Adatok
osze
0 bejegyzést írt és 159 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1968-ban a Filmkritikusok Nemzetközi Szövetsége (FIPRESCI) Budapesten tartotta éves konferenciáját, és titkos szavazással kiválasztotta a az 1948-1968 közötti legjobb magyar filmet (miért azt? nos, azért, mert abban az évben volt a magyar filmgyártás második államosításának 20. évfordulója). A…..
osze
2017.03.14 21:15:59
Nagyon jó film. Nem mellesleg, valami hatalmas érettségünk az, hogy ilyen film készült itt. A szerbek érettsége ("hős partizánok" primitívsége után) majd akkor jön el, ah el tudják készíteni a maguk hideg napjait. Akár a bácskai vérengzésekről, Srebrenicáról.
Manapság többször kerül szóba a vegánság, mint ahányszor azt a szerencsétlen update gyökeret támadja be valaki mert hülyeséget beszél, na kábé pont úgy hullik le a mindkettőről a szénhidrátcsökkentett morzsa, ahogy a racionális érvek.
Szögezzünk le valamit már a legelején. Nem vagyok a karnizmus…..
Azt mondják az okosok, hogy előbb mindig más hibájából próbálj tanulni és ne a sajátodból. Nos, itt egy inverz útikalauz azoknak akik Rómába készülnek. Elmeséljük mit ne csinálj úgy, ahogy mi, ha egy tartalmas és élvezetes kirándulást szeretnél az "örök város"-ban. Hogy ne kelljen túl sokat olvasni,…..
osze
2016.06.14 00:06:31
@osze: "small typo" -- Rómában - nehogy egy nyelvtannáci belémkössön
A nagyanyám miatt sztrájkolok, aki a rendszerváltás utáni években ment nyugdíjba. Azokban az években volt tanítónő egy kis faluban, amikor a tanfelügyelő vetett egy pillantást a tanmenetre, és száz százalékos biztonsággal meg tudta állapítani, hogy mi az aznapi tananyag az egész országban. Nagyanyám…..
osze
2016.04.20 19:11:53
@Totya_botya: Ostoba vagy és magabiztos.
Tanítottál valaha?
Én tanítottam valaha,. most pedig a versenyszférában dolgozom. Egy biztos: ha tanítsz napi 4 órát, az kb. annyit vesz ki belőled, mint 8 óra "gépsori" meló.
Az órákra pedig készülni kell, évek után is, ha jól akarod csinálni. Mert - hidd el - nincs két egyforma óra.
Ha nem lennél ostoba, tudnád, hogy már a 19. században is heti 20-24 óra volt a tanárok óraszáma, miközben akkoriban az átlag melós napi 10 órát dolgozott, heti 6 napon át.
Tehát elsőként be kellene látnod (meg még sokaknak), hogy a munkaidő és a heti tanítási órák száma nem ugyanaz.
Tanítottál valaha?
Én tanítottam valaha,. most pedig a versenyszférában dolgozom. Egy biztos: ha tanítsz napi 4 órát, az kb. annyit vesz ki belőled, mint 8 óra "gépsori" meló.
Az órákra pedig készülni kell, évek után is, ha jól akarod csinálni. Mert - hidd el - nincs két egyforma óra.
Ha nem lennél ostoba, tudnád, hogy már a 19. században is heti 20-24 óra volt a tanárok óraszáma, miközben akkoriban az átlag melós napi 10 órát dolgozott, heti 6 napon át.
Tehát elsőként be kellene látnod (meg még sokaknak), hogy a munkaidő és a heti tanítási órák száma nem ugyanaz.
Vendégszerzőnk, Duka Zsófia közgazdász, politológus (Igazságügyi Minisztérium) írása
Ismerőseim körében újra felütötte a fejét a 168 óra online-on megjelent korábbi írása a kivándorlásról.
Nem tudok érzelmek nélkül elmenni a téma mellett, és most már szó nélkül sem. Reflektálnom kell,…..
