Adatok
peterqe
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Avagy hogyan próbálják kilopni a szádból az utolsó falatokat is "helyi" érzéstelenítéssel.-Tiszteletre méltó fellépésű, fennkölt, az üdvözülést sugalló tekintetű és arckifejezésű emberek ígérik neked, hogy elhozzák számodra a kánaánt. Az ő saját kicsi, kedves, a te…..
peterqe
2013.03.14 15:33:03
Olyan orbitalis hulyesegeket allitasz a helyi penzrol, amit a koklerekkel valo negativ tapasztalaid csak reszben magyaraznak...

Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..

Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...

Én biztos visszatekerném 120 ezerre – mondta Winkler, amikor meglátta a 320-ast, 2,7 millióért. A nepperek is így gondolják, mert hihetetlenül tartós. Vélemények az azonos című írásunkról...
peterqe
2009.10.12 11:41:39
@peterqe: szerk. 9.1, amikor atvettem.
peterqe
2009.10.12 11:47:03
@malenykij polgar: Johet :)
Igazabol csak annyit szerettem volna ereztetni, hogy egy megkimelt allapotu verdat megvennek (pedig en ujauto-vasarlo luzer vagyok :)
Igazabol csak annyit szerettem volna ereztetni, hogy egy megkimelt allapotu verdat megvennek (pedig en ujauto-vasarlo luzer vagyok :)
peterqe
2009.10.12 11:50:12
@Pilgram: Ja, igy igaz. Viszont az atlagfogyasztas tenyleg nem ment feljebb -en sem akartam elhinni. Azokon az eseteken kivul (padlogaz Deutschland), amikor szinte latni lehetett menet kozben, ahogyan az uzemanyagszint mero megy lefele, egyaltalan nem kert tobbet enni.

Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
peterqe
2009.10.09 16:23:58

Mit mond a rendőr, ha külföldit állít meg? És hogyan? Problémahalmaz idehaza és Szlovákiában, bónuszként praktikus kifogás-szótárral. Vélemények az azonos című írásunkról...

A japán autó−amerikai autó vita öreg, mint maga az emberiség. Két véglet, más élmény, 665 lóerő, 765 newtonméter, hektónyi adrenalin.
Véleményük mai cikkünkről...

Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
peterqe
2009.02.15 15:09:49
@HgGina: Autópályán -pláne ott, ahol nincs limit- erre az esetre is fel kell készülni.
Az előbb belinkelt Mika Hakkinen interjú is világosan megmutatja: felelősségteljesen kell autóba ülni. És ez mindenkire vonatkozik. Aki megijed attól, hogy nagy sebességgel valaki megérkezik mögé, az ne szuttyogjon a belső sávban!
Apám az első pillanattól fogva megmondta, miután megszereztem a jogosítványomat: "Amikor az ember beül az autóba, akkor minden más napi gondod-bajod félre kell tenni és a vezetésre kell figyelni! Közlekedni életveszélyes!"
Ha visszagondolok erre, az összes kis hülyeség, amikor én hibáztam közlekedésben -szerencsére ezek nagyon apró dolgok- mind erre vezethető vissza. Nem figyelsz eléggé, máshol jár az eszed... Vezetés közben az ember a vezetésre figyeljen és legyen felkészülve a legnagyobb barmokra is!
Saját példa: Éjjel, A3, Farankfurti reptér, 4 sáv. A tök üres sávokból a 3 belsőben közlekedve egy kis terepjáró kb 130-al mindenféle irányjelzés nélkül egyszer csak besorol a legbelsőbe. Én 250-ről érkeztem meg kb 1 méterrel a kocsi mögé!
És nem azért, mert egy felelőtlen barom, vagyok, hogy freie Fahrt szakaszon megyek, ahogy a csövön kifér. Hanem azért, mert egy idióta barom totális vezetési kompetenciák hiányában nem úgy közlekedik, ahogy elvárható lenne.
És pont ezt tudják a finnek is nagyon jól: "Közlekedni életveszélyes". Ezért megpróbálják mindenre felkészíteni az autóvezetőket.
Az előbb belinkelt Mika Hakkinen interjú is világosan megmutatja: felelősségteljesen kell autóba ülni. És ez mindenkire vonatkozik. Aki megijed attól, hogy nagy sebességgel valaki megérkezik mögé, az ne szuttyogjon a belső sávban!
Apám az első pillanattól fogva megmondta, miután megszereztem a jogosítványomat: "Amikor az ember beül az autóba, akkor minden más napi gondod-bajod félre kell tenni és a vezetésre kell figyelni! Közlekedni életveszélyes!"
Ha visszagondolok erre, az összes kis hülyeség, amikor én hibáztam közlekedésben -szerencsére ezek nagyon apró dolgok- mind erre vezethető vissza. Nem figyelsz eléggé, máshol jár az eszed... Vezetés közben az ember a vezetésre figyeljen és legyen felkészülve a legnagyobb barmokra is!
Saját példa: Éjjel, A3, Farankfurti reptér, 4 sáv. A tök üres sávokból a 3 belsőben közlekedve egy kis terepjáró kb 130-al mindenféle irányjelzés nélkül egyszer csak besorol a legbelsőbe. Én 250-ről érkeztem meg kb 1 méterrel a kocsi mögé!
És nem azért, mert egy felelőtlen barom, vagyok, hogy freie Fahrt szakaszon megyek, ahogy a csövön kifér. Hanem azért, mert egy idióta barom totális vezetési kompetenciák hiányában nem úgy közlekedik, ahogy elvárható lenne.
És pont ezt tudják a finnek is nagyon jól: "Közlekedni életveszélyes". Ezért megpróbálják mindenre felkészíteni az autóvezetőket.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz