Adatok
dcg
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jkbuda levele szerint nem elég, hogy a Fibernet késett a beszereléssel és a javítással, hogy nem küldött ki szerződést, tehát elvileg nem is állnak kapcsolatban egymással, de a szakik még csak nem is a Fibernet hálózatára kötötték be őket. Tisztelt Fibernet Kommunikációs Zrt!…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy-két mondatban megírnám az én esetemet a Fibernettel. Még valamikor 2004 környékén történt, hogy a kínálatból eltűnt egy számomra fontos adó. Ügyfélszolgálaton rákérdeztem, elromlott a beltéri, maximum 2 hét és cserélik. Eltelt 1 hónap, semmi. Telefonáltam, még nem érkezett BP-ről meg a beltéri. Havonta kb. kétszer hívtam őket 10-12 hónapon keresztül!! Természetesen a többi csatorna is élvezhetetlen volt. (Saját hálózaton, több csatorna nem létezett, ugyanúgy eltűnt, mint az én csatornám...) Egyszer elkaptam a szerelőket, kinn voltak szerelni az oszlopon. Megkérdeztem őket, hogy mi a helyzet a csatornámmal, mondták, hogy persze, nyugi, majd már hozzák a beltérit. Mondom oké, én meg írom a levelet a fogyasztóvédelemnek. Kiröhögtek, nekem sem kellett több, gyorsan megírtam a levelet, és azon nyomban elvittem a postára. Akkor még nem volt internetem. Mire hazaértem, anyum már mondta, hogy kerestek a szerelők, hogy ne adjam már fel a levelet, kész lesz a csatorna napokon belül. KÉSŐŐŐ! Kb egy héttel később kijött a fogyasztóvédelem. Természetesen felfedezték a hiányosságokat, és mondták, hogy két hét múlva visszajönnének. Az első látogatásuk után olyan minőségben tündökölt a Fibernet, hogy azt hittem anyumék kicserélték a dobozt :). Ellenőrzéskor minden rendben volt. Természetesen idővel visszaromlott (kellett neki vagy másfél-két év...). Azóta tányéros tévével nyomom... Aki talál a történetemben tanulságot, az nyugodtan vonja le. Elnézést, hogy ilyen hosszúra nyúlt a mondandóm, próbáltam tömöríteni a történetet. :)