Ritkán írok Magyarországról, azonban az utóbbi idők eseményei már régóta érleltek bennem egy írást. Mik ezek az események? A 4-es metró hosszabbításának (egyelőre úgy tűnik) végleges elkaszálása, a 3-as metró felújításának kínkeserves húzódása, a kisföldalatti fokozatos lerobbanása (mely a 3-as…..
Tavaly december 1-jével megszűnt az Elmű Nyrt., a szolgáltást pedig az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. vette át, mely az online világban a csodálatos elmuemaszenergiaszolgaltato.hu url-en lakozik. A fogyasztók a változásból elvileg nem vettek észre semmit., a gyakorlatban viszont könnyen…..
Mandiner blog
Lehetetlen a mérsékelt iszlám? Egy muszlim doktornő vallomása a hitéről
2015.12.06 10:41:00
Simi Rahman egy egyszeri civil nő, aki a kaliforniai Pasadenában praktizál gyermekorvosként. Muszlim volt világ életében. Rahmant megrázta a pár napja történt, San Bernardino-beli lövöldözés, mely során egy Kaliforniában élő fiatal muszlim házaspár lemészárolt 14 embert egy…..
osze
2015.12.06 16:51:24
Ajánlom mindenkinek, hogy egyszer olvassa el Germanus Gyula Allah akbar c. könyvét.
1936-ban adták ki, és az 1920-30-as évek arab világa van benne: Germanus megpróbálta belevinni a nyugati gondolkodást az iszlám környezetbe.
A mostani problémák szemszögéből nézve szomorú konklúzióként látszik a művében, hogy a hívő muszlimok esetében akkor is a Korán egy olyan "bunkósbot" és ultima ratio volt minden kérdésben, amivel szemben egyáltalán nem lehetséges a kritikai értelmezés.
Ne jöjjön senki azzal, hogy a kereszténység is ilyen: nem ilyen. (Nyilván akinek a kereszténység a középkorról alkotott saját szocializmusbeli általános iskolai tévképzeteivel azonos, azzal nehéz erről beszélni.)
Amikor Benedek pápa Regensburgban pont erről, vagyis az iszlám mélyén és alapjaiban jelen lévő kérlelhetetlen radikalizmusról beszélt, mekkora volt a liberálisok felhorgadása:
magyarnarancs.hu/kulpol/xvi_benedek_vitatott_kijelentesei_ex_cathedra-66032
Kívánom tehát a kedves liberálisoknak, hogy a keresztények helyett (akiket folyton szapulnak), a muszlimokkal éljenek együtt. Lehet fogadásokat kötni az életben maradási esélyeikre.
1936-ban adták ki, és az 1920-30-as évek arab világa van benne: Germanus megpróbálta belevinni a nyugati gondolkodást az iszlám környezetbe.
A mostani problémák szemszögéből nézve szomorú konklúzióként látszik a művében, hogy a hívő muszlimok esetében akkor is a Korán egy olyan "bunkósbot" és ultima ratio volt minden kérdésben, amivel szemben egyáltalán nem lehetséges a kritikai értelmezés.
Ne jöjjön senki azzal, hogy a kereszténység is ilyen: nem ilyen. (Nyilván akinek a kereszténység a középkorról alkotott saját szocializmusbeli általános iskolai tévképzeteivel azonos, azzal nehéz erről beszélni.)
Amikor Benedek pápa Regensburgban pont erről, vagyis az iszlám mélyén és alapjaiban jelen lévő kérlelhetetlen radikalizmusról beszélt, mekkora volt a liberálisok felhorgadása:
magyarnarancs.hu/kulpol/xvi_benedek_vitatott_kijelentesei_ex_cathedra-66032
Kívánom tehát a kedves liberálisoknak, hogy a keresztények helyett (akiket folyton szapulnak), a muszlimokkal éljenek együtt. Lehet fogadásokat kötni az életben maradási esélyeikre.
Hova megy ez a vonat?
Hol vannak a korszerű járművek, avagy tényleg "Niiincs Kocsiiii?"
2015.11.19 07:34:00
A vasutasok visszatérő kifogása a járműhiány, ha a zsúfoltságot, vagy esetleges fejlesztések elmaradását kell megmagyarázni. Bár tény, hogy a MÁV-Start kénytelen 30-40 éves járműmatuzsálemekkel is dolgozni, az elmúlt években azért történtek jelentős fejlesztések is. Most…..
