Adatok
Lesterx
0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ri/ritkanlathatotortenelem/image/.external/.thumbs/5b1d6c7530dee89ed3bca218c170f8df_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
"A múltkori viktoriánus hajviseletek ellenpontjaként Yks - egyetlen hölgyszerzőnk - küldte az alábbi válogatást a nyolcvanas évek amerikai menő frizuráiról. Érdekes összeállítás az biztos. Ahogyan ő sem, én sem tudtam épkézláb bevezetőt írni hozzá. :)
Szóval csak dőljetek hátra és élvezzétek."-JTom..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/3dccf8ea4a2fc3b442e3c84e3e481209_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Mercedes bajnok lett 2014-ben. Az utóbbi öt világbajnokságból négyet német pilóta nyert. Most pedig az egyik legrégebbi Grand Prix, amit 1950 óta csak két alkalommal nem rendeztek meg (1955, 2007) kiesik a naptárból.
Ecclestone erősítette ezt meg a Rhein-Zeitung-hoz írt…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/b3fe0932940db467c8ec74fe00ca6632_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ennyi pénzért nincs jobb
Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb pénzből (200 000 Ft), majd autóztam vele 30 000 km-t nem túl sok hibával akkor kijelenthetem, hogy nagyon megérte az a két év amit együtt töltöttünk.
Saab - Född från…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/46ce23fecba975a3815d45f41e51e368_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ted Kravitz nem egy nyeretlen kétéves. Ted Kravitz egy olyan szakértő (a Sky Sports riportere) , kinek szavára, mondanivalójára érdemes odafigyelni. És Ted Kravitz mondanivalóját ezúttal a tények is alátámasztják: komoly a baj a RedBull Racing háza táján.
Legfrissebb videójában…..
![](https://m.blog.hu/if/iflgazdasag/image/.external/.thumbs/8157e150fc8786db5dc57f55def13f2e_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A magyar nép a világ egyik legpesszimistább csoportja. A kimutatások szerint nálunk egyértelműen félig üres a pohár, miközben a pesszimizmus és kilátástalanság mély bugyraiban vagyunk kénytelenek szenvedni olyan országok embereivel egyetemben, ahol népi szokás a polgárháború,…..
Lesterx
2014.02.20 10:43:09
@Pan Modry:
"Az a vallalkozo, aki legalisan kepes profitot realizalni, akinek ehhez illegalis dolgokat kell tennie, azt nem sok kulonboztetni meg a striciktol, azaz valahol a stricik felett es a drogdealerek alatt helyezkednek el."
Az a vállalkozó aki ma teljes mértékben betartja a munkaadói törvényeket és ez mellett képes legális profitot realizálni,az nem vállalkozó,hanem varázsló.
"Az a vallalkozo, aki legalisan kepes profitot realizalni, akinek ehhez illegalis dolgokat kell tennie, azt nem sok kulonboztetni meg a striciktol, azaz valahol a stricik felett es a drogdealerek alatt helyezkednek el."
Az a vállalkozó aki ma teljes mértékben betartja a munkaadói törvényeket és ez mellett képes legális profitot realizálni,az nem vállalkozó,hanem varázsló.
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lesterx
2013.12.19 08:50:06
@Bori Wó:
Értem én,és köszönöm a helyesírási oktatást is.Elképzelem ahogy vérben forgó szemekkel csapsz le a hozzám hasonló alul iskolázott,írni sem tudó egyedekre.Ezek után a Te személyeskedő stílusodból merítve:
Baszd meg,20 éve vezetek, (hál'isten) nem okoztam balesetet,meg tudom ítélni,hol mennyivel megyek.A lázas gyermek nem a halálán van,hanem nyűgös fáradt,haza kéne érni,ágyba tenni stb.Bazd meg,a nagy teljesítményű autók utazó kényelmes tempója az általam választott sebesség.Bazd meg,sehol nem írtam,hogy bárkit letolnék az útról,de ha a lassú tempót választó autónak lehetősége van(meg a szabály is ezt mondja) a külső sávban haladni,akkor hadd villantsak már rá kétszer.Bunkó módon néha a bal indexet is bekapcsolom.A szánalmas jelzőt akkor fogadom el,ha esetleg úgy vizionálod le az említett esetemet,hogy fogat csattogtatva hipersebességgel (150km/h) hókotróval elrendezve a belső sávot, török előre és a szélvédőn folyó vér sem zavar.Nem így volt.De remélem jobban érzed magad.Mindenesetre a helyesírási hiba miatt kétszer rácsaptam a kezemre ma.Holnap is rá fogok,ha most is hibásan írtam valamit.Béke!
