Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ÖregKergyu

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Accordhecsi Blog A végjáték 2011.05.29 19:27:00
A csütörtöki nap volt a leghosszabb "műszak". Negyed 11 kor szedtük össze a szerszámokat a sötét udvaron. Az eredmény fordítottan volt arányos a befektetett munkával. A nap eredménye: egy törött belső műanyag, két csúnyára festett lökhárító, benzin álltal…..
Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
ÖregKergyu 2009.06.11 13:33:17
@Golf:

Ön, már bizonyított mindent :

"Jó lenne mindenkivel külön külön elbeszélgetni. "

Üljön le fiam, elégtelen !
Megszűnt a Gulag is, csak úgy tűnik ez hiányzott anno az érettségi tételeiből !!
ÖregKergyu 2009.06.11 13:37:21
@tachyon:

Korrekt, bárcsak ilyen hozzáállással találkozhatna az ember, mint a közutakon, mint pedig egyéb ügyekben, ahol rendőri intézkedésre van szükség!!
ÖregKergyu 2009.06.11 15:07:31
@tachyon:

Ezzel is egyetértek, viszont érdekes a felső vezetői utasítás, mert azt tapasztalatom szerint egyáltalán, vagy csak nagyon kis százalékban tartják be.
Inkább jellemző a felsorolt tiltott helyeken/módokon történő sebesség mérés.

Detektorok:
Radar jelző az engedélyezett, blokkoló tiltott.
Lézer : jelenleg nincs hazánkban hatályos törvényi szabályozás a blokkolóra sem.

Radar blokkolónál egyszerű a szabályozás , mert a frekvencia moratóriumba ütközik a használó által kibocsátott rf. sugárzás.
Lézernél erre nincs jogszabály, mert nem rf. tartomány.

Azzal nem értek egyet, hogy ezt csak a drága és gyors autókban használják, jó képességű készülék mindössze 50-60eFt.

Az érdekes dolog, hogy akinek pl. van ( nekem is, sorry) az száguldozik-e?
Mivel nincs 100%-os hatásfokú eszköz, az értelmes közlekedő nem száguldozik.
Viszont, ha mérik, rögtön betartja az előírt sebességet.
Számtalanszor hangoztatott nézet részetekről, hogy nem a bírságolás, hanem a sebességhatárok betartatása a cél.
Akkor ezt a célt így is elérhetjük.... :)

Az, persze szigorúan csak a magán véleményem, hogyha jó előre nem jelzik, hogy sebesség mérés történik, akkor jogom van arról tudni, ha éppen mérnek.
Hol vannak már a régi szép idők, amikor a Hondákat nem a takarékosságukkal adták el... Na de nem baj, tudjuk, hogy gyorsak is tudnak lenni, ha akarnak. Bár azért nem lett volna hasznontalan információ, hogy milyen átlagsebesség mellett adódtak ezek a kiváló fogyasztási…..
ÖregKergyu 2009.06.05 09:55:21
@diablos: Nálunk a guminyomást ellenőrizték, csak a gyári érték lehetett, a kocsikon semmi féle módosítást sem volt szabad végezni, még a külső tükrök behajtása is tiltott volt.
ÖregKergyu 2009.06.05 14:00:06
@csz0: Jól tudod, de ez esetünkben nem jó megoldás.
Igaz, hogy motorfék üzemmódban teljesen lezárja az üzemanyag befecskendezést, viszont a nagy kompresszió viszonyú motoroknál ( esetemben 11:1 ) így jelentős a motorfék hatása, és a kocsi gyorsan lelassul, viszonylag rövid távon. Innen ismét gyorsítani kell a két utassal közel 1400kg-os tömeget. Inkább bevállaltam az alapjárati 2-3 dl-es fogyasztást, üresbe tettem a kocsit, a lejtőn még fel is gyorsult néhol 100-110-ig, majd jelentős utat tett meg, amíg a sebesség visszaesett 85 km/h-ra. Innen viszont nem kellett gyorsítani, csak tartani a sebességet.
A benzint leginkább a tömeg gyorsítása zabálja ilyen viszonylag alacsony sebességeknél.

Tehát a válasz, NEM, nem érhettem volna el kisebb fogyasztást. Illetve, csak akkor, ha jóval lassabban megyek végig, arra viszont nem voltam hajlandó, mivel az aztán torony magasan van a valósághű közlekedéstől.

Én ezt is jó ( és számomra is meglepő) eredménynek tartom egy 210 le-s autótól.