Regisztráció Blogot indítok
Adatok
_nakian

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Nagyon alkalmas a társadalom figyelmének valódi kérdésekről való elterelésére az ilyen-amolyan ügynöklisták… időről időre előforduló közzététele is. …Ez csak azoknak kedvez, … akik érdeküknek tekintik az országban a bizalmatlanság és gyanakvás…..
_nakian 2009.07.14 10:01:23
@bs395:
És te tudod, hol a határ? Hogy lehetne több ezer embert egyéni alapon megítélni? És mi van az eltűnt iratokkal? Tudom, hogy ez piszok nehéz kérdés. A bátorság sem a félelemnélküliség, hanem a félelem leküzdése. Így persze nem mindegy, hogy valaki kiről, mikor, mit és mennyit jelentett, de az sem, hogy mivel és hogyan zsarolták. Hogy döntöd el, hogy az-e a bűnösebb, aki szinte önként és dalolva számolt be a Demokratikus Ellenzék minden sóhajáról, de használhatatlanok voltak az infói, vagy az, akit keményen zsaroltak, és ezért cserébe valakit akár börtönbe is juttatott egyetlen, de súlyos mondattal? A rezsim specialitása a züllesztés, bomlasztás volt, "Aki mögöttetek áll, az a mi emberünk", féljél mindenkitől, nem tudhatod, ki a besúgó... Akit bármilyen zsarolással beszerveztek, az most ne diszponálhasson közpénzek fölött? Miért? Hol a határ? Hány jelentés után ne? Voltak, akik félrevezető jelentéseket írtak. És simán lehet, hogy ezek megsemmisültek... Csak kérdezek...
_nakian 2009.07.14 10:59:06
@bs395:
Bár igazad lenne. Én az apámról még mindig nem tudok semmit, pedig kész vagyok szembenézni bármivel, és rég megbocsátottam neki, sőt: azoknak az embereknek a jó része is, akikről jelenthetett - nem tudunk konkrétumokat.
Aki önként? Ezt hogy ítéled meg? Láttál te már beszervezési papírt? Bármit ráírtak, hogy javítsák a statisztikát. És bevallani senki nem fogja neked, hogy önként vagy kényszer hatására cselekedett. Az én apám börtönben ült, szabadulása után szervezték be. Az egyik verzió, hogy azzal zsarolták, hogy visszaviszik. Ez csak találgatás, nincs róla dokumentum. Kinyomozhatatlan. És ha élne, vajon lenne bátorsága elmondani az igazat? (És melyik igazságot?) Én ezt boszorkányüldözésnek érzem, ne haragudj.
_nakian 2009.07.15 08:05:30
@bs395:
@VÉD:
Ez az erősödő igény meglehetősen szubjektív. Én pl. nem találkozom vele, pedig az ismerőseim nagy része erősen érdeklődik a politika, a közállapotok iránt. Persze, adjuk meg a lehetőséget - csak, tudjátok, attól tartok, hogy ez az ország nem elég nagykorú ehhez. Nem lát különbségeket, distinkciókat. Neveket nem mondanék (végül is bárki lehetne sajnos), de épp a minap hirdetett egy politikus háborút a korrupció ellen, és lám, már másnap kiderült, hogy ő is erősen sáros, most aztán mosakodhat. Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek, ugye.
VÉD: "akik önként dolgoztak a rendszernek" - sajnos nem hiszem, hogy ez megítélhető lenne már. Ha valakit zsarolással beszerveztek, honnan tudhatod 30-35-40 év múltán, vajon az a zsarolás élt-e 5-10 évvel később? Honnan tudhatod, hogy nem szabadulhatott volna a kötelezettsége alól, ha meg meri próbálni? Oké, voltak hivatásosok. Amúgy szerintem azok egy része is zsarolással került a rendszerbe. e felejtsétek el, amit már írtam: a pártnak épp az volta a célja, hogy totális káoszt és bizalmatlanságot teremtsen! Lám, annyira sikerült, hogy máig kitart...
A világ arra való, hogy az okos nemzetek más kárán tanulhassanak. Ha tudjuk, mit és hogyan kúrnak el más országok, akkor azt nekünk már nem kell kipróbálni. De a magyar embert nem annyira érdekli a közvetlen szomszédaink sorsa sem, mint a magyar celebvilág pillanatnyi áleseményei,…..
_nakian 2009.07.08 23:29:05
@_Neville:
Nem ezt írtad, hanem azt, hogy "hiszen ha nincs igazuk"... Ez nem ugyanaz. Nincs igazuk, hanem emberek százezrei (milliói) szeretnék, ha valakire rá lehetne kenni a sok szart (vö: bűnbakkeresés).
_nakian 2009.07.08 23:42:10
@v2peti:
"A cigányokat idehaza több magyar nem kedveli (százalékos arányban), mint odakint a magyarokat! " Aha. És akkor, ha többen utálják őket, akkor már szabad sötétben belőni a házuk ablakán, mi? Amíg csak tízen utálják, addig nem, de ha már tizenegyen, akkor már igen...

