Regisztráció Blogot indítok
Adatok
OmegaMale

0 bejegyzést írt és 403 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ezúttal a Főfotó archívumából került fel több, mint 2500 fotó a fortepan.hu-ra. Ezek között persze bőven akadnak olyan képek is, amelyeknél nem tudni, hogy hol készültek, mit ábrázoltak. Ebből mutatok be most 30 felvételt. (Fontos: a fotók nem feltétlenül Budapesten készültek, bár a nagy részük…..
OmegaMale 2021.04.09 17:08:16
@hgap:

Ez a kettő is csak egy pár utcára van. :)

206719, 206806:
https://www.google.com/maps/@47.540644,19.145092,62a,35y,359.24h,66.5t/data=!3m1!1e3
Mindenki nyugodjon meg, a Kolibri Űgyfelszolgalat kérdés esetén reagál a levélre 5 órán belül. A posztban azt is meg lehet nézni, milyen stílusban.  Érdekes történettel fordulok Önökhöz! Egy internetes parfümöt áruló cégről szeretnék írni, a…..
OmegaMale 2017.03.27 12:36:12
Cím: 89 New Bond Street, London

Székhely hosting-nek (cégtemető?) tűnik.

beta.companieshouse.gov.uk/company/OC391498

El vannak maradva némi papírmunkával. Náluk az ügyfél az első!

XDDDDDDD
Onnan indult az egész, hogy múltkor a Bud Spencer emlékposzt után egy cimborám megkérdezte, miért neveztem a posztban az öreg pofonfa kocsiját piskóta-Escortnak. Miután elmagyaráztam neki, miért lett ez az első generációs Escort ragadványneve, sorra jöttek elő a hasonló, autókat azonosító…..
Nem tudom, mi az öt legnépszerűbb Dubajjal kapcsolatos téma, de az itt pihenő magyar modellek után biztos nagyon hamar következnek az elhagyott luxusautók. Évek óta kering a neten egy sorozat mindenféle drága, és különleges gépről, ahogy leeresztett kerekeiken szívja őket a…..
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök. Két motoros járőrrel találkoztam, akik éppen egy ötvenesként, tehát rendszámtábla nélkül használt Vespa ET4 125-öt nézegettek. Aki azt hiszi, hogy egy ilyen rendőri…..
OmegaMale 2014.10.02 13:55:07
@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
Hátmegugye rendszámmal már nem olyan magabiztos és bevállalós a zember, ha már a saját és mások anyagi/testi épsége nem visszatartó erő.

Rendszámot minden robogóra!
Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor a legjobb fejek sem beszédesek. De néha kicaplatunk a konyhába, csak egy kávéért, egy pohár vízért, beszélgetni öt percet. Ma összesen kétszer voltam kint, és mind a…..
OmegaMale 2014.09.12 08:43:43
@Xebu: "Megoldás: ha csúszik az orra, akkor vegyél vissza a gázból.."

Ha már nyitni kell a kormányon, akkor már kuplung is kell hozzá. Ahol nincs oldalvezető erő, ott nincs már nincs gázelvétel se.
OmegaMale 2014.09.12 09:03:18
@bigpond: "dinamikusan, sportosan vezetek" = összekeverem a hobbimat a mindennapi élettel, nincs pár ezer forintom gokartra.
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.08.13 12:53:40
@Voodookoop:
Nekem az a tapasztalatom, hogy egyes SUV-tulajok pont annyival vállalnak több rizikót a forgalomban, amennyivel látszólag több az esélyük adott forgalmi helyzet és magatartás mellett, egy kisebb/régebbi autóban. Így a tűlélsi esélyük pont ugyanakkora, mint másoknak, csak arra nagyobb az esélyük, hogy gyilkoljanak.
Vagy ami ennél rosszabb: a SUV biztonságát arra használja, hogy a saját abszolút értéken is elégtelen képességét akarja 'elboltolni', vagyis 19-re húz minden nap lapot, de mivel neki nem eshet baja, így akkor nincs is probléma, nincs következmény.

