Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sija Mariann

27 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Országos Piackutatási Diákverseny döntőjét a Budapesti Corvinus Egyetem csapata nyerte. A csapat tagjai Ecsédi Anett, Galaczi Ildikó és Klaba Márk voltak, felkészítő tanáruk Nyírő Nóra. Második helyen a Pécsi Tudományegyetem hallgatói, Benczik Dóra, Bálint Brigitta,…..
MEGHÍVÓA Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak. A versenyre 16 csapat adta be pályázatát. A csapatok a Corvinus Egyetem,…..
Az internet megjelenése és elterjedése az élet számos területén érzékelhető változásokat hozott. Megváltoztatta kommunikációs szokásainkat, tanulásunk, informálódásunk, szabadidőnk eltöltésének módját, vásárlásainkat, és nem utolsósorban piackutatási módszereinket…..
Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) Budapesti Tagozatán pénteken vették át diplomájukat  a Piackutatás gyakorlata szakirányú továbbképzés  első magyarországi évfolyamán ill. az Online marketing szakirányú továbbképzésen…..
A mobil alkalmazások piaca 2013-ra elérheti a 16.6 milliárd dollárt globálisan A mobil alkalmazások piaca, beleértve a játékokat, az előrejelzés szerint 16.6 milliárd dollárt is elérhet globálisan 2013-ra, a 2009-es 4.7 milliárd dolláros szintről növekedve – tudósít a…..
A MESH Planning vállalkozás 2006-ban indult azzal a céllal, hogy innovativitást és kreativitást vigyen a kommunikációs kutatásokba. Új fejlesztésük a TROI (Touchpoints Return on Investment), amely méri mindazokat a csatornákat, amelyeken keresztül a fogyasztók kapcsolatba kerülnek a…..
Az ESOMAR, a piackutatók nemzetközi szervezete, ismét kiadta éves jelentését a piackutatás helyzetéről. A jelentés fókuszában a válság és annak a piackutatásra gyakorolt hatásai állnak. Bár a piackutatás nem sínylette meg olyan súlyosan a recessziót, mint az több szektornál…..
Az angliai EasyInsites vállalat piacra dobta EasyMobile nevű termékét, amely lehetőséget ad gyors, mobiltelefonon keresztüli megkérdezésekre. Az új rendszer a OnePoint kérdező platformot használja.A vállalat szerint Angliában az egy főre jutó 1.7 készülék azt jelenti, hogy a…..
Az utóbbi évek internet és a szélessáv növekedésének és a könnyen hozzáférhető online tartalmaknak köszönhetően, az európai internet felhasználók online használatában változásokat figyelhetünk meg. A Forrester Piackutató adatai szerint a vezető online tevékenységek ugyan…..
Azzal, hogy a szemkamera kilépett a laboratóriumok világából a valós életbe, a szemkamerás mérés egyre vonzóbb a fogyasztók megismerésére – olvasható a research-live több szempontú elemzésében, ahol a szemkamerás mérések használatát járják körül.Ma már egyre…..
A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a…..
Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről,…..
2009. október 13-14-én immár 10. alkalommal kerül megrendezésre az Internet Hungary konferencia. A szakmai körökben és a sajtó részéről évről évre nagy érdeklődéssel várt, megközelítőleg 1000-1200 fős rendezvény, hazánk legjelentősebb szakmai fóruma online…..
Hogyan adsz el annak a fiatal generációnak, aki mester abban, hogy figyelmen kívül hagyja a marketingüzeneteket? A mostanában megjelent ügynökség, a Trendsta, a szájmarketingnek, a hírterjedés követésének és a fogyasztói kutatásnak az összekapcsolását javasolja.A folyamat…..
A közösségi média mérésének be kell ágyazódni az üzleti folyamatokba – olvasható a www.research-live.com cikkében.Egy új tanulmány szerint a közösségi médiára fordított marketing erőfeszítések hatékony mérése az egész szervezet elkötelezettségét követeli…..
A kutatási közösségek jelentik a piackutatás leggyorsabban bővülő területét. Ennek a legfőbb oka, hogy ezeknek a közösségeknek a használata nagy kiadáscsökkentést eredményezhet, amellett hogy nagyszerű insight-okhoz juthatunk hozzá a segítségükkel.A marketingmagazine.co.uk a…..
Az International Journal of Multiple Research Approaches 2009/3-as száma a videó alapú kutatások alkalmazásával foglalkozik társadalomtudományi és egészségügyi kutatások során. Rowena Forsyth, Katherine E Carroll és Paul Reitano cikkükben a 'videó módszertan'-t egyértelműen…..
Sokan, sok helyen foglalkoztak a gazdasági válságnak a piackutatásra gyakorolt hatásával. A Business Week 2009. májusában közreadott cikkében ajánlásokat fogalmaz meg a piackutatás alkalmazására a mostani gazdasági válság idején. Az eddigi megfigyelések szerint ugyanis a…..
A márkák felhasználóiból szerveződött online közösségek üzleti értékével, illetve a fejlődésükkel foglalkozik az Aberdeen Group tanulmánya. Megállapításuk szerint az elmúlt években indult el az ilyen típusú online közösségek fejlődése, sokkal lassabban, mint ahogy ez a…..
Az SSI (www.surveysampling.com) 54 országban kínál hozzáférést válaszadókhoz online közösségeken, telefonon és mobilon keresztül elérve őket. A vállalat 15 irodát működtet többek között Frankfurtban, Madridban, Londonban, Rotterdamban, Párizsban, Sydneyben, Tokióban. Az SSI…..
A kutatási panelek legújabb típusát jelentik a kutatási célra szervezett online közösségek. A megközelítés hasonlít a csoportos beszélgetésekhez, de valahol az online fókuszcsoport és az igazi online közösség között helyezkedik el. Az alapvetően kvalitatív megközelítés…..
Senior kutató, piackutatási asszisztens és adatmenedzser munkatárssal kívánja bővíteni csapatát az NRC Piackutató. A pozíciók betöltéséhez szükséges feltételek megtekintéséhez, valamint a jelentkezéshez kérjük, kattintson a tovább feliratra! Az NRC Kft. munkatársat…..
Az online paneljeiről ismert Toluna 40m $-ért vásárolja meg a Microsoft-tól a Greenfield Online internetes felmérésekkel foglalkozó üzletágát. A felvásárlás végül harmad akkora összegért valósul meg, mint amennyit a Microsoft eredetileg kért érte. Az üzlettel a Toluna a…..
Találd a NŐT! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) június 10-én a Magyar Telekom székházban. A korspecifikus megközelítést követően az MFP a mindig rejtélyes és érdekes nőről, fogyasztási szokásairól, meggyőzhetőségéről, személyiségéről…..
Május 26-27-én Tihanyban immár 14. alkalommal kerül megrendezésre a Media Hungary konferencia. Az idei rendezvény a médiumok átalakulási folyamatait veszi górcső alá. Többek között szó lesz a piackutatási trendek változásairól is. Klenovszki János a válság online…..