Adatok
Racio
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Alkalmam nyílott a múlt héten megtekinteni a Köröshegyi Völgyhidat, nemzetünk büszkeségét. Ez Közép-Európa legnagyobb műtárgya, 1,7 kilométeres hosszával bőven elérne Szántódtól Tihanyig, át a Balaton felett. Misztikus, gondolkodtató hangulat fogja el a magyart, ahogy…..

Jó reggelt kívánok. Reggeli, kávé megvolt? Csak mert lehet, hogy még viszontlátod. Azt sejthettük mindig, hogy némely kollégák bensőséges viszonyt ápolnak a nekik kedves politikusokkal. Bevonódnak. Nehogy aztán felszisszenjenek. Amit most látni fogunk, az azonban minden eddiginél…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Hídépítő Rt. gyanis már 10 évvel ezelőtt foglalkozott a híd megvalósításának tervével, de a kivitelezésre akkor pénzhiány miatt nem került sor. Az elmúlt tíz évben több áttervezés történt, de végül is a híd helye, hossza, támaszközei lényegesen nem változtak. Tény, hogy műszaki indokok mellett ordacsehi és kőröshegy tiltakozása is a hídépítést erősítő tényezők között volt.
Ami pedig az 1998-2002-ben kormányzó polgári erőket illeti, nos ők egyáltalán nem voltak ellene a hídépítésnek, sőt ők hamarabb meg akarták csinálni.
2003 márciusában Herényi Károly országgyûlési képviselõ, az MDF frakcióvezetõje interpellált Csillag István gazdasági és közlekedési miniszterhez az M7-es autópálya építésének ügyében. A képviselõ azt kifogásolta, hogy a polgári kormány által jól elõkészített építkezés a kormányváltás utáni egy évvel sem kezdõdött meg. Azt kérdezte tehát, hogy mikor építik már meg a Zamárdi-Balatonszárszó közötti viaduktot és az M7-es Balatonszárszó-Ordacsehi,
illetve Zamárdi–Balatonszentgyörgy közötti szakaszait. Herényi Károly azt mondta, hogy ha hatalmon maradtak volna, a polgári kormány 2005-ig
megépítette volna Balatonszentgyörgyig, illetve 2006-ig az országhatárig az autópályát.