy az amerikaiakat 230 forintos literenkénti…..
Dassler
2012.03.20 12:16:37
@determ:
Mert itthon mozdulj ki tömegközlekedéssel, ha 30km-nél odébb vagy akármiylen várostól, itt is kell az autó. Nekem 35 km a munkahelyem, tömegközlekedés 2 óra 45-50 perc, autóval 30-35 perc.
Mert itthon mozdulj ki tömegközlekedéssel, ha 30km-nél odébb vagy akármiylen várostól, itt is kell az autó. Nekem 35 km a munkahelyem, tömegközlekedés 2 óra 45-50 perc, autóval 30-35 perc.
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tudják, mi maradt meg egy hét használat emlékéből? A hiányérzet és az üzemanyagszámla pontos összege. Mai cikkünk blogposztja...
Sajnos idehaza kötelezően választani kell hozzá egy matricát. Mi leszel? Büdös gengszter vagy cionista hazaáruló? Mai cikkünk blogposztja...
Dassler
2011.08.15 10:01:34
Igaztalanul vádolják sokan azzal a Nemzetközi Atomenergia Ügynökséget és a mögötte álló kormányokat, hogy a japán atomkatasztrófa után elvégzett úgynevezett stressztesztek nem érnek semmit, és nem lehet belőlük komoly következtetéseket levonni. Nekem viszont kifejezett…..
Dassler
2011.08.02 14:54:14
Nem akarok senkit sem a bűnbe csábítani. De ha már felvetted, csináld ésszel, nem? Mai cikkünk blogposztja...
Érdemtelen elkezdeni a prémium-nem prémium vitát, pontosan definiálni úgysem tudja senki, de az vitán felüli, hogy a DS4 minőségben, kidolgozásban és kifinomultságban messze túlmutat a Golf–C4–Astrán és bátran vállalható egy…..
Jó pár hónapja ping-pongoznak a sajtóban a nyolcvanas nemzedék témájával, és minden érintett társaságban előkerült már a vitatéma, a „már megint kirúgtak tőlünk két embert” kezdetű blokkhoz kapcsolódva. A nyolcvanas nemzedék tagjai – meg a kicsit…..
A nagy szén-dioxid, Euro iksz, emissziós őrületben, az egyre növekvő ózonlyuk alatt melegedő üvegházban, savas esőktől áztatva, tűnő esőerdőkből kihaló biodiverzitástól rettegve gyakran elfelejtjük, mi miért történik körülöttünk. Minél kevesebb szén-dioxidot nyomjon ki…..
Dassler
2011.05.09 13:52:54
@Mewo: Hát én próbáltam, és a hajam folyton dörgölőzött a tetőkárpitba. Nagyon szűknek érzem, olyan dodzsem. Nyilván ebben közre játszik, hogy általában 2 számmal nagyobb autókat használok és szeretek terpeszkedni, de nekem szűk, kicsi, nem komfortos. Ettől még valszeg jó autó, azt nem vitatom.
Ma még felmérhetetlen a japán atomkatasztrófa áldozatainak száma és következményeinek mértéke. Egyelőre csak egy dolog bizonyos: ahogy annak idején Csernobilban és a világ más pontjain történt kisebb atombalesetek során, most is össze-vissza hazudoznak az áldozatok, a…..
Dassler
2011.03.21 08:33:15
@gigabursch:
1. Magyarországon villamos energia termelésre használható szélsebesség (>8km/h) eleve 50m felett kezdődik, és az ország egyes elszigetelt területein (Soproni kiszögellés, Balaton nyugati része stb.) fordul elő az év legalább akkora részében, hogy megérje telepíteni szélerőmű parkot. Ugyanakkor ezek még mindig nem versenyképes áron állítanának elő energiát, tekintve, hogy a telepítésük ugyan annyiba kerül, mint akárhol máshol a világon, csak egyszerűen fele annyi időt fúj a szél, tehát olcsóbb import áramot venni.
