Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lesterx

0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"A múltkori viktoriánus hajviseletek ellenpontjaként Yks - egyetlen hölgyszerzőnk - küldte az alábbi válogatást a nyolcvanas évek amerikai menő frizuráiról. Érdekes összeállítás az biztos. Ahogyan ő sem, én sem tudtam épkézláb bevezetőt írni hozzá. :) Szóval csak dőljetek hátra és élvezzétek."-JTom..
Belsőség Ecclestone beintett 2015.02.03 14:35:43
A Mercedes bajnok lett 2014-ben. Az utóbbi öt világbajnokságból négyet német pilóta nyert. Most pedig az egyik legrégebbi Grand Prix, amit 1950 óta csak két alkalommal nem rendeztek meg (1955, 2007) kiesik a naptárból. Ecclestone erősítette ezt meg a Rhein-Zeitung-hoz írt…..
Ted Kravitz nem egy nyeretlen kétéves. Ted Kravitz egy olyan szakértő (a Sky Sports riportere) , kinek szavára, mondanivalójára érdemes odafigyelni. És Ted Kravitz mondanivalóját ezúttal a tények is alátámasztják: komoly a baj a RedBull Racing háza táján. Legfrissebb videójában…..
A magyar nép a világ egyik legpesszimistább csoportja. A kimutatások szerint nálunk egyértelműen félig üres a pohár, miközben a pesszimizmus és kilátástalanság mély bugyraiban vagyunk kénytelenek szenvedni olyan országok embereivel egyetemben, ahol népi szokás a polgárháború,…..
Lesterx 2014.02.20 10:43:09
@Pan Modry:

"Az a vallalkozo, aki legalisan kepes profitot realizalni, akinek ehhez illegalis dolgokat kell tennie, azt nem sok kulonboztetni meg a striciktol, azaz valahol a stricik felett es a drogdealerek alatt helyezkednek el."

Az a vállalkozó aki ma teljes mértékben betartja a munkaadói törvényeket és ez mellett képes legális profitot realizálni,az nem vállalkozó,hanem varázsló.
TComment Rossz neked, ha letolsz 2013.12.18 06:34:04
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lesterx 2013.12.19 08:50:06
@Bori Wó:
Értem én,és köszönöm a helyesírási oktatást is.Elképzelem ahogy vérben forgó szemekkel csapsz le a hozzám hasonló alul iskolázott,írni sem tudó egyedekre.Ezek után a Te személyeskedő stílusodból merítve:
Baszd meg,20 éve vezetek, (hál'isten) nem okoztam balesetet,meg tudom ítélni,hol mennyivel megyek.A lázas gyermek nem a halálán van,hanem nyűgös fáradt,haza kéne érni,ágyba tenni stb.Bazd meg,a nagy teljesítményű autók utazó kényelmes tempója az általam választott sebesség.Bazd meg,sehol nem írtam,hogy bárkit letolnék az útról,de ha a lassú tempót választó autónak lehetősége van(meg a szabály is ezt mondja) a külső sávban haladni,akkor hadd villantsak már rá kétszer.Bunkó módon néha a bal indexet is bekapcsolom.A szánalmas jelzőt akkor fogadom el,ha esetleg úgy vizionálod le az említett esetemet,hogy fogat csattogtatva hipersebességgel (150km/h) hókotróval elrendezve a belső sávot, török előre és a szélvédőn folyó vér sem zavar.Nem így volt.De remélem jobban érzed magad.Mindenesetre a helyesírási hiba miatt kétszer rácsaptam a kezemre ma.Holnap is rá fogok,ha most is hibásan írtam valamit.Béke!
Lesterx 2013.12.19 09:17:28
@eßemfaßom meg áll:

Most akkor a péniszméret hogy jön ide?