Rezesova tudna erről mesélni.
OmegaMale 2014.08.13 13:10:59
@okta:
B Omega és hasonló autóknál még bowdenes volt a gáz, azt csinálta, amit nyomtál neki.
Akkor is ha nem volt értelme (pl. nagy sebességi fokozatban kis fordulatról padlót nyomni). Viszont annak idején még a padlógáz mindent felülírhatott, kickdown = feltekerni mindent ami van, a bébifókák most ne nézzenek ide. Autópályára való autó volt, ott evett jól.
Bizonyos szempontból jó volt, hogy nagy volt, mert városban kétszer is meggondoltad, hogy elidnulsz-e (nem jobb-e BKV v. más), ellentétben a mai hazugsággal, hogy könyezetbarát kisautóval nem környezetszennyezés a FÖLÖSLEGES utazás, dafke alapon dugóban ücsörgés stb.

Régen a komputerrel sem mertek annyit kozmetikázni, mint ma (pl. egy SX4-es fedkompja sose mutat egy adott étéknél többet).
Szabad az út az ittas kerékpárosok előtt. A rendőr nem büntethet, de döntöd el, alkalmas vagy-e. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az ember hozzá van szokva az olyan alapigazságokhoz, mint hogy a nagy játékkiadók csak újra és újra megnyúzzák a sikerjátékaikat, a végén már igazi tartalmat sem tesznek bele, csak új borítóképet nyomtatnak, és hozzáadnak egyet az előző évben megjelent cím végén lévő…..
OmegaMale 2014.07.21 09:17:45
@VAN MASIK:
"Kuvaanyukat, hogy ma mar nincsennek demok. "

Minek a demó, ha egyesek fizetnek azért, hogy ingyen bétatesztelhessenek early access-szel?

Aztán a kiforott game-et a kiadás után egy évvel fél-negyed bárki megveheti és nem nem hullik ki a haja.

Egy piaci környezeben egy eladó mindent megtesz, amit a vevői megengednek neki.
Amikor ott fekszel vérző fejjel a langyos aszfalton, és érted jön vijjogva a mentő, rohadtul mindegy, kinek volt igaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.06.10 08:51:37
@sub_og: Ha a hiba a bicikliutakkal van, akkor miért nem abban látod a megoldást, hogy a bicikliút problémáit kijavítsák?

A gyalogos-biciklis konfliktus is a rossz kialakítás miatt van. De vicces módon a bicósoknak konfliktusa van mindenki mással és pl. a gyors-lassú bicósoknak is egymással. A kerékpárosok egy része azzal a vélelemmel indul el, hogy Őt a haladásban senki nem zavarhatja, akadályozhatja. Ez minden konfliktus forrása.

Pont annyira megoldás a bringásokat az úttestre leküldeni, mintha a gyalogosokat küldenéd le. Arra az vágyvezérelt gondolatra épül, hogy a Tőled lassabbakat el akarod rakni az utadból, de valaki MÁS útjába. Mert így akkor nem a Te problémád.
Az autósportban mindig is voltak úrversenyzők – kezdetben grófok, ma IT- és olajmilliárdosok keresnek maguknak ülést a kis csapatok autóiban. Ez mindig is egy drága sport volt, a gazdag hobbisták pénzinjekcióira bármikor akad igény. Kicsit szánalmas ez, de most őszintén, ki ne…..
OmegaMale 2014.05.05 11:29:06
@rapitzsuakoloh: Az különbség, hogy a többi versenyző versenyezni megy ki a pályára, Vagyim pedig TÚLÉLNI. És ahogy elnézem, Vagyim nem igazán nézi, hogy kit öl meg, amíg Ő megpróbál túlélni. A kommentátor is kb. elénekli, hogy egy közúti úrvezető reflexeiből próbál a pályán túlélni Vagyim.

Vagyimnak alapvetően előbb gokarton és alsóbb géposztályokban kellett volna szocializálódnia.
Elvesztem. Magával ragadt a fogyasztáscsökkentés forgószele, kutyaól lettem a tornádóban. Megláttam a Fuel Shark Savert, és tudtam, nekem is kell egy. De okosba. Nincs olyan berendezés, amit egy magyar ne tudna létrehozni negyedáron, teherautóról leesett, pult alól vásárolt,…..
OmegaMale 2014.04.13 16:20:15
@Kovacs Nocraft Jozsefne: "nem tudom, miért kell még 2 ellenállás és egy elkó."