2. A szél legnagyobb problémája a kiszabályozás. Ha hirtelen kiesik pl 200 MW beépített teljesítmény, mert eláll a szél, akkor jelenlegi technikai feltételek mellett gyors kiszabályozása lehetséges: gázturbinával, SET-tel (víztározó), ill. elméletileg vízi erőmű segítségével – ez utóbbira nem igen van példa, mert egy vízi erőmű is igen nagy teljesítményű és olcsó, így forgó tartaléknak pazarlás -. Magyarország természeti adottságait figyelembe véve a SET még csak csak megvalósítható lenne – de ezt is feszt támadják a zöldek, úgyhogy marad a gázturbina. Az meg jelenlegi gázárak mellett nem a leg olcsóbb megoldás.
3. A szél egyszerűen nem való alaperőműnek, költséges, karbantartás igényes és kiszámíthatatlan -> drága. Kb 120-130 HUF/kWh szerepelne legjobb esetben is a villanyszámlán. Közgazdasságilag nézve, ha csak importálnánk, olcsóbb lenne. Stratégiai szempontból alaperőműnek marad az atom és a szén. abba most had ne menjek bele, hogy hogy épül fel egy elekromos hálózat (alap erőmű, forgó tartalék, secunder erőmű, kiszabályozás, rendszerirányítás stb., akit érdekel, tudom ajánlani Gerse Károly úr előadás sorozatát a témában, neten biztos elérhető) de lényeg, hogy a MAVIR-nak biztosítania kéne tartalékot a szél mellé – nemzetközi előírásoknak megfelelően – ami nem olcsó dolog, mivel az erőművek ezt a képességüket drágán mérik, mivel nekik is sokba kerül így működni, így megint csak beköszönne a 2x-3x költségű villanyszámla.
1. Magyarországon villamos energia termelésre használható szélsebesség (>8km/h) eleve 50m felett kezdődik, és az ország egyes elszigetelt területein (Soproni kiszögellés, Balaton nyugati része stb.) fordul elő az év legalább akkora részében, hogy megérje telepíteni szélerőmű parkot. Ugyanakkor ezek még mindig nem versenyképes áron állítanának elő energiát, tekintve, hogy a telepítésük ugyan annyiba kerül, mint akárhol máshol a világon, csak egyszerűen fele annyi időt fúj a szél, tehát olcsóbb import áramot venni.
2. A szél legnagyobb problémája a kiszabályozás. Ha hirtelen kiesik pl 200 MW beépített teljesítmény, mert eláll a szél, akkor jelenlegi technikai feltételek mellett gyors kiszabályozása lehetséges: gázturbinával, SET-tel (víztározó), ill. elméletileg vízi erőmű segítségével – ez utóbbira nem igen van példa, mert egy vízi erőmű is igen nagy teljesítményű és olcsó, így forgó tartaléknak pazarlás -. Magyarország természeti adottságait figyelembe véve a SET még csak csak megvalósítható lenne – de ezt is feszt támadják a zöldek, úgyhogy marad a gázturbina. Az meg jelenlegi gázárak mellett nem a leg olcsóbb megoldás.
3. A szél egyszerűen nem való alaperőműnek, költséges, karbantartás igényes és kiszámíthatatlan -> drága. Kb 120-130 HUF/kWh szerepelne legjobb esetben is a villanyszámlán. Közgazdasságilag nézve, ha csak importálnánk, olcsóbb lenne. Stratégiai szempontból alaperőműnek marad az atom és a szén. abba most had ne menjek bele, hogy hogy épül fel egy elekromos hálózat (alap erőmű, forgó tartalék, secunder erőmű, kiszabályozás, rendszerirányítás stb., akit érdekel, tudom ajánlani Gerse Károly úr előadás sorozatát a témában, neten biztos elérhető) de lényeg, hogy a MAVIR-nak biztosítania kéne tartalékot a szél mellé – nemzetközi előírásoknak megfelelően – ami nem olcsó dolog, mivel az erőművek ezt a képességüket drágán mérik, mivel nekik is sokba kerül így működni, így megint csak beköszönne a 2x-3x költségű villanyszámla.
Mielőtt már a bevezetés pillanatában elszúrnák a budapesti dugódíjat, érdemes egy kicsit áttekinteni, mit változtattak a már meglévő rendszeren most januártól Londonban, ahol annak idején a világ nagyvárosai közül elsőként korlátozták ezzel az eszközzel a belváros…..
Dassler
2011.01.27 15:25:44
@a-kis-herceg:
Volán bérlet 45 km (41,6 km-re lakok a busz útvonala szerint) 31.600 + BKV 9.800 = 41.400, bocis, 6.00 Ft-ot tévedtem.
