Regisztráció Blogot indítok
Adatok
peterqe

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Avagy hogyan próbálják kilopni a szádból az utolsó falatokat is "helyi" érzéstelenítéssel.-Tiszteletre méltó fellépésű, fennkölt, az üdvözülést sugalló tekintetű és arckifejezésű emberek ígérik neked, hogy elhozzák számodra a kánaánt. Az ő saját kicsi, kedves, a te…..
  Én biztos visszatekerném 120 ezerre – mondta Winkler, amikor meglátta a 320-ast, 2,7 millióért. A nepperek is így gondolják, mert hihetetlenül tartós. Vélemények az azonos című írásunkról...
peterqe 2009.10.12 11:50:12
@Pilgram: Ja, igy igaz. Viszont az atlagfogyasztas tenyleg nem ment feljebb -en sem akartam elhinni. Azokon az eseteken kivul (padlogaz Deutschland), amikor szinte latni lehetett menet kozben, ahogyan az uzemanyagszint mero megy lefele, egyaltalan nem kert tobbet enni.
peterqe 2009.10.12 11:41:39
@peterqe: szerk. 9.1, amikor atvettem.
peterqe 2009.10.12 11:47:03
@malenykij polgar: Johet :)

Igazabol csak annyit szerettem volna ereztetni, hogy egy megkimelt allapotu verdat megvennek (pedig en ujauto-vasarlo luzer vagyok :)
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
A japán autó−amerikai autó vita öreg, mint maga az emberiség. Két véglet, más élmény, 665 lóerő, 765 newtonméter, hektónyi adrenalin. Véleményük mai cikkünkről...
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
peterqe 2009.02.15 15:09:49
@HgGina: Autópályán -pláne ott, ahol nincs limit- erre az esetre is fel kell készülni.

Az előbb belinkelt Mika Hakkinen interjú is világosan megmutatja: felelősségteljesen kell autóba ülni. És ez mindenkire vonatkozik. Aki megijed attól, hogy nagy sebességgel valaki megérkezik mögé, az ne szuttyogjon a belső sávban!

Apám az első pillanattól fogva megmondta, miután megszereztem a jogosítványomat: "Amikor az ember beül az autóba, akkor minden más napi gondod-bajod félre kell tenni és a vezetésre kell figyelni! Közlekedni életveszélyes!"
Ha visszagondolok erre, az összes kis hülyeség, amikor én hibáztam közlekedésben -szerencsére ezek nagyon apró dolgok- mind erre vezethető vissza. Nem figyelsz eléggé, máshol jár az eszed... Vezetés közben az ember a vezetésre figyeljen és legyen felkészülve a legnagyobb barmokra is!

Saját példa: Éjjel, A3, Farankfurti reptér, 4 sáv. A tök üres sávokból a 3 belsőben közlekedve egy kis terepjáró kb 130-al mindenféle irányjelzés nélkül egyszer csak besorol a legbelsőbe. Én 250-ről érkeztem meg kb 1 méterrel a kocsi mögé!

És nem azért, mert egy felelőtlen barom, vagyok, hogy freie Fahrt szakaszon megyek, ahogy a csövön kifér. Hanem azért, mert egy idióta barom totális vezetési kompetenciák hiányában nem úgy közlekedik, ahogy elvárható lenne.
És pont ezt tudják a finnek is nagyon jól: "Közlekedni életveszélyes". Ezért megpróbálják mindenre felkészíteni az autóvezetőket.