Értem én,és köszönöm a helyesírási oktatást is.Elképzelem ahogy vérben forgó szemekkel csapsz le a hozzám hasonló alul iskolázott,írni sem tudó egyedekre.Ezek után a Te személyeskedő stílusodból merítve:
Baszd meg,20 éve vezetek, (hál'isten) nem okoztam balesetet,meg tudom ítélni,hol mennyivel megyek.A lázas gyermek nem a halálán van,hanem nyűgös fáradt,haza kéne érni,ágyba tenni stb.Bazd meg,a nagy teljesítményű autók utazó kényelmes tempója az általam választott sebesség.Bazd meg,sehol nem írtam,hogy bárkit letolnék az útról,de ha a lassú tempót választó autónak lehetősége van(meg a szabály is ezt mondja) a külső sávban haladni,akkor hadd villantsak már rá kétszer.Bunkó módon néha a bal indexet is bekapcsolom.A szánalmas jelzőt akkor fogadom el,ha esetleg úgy vizionálod le az említett esetemet,hogy fogat csattogtatva hipersebességgel (150km/h) hókotróval elrendezve a belső sávot, török előre és a szélvédőn folyó vér sem zavar.Nem így volt.De remélem jobban érzed magad.Mindenesetre a helyesírási hiba miatt kétszer rácsaptam a kezemre ma.Holnap is rá fogok,ha most is hibásan írtam valamit.Béke!
Lesterx
2013.12.19 09:17:28
@eßemfaßom meg áll:
Most akkor a péniszméret hogy jön ide?
Nem hiszem,hogy egy SWIFT árának ötödébe kerülő 10+ éves autó bármi ilyesmi kifejezésére jó.Ellenben biztonságos,nehéz,gyors,pakolható.Ja és sokat fogyaszt.Ha jól értelek titeket,akkor nekem a k.anyámat,miattam nem álmodozhatnak a belső sávban a fogyasztásbajnokok,és én vagyok az egyetlen,aki merészel 129 km/h felett is haladni egy három sávos autópályán.Én vagyok az akit nem zavar,ha nálam is gyorsabb autó esik rám a pályán,mert elengedem, vagy nem kezdek előzésbe,vagy egy jobb index villantással jelzem,hogy amint lehet kihúzódom előle.Meg az is vagyok,aki a motorosokat is segíti egy index jelzéssel,hogy merre menjen el mellettem.Félelmetesebb,mikor egy bizonytalan mozgású, lassú előttem haladó autós reakcióját kell kitalálnom.Igaz nekik meg én lehetek félelmetes.
Most akkor a péniszméret hogy jön ide?
Nem hiszem,hogy egy SWIFT árának ötödébe kerülő 10+ éves autó bármi ilyesmi kifejezésére jó.Ellenben biztonságos,nehéz,gyors,pakolható.Ja és sokat fogyaszt.Ha jól értelek titeket,akkor nekem a k.anyámat,miattam nem álmodozhatnak a belső sávban a fogyasztásbajnokok,és én vagyok az egyetlen,aki merészel 129 km/h felett is haladni egy három sávos autópályán.Én vagyok az akit nem zavar,ha nálam is gyorsabb autó esik rám a pályán,mert elengedem, vagy nem kezdek előzésbe,vagy egy jobb index villantással jelzem,hogy amint lehet kihúzódom előle.Meg az is vagyok,aki a motorosokat is segíti egy index jelzéssel,hogy merre menjen el mellettem.Félelmetesebb,mikor egy bizonytalan mozgású, lassú előttem haladó autós reakcióját kell kitalálnom.Igaz nekik meg én lehetek félelmetes.
Lesterx
2013.12.19 11:05:49
@eßemfaßom meg áll:
Ördögöd van.Meg vaslogikád.
Ha az általad feltételezett szabálybetartó nem 105km/h-val(jajj,jól írtam?) "felejti magát" a belső sávban,hanem egy előzést hajlandó minél gyorsabban befejezni,még annak árán is,hogy kicsit a gázra lép,akkor tényleg lol.
Akkor is nekem áll feljebb,mikor az említett 3 sávos szakaszon Józsinéni azért megy középen 110-el,mert kényelmesebb,mintha a külsőben haladva,néha sávváltást kéne alkalmazni a nála is lassabb szabályosan haladóknál. Józsinéni számára ez bonyolult forgalmi szituáció,meg tükörbe is kéne nézni,meg indexelni stb.
Tehát tényleg én vagyok a szemét,veszélyes felháborodó,szabálytalankodó.