Volán bérlet 45 km (41,6 km-re lakok a busz útvonala szerint) 31.600 + BKV 9.800 = 41.400, bocis, 6.00 Ft-ot tévedtem.
Dassler
2011.01.27 17:20:12
@a-kis-herceg: hát ez van....szerencsére attól bőven jobban keresek, h otthon maradjak.
Dassler
2011.01.27 17:28:28
@heliox: nyelvtanból soha nem voltam erős....szóval ahogy tetszik.
Jánošík becenevet is kapott Orbán Viktor keddi, pozsonyi szereplése után a szlovákiai internetes kommentelőktől. Az ATV törzsközönsége által unalomig ismételt elnevezéseken kívül jó néhány, új becenévvel is találkoztunk. Legdurvább kétségkívül az a fórumozó volt, aki…..
Négytagú család elfogadható árú, olcsón fenntartható, jól felszerelt, tágas autót keres ötmillió forint alatt. Használtautó-spekulánsok kíméljenek! Vélemények az azonos című írásunkról...
Dassler
2010.12.02 09:07:01
@keletisarok.hu: Abban igazad van, hogy relatív, hogy mi a drága. Én az autó szemszögéből néztem, tekintve, hogy az nézegeti, akiknek van 5-6 miliója erre az autóra.
Egy csöveesnek egy kifli is drága adott esetben.
Egy csöveesnek egy kifli is drága adott esetben.
Dassler
2010.12.02 09:42:27
@záporjózsi: Hát azért nem mindegy, hogy honnan hová jár egyedül. Én esetemben hiába 40km-re lakozok a munkahelyemtől, kb 2-2,5 óra bejutni tömegközlekedéssel, autóval meg egy fél...
Dassler
2010.12.02 09:45:15
@SpencerBarnes: detto. Nekem Accord volt, szerettem, de nőtt a család, most egy Grand Picasso és ezt is nagyon szeretjük, és igen, vehetnék 20 milláért mondjuk 5-ös bömöst, csak pont nem felelne meg arra, amire most egy autó kell nekem.
Ha holnap kéne családi autót vennem, egy ilyenHyundai is ejönne az opciók közé.
Ha holnap kéne családi autót vennem, egy ilyenHyundai is ejönne az opciók közé.
Ismerősen cseng a Clive Palmer név? Nekünk sem. Mostantól azonban megjegyezzük: a pocakos-tokás ausztrál bányamágnás ugyanis karácsonyi prémium címen annyira jó fej dolgozóival, hogy a sztorit olvasva már-már egy másik univerzumban érezzük magunkat, ahol nem a részvényesek…..
Nagyon bántanánk, odaszólnánk már úgy szívből. Ahhoz azonban el kéne rontani és drágán adni. De sajnos az van, hogy ez se nem rossz, se nem drága. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"De te betartod az 50-et; ha sárgára vált a lámpa, első gondolatod a fékre lépés; és lakott területen belül dudálni kizárólag közvetlen balesetveszély elkerülése érdekében szoktál (mint az említett példában), úgy-e? "
Bár nem nekem szólt, de a válasz: igen, betartom az 50-et, sőt a 90-et meg a 130-at is, nem dudálgatok össze vissza, csak ha satuféket kell nyomnom (kb 3x eddig) és sárgánál vagy átmegyek vagy megállok, attól függ, hogy jön ki, mint ahogy a KRESZ is megfogalmazza, de a sárga az nem piros és most nem a "pesti sárgára" gondolok.
Amúgy a sok idegbeteg, nyomulós gyökér pont olyan idegesítő autóval, mint motorral vagy kerékpárral. Nem ezen múlik. Autóval is rengeteg a suttyó, szabálytalankodó, tény, hogy nagyobb eséllyel büntetik meg, mint egy kerékpárost.
Amúgy a Kolossy térnél egyszer majdnem megvolt egy drótszamár, ugyanis emberünk simán áthúzott kersztben, lassítás nélkül úgy 30 km/h-val a Pacsirtamezőn a Szépvölgyiről a Pacsirtamezőre kikanyarodó autók között. Nem lett volna nagy lelkiismeret furdalásom, ha ott marad. Persze még ott is neki állt feljebb, hogy 3-an is rádudáltak.