DRKUKTART
DRPORTUGÁL: 14 OK, HOGY MIÉRT PONT PORTUGÁLIA (14 reasons to visit Portugal)
2015.06.05 08:30:13
…avagy pontosabban miért pont Algarve? Frappáns ismertetőt szerettem volna írni a régió szépségeiről és az egy hét alatt itt szerzett felületes tapasztalatokról. Sokadjára is megpróbáltam…..
A szerethető UFO
Rájöttem az autó talán legnagyobb hibájára: nem lehet tőle racionális érvek mellett megszabadulni. Egyszerűen megy és az üzemanyagon, kopó alkatrészeken kívül nem kér semmit.
Amit megbízhatóságon megnyer,azt elveszíti a karosszérián
Idős bácsié…..
osze
2015.03.08 15:26:14
@unom_ma: Nekem is volt ilyen, nem szabad rozsdálnia, nem is szokott. Ott rozsdál, ahol törték és javították (de csak a javítás után pár évvel): szerintem ezt is is egy "ügyes" karosszériás alkotta. :-)
Zivány vadállat
Elkezdte vizsgálgatni, nézi a motort, de sztem még életében nem látott ilyet :D Erre azt a következtetést vonta le h a jobb első lengéscsillapító cserélve volt :D Na mondom ok, nem Ő fogja szerelni a verdát ha megveszem az tuti :D
Jó, jó de meddig?
Amit…..
osze
2015.02.15 19:46:35
@♔bаtyu♔: Igen, ez a "problémamentes autó" kategóriaként volt definiálva valamelyik régi TC-s "Milyen a használt autó való nekem?" cikkeben.
Valljuk be, a nem autófetisiszta vásárlók jelentős részének ilyen autó kell. Mosógépet is azért vesz a legtöbb ember, hogy mossa tisztára a ruhákat és megbízhatóan működjön hosszú éveken át.
Ha már a vásárlásnál fontos kritérium, hogy kéznél van-e egy megszállott, tuti szerelő, ott gáz van a fejekben. Bár a szerelő (és családja) eltartása is értékelhető jócselekedet, még akkor is, ha a vásárló nem kifejezetten emiatt vette a konkrét autót.
Valljuk be, a nem autófetisiszta vásárlók jelentős részének ilyen autó kell. Mosógépet is azért vesz a legtöbb ember, hogy mossa tisztára a ruhákat és megbízhatóan működjön hosszú éveken át.
Ha már a vásárlásnál fontos kritérium, hogy kéznél van-e egy megszállott, tuti szerelő, ott gáz van a fejekben. Bár a szerelő (és családja) eltartása is értékelhető jócselekedet, még akkor is, ha a vásárló nem kifejezetten emiatt vette a konkrét autót.
Megbízható, fürge autó
Pont a francia autó példájából tanulva kerestem én is olyat, amivel biztos, hogy minden reggel bejutok a munkahelyre, nem hagy cserben, és nem drága fenntartani.
Sand Queen
Fogyasztas atlagban 17l/100km ehhez persze tudni kell, hogy a legkondi szinte…..
osze
2015.02.08 14:24:39
@Leadfoot: Igen, aki nem vezetett még pörgős japán benzinest, az nem érti. Nem az autópályán 140 feletti gyorsulást kell nézni egy 1500-ös szívómotornál. A 8.9-es 0-100 viszont nagyon jó érték, ehhez kéretik összevetni a 2004-es gyártású A6 1.9 TDI referenciaidejét: 10.5-12.3 sec, kiviteltől függően.
Városban dinamikusabban tudsz közlekedni egy ilyen Ignisszel.
Egyébként SZVSZ, a magyar autósokról elég nagy szegénységi bizonyítvány, hogy a legtöbb lámpánál a külső sávba érdemes állni, mert a 10+ tonnás teherautók indulásnál legyorsulják a belső sáv személyautóit.
Amikor a Rómában vezettem, ott kifejezetten tetszett, hogy dinamikusan vezetnek, a lámpánál töketlenül indulókat simán ledudálják és egy lámpaváltásnál a pesti átlag kétszerese átfér.
