Adatok
fluoride101
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
fluoride101
2011.10.12 12:06:00
Amúgy az én kocsimban becslésem szerint 500 000 km van (nem annyit mutat az óra, neppertől lett véve), de én előre fogom tekerni, nem vissza és büszke vagyok rá hogy ennyit kibír. Igaz, a szervízsszámlák magasabbak mint egy "magyarokért magyar emberek" megszoktak, de mé így is kevesebb mint újat venni.
fluoride101
2011.10.12 12:02:48
A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban,…..
ZaZo nem ment messzire Magyarországtól, csak ide a déli szomszédunkhoz, de a sok rémtörténet után aggódva vágott neki au útnak autóval. Aztán kiderült, hogy nem is olyan vészes a helyzet, mint gondolta. Nekem meg valaki hozzon egy kávét, mielőtt megfejelem a billentyűzetet,…..
fluoride101
2010.02.18 09:20:20
A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.
Vélemények az azonos című írásunkról...
fluoride101
2009.07.01 15:14:31
@Wadmalac: Szerintem is az lenne etikus ha ráírnák hogy hány km és hány év. De akkor hogy teszel különbséget aközött aki széthajtja a kocsiját magyar utakon és utángyártott alkatrészeket szerel bele és aközött aki németországban lassan és keveset megy és márkaszervízbe hordja? No meg aki veteránautónak megtartja?
Egyébként az alkatrészek élettartamát csak statisztikai alapon lehet meghatározni, pontosan nem. Ha pl egy mellső tengelyt 1/2 millió igénybevételre tervez az ember akkor lesznek olyan mellső tengely amik 480 000 után tönkremegy és lesz olyan amelyik kibírja az 520 000-et is. Ez még adalék a fentiekhez
Egyébként az alkatrészek élettartamát csak statisztikai alapon lehet meghatározni, pontosan nem. Ha pl egy mellső tengelyt 1/2 millió igénybevételre tervez az ember akkor lesznek olyan mellső tengely amik 480 000 után tönkremegy és lesz olyan amelyik kibírja az 520 000-et is. Ez még adalék a fentiekhez
Magyaroszágon is elkezdődik a Honda Insight forgalmazása, amely a nálunk kapható harmadik nem luxus hibridautó, a Toyota Prius és a Honda Civic IMA után.(Bár szép dolognak tartom a hibrid Lexusok kis fogyasztását, csak gyakorlati jelentősége nincs, azt leszámítva, hogy a…..
A közlekedési cég gazdái megijedtek az eredménytelenül szörfölő újságtól.
A Kötött pálya információi szerint elhalasztotta csütörtöki brüsszeli útját az a BKV-delegáció, amely a 32 eladó használt csuklós buszt nézte volna meg. A döntés oka bizonyára a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz