Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Várkonyi Ádám

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korrektorblog Lavem halmán ol 2010.02.19 07:18:00
Szerintem a napilapok közül – saját műfaji korlátai között, persze – a Blikk a legjobban szerkesztett. Tudom, hogy elment vonat, ez a szerkezet van, nyelvi tény. De mindig följön bennen a lift: na, tötö nyelv! A hiperkorrekció telivér, eklatáns példája (vagy mindenképp…..
Úgy kb. 5.000,- Ft egy .hu domain bejegyzése és éves fenntartása. Vagyis ha eszünkbe jut egy ötlet, vagy csinálunk egy céget, kitalálunk egy terméknevet, akkor ennyibe kerül azonnal bejegyezni. Sőt, olyat is tudok, hogy sms-ben elindítani egy bejegyzést, vagyis akár az esti…..
Márciusi Dusán nicknevű olvasónknál a Gillette aktuális szpotja verte ki a biztosítékot, amiben a borotvagyártó három nagyágyúja segítségével alázza be azokat az ügyfeleit, akiket nemrég még ő maga beszélt rá az előző, most éppen elavultnak mutatott termékének…..
Várkonyi Ádám 2009.10.14 09:57:33
Gerlék dalára ébredtem, Forró és vágyó ölelésemben Összefonódva voltál velem, Megérintve titokban lelkem. Szeretlek…vagy mégse?   Vagyunk egymásnak fénye, s árnyéka, Kezünket összekulcsolva, Ujjaink hegyén megtört a ragyogás, E percben nem számít más.…..
Sünsün előrelátó volt és inkább túlfizetett, csak szolgáltatót váthasson. Ez meg is történt december elején, ám a 60 napon belül visszajáró összeget a mai napig nem kapta meg. Úgy döntöttem, hogy szolgáltatót váltok és otthagyom az externetet, mivel majd 8000Ft-ot fizettem…..
Ezekben a válságos időkben már az euróárfolyamot sem lehet követni. Kinek van ideje hetente átárazni a teljes készletet? Ezt gondolhatták a Homár egyik kedvenc internetszolgáltatójánál, az Externetnél is, ahol januártól biztos, ami tuti alapon 15-szörösére emelték fel az…..
Várkonyi Ádám 2009.02.20 10:00:47
@ColT: "Ettől függetlenül a Homár sem jött volna rá sosem, hogy a "szolgáltatóváltás" menüpont alatt kellene keresni a meglévő Externet-előfizetőknek az idei áraikat."
Ahogy feljebb is írtam (@Magg kommentjére válaszként), az ügyfélnek nem is kell keresnie, ugyanis tájékoztatjuk e-mailben a hűségidőszak lejártáról. A levélben szerepel egy link is, amelyen keresztül beléphet az online ügyfélszolgálatra, ahol bármikor megtalálja a neki szóló ADSL ajánlatokat.

@WhoTheHell: "Ön mit szólna ha mondjuk a kenyérre rá lenne írva, hogy 3000Ft/kg de ha megkérdezi megmondják, hogy önnek 300Ft/kg mert CSAK. Mert ön boltváltó?"

Nem érzem helyénvalónak a példát, ugyanis az előfizetőknek NEM EMELKEDETT a havi díja az ÁSZF módosulás kapcsán.
2008. december 19-én minden előfizető részére megküldtük az ÁSZF változásáról szóló tájékoztatást, amelyben pontosan azt írtuk, ami már feljebb is leírásra került: "Az egyedi előfizetői szerződésben meghatározott egyedi díjszabást a jelen díjmódosítások nem írják felül"

A hazai helyzetről: a T-Com szolgáltatási területén minden internet szolgáltató (ISP) a T-Com ADSL szolgáltatásának "viszonteladója", ún. white label megoldással. Ez azt jelenti, hogy az ügyfél felé az Externet látszik szolgáltatóként, de az alap infrastruktúra a T-Comé.

Ennek megfelelően a nagykereskedelmi feltételeket (pl. ki számít új előfizetőnek és annak árképzése hogyan alakul) a T-Com határozza meg, az ISP-k árazása mindig ehhez igazodik kisebb-nagyobb árréssel.

Ez alól kivételt képeznek az ún. hurokátengedéses ADSL szolgáltatások, ahol a szolgáltató a helyi telefonközpontba történő betelepülése révén, más hálózatok közbeiktatása nélkül éri el az előfizető telefonvonalát. Ez a megoldás azonban kicsiny százalékát érinti az ADSL előfizetéseknek.

Tehát nem az internetszolgáltató csap a hasára, és emeli meg a havi díjat, hanem a nagykereskedelmi feltételrendszer egyik sajátossága.
Egyébként valóban érdekes kérdés, hogy a távközlési szektorban a mai napig (még külföldön is) kiemelten jutalmazzák az új belépőket, mint a hűséges ügyfeleket. (lásd mobil, kábeltv, stb)

@Mylady: Mindig az előfizető által a szerződéskötéskor megjelölt kapcsolattartási e-mail címre küldjük az értesítést. Hogy Ön milyen okból nem kapta ezt meg, arra sajnos pontos adatok (pl. ügyfélszám) nélkül nem tudok érdemi választ adni.

Egy szervezet, így az Externet sem tud hiba nélkül működni sajnos, de folyamatosan javítjuk a felmerülő problémás folyamatokon. Nekünk sem érdekünk, hogy problémát generáljunk, hiszen például egy be nem hajtható hibás számla belső erőforrásokat visz el.

@kugel2: Nem védekezésképpen írok, hanem, hogy eloszlassak pár félreértést az eredeti post kapcsán. Célom, hogy a cikket olvasó Externet felhasználóknak is tudjak segíteni, és visszajelzéseket gyűjtsek a tájékoztatás javítása érdekében. És ez nem marketing-bullshit.
A post már kézzelfogható eredményt is szült, ugyanis a publikusan elérhető oldalakra is kikerültek a hűségidő lejártát követően igénybe vehető szerződés-hosszabbítós ajánlatok.
www.externet.hu/adsl_akcio_lejart_husegido.html

Az eredetileg megkötött szerződés tartalmazza a hűségidőszakra vonatkozó információt, illetve ha belép az online ügyfélszolgálatra, ott ezek az adatok bármikor megtekinthetők.

@schl: Milyen mailre vár választ?
Várkonyi Ádám 2009.02.20 13:00:54
@WhoTheHell:
Elvileg minden jelentős internet szolgáltató aláírta azt a megállapodást, amely szerint a korábbi 30-60 nap helyett 11 napon belül megtörténik a szolgáltató váltás.
www.nhh.hu/index.php?id=hir&cid=4930

-

"Az egyedi előfizetői szerződés azonban a hűségidő lejártával gondolom lejár."
Ennél egy kicsit összetettebb a dolog, 3 féle irányról beszélünk jelenleg.

1. Új előfizetők: akiknek a telefonvonalán a megrendelést megelőző 90 napban nem volt élő ADSL. Az ő esetükben az első év kedvezményes áron számlázódik, és a második évben lép életbe a magasabb, éven túli árképzés. Az egyedi előfizetői szerződésekben benne is van egyébként, hogy a hűségidőszak lejártát követően megemelkedik a havi díj.

2. Szolgáltató váltó előfizetők: ha egy másik szolgáltatótól érkezik az ügyfél, akkor -mivel 90 napon belül már volt ADSL a vonalán- alapból éven túli árképzés vonatkozik rá. Ez esetben az új szolgáltatónál az első évet követően nem emelkedik meg feltétlenül a havi díj, csak abban az esetben, ha a nagykereskedelmi ár is emelkedik.

3. Hurokátengedés: az Externetnél Xpress ADSL néven fut a szolgáltatás, és mivel nem a TCom képzi az alapárakat, ezért a havi díj nem emelkedik a hűségidőt követően automatikusan. Nyilván, ha a gazdasági környezet indokolja, akkor szükség lehet itt is áremelésre, mert az áram drágulhat, stb. Az Xpress ADSL jelenleg csak Szolnok területén vehető igénybe.

Az Xpress ADSL árképzése és az igénybe vehető sávszélességek is jelentősen eltérnek a TCom által nyújtott ADSL-től.

-

Kellemes hétvégét mindenkinek.