Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kozjegyzo

1 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nézzünk ki gyorsan az ablakon, lehet, hogy piros hó esik, cigánygyerekek potyognak az égből, vagy ma van holnapután kiskedd (anglománok esetleg repülő disznókat is láthatnak). A Google tegnap bejelentette, hogy az Android Wear legújabb verziója remekül működik az iPhone-nal is.…..
Subba Faszkorbács: NO COKE CLUB! 2012.04.25 09:49:00
Idén a Fonyódi Városi Bíróság határozata alapján este 9-kor le kell kapcsolni a zenét a Coke Cluban, mivel  zavarta a halakat hajnali 3ig. A jó hír az, hogy Siófok enyingi romafőútja, a halálsor, reggel 6ig zenélhet tovább, mert eddig se zavart senkit. Hogy mégis mire jó…..
Flashmobot rendeztünk, méghozzá az elsőt az Egy nap a városban történelmében. Az ötletet egy kanadai videó adta, amiben tucatnyian tapsolták meg az a nőt, aki felvett a földről egy korábban szándékosan elhelyezett üres flakont, és kidobta a szemétbe. Az üzenet egyértelmű:…..
A blogon nem egyszer keltünk ki a szemetelés ellen Budapesten. Legutóbb a felújított Kiskörúton eldobált csomagolópapírok miatt akadt ki Csaba, és ti is megerősítettetek minket már sokszor, hogy a kézlecsapás intézményét talán vissza kellene hozni. Csaba és én úgy…..
A Facebook like akciók egyre inkább haldoklanak. Persze egy jó akcióval még el lehet kapni a felhasználókat, annak ellenére, hogy a Facebook egyre kevésbé támogatja a regisztrálj és nyerj kampányokat.   Az viszont komolyan megfontolandó, hogy miként is kommunikáljuk korrekten…..
Múlt héten terjengtek már képek a neten, az új HTC Ruby kódnévre hallgató telefonról. A képek új csavart vittek a szivárogtatott képek történetébe, hisz egy HTC Flyer képernyőjén tükröződő telefonokat láthattunk. Úgy néz ki hogy ez az újabb pár kép is ehhez a sorozathoz…..
FORRÁS: http://www.flickr.com/photos/mrsultan/sets/72157626149118210/with/5480630878/..
Biztosan emlékeztek a Budapest lehet a legmenőbb város a térségben című posztra, amiben a SzeBu városfejlesztési koncepcióját karoltuk fel, és továbbítottuk nektek a saját olvasatunkban. Azóta megtörtént az, amit blogokkal kapcsolatban ritkán tapasztalhatunk, és amivel az Egy nap…..
Ma meghallgattam a Barcamp konferencián azt a beszélgetést, ahol a közösségi vásárló oldalak képviselői "csaptak össze". Maga a beszélgetés számomra jelentős plusz információt nem adott, ellenben sok kis apró elemmel gazdagodott a tudásom. De végig motoszkált bennem…..
kozjegyzo 2011.03.31 12:42:32
@Kolbert István: Valóban ez a legolcsóbb DM reklám amit egy cég csinálhat. Ez tény, nem is vitatom :)

A lufi jelenséget viszont igazolja pont az hogy számtalan kuponos oldal jelenik meg a semmiből. Tudjuk hogy 400 USD-be kerül a site motor amivel mindent megkapsz, viszont tény hogy egy ilyen oldal működtetéséhez a háttércsapat a kulcs, az emberi erőforrás amit nem leleh olyan könnyen megszerezni.
Sajnos ez a temérdek versenyző felhigítja a piacot.

A visszatérésre szeretnék igazi statisztikákat látni. Egyenlőre mindenki mondhat akármit, mert még nem tellt el csak egy fél év, és így nem tudni mik lesznek a visszatérési arányok. Viszont imho a magyar vásárlási kultúra nem összeegyeztethető ezzel a modellel ilyen formában. Lokalizálni kellene, de ezt egyik kuponos oldal se teszi meg. Megint ott vagyunk hogy egy külföldön működő modellt akarnak ráeröltetni erre a piacra, ami nem szerencsés, hisz mi nem vagyunk USA, de még Nyugat EU sem.
Ami kint megy itt nem biztos hogy fog, viszont ami itt megy az kint is fog, ezért használja csomó cég Magyarországot teszt piacnak.