Nem hiszem,hogy egy SWIFT árának ötödébe kerülő 10+ éves autó bármi ilyesmi kifejezésére jó.Ellenben biztonságos,nehéz,gyors,pakolható.Ja és sokat fogyaszt.Ha jól értelek titeket,akkor nekem a k.anyámat,miattam nem álmodozhatnak a belső sávban a fogyasztásbajnokok,és én vagyok az egyetlen,aki merészel 129 km/h felett is haladni egy három sávos autópályán.Én vagyok az akit nem zavar,ha nálam is gyorsabb autó esik rám a pályán,mert elengedem, vagy nem kezdek előzésbe,vagy egy jobb index villantással jelzem,hogy amint lehet kihúzódom előle.Meg az is vagyok,aki a motorosokat is segíti egy index jelzéssel,hogy merre menjen el mellettem.Félelmetesebb,mikor egy bizonytalan mozgású, lassú előttem haladó autós reakcióját kell kitalálnom.Igaz nekik meg én lehetek félelmetes.
Lesterx 2013.12.19 11:05:49
@eßemfaßom meg áll:
Ördögöd van.Meg vaslogikád.
Ha az általad feltételezett szabálybetartó nem 105km/h-val(jajj,jól írtam?) "felejti magát" a belső sávban,hanem egy előzést hajlandó minél gyorsabban befejezni,még annak árán is,hogy kicsit a gázra lép,akkor tényleg lol.
Akkor is nekem áll feljebb,mikor az említett 3 sávos szakaszon Józsinéni azért megy középen 110-el,mert kényelmesebb,mintha a külsőben haladva,néha sávváltást kéne alkalmazni a nála is lassabb szabályosan haladóknál. Józsinéni számára ez bonyolult forgalmi szituáció,meg tükörbe is kéne nézni,meg indexelni stb.
Tehát tényleg én vagyok a szemét,veszélyes felháborodó,szabálytalankodó.
Belsőség Heti merítés 2013.02.10 11:15:47
Első (tartós) szerelem ´95 Májusában ismerkedtünk meg, metál színű voltál,deréktájon széles fekete sávval ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökhárítódon megcsillant a napsugár...így becéztelek:Indulj már te k..va. A fekete SAS ami nem hagy cserben! Nem…..
Több mint fél éve már, hogy elkezdtem a Túraautó Hírblog írását, tehát itt az idő, hogy kicsit előre lépjünk. Nem vagyok híve azoknak a változásoknak, amik csak azért történnek, hogy valami más legyen, mint eddig, úgyhogy remélem, inkább fejlődésről beszélhetünk…..
Nemrégiben közzé tettük itt a blogon egy WTCC rajongó alkotását, a Zengő Motorsport 2012-es festését a Race07 (RaceOn) játékhoz. Most megérkezett Gyökér Péter (Plett) műve, amely az rFactor alatt is megteremti a zengős élményt. Péter elmondása szerint egyébként a skin…..
Néhány hónapja már beszámoltunk Marcello Lotti egy bejelentéséről, melyben azt taglalta, hogy 2015-ben radikális változásokat vezetnek be WTCC-ben. Aki esetleg nem olvasta volna, most megteheti ITT. Hogy az olasz mennyire nem a levegőbe beszélt, azt alátámasztják Jean Todt szavai,…..
WTCC Hírblog Zengős nyilatkozatok 2012.03.08 16:23:00
Szabó Ildikó az ebédszünetben kérdezgette kicsit a Zengő Motorsport két pilótáját, Michelisz Norbit és Wéber Gabit. Az interjú a csapat hivatalos honlapjáról, a zengomotorsport.hu oldalról származik. Michelisz Norbert: "Mindenek előtt szeretném megköszönni a csapat…..
Picit olyanra sikerült ez a történet, mint az a bizonyos kánai menyegző, amikor a legjobb bort a végén szolgálták fel. Mi is írtunk és filozofálgattunk sokat és sok mindenkiről, miközben nagyokat hallgattunk azokról, akikről igazán kellett volna beszélni. Nem azért, mert nem lett…..
