Regisztráció Blogot indítok
Adatok
buko1

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Csak gyorsan néhány további részlet:- 300 km felett van az etanolos futás- hidegindítás szinte változatlan a benzines módhoz képest, persze most segít az időjárás is- torpanás szinte teljesen eltűnt, nagyon hirtelen padlógáznál, illetve közvetlen indulás után maradt meg-…..
buko1 2009.02.23 15:27:55
Üd Mindenki! Szintén Suzuki 1000,de ez sem Gsxr :-) Ráadásul automata.....De ennek ellenére kellemesen csalódtam,amikor még benzin üzemben gyorsításra került a sor.
Aztán jött a szélütésem és kb. 5-7 lit 95-re tankoltam 20 lit e85-t.Ez 1 hete volt.A kúttól kb. 1 km-re kissé rángatott,majd asszem le is állt.Döcögés a műhelyig(szerelő vagyok),majd kínomban jó nagy előgyújtás állítás következett..Előtte az én műszerem szerint 8-10 fok volt,de sacc 20 körül ment tűrhetően a 'keverékkel".Mindezek előtt bátran mentem ki szinte forgalmi helyzetben,amire a kis fürge képes volt.Ez már a múlté.Érdekes módon 1x torpanás nélküli kigyorsítás majd kis fék után újabb gáznál jött a régi karburátorosoktól megszokott 'hidegüzemi" rángatás esete. De még ha kompromisszumokkal is,de autózható volt.
Tank kiürül,Tomika tankol első kattig 30 lit.e85és láss 'Skodát",de azt is csak hátulról, ismét alig vánszorogtam haza.Na ekkor lázasan elkezdtem írogatni a google-ba és a legkobban Prokee útmutatása tetszett.A nyomásnövelő alátét alatta van,de még nyomást nem mértem,viszont nagyságrendekkel jobb az autó.Van itthon egy másik komplett központi fejem,most gyártom az állítható benzinnyomás-szabályzót.Mennyi a max.,amennyire szerintetek fel merjem srófolni a rendszernyomást????Most jön a fogyasztásmérés aztán jövök vissza referálni,h mi történt.amúgy kösz mindenkinek az infokat. Üdv
Buko