Ördögöd van.Meg vaslogikád.
Ha az általad feltételezett szabálybetartó nem 105km/h-val(jajj,jól írtam?) "felejti magát" a belső sávban,hanem egy előzést hajlandó minél gyorsabban befejezni,még annak árán is,hogy kicsit a gázra lép,akkor tényleg lol.
Akkor is nekem áll feljebb,mikor az említett 3 sávos szakaszon Józsinéni azért megy középen 110-el,mert kényelmesebb,mintha a külsőben haladva,néha sávváltást kéne alkalmazni a nála is lassabb szabályosan haladóknál. Józsinéni számára ez bonyolult forgalmi szituáció,meg tükörbe is kéne nézni,meg indexelni stb.
Tehát tényleg én vagyok a szemét,veszélyes felháborodó,szabálytalankodó.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/36faf277219fc18d740a6cd3d3b9c4f9_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Első (tartós) szerelem
´95 Májusában ismerkedtünk meg, metál színű voltál,deréktájon széles fekete sávval ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökhárítódon megcsillant a napsugár...így becéztelek:Indulj már te k..va.
A fekete SAS ami nem hagy cserben!
Nem…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/052405ff95c6cc4ad062bb4d42e4cb7f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Több mint fél éve már, hogy elkezdtem a Túraautó Hírblog írását, tehát itt az idő, hogy kicsit előre lépjünk. Nem vagyok híve azoknak a változásoknak, amik csak azért történnek, hogy valami más legyen, mint eddig, úgyhogy remélem, inkább fejlődésről beszélhetünk…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/3db2f7fa6ad26b1f8a815d551d1d7b8f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Az elején úgy voltam vele, hogy nem akarok róla beszélni... Én abba a kategóriába tartozom, aki Norbi előtt is nézte a WTCC-t, és aki magyar résztvevő nélkül és nézné. De azért egy ilyen hétvége az én kedvemet is el tudja venni, mert mindig nagyon szurkolok Zengőéknek. Most…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/5cba5e64466063087eeecaed7cf58192_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Nemrégiben közzé tettük itt a blogon egy WTCC rajongó alkotását, a Zengő Motorsport 2012-es festését a Race07 (RaceOn) játékhoz. Most megérkezett Gyökér Péter (Plett) műve, amely az rFactor alatt is megteremti a zengős élményt. Péter elmondása szerint egyébként a skin…..
Lesterx
2012.03.26 12:51:54
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/e91a9c63c29c83a7022d5dcbefe024fb_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Néhány hónapja már beszámoltunk Marcello Lotti egy bejelentéséről, melyben azt taglalta, hogy 2015-ben radikális változásokat vezetnek be WTCC-ben. Aki esetleg nem olvasta volna, most megteheti ITT. Hogy az olasz mennyire nem a levegőbe beszélt, azt alátámasztják Jean Todt szavai,…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/151211dcba1c513d31ee67f8f5dba391_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Szabó Ildikó az ebédszünetben kérdezgette kicsit a Zengő Motorsport két pilótáját, Michelisz Norbit és Wéber Gabit. Az interjú a csapat hivatalos honlapjáról, a zengomotorsport.hu oldalról származik. Michelisz Norbert: "Mindenek előtt szeretném megköszönni a csapat…..
Lesterx
2012.03.09 17:24:41
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/6671e06620c1191e6fe474cbc74e9fb1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Egy kis hangulatjelentés Monzából, a Zengő Motorsport tesztjéről...
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/553b5a4d2ccf53b7eeff8d57fa4531af_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Picit olyanra sikerült ez a történet, mint az a bizonyos kánai menyegző, amikor a legjobb bort a végén szolgálták fel. Mi is írtunk és filozofálgattunk sokat és sok mindenkiről, miközben nagyokat hallgattunk azokról, akikről igazán kellett volna beszélni. Nem azért, mert nem lett…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/512b0d1f73f33f1685b1d6f1fe776629_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Két hét van hátra az ETCC monzai rajtjáig, a magyar csapatok pedig a célegyenesbe fordultak az autók felkészítésével. Az XFX Unicorse Racing néhány napja tesztelte az Alfát a Hungaroringen, míg a generálfelújítást végző RCM Motorsport lassan végez a Peugeot 407…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/c7ef78d96ffac77f917a4c712aba576f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Nissan is érdeklődött a WTCC-s gyári szerepvállalás iránt, végül azonban sajnos elvetették a lehetőséget. A japánok tavaly jelentették be, hogy az 1999-es Le Mans-i szerepvállalás után újra nemzetközi szintű motorsport programot szeretne indítani. Egy átfogó piaci…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/7738d52746281f71794fe1d624d24406_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Sok-sok várakozás és találgatás után tegnap a Volvo végre hajlandó volt betekintést engedni a kártyáiba. Aki nem olvasta volna a Derek Crabbel készült interjút, az itt megteheti. Most a saját gondolataimat valamint megérzéseimet szeretném összefoglalni, és ezáltal magyarázatot…..