Két hét van hátra az ETCC monzai rajtjáig, a magyar csapatok pedig a célegyenesbe fordultak az autók felkészítésével. Az XFX Unicorse Racing néhány napja tesztelte az Alfát a Hungaroringen, míg a generálfelújítást végző RCM Motorsport lassan végez a Peugeot 407…..
A Nissan is érdeklődött a WTCC-s gyári szerepvállalás iránt, végül azonban sajnos elvetették a lehetőséget. A japánok tavaly jelentették be, hogy az 1999-es Le Mans-i szerepvállalás után újra nemzetközi szintű motorsport programot szeretne indítani. Egy átfogó piaci…..
Sok-sok várakozás és találgatás után tegnap a Volvo végre hajlandó volt betekintést engedni a kártyáiba. Aki nem olvasta volna a Derek Crabbel készült interjút, az itt megteheti. Most a saját gondolataimat valamint megérzéseimet szeretném összefoglalni, és ezáltal magyarázatot…..
Az autóipar egy gigantikus piac, melyben fénysebességgel terjednek a jó és rossz hírek (utóbbiak még gyorsabban). Bárhol bármi apróság történik, ami akár csak nyomokban is utalhat a későbbi változásokra, azt azonnal szájukra veszik az elemzők és a stratégák. Semmi nem marad…..
Lesterx 2012.01.05 12:45:57
@ommm:
Akkor én nem értem biztosan jól.
Az og 9-3 az én értelmezésemben az első 9-3,az utána jövő 9-3 generáció pedig az ng(new generation).
Ebből következtetve a régi 9-3-as elődje az ng900-as (hasonlítanak is).
Nem biztos,hogy én tudom jól,de majd kijavítasz. :)
Bár kevés köze van a WTCC-hez, ez a hír számomra majdnem egy Norbis dobogóval ér fel, és vagyok annyira diktatórikus, hogy rá is erőltetem a nyájas olvasóra. :) Szóval úgy tűnik a világ legszebb túraautója mégsem megy a levesbe, jövőre indulnának vele a Skandináv Túraautó…..
Tiago Monteiro felemás évet zárt idén, a szezon eleje jól sikerült, az év második felében viszont műszaki hibák és balesetek miatt alig jutott be a top10-be. Az idény első hat versenyén 101, a maradék haton viszont mindössze 16 pontot gyűjtött. Talán emiatt is érzi úgy a…..
2012-ben megváltozik a sokat kritizált időmérő lebonyolítás. Az FIA egy olyan megoldást választott, amit Csuti Lacival mi is pedzegettünk, és amit a kedves nézők és olvasók közül is sokan "ajánlottak". Megpróbálom érthetően leírni... :) Jövőre a Q1 már csak…..
Javier Villa még mindig nem emésztette meg teljesen a Valenciában történteket. A spanyol pilóta vezetett hazai versenyén, és abszolút esélyesnek tűnt a győzelemre, amikor a mögötte haladó Tom Coronel egy kontraakció során túl rövidet fékezett, és belerongyolt Villa…..
WTCC Hírblog Brno búcsúzik 2011.09.08 10:42:00
Minden jel arra utal, hogy jövőre nem rendeznek WTCC futamot Brnoban. Ez egyrészt jó, másrészt szerintem nem. Jó, mert azt jelenti, hogy egyetlen év alatt a Hungaroring jelentősebb tényezővé vált ebben a régióban, és ha valakinek mennie kell, akkor az nem a mi pályánk lesz.…..
A sok nulla nem Barth fizetését gazdagítja, a 31 éves svájci pilóta, akárcsak a Donington Parkban és Oscherslebenben, Valenciában sem tudta beverekedni magát a legjobb 10-be, azaz pont nélkül maradt. Barth lassan két éves WTCC pályafutása során még sosem élt át ilyen…..