Azért kell bele, hogy ne kezdjen azonnal világítani. Mert ha azonnal világítana, akkor okkal gyanakodhatnál, hogy tényleg csak egy LED van benne XD.
TComment Hogyan spórol a magyar? 2014.04.02 06:28:13
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen. Azonos című írásunk kommentposztja...
OmegaMale 2014.04.02 12:05:04
@papptibi: "hisz a kéros anygok a tüzelőanyagból vannak, és nem a zoxigénből."

1. Amit mi fogyasztásként értelmezünk a hétköznapokban (l/100 km), az valójában FAJLAGOS fogyasztás. A hibrid célja pedig nem a FAJLAGOS fogyasztás csökkentése, hanem a legrosszabb emissziós terhelést okozó üzemállapotok (bemelegítés, elindulás, gyorsítás) optimalizása (pl. ugyanannyi dízel fog elégni, csak kisebb motorterhelésen -> kevesebb levegő, kevesebb korom, kisebb NOx). Egy hibrid az autópályán simán fogyaszthat rosszabbul, ha elkezdi ICE-ről tölteni az akkumulátorát. Az más kérdés, hogy a fenti törekvések okozhatnak fajlagos fogyasztás csökkenést (városban), de nem ez a céljuk. Az emissziós normák betartása, különösen a dízeleknél és GDI benzineseknél a fajlagos fogyasztás NÖVEKEDÉSÉT eredményezik ahhoz képest, amire az adott technológia kontroll nélkül képes lenne. Nem véletlen, hogy régen voltak GDI-k, amik szegény keverékkel mentek, ma meg már nincsenek -> nem lehetett velük a normákat hozni.

2. A két legsúlyosabb légszennyező tényező ma az NOx és a PM10 részecske. Mindkettő a nagy légfelesleggel dolgozó égés (NOx -> nagy hőmérséklet, korom -> tökéletlen égés) eredménye, kevesebb üzemanyag felhasználásával nem hogy nem javul, de romlik mindkettő.

Ha figyelembe veszed, hogy a LEVEGŐ 78%-a nitrogén és csak 21%-a oxigén, akkor remélem nem lesz vita köztünk arról, hogy az NOx nem a tüzelőanyagból, hanem a hőmérsékletből keletkezik.
A koromképződés szintén nem a tüzelőanyag létéből fakad, hanem a működési elvből (pl. Otto-motor homogén sztöchiometrikus keverékképzéssel egyáltalán nem termel kormot).
OmegaMale 2014.04.02 15:38:56
@Schütii: Kétségtelen, mert GDI-nél ha homogén lambda=1.0 módban is vagyunk, akkor is ott van az EGR... Nagy nyomás + EGR = korom... CSerébe a kisebb NOx-ért... :S.

Ezért is egyszerűbb már a hibrid, mert a nyomatéki rugalmasságot sokkal egyszerűbb villanymotorral hozzáadni egy EURO6-os ICE-hez, mint a megfelelően rugalmas ICE-t EURO6-ossá tenni. :D
OmegaMale 2014.04.02 21:58:37
@kisörDög: volt olyan év, amikor évi 30 ezer km-t ingáztam osztrák-német viszonylatokban. Nagymotoros (2.5+) benzines autóval, 90-110-es tempóval (simán 8 liter alatt). Nem ugyanannyit vesz ki az emberből 90-110-es tempónál a vezetés, mint 130-150-es tempóval. Feltéve, hogy vki vezetésre alkalmas éberségi szinten ül autóba és nem közúti veszélyeztetéssel próbálja magát ébren tartani, a lassabb stacioner tempó kifejezetten pihentető tud lenni. Unalom ellen ott a zene, rádió, utastárs.