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/99827044461ee9ea1f2a6d2aa3031fb4_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Az autóipar egy gigantikus piac, melyben fénysebességgel terjednek a jó és rossz hírek (utóbbiak még gyorsabban). Bárhol bármi apróság történik, ami akár csak nyomokban is utalhat a későbbi változásokra, azt azonnal szájukra veszik az elemzők és a stratégák. Semmi nem marad…..
Lesterx
2012.01.05 12:45:57
@ommm:
Akkor én nem értem biztosan jól.
Az og 9-3 az én értelmezésemben az első 9-3,az utána jövő 9-3 generáció pedig az ng(new generation).
Ebből következtetve a régi 9-3-as elődje az ng900-as (hasonlítanak is).
Nem biztos,hogy én tudom jól,de majd kijavítasz. :)
Akkor én nem értem biztosan jól.
Az og 9-3 az én értelmezésemben az első 9-3,az utána jövő 9-3 generáció pedig az ng(new generation).
Ebből következtetve a régi 9-3-as elődje az ng900-as (hasonlítanak is).
Nem biztos,hogy én tudom jól,de majd kijavítasz. :)
![](https://m.blog.hu/f1/f1cirkusz/image/.external/.thumbs/1d98c6c96031a301a24a948b4e2db15a_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A jövő évtől négy éven át, 2016-ig a Magyar Televízió közvetíti a Formula-1 versenyeit. A közvetésben részt vevő stábot az ígéretek szerint január közepén mutatják be.Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. …..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/529d931739d9b619d5ab78001d2cd90f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Bár kevés köze van a WTCC-hez, ez a hír számomra majdnem egy Norbis dobogóval ér fel, és vagyok annyira diktatórikus, hogy rá is erőltetem a nyájas olvasóra. :) Szóval úgy tűnik a világ legszebb túraautója mégsem megy a levesbe, jövőre indulnának vele a Skandináv Túraautó…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/3becd17867fe0c6f809adea4268d0a23_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Tiago Monteiro felemás évet zárt idén, a szezon eleje jól sikerült, az év második felében viszont műszaki hibák és balesetek miatt alig jutott be a top10-be. Az idény első hat versenyén 101, a maradék haton viszont mindössze 16 pontot gyűjtött. Talán emiatt is érzi úgy a…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/bbc9ecd098bdd7199e80d9c8ca76fdd1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
2012-ben megváltozik a sokat kritizált időmérő lebonyolítás. Az FIA egy olyan megoldást választott, amit Csuti Lacival mi is pedzegettünk, és amit a kedves nézők és olvasók közül is sokan "ajánlottak". Megpróbálom érthetően leírni... :) Jövőre a Q1 már csak…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/b39fbd8fa4c3ce7332c392148b63278c_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Javier Villa még mindig nem emésztette meg teljesen a Valenciában történteket. A spanyol pilóta vezetett hazai versenyén, és abszolút esélyesnek tűnt a győzelemre, amikor a mögötte haladó Tom Coronel egy kontraakció során túl rövidet fékezett, és belerongyolt Villa…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/cb19c81f99afc7eddfb764b4616c9ad3_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Minden jel arra utal, hogy jövőre nem rendeznek WTCC futamot Brnoban. Ez egyrészt jó, másrészt szerintem nem. Jó, mert azt jelenti, hogy egyetlen év alatt a Hungaroring jelentősebb tényezővé vált ebben a régióban, és ha valakinek mennie kell, akkor az nem a mi pályánk lesz.…..
![](https://m.blog.hu/wt/wtcchirek/image/.external/.thumbs/b3c8d237b55b0a2a4c12d5a27cff56e4_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A sok nulla nem Barth fizetését gazdagítja, a 31 éves svájci pilóta, akárcsak a Donington Parkban és Oscherslebenben, Valenciában sem tudta beverekedni magát a legjobb 10-be, azaz pont nélkül maradt. Barth lassan két éves WTCC pályafutása során még sosem élt át ilyen…..
Lesterx
2011.09.07 22:51:33
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A 9. kép a legdöbbenetesebb.
A "bundesliga" hajszerkezet meg már akkor is kínos lehetett.