Városban dinamikusabban tudsz közlekedni egy ilyen Ignisszel.
Egyébként SZVSZ, a magyar autósokról elég nagy szegénységi bizonyítvány, hogy a legtöbb lámpánál a külső sávba érdemes állni, mert a 10+ tonnás teherautók indulásnál legyorsulják a belső sáv személyautóit.
Amikor a Rómában vezettem, ott kifejezetten tetszett, hogy dinamikusan vezetnek, a lámpánál töketlenül indulókat simán ledudálják és egy lámpaváltásnál a pesti átlag kétszerese átfér.
osze
2015.02.08 16:04:46
@Gajdos Jr.: Igen ők használják és elhasználják az autókat.
A másik véglet -ilyet is látni felénk - aki valami ocsmány műbőrt rak a motorháztető elejére, hogy megóvja a kőfelverődéstől. (Jól tudom, tényleg ezért rakják oda azt az ótvart?)
Gondolom a cipőjükre is szemeteszsákot húznak ilyenkor, abban járják a várost, nehogy a latyakos legyen. :-)
A másik véglet -ilyet is látni felénk - aki valami ocsmány műbőrt rak a motorháztető elejére, hogy megóvja a kőfelverődéstől. (Jól tudom, tényleg ezért rakják oda azt az ótvart?)
Gondolom a cipőjükre is szemeteszsákot húznak ilyenkor, abban járják a várost, nehogy a latyakos legyen. :-)
Mandiner blog
Simicska, a totális médiaháború és a magyar sajtó: miért önsorsrontás a reklámadó?
2015.02.07 11:11:00
Simicska Lajos totális médiaháborút emlegetett csütörtökön, másnap aztán fel is pörögtek az események, aligha úgy, ahogy ő képzelte: a tulajdonos és a szerkesztőségek számára egyaránt váratlanul lemondott a Magyar Nemzet, a Hír TV és a Lánchíd Rádió majdnem teljes…..
Teljesen jó, aki szidja valami széthajtott romot fogott ki...
Elöljáróban annyit, hogy imádtam mikor megvettem és még ma is akárhányszor ránézek csak mosolyogni tudok, annyira gyönyörű és jó autó.
Hűséges, megbízható társ
Amikor eladtam, olyan érzésem volt, mintha…..
osze
2014.10.19 20:47:53
@nick papagiorgo: Ezt aláírom, nekem is volt ilyen 1.3-as switftem.
Valóban 0.5-1 l fogyasztáskülönbséget lehet produkálni azzal, ha nagyon nyomod neki.
Az más kérdés, hogy ezek a japán szívó benzines motorok más vezetési stílust szeretnek, mint a németek, főleg mint a német dízelek. (Ezért van, hogy az egyikből a másikba átülő emberek értetlenkednek: pedig csak nem tudnak vezetni.)
Szóval a japóknál odalépsz a gázra, 3000/3500-nál elváltasz. Városban pillanatok alatt gyorsulsz a lámpától 60-as tempóra, kevésbé kell lendületből vezetni.
Aki dízelből ül át, az nem érti, miért nem húz a gép 1500-as fordulatról. Ha egy ilyenből átülsz egy dízelbe, azt nem érted, miért nem megy az nyomoronc 3500 fölött, miközben olyan hangja van, mint egy úthengernek.
A legjobb az, hogy még az autós újságírók sem tudják a helyén kezelni ezt a jelenséget. Sokszor kijön a tesztekből, hogy alapvetően milyen géppel jár az adott újságíró. Magyarul: nem tudja vezetni azt, amibe átül.
Valóban 0.5-1 l fogyasztáskülönbséget lehet produkálni azzal, ha nagyon nyomod neki.
Az más kérdés, hogy ezek a japán szívó benzines motorok más vezetési stílust szeretnek, mint a németek, főleg mint a német dízelek. (Ezért van, hogy az egyikből a másikba átülő emberek értetlenkednek: pedig csak nem tudnak vezetni.)