@immortalis:
Ja, csak amit nekünk szabad, azt nekik nem... Sajnos nem így jártunk. Ott a magyarokat verik, itt a cigányokat és a zsidókat. És volt örmény népirtás is. És sorolhatnám...
_nakian 2009.07.08 23:43:10
Egy eddig kimondatlan fogadalmamat szegem most meg, ugyanis pár hónapja elhatároztam, hogy, ha a fene fenét eszik, akkor sem ejtek több szót a cigányokról, a cigányproblémáról, vagy a cigány-nem cigány viszonyról.Úgy láttam ugyanis, hogy nincs értelme erről a…..
_nakian 2009.07.01 13:45:36
@hatláb:
Szia,
ezt írod:
"Remélem válaszolsz a kérdéseimre, mert szerintem ez a poszt pontosításra szorul, hiszen vannak benne jó ötletek, csak látszik, hogy vaskos előítéleteid vannak a cigánysággal kapcsolatban, valamint nem néztél utána annak, amit mondtál."

Nem tisztem védeni senkit maga helyett, csak jelzem, hogy miért ez az egyik blog a kb. háromból, amit rendszeresen figyelek. Mert VÉD-nek van egy másik, igen elhanyagolt blogja is, ezen a címen: rroma.blog.hu/, ahol megpróbálja körbejárni a kérdést. Nem tudom, van-e még ilyenféle blog, ahol nem cigány emberek próbálják megérteni, mi is történik, hogyan és miért születnek az előítéletek. Nem mindenben értek egyet VÉD-del, de ez nem baj, a lényeg, hogy szerintem igen építően áll a kérdéshez.
_nakian 2009.07.02 09:10:45
@hatláb:
Így van, ne legyél naiv. De semmivel kapcsolatban ne. Vannak egyrészről a cigányokkal foglalkozó szervezetek, alapítványok - több ismerősöm dolgozik ilyenekben -, másrészről a hihetetlen előítéletek, a bűnbakkeresés. Ezenkívül iszonyú kevés "civil", aki nem tartozik egyik kategóriába sem. Boszorkányüldözés folyik, lásd még www.youtube.com/watch?v=qvzNfKvIG9s
Najó. A többit úgyis tudod. :)
_nakian 2009.07.04 21:41:20
@hatláb:
Nekem az egésszel annyi csak a bajom - és lassan átmehetnénk a romablogra :) -, hogy ma a kilenc és fél (!) éves fiam közölte velem, amikor a másságról beszélgettünk, hogy persze hogy lop egy cigány ember, ha nem adnak neki munkát azért, mert cigány. És én csak álltam és kérdeztem, hogy ezt kitől hallotta, mert nem akartam elhinni, hogy ezt ő a nem egészen tízéves agyával felfogja és megérti (nyilván azt nem, hogy ez milyen mélységű probléma), felnőtt emberek meg nem. Oké, én beszélek nekik sokat arról, hogy némá, milyen hülye nénik-bácsik vannak, akik csak azért utálják a másikat, mert másmilyen színű a szeme, de azért szerintem ha ő látja az összefügést az előítélet és az előítéletből fakadó következmények között, akkor a nála 15-20-30-50 stb. évvel idősebb emberek is megérthetnék. És ez megijeszt, hogy nem...

