Adatok
tutus1
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Porlasztóbeállítás az Old Motors műhelyében. A Pannónia mögött egy felújításra váró Riga kukucskál ki "Piktorkám, azért azt tudnod kell, hogy a Pannónia egy szar motor." - Ez a vészt jósló, sötét, és nyers szókimondásával mellbe taszító mondat annak az…..
tutus1
2010.08.31 19:45:44
@decens:
T. decens Úr! (K.G.Z. vagy K.A. úr?!)
Nincs miért bocsánatot kérnem, mert nem állítottam olyat, amiért azt kellene tennem!
Nem a teljesítmény nagyságát vitattam, hanem a leírt adatot. Mert mit is írt:
„Szóval ezért nincs Pannóniám, hanem van helyette pedálos Simson mopedem (SR2E). Azzal éppen 1 hete voltam Kürbitzben (Németország) ahová 1,8 lóerő segítségével 1 napon belül motoroztam ki. Ez 722 km / 23 óra volt. „
A válaszom pedig a következő volt: „A 32 km/ó átlaggal (ez megállás nélküli menetet jelent, még a lakott területeken sem, és nem számítva a mellékutak forgalmát, emelkedőket, stb.)megtett távolság inkább jó történet, mint a valóság.”
Most is az a véleményem, hogy nem tehetett meg – (folyamatosan, mert az, hogy egy napon belül tette meg, ezt jelenti) –tankolással, étkezéssel, stb. ezt a távolságot. Ha azt írta volna, hogy 23 óra összes menetidő, az már teljesen más lenne.
Vettem a fáradtságot, és megnéztem az Ön által hivatkozott folyóiratokban található információkat, és a következőket találtam, nézzük sorban:
„1964-ben már országos bajnokságon indultam. Az akkori Autó Motorban is benne volt az eredményem”
Az 1964. évi túrabajnokság, kezdők 50 cm3 kategóriában, mindösszesen egy futam, 210 km. volt a táv. Az Autó Motor 1964/22. számában a fenti kategória helyezettjei: 1./ Mészárovics György, 2./ Dévényi S. 3. /Kémeri A. (András?)
A név azért érdekes, mert a másik hivatkozás, a Veterán 2006/4. számában, a négy bátor fiatalról, akik a Balti – tengerhez mentek kismotorokkal két hasonló nevű motoros szerepel: Kémeri-Greguss Zoltán, és Kémeri András. Vajon, kit is ír, helyezettként az AM?
A Veterán 2006/10. számában írt cikkben Kémeri-Greguss Zoltán mondja el a Kürbitz-be történt utazását. Ez Ausztrián keresztül, 820 km-es távolságot, és három napot jelentett.
Az idei hasonló túra, – nyilván Szlovákián, Csehországon keresztül – már csak 722 km, és 23 óra volt. Ismerve a természeti környezetet, a sok-sok emelkedőt – sokszor megjártam a Budapest – Drezda utat – adott okot a kételkedésemre, hogy 23 órát egyfolytában nyeregben töltve, szinte elképzelhetetlen, hogy így történt meg.
Még egyszer: gratulálok mind a három túrához, ezek önmagukban is büszkeségre adhatnak okot, nem ezt akartam lenézni, hanem csak a technokrata gondolkodásom érvét terjesztettem elő!
Ps.: ha módot adna rá, szívesen felkeresném otthonában, ha az Sóskút, mert én is a közelben lakom, és kicserélhetnénk gondolatainkat.
T. decens Úr! (K.G.Z. vagy K.A. úr?!)
Nincs miért bocsánatot kérnem, mert nem állítottam olyat, amiért azt kellene tennem!
Nem a teljesítmény nagyságát vitattam, hanem a leírt adatot. Mert mit is írt:
„Szóval ezért nincs Pannóniám, hanem van helyette pedálos Simson mopedem (SR2E). Azzal éppen 1 hete voltam Kürbitzben (Németország) ahová 1,8 lóerő segítségével 1 napon belül motoroztam ki. Ez 722 km / 23 óra volt. „
A válaszom pedig a következő volt: „A 32 km/ó átlaggal (ez megállás nélküli menetet jelent, még a lakott területeken sem, és nem számítva a mellékutak forgalmát, emelkedőket, stb.)megtett távolság inkább jó történet, mint a valóság.”
Most is az a véleményem, hogy nem tehetett meg – (folyamatosan, mert az, hogy egy napon belül tette meg, ezt jelenti) –tankolással, étkezéssel, stb. ezt a távolságot. Ha azt írta volna, hogy 23 óra összes menetidő, az már teljesen más lenne.
Vettem a fáradtságot, és megnéztem az Ön által hivatkozott folyóiratokban található információkat, és a következőket találtam, nézzük sorban:
„1964-ben már országos bajnokságon indultam. Az akkori Autó Motorban is benne volt az eredményem”
Az 1964. évi túrabajnokság, kezdők 50 cm3 kategóriában, mindösszesen egy futam, 210 km. volt a táv. Az Autó Motor 1964/22. számában a fenti kategória helyezettjei: 1./ Mészárovics György, 2./ Dévényi S. 3. /Kémeri A. (András?)
A név azért érdekes, mert a másik hivatkozás, a Veterán 2006/4. számában, a négy bátor fiatalról, akik a Balti – tengerhez mentek kismotorokkal két hasonló nevű motoros szerepel: Kémeri-Greguss Zoltán, és Kémeri András. Vajon, kit is ír, helyezettként az AM?
A Veterán 2006/10. számában írt cikkben Kémeri-Greguss Zoltán mondja el a Kürbitz-be történt utazását. Ez Ausztrián keresztül, 820 km-es távolságot, és három napot jelentett.
Az idei hasonló túra, – nyilván Szlovákián, Csehországon keresztül – már csak 722 km, és 23 óra volt. Ismerve a természeti környezetet, a sok-sok emelkedőt – sokszor megjártam a Budapest – Drezda utat – adott okot a kételkedésemre, hogy 23 órát egyfolytában nyeregben töltve, szinte elképzelhetetlen, hogy így történt meg.
Még egyszer: gratulálok mind a három túrához, ezek önmagukban is büszkeségre adhatnak okot, nem ezt akartam lenézni, hanem csak a technokrata gondolkodásom érvét terjesztettem elő!
Ps.: ha módot adna rá, szívesen felkeresném otthonában, ha az Sóskút, mert én is a közelben lakom, és kicserélhetnénk gondolatainkat.
Miután megettem egy fél csirkét pörkölt formájában, betakarva tejfölös nokedlival, lekísérve gyöngyhagymával, erősen elgondolkoztam, kell-e nekem ma motor szerelni. Hét közben szerencsére jól haladtam, munka után mindig sikerült egy kicsit reszelni, így talán maradhatnék is. Viszont van még egy-két…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A 32 km/ó átlaggal (ez megállás nélküli menetet jelent, még a lakott területeken sem, és nem számítva a mellékutak forgalmát, emelkedőket, stb.)megtett távolság inkább jó történet, mint a valóság. Mielőtt még az a vád érne, hogy én is csak dumálok, több mint 10 db. motorom van, amiből 4 db. napi használatos, és használva is van.