Egyszer pár kollégával utaztam, prémium bérautó, péntek délután németből haza, jaj de sietünk.
Ki a pályára, 170-re a tempomat, kb. 1 percen belül megérkezik a pénteki csúcsforgalom 110-zel az állítólag húdegyors német Bahn-on... Fék. Kivár, levillog stb. Aztán megint tempomat 170-re, majd megint fék és így tovább. 45 perc után kolléga kiáll a kútra, hogy Ő elfáradt... Ketteske váltja, Ő már csak 150-nel éri utol a tömött kocsisorokat. Ugyanúgy 110-es tempót autóztak, legkésőbb két óra után minden kolléga elfáradt... Nem értünk haza előbb, mintha akár csak 130-at mentünk volna. Pedig nem Magyarország volt.
Amikor nincs nagy kamionforgalom, akkor 100-110-zel szépen lehet haladni. Kamiont kielőzni 130-cal és vissza 100-ra a külső sávban. A személyautók a külsőben kb. ennyivel mennek. Aki szeret "egyedül" lenni, addig gyorsít, míg "légüres" térbe nem ér és szépen visszaáll 110-re. Előttem-utánam persze ugyanúgy ott van a tömött sor, mégse látom így nem is zavar.
Torkig vagyok azzal az egyre terjedő itthoni közvélekedéssel, mely szerint a hanyatló Nyugatot, amerikástul és európai unióstól lassan megelőzi, kiüti, lenyeli, legyőzi, lehagyja a putyini Oroszország. Mely szerint nekünk lihegve ki kéne szolgálni Vlagyimir nagyurat, mert a jövő…..
OmegaMale 2014.03.06 08:59:14
@Doomhammer: "Majd amikor a fordulékony Mig-29-esek leradírozzák az égről a mindenféle elektronikával teletömött, de korántsem olyan jó pilóták által vezetett F-16-osokat, akkor lesz meglepetés!"

F-16? Mig-29?

Fizess elő valami jobb TV-csomagra, mert a Spektrum TV-n húsz-harminc éves dokumentumfilmek mennek.

OMFG Mr. Katonai Tanácsadó XD
OmegaMale 2014.03.06 09:07:00
@Horgos Eszter: Valószínűleg itt is van a harckocsiknak "krém"-je a területfoglalásra és van a mennyiségi állomány, amik a már ellenőrzött területekre használhatók. Gyalogsági járművekkel és fegyverekkel szemben akár két generációval öregebb harckocsik is összeengedhetők, mert a két kategória között akkora a különbség páncélzatban és tűzerőben.
Kamu kötelezővel, regadómentesen juthat kocsihoz, nem kerül be semmilyen nyilvántartásba és a rendőrtől se tartson. Azonos című írásunk kommentposztja...
OmegaMale 2014.03.04 08:32:49
@x: Arról szólt a cikk és nem többről, hogy

KERESKEDŐKÉNT NE CSINÁLTASS ÉS ADJ EL ILLEGÁLIS P-S RENDSZÁMOT ARRA ILLETÉKTELENEKNEK.

Egy egyszerű példa csak Neked. Ha eltiltottak a vezetéstől, de nem vették el a jogsidat (előfordul), attól még TILOS vezetned. Lehet, hogy megállítanak és a kisrendőr nem veszi észre, hogy el vagy tiltva. A fenti P-s rendszám ÉRVÉNYTELEN hatósági jelzés. Pont.
OmegaMale 2014.03.04 08:51:59
@Schütii: Elsősorban a kötelező dominál a költségekben. Pl. Ausztriában egy 90-es évek végén gyártott verdával, nagy motorral simán 1000 EUR fölé jön meg egy évre...
TComment Autót 200 ezresért? 2014.02.26 06:15:00
Keresik őket, adják-veszik őket, mennek, amíg van vizsga, aztán bontó. A Halál Völgye tele van romokkal, de vajon akadnak túlélők? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.02.26 08:48:08
@Pufibá: Az Omega négy tárcsafékes,a C20-as motornak 2600-5000 közötti a nyomatéktartománya és vezérműszíj szakadáskor nem ér össze semmi semmivel. Autópályán pedig igen kényelmes hatsókerékhajtással kanyarogni. Mai is jól használható autópályázni.

Valószínűleg több ilyen autó jár, mint amennyi eladó, csak a nagyobb becsben tartott példányok (amik értelemszerűen jobb álapotban is vannak) nyilván nem eladók.
TComment Nem láttam, bocs 2014.02.12 06:15:00
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.02.12 11:33:56
@huszi92: "Az legyen az ÉN döntésem, azzal senkit nem veszélyeztetek..."