Egyébként mélyen nem hiszek az objektivitásban, meg is kapom a magamét ezért gyakran, és olyan ember létemre, akinek a felmenőinek a 70-80 %-a maradt ott haláltáborokban, egyetértek a holokauszttörvény elutasításával. Ugyanis ma is megvan minden eszköz arra, hogy az uszítást, a másik sértegetését büntessék, és nem teszik. Ez az alkotmánymódosítás egy strigula lett volna mindössze, hogy lám, ők TETTEK valamit. Na nem. Tessék betartatni a törvényt mindenkivel egyformán. Az viszont szomorú, hogy nem ezért nem fogadták el, nem az érvek és ellenérvek csaptak össze, hanem ez is a politikai csatározások áldozata lett. Ez viszont gusztustalan. És még a nyelvüket is kiöltik, beeee, mi azérsemszavazukmeeeeg... :(
Mármint az, hogy pár koncert erejére összeáll a Kontroll Csoport és Budapesten is adnak egy koncertet, mielőtt kimennének New Yorkba.Nem hiszem, hogy az idei év tartogatna még ennél is kellemesebb meglepetést...
_nakian 2009.06.25 18:22:18
@virágelvtárs:
Te azt honnan tudod, hogy én hol leszek mikor? Magam sem tudom. Főleg így. És te akkor mérnem?
_nakian 2009.06.26 07:54:21
@Vérszegény éjszakai dúvad:
Mer asse tudom, holésmikor. Lehet, hogy ott leszek. A többit nem nagyon értem, de lehet, hogy majd személyesen, ha mégis ott leszünk (valamikor :).
_nakian 2009.06.26 12:54:45
@Vérszegény éjszakai dúvad:
Megbocsátok. A lényeg, hogy ha tudjuk, mikor lesz hol, akkor menjünk el és kész.
hángörienidiocc Kényszerszünet 2009.06.08 09:40:03
Én kérek elnézést, de jelenleg a netszolgáltatóm lekapcsolt a világhálóról kóros számlanemfizetés miatt. (Az úgy volt, hogy vagy pénzem nem volt éppen, vagy időm bemenni fizetni). De azóta rendeztem, szóval rövidesen valószínűleg visszakapcsolnak. Gondolom.Mindegy, majd…..
_nakian 2009.06.08 15:29:45
w Távozz, Szentlélek 2009.06.01 06:45:00
Magyarország nem keresztény ország, de a rendszerváltás óta – a két forradalmi ünnepet és a tűzijátékosat kivéve – a pirosbetűsök az egyházi hagyomány szerint alakulnak: karácsony, húsvét, pünkösd. Az első kettő nem okoz zavart, a keresztények megülik a maguk…..
_nakian 2009.06.01 11:42:28
@Illés Béla:
"Ja és osztom hogy búvalb@szott néha az
egyház,de vannak azért építő jellegű
tanai"ne ölj,szeresd felebarátod,ne lopj"pl ilyenek."
De azt ugye tudjátok, hogy ezeket nem a keresztények találták ki? Volt valami könyv, na, mi is a neve... Amiből a keresztények is tanultak valami Jézus nevű ember által... :) (Tóra.) Semmi baj azzal, hogy keresztény ünnepeket ülünk meg akkor is, ha fogalmunk sincs róla, mi az, de akkor zsidó meg muzulmén meg buddhista ünnpeket miért is nem? Vagy Szaturnáliát miért nem tartunk?
hángörienidiocc Falak mögött 2009.04.08 11:23:00
Mostanában egyre sűrűbben érzem azt a bizonyos érzést, amit Hofi a következő szavakkal írt körbe: "Kétszer olvastam el. A roham előtt", mielőtt belevágott a "Lehet-e egy kecskével nemi életet élni?" című olvasói levél ismertetésébe (vagy talán a…..
hángörienidiocc Térítés v1.2 2009.04.06 23:45:00
Gondolom mindenki számára ismerős az a helyzet, amikor - általában - nyugdíjas nénik megállítják és megkérdezik, hogy ugyanmár kedves fiatalember, mégis mi a véleménye a háborúkról, az éhínségről, a betegségekről, no meg Istenről.Hiszi-e, hogy... stb.Na, akkor gondolom…..
_nakian 2009.04.07 15:33:22
@bs395:
úristen kukac menny pont hu, mi?
:)
 Nem akarom hosszan kommentálni a fentebb látható sreenshotot. Mindenesetre az MNO ezzel szerintem azt sugallja, hogy az új miniszterelnök(jelölt) igazából nem is annyira tárgyalásos úton választódott ki. Őszintén szólva a képekre és a videóra meg baromira nem vagyok…..
_nakian 2009.04.01 08:09:18
@Vérszegény éjszakai dúvad:
Nem, de nem mindenki ilyen bátor, hogy bevállalja... :)
_nakian 2009.04.01 08:09:52
A fél internet azzal a hírrel van tele, hogy Gyurcsány Ferenc végre megszabadítja magától az országot. (Legalábbis elméletileg mindenképp, de a saját maga ellen benyújtott konstruktív bizalmatlansági indítvány már csak nem bukik meg). Aztán persze miután a fél internet…..
_nakian 2009.03.21 21:22:37
@morpho:
Dobj nekem is eggyel.

Amúgy tudom, hogy ez nem a reklám helye, de biztos, hogy nem erről van szó??? hangorienidiocc.blog.hu/2009/03/12/miert_nem_csinalnak_valamit
_nakian 2009.03.21 21:32:22
@morpho:
Ja egyébként üzent Viktorunk:
"Navracsics Tibor frakcióvezető szombati sajtótájékoztatóján kijelentette: ha hétfőn sikerül házszabálytól eltéréssel tárgyalni az országgyűlés feloszlatásáról szóló javaslatukat, akkor július 7-én az európai parlamenti választással egyidőben tarthatják az országgyűlési választásokat. Szerinte a legegyszerűbb megoldás "lerövidíteni az agóniát", és "tiszta lapot kell nyitni", hogy "ne radikalizálódjon tovább a helyzet, és ne súlyosbodjon tovább a válság"."
www.origo.hu/itthon/20090321-gyurcsany-ferenc-lemondasa-a-partok-reakcioi.html
Egy idő után elérkezik az ember arra a pontra, amikor a kormány tehetetlenségét és töketlenkedését már nem féltudással, hülyeséggel, idiotizmussal, rövidlátással magyarázza, hanem nekiáll és legyártja a saját kis összeesküvés-elméletét.Nos, én elérkeztem erre a pontra,…..
hángörienidiocc Cím nélkül 2009.02.22 17:20:15
Őszintén szólva nem tudom megmondani, hogy mikor voltunk utoljára olyan ténylegesen jó viszonyban. Szerintem az még akkor lehetett, amikor hittem a Mikulásban és a Jézuskában, a nap fénypontját pedig az esti mese jelentette.Arra sem emlékszem, hogy mikor és hogyan romlott el…..
_nakian 2009.02.26 08:06:52
RIP