Adatok
időutazó (törölt)
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Most jó magyarnak lenni. Vagy kanadainak.
2009.02.16 14:39:00
Az új Soproni-reklám szinte mindenkinek tetszik, úgy tűnik, sikerült azokat az érzelmi húrokat megpengetni, amik hatnak nemcsak a magyar sörfogyasztóra, de azokra is, akik ismernek legalább egy magyar sörfogyasztót. Szóval mindenkire. Lássuk: Szerkesztőségi röpfelmérésünk…..
időutazó (törölt)
2009.02.17 10:59:40
nekem az is szomorú, hogy 2009-ben egy ősrégi (en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Canadian) reklám leutánzására telik csak...(szvsz,mivel átvariálták a hátteret, stb, és emberünk nem színpadon van, valszeg még jogokat sem vettek) és igenis szomorú, hogy arról beszél egy márka, hogy legyünk büszkék magunkra, van miért, sorolja a jó dolgokat, és közben ellop egy ötletet, amivel hiteltelenné válik, mind márkailag, mind mondanivalóilag...de hát ha ez ráfér a soproni meg az ügynökség arcára...
időutazó (törölt)
2009.02.17 11:06:26
@sigee: szvsz, ha adaptáció lenne, a zene ugyanaz lenne, és a "setting" is...adaptációknál elviekben "csak" alászinkronizálnak, és teszik ezt úgy, hogy van rá jogosultságuk...itt természetesen nem tudtak volna csak úgy alászinkronizálni, de látszólag pont annyira más csak a környezet, stb, hogy ne lehessen plágiummal vádolni senkit...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz