Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szabó Gábor

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Onlinemarketing blog Kérdések 2010.06.09 23:05:16
Mennyiben tekinthetjük a blogokat a közösségi média részének? Vajon az, ha valaki magában elírogatja a dolgait, már közösségi média? Vagy kell egy közösség is a blogja körül, hogy a közösségi médiába soroljuk?És ha a napi három egyedi látogatós blogger a közösségi…..
Onlinemarketing blog Legyen jó 2010.03.01 22:11:00
A sikernek ára van, nem titkaHoboRendszeresen felmerül, hogy mitől lesz sikeres egy új webes szolgáltatás. Nagyon sok okosságot lehet erről elmondani, de van egy alapvető dolog, egy olyan nulladik lépés, ami bár triviálisnak tűnik, mégis sokszor hiányzik.Ez pedig az, hogy az…..
A CNN publikált néhány exkluzív videófelvételt Haitiből. A felvételek érdekessége, hogy panorámakamerával készültek. A netező a videó nézése közben tud zoomolni, és változtathatja a szöget. Szóval teljesen olyan az egész, mintha mi magunk sétálnánk a felvétel…..
Már a csapból is a közösségi médiában történő jelenlét folyik. Valami mégis zavar ebben, és eddig nem tudtam megfogalmazni, mi a bajom.De ma valahogy bevillant. A párbeszéd. Az hiányzik!A közösségi média jelenlétet jellemzően reklámnak gondolják azok, akik mostanában…..
Szabó Gábor 2010.01.12 23:22:53
@Konrad: Aki elkezd téged vagy más marketingest követni, az mégis mire számít? (Itt persze esküvőszervezőről is beszélhetünk, teljesen mindegy.)

Van egy téma, amit az adott ember körüljár, néha eltávolodik egy kicsit, amikor meg kell magáról (az üzletéről) beszél.

Ott volt a sem nap. Előtte jöttek tőled azzal kapcsolatban a csiripek. Milyen előadás legyen, mit kérdeznél ettől vagy attól? Stb... Lezajlott az esemény, majd újra "toltad a kontentet". Ennyi.

A Facebook esetében pedig különbség van a privát és az üzleti profil között. Itt is én dönthetem el, hogy egy rajongói oldalhoz csatlakozom vagy sem. Az más kérdés, hogy ha valaki privát ismerősként üzleti ajánlattal jön, azt nem nézem jó szemmel. (Aki komolyan akar foglalkozni ezzel, az úgysem csinál ilyet.)
Lassan azért körvonalazódik, hogy milyen irányba fejlődget az online marketing. A naAaagy költések, a display (banner) hirdetésekre épülő kampányok, vagyis a nagyok játszótere nem igazán bővül. Nem hiszek a banner halálában, és nem hiszek abban sem, hogy majd a nagy cégek is…..
Azt mondtuk, jó lesz ez a válság, mert majd tisztítja a piacot. Ezt a tisztítást pedig úgy értettük, hogy majd a gagyi eltűnik, és marad a minőség.Rossz hírem van.Vagy azért, mert olcsóbb, vagy azért, mert olyan szívós, mint egy kerékpáros a nagykörúton, de a gagyi itt maradt…..
Szabó Gábor 2009.07.23 23:39:40
@Konrad: Szerintem nem lehet a témát egy egészként vizsgálni. A válság különböző képpen hatott az egyes iparágakra.

@$Norbert$: Ennek semmi köze Wolfhoz. Gábor inkább kampányszerűen írt, és mindig küldött blogértesítőt emailben. Konrád ellenben naponta ír, és nincs értesítő.
Egyébként egyáltalán nem kiemelkedő ez a 62 komment. Kicsit keress vissza az archívumban.
Magyar győztese is van a rangosnak számító World Technology Award idei fordulójának. Usman Haque brit dizájner mellett a Prezi.com társalapítóját-vezető dizánerét, Somlai-Fischer Ádámot is díjazta a szakmai zsűri a művészet kategóriában. (Közben a Prezi blogjában is megjelent…..
A hétvégén arról beszélgettünk, vajon ki vesz olyan eBook-ot, ami leír pár triviális dolgot, olyat, amit kis kereséssel máshol ingyen is meg lehet találni? Aztán persze eljutottunk odáig, hogy bizony van egy olyan kör, amelyik szakmányban gyártja ezeket, és van egy szélesebb kör,…..