@fokaorr: A pizzás példád valóban létezik, pl. a Groupon esetében számtalan olyan storyt hallottam hogy lerohanták az éttermet az emberek, és a kereskedő egyszerűen nem bírt a sok emberrel. Ez még itthon nem probléma, szerintem örülnének nagyon a kuponos oldalak ha ezzel kéne küzdeni...
kozjegyzo 2011.04.01 01:33:50
@Kolbert István: Stephen én az alapmodell lokalizációjára gondoltam. Hisz itthon nincs meg az a vásárlóképes osztály akik meglétét a kuponos oldalak hírdetik, legalábbis nem olyan mennyiségben mint ami kéne egy drága hely megtöltéséhez. Így az akcióvadászok kerülnek túlsúlyba, ezáltal a kereskedő nem azt a célcsoportot éri el aki neki igazából kell.

Nagyon szeretném látni az elégedett kereskedők hiteles beszámolóit (nem a marketing csapat által kreált irományokat), hogy valóban növekedett-e a forgalom egy ilyen akció után.

@Közösségi Vásárlás Admin: Az ajánlatok valóban ahogy említetted nem túl sokszínüek. Masszázs, étterem, fodrász, kozmetikus stb. A mozi csak marketing fogás mindegyik cégnél ha észrevetted nem is nagyon csinálják sokszor (ebbe nem mehetek bele részletesen sajnos).
Ezek a szolgáltatások "mennek" a külföldi tréning anyagok szerint, és a 60%-os női fókuszcsoportnak, szintén külföldi adat, ez kell.
Csak hát nem külföldön hanem Magyarországon vagyunk. Nagyon sok helyről hallottam vissza hogy eleinte nagyon tetszettek az embereknek az ajánlatok, de amikor már a huszadik masszázs akciót látták egyszerűen abbahagyták az oldal követését... Remélhetőleg színesebb ajánlatokkal rukkolnak elő majd ezek az oldalak, amik több érdeklődőt vonzanak majd be.
kozjegyzo 2011.04.01 10:52:14
@kapcy: Volt ott több 90% kedvezmény is a mozinál ;-) , de hát az csak egy trükk.

A követés abbahagyásnál én azt a veszélyt látom hogy nagyon sokan nem iratkoznak le, hanem mint egyszerűen nem nézik meg a küldött leveleket. A modern levelező rendszereknél széen belemegy egy folderbe a sok levél és ott is marad nyitatlanul...

A személyes ajánlatok érdekesek lehetnek nagyon, erre nagyon kiváncsi vagyok :)

Bár én még így is amondó vagyok hogy sokkal jobban lokalizálni kéne a modellt, már az alapoktól kezdve. Meg is van hogy. Ha érdekel beszélgethetünk róla, tudod hol érsz el ;-)
FRISSÍTS! 13:43 Vége. Röviden értékelnék: az új Sense nagyon impresszívnek tűnik, majd meg kell nézni élőben és részletesebben is. A két új teló nagyjából azt tudja, amit korábban sejteni lehetett. Sajnos a Desire HD (a HTC EVO európai megfelelője) nem megy föl a…..
kozjegyzo 2010.09.15 11:44:57
@DuDe: 720p van a Dezirének Froyo-val, jól tudod. Viszont ahogy a megapixel vakítás se, a HD vakítás se teszi a felvételt sokkal jobbá, csak nagyobbá. Jó lenne már egy felvilágosító kampány, hogy nagyrészt minden a lencsén múlik, azok meg nagyon picik és gagyik egyenlőre minden mobil készüléken. Eddig az 4-es szifonnak van a legszebb képe, bár utálom, de beismerem hogy az tényleg jobb mint a többi. De csak jobb, és nem jó.
A Facebookon régebben egyszerű volt szpemelni a felhasználókat. Nem volt más dolga a hirdetőnek vagy az ügynökségnek, mint valami hangzatos névvel kinyomni valami FB-alkalmazást, majd azon keresztül folyamatosan szórhatták kéretlen értesítésekkel a felhasználókat. A Facebook…..
Webisztán Froyo: hogyan kezdjük? 2010.08.02 10:45:00
Nos, vasárnap kora délután kijött a hivatalos Android 2.2 HTC Desire-re is. Tekintsük tehát át, hogy első körben mit érdemes kipróbálni az új verzióban. (Teljes demovideó itt.) Wi-fi Hotspot. Kezdjük mindjárt az ismert dolgokkal. A hotspot a telefon menüjében található, a sor…..
kozjegyzo 2010.08.02 15:15:32
@onion: Valóban minden süvít, ahogy az ember elvárná...
Mióta márciusban felütötte fejét a H1N1, az Apple egyre népszerűbb App Store-ját elárasztják a sertés influenzára alapuló alkalmazások – azonban csak nagyon kevés ilyen alkalmazásnak lehet hasznát venni. De most itt egy olyan alkalmazás, mely területenként tárja fel a…..