Ha van családod, gondold meg ezt még egyszer. Hogy tényleg Rád tartozik-e, hogy bekötöd-e magad.
OmegaMale 2014.02.12 11:36:07
@Mostly Harmless: +1. Sokan tényleg azt hiszik, hogy vezetni jog és nem kiváltság.
OmegaMale 2014.02.12 11:37:53
@Egyallampolgar: Nekem azt tanította az oktató, hogy jobbkezes utcában jobbra nézni kötelező.
Balra pedig ajánlott.
Magyarországon az a reflex, hogy, ha például nukleáris technológiát veszünk az oroszoktól, akkor a közvélemény ezt „oroszbarátságként”, „szovjetbarátságként”, „kommunizmus- antikommunizmus” szempontokból teszi mérlegre - keverve a russzofil és russzofób érzelmeket…..
OmegaMale 2014.02.12 09:13:01
@Doberdo: Az utolsó bekedzés volt a vélemény.
TComment Benzinest? Hülye vagy? 2014.02.04 06:20:00
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.02.04 08:21:31
@Mamagaio: "Egy modern dízelben ugyanúgy benne vannak azok a részecskeszűrők, mint a benzinesekben, hisz az EU előírások amúgy is mindent korlátoznak."

A benzinesben nincs részecske szűrő, mert nem termel kormot...

Egy jó DPF (nem a korai fajták, amikkel tele az ország), max a teljes korom mennyiség 70-80%-át képes hatátalanítani, a maradék ugyanúgy meg a levegőbe. Nem beszélve az átalakított mennyiségről, ami elvileg méréshatáron alul van, gyakorlatilag ugyanúgy megvan, csak kisebb a szemcseméret és nagyobb felület.

Konkrétan az EU normákról annyit, hogy EURO-6 ellen lobbiznak a gyártók, mert csak AdBlue-s rendsezrekkel lehetne hozni dízelre...

Ha szereted a dízel karakterét, azt ne keverd össze azzal, hogy ismeretek hiányában hinni akarsz a dízel környezetbarátságában.
OmegaMale 2014.02.04 08:24:13
@becseit: régen nem voltak 'akadályok' a kipuff gáz útjában (pl. katalizátor), így az összetevők maradványai is egyből oda jutottak ki.
OmegaMale 2014.02.04 08:32:18
@becseit: most is annak van a legjobb illata ;D
A képlet egyszerű: valaki csekkett hamisított, amivel átíratta az autómat, és én még ezért fizettem is neki ezért. Kár, hogy elévült a bűne. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OmegaMale 2014.01.15 09:38:09
@froton: "Minden normálisan gondolkodó ember azt az utat járná, hogy fizessen a felelős és a hivatal azon hajtsa be a tartozást, aki csalt."

Ha jól belegondolsz, pontosan ez történik. Csak ez nem az eljáró (adó)hivatal, hanem az igazságszolgáltatás feladata.

Igazából Te MEGHATALMAZOL vkit, hogy HELYETTED járjon el. A hivatal Téged vonhat felelősségre, Te pedig azt, akivel Te vagy szerződéses viszonyban.

A defenzív hozzáállás az, hogy Te ellenőrzöd az Általad megbízott embert, hogy feléd mindent teljesített-e. Ha vmi nem stimmel, akkor polgári úton tudod érvényesíteni a jogaidat. Ilyen valóságban élünk, a vállalkozók valójában PRÓBÁLKOZÓK, néha kiderül, hogy csalók. Ha megpróbálnak becsapni, azónnal szóba kell hozni, rendőrt hívni, feljelenteni. A teljesítés ellenőrzése alól az sem mentesít senkit, hogy kényelemből vette igénybe a szolgáltatást és emiatt ezzel sem akar fáradni.

Pl. Papp Tibi nem kapta vissza csekkjét, v. nem stimmel a szám. A csekk fénymásolásával azonnal ki lehet védeni/időben észrevenni.
IDDQD Habzsoljuk a pc-s játékokat 2014.01.08 21:21:33
Na, ünnepi leárazások, csomagban árult játékok, humble bundlék megvoltak, gondolom, a blog olvasói közül sokan vettek a napokban egy-két – vagy inkább egy-két tucat – játékot itt-ott, Steamen, GOG-on, meg ahol még volt holiday sale. Aki mondjuk tíznél többet vett, főleg annak…..
OmegaMale 2014.01.09 08:23:07
@Secnir: Itt a jogtiszta vásárlás volt a téma.

Attól, hogy megveszed a játékot és megjelenik a my games listádban, még nem töltöd le.

Nekem is van legalább 5-10 játékom, amit megvettem (HumbleBundle-ön v. Steam-en), de még soha sem láttam.

Olyan is akad, ami dobozosban már megvolt, de 1-2 EUR nem volt sok érte, hogy a doboz a polcon maradhasson (vagy pl. kölcsön lehet adni másnak próbálni).

Van olyan Humble Bundle-ös csomag, amit egy meglévő game +1 multiplayer licenszért vettem meg (így tudok +1 baráttal játszani), a többi játék a csomagban érdektelen -> soha nem fogom felrakni. De vannak olyanok is, amik érdekelnek, jó áron vettem, (ahogyan mások is írják) nincs idő mindent kipróbálni/végigvinni. Extrém eset, de egy steam bundle-ben van olyan game, amit azért nem tudtok játszani, mert az újabb Windows verziókkal már nem műxik XD.
OmegaMale 2014.01.09 09:38:01
@RobertThorn_: Szvsz az újabb game-ek single player sztorijai egyre rövidebbek, lassan csak a multi meg online játékmenet megismerését szolgálják... :(.

Egy sorozatban tipikusan az első rész a leggazdagabb content-ben és játékidőben, a folytatások egyre rövidebbek, azokat rendszerint abban a hitben vesszük meg, hogy 'az előző is egy átkúrás volt de most megígérték, hogy nem így lesz'... Ez a függőséghez hasonló felhasználói várakozás, minden következő résznél azt az élményt akarjuk újraélni, amit az első alkalommal éreztünk, pedig az eszünk tudja, hogy az első rész 2 évig készült, a legújabb meg 1 évig.

Tipikus példa erre a játékmenet közepén egy nehéz bevetés, ahol ott lehet hagyni 1-[végtelen] óra játékidőt a folyamatos próbálkozással. Ebből a fejlesztők mondjuk min. 2 órát beszámolnak, mint nettó játékidő és akkor ezzel együtt már oda lehet írni a feature listába, hogy 8+ óra single player játékélmény...

Sztem akkor jár legjobban az ember, ha más-más game első részét játssza végig, így kap a legtöbbet adott idő alatt. Ha még mindig van máshogy el nem tölthető ideje, akkor irány a csalódás a folytatásokban.
OmegaMale 2014.01.09 09:55:02
@WoodrowWilson: Megváltozott a game mint termék ár-összetétel aránya. Nincs kemény papírdoboz meg 100 oldalas kézikönyv, meg csupa haszontalan repi szar (pl. matricák, térkép stb.). Ami pénzt a game-re szánnak, az nagyrészt magába a programba megy. Nem érzi úgy az ember, hogy csupa felesleges vackot fizettetnek ki vele, így könnyebb fizetni és megérteni, hogyan tudnak az egyéves játékárak steam-es akcióknál elolvadni. Cserébe van hivatalos support, van jogod reklamálni és nem kell azért idegeskedni, hogy egyszer majd valaki becsönget és egy X évvel ezelőtti letöltésről fog kínos kérdéseket feltenni.
A kései szakaszban megvett game gépigénye kisebb, olyannak láthatod a game-et, ahogyan annak idejen a fejlesztők megálmodták, nem kell minden setting-et low-ba tenni. A hibákat kipatch-elték, a szerverek már nincsenek csúcsra terhelve. A csalókat valszeg már jobban szűrik v. elrettentő jelleggel már rég kiszabtak egy nagy adagot.
Egy új game a launch napján bug-os hulladék, a vevők fele be sem jut, mert nincsenek szerverek, vagy fagynak, dadognak. Online játéknál a panaszok miatt a játékmenet/mechanika napról napra más, új szabályok, átskálázások stb. Megutálod v. félrerakod 2-3 hónapig.

Szóval ha túljut az ember azon, hogy olyan dolgokért is kell fizetni, amit nem tudunk a kezünkbe venni, már soha nem vágyik vissza warez-olni.
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...