Szóval a japóknál odalépsz a gázra, 3000/3500-nál elváltasz. Városban pillanatok alatt gyorsulsz a lámpától 60-as tempóra, kevésbé kell lendületből vezetni.
Aki dízelből ül át, az nem érti, miért nem húz a gép 1500-as fordulatról. Ha egy ilyenből átülsz egy dízelbe, azt nem érted, miért nem megy az nyomoronc 3500 fölött, miközben olyan hangja van, mint egy úthengernek.
A legjobb az, hogy még az autós újságírók sem tudják a helyén kezelni ezt a jelenséget. Sokszor kijön a tesztekből, hogy alapvetően milyen géppel jár az adott újságíró. Magyarul: nem tudja vezetni azt, amibe átül.
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
osze
2014.09.10 09:45:35
@Hurri Kán: Nem vagyok már olyan fiatal és a szüleim is elnyűttek anno pár szoci autót, főleg Skodákat. A Skoda 120L motorjában kb.90e-nél ment szét a gyári hengerfejtömítés. A csere után (valószínűleg a hazai szerelők nem tudták a gyári technológiával megoldani) már egyik sem volt az igazi (megugrott az olajfogyasztás, könnyen forralta a hűtővizet).
A munkára használt Skodákat (120L) kb. 110e-nél el kellett adni, mivel akkor már tropára ment a motorjuk: mondjuk a generál megoldható volt (hüvelyes, cserélhető megoldásúak voltak a hengerek a motorblokkban), de akinek napi munkára kellett a kocsi, az jobban járt, ha túladott rajta.
A Trabant volt a tuti, ott kb. 30e után jöhetett a motorgenerál, de ott legalább nem volt olajcsere. :-)
A munkára használt Skodákat (120L) kb. 110e-nél el kellett adni, mivel akkor már tropára ment a motorjuk: mondjuk a generál megoldható volt (hüvelyes, cserélhető megoldásúak voltak a hengerek a motorblokkban), de akinek napi munkára kellett a kocsi, az jobban járt, ha túladott rajta.
A Trabant volt a tuti, ott kb. 30e után jöhetett a motorgenerál, de ott legalább nem volt olajcsere. :-)
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce
Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes!
Japán romboló
A…..
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
osze
2014.08.19 15:57:56
@w a s d: Mondjuk a Suzuki S-Cross 1.6-os szívó benzinese? Az pont ilyen (EURO6, 0w20 olaj, szívócső-befecskendezés: egy jól összereszelt japán benzines technika) és a vezess.hu tartóstesztjén valami nagyon jó fogyasztási értékeket produkál. Csak hát a TC leszólta...
osze
2014.08.19 17:45:34
@stone pit(er): Erre gondoltam: www.vezess.hu/teszt/teszt-hosszabb-tavon-csaladi/52740/
Ott vegyes, életszerű használatban 6.1 l/100 km, amit mértek. Ez szerintem korrekt érték.
Ott vegyes, életszerű használatban 6.1 l/100 km, amit mértek. Ez szerintem korrekt érték.
Akár városba, akár szerpentinre de csak cascoval!
Különböző anyagi megfontolásokból kiindulva életem első autója egy Suzuki Swift lett, majd a második is, aztán ha már így bevált maradtam ennél a márkánál.
Szükségmegoldás volt
Igazán egyszer állt meg, pedig előtte…..
osze
2014.05.11 20:24:35
@Ordasnagyfarkas: Nyugi, szerintem a szemetet már rég az erőszélre hordja a Saabjával, a szennyvizet meg okosba szivattyúzza valahová. A koromokádás csak szintlépés.
Egyébként nekem nagyon tele van már a hócipőm az összes rákkeltő, koromokádó dízelessel. A múltkor Maglódon majd megfulladtam egy viszonylag új BMW 530d mögött - az is biztos megoldotta okosba... Hogy szívná egész nap a rákkeltő koromját.
Egyébként nekem nagyon tele van már a hócipőm az összes rákkeltő, koromokádó dízelessel. A múltkor Maglódon majd megfulladtam egy viszonylag új BMW 530d mögött - az is biztos megoldotta okosba... Hogy szívná egész nap a rákkeltő koromját.
osze
2014.05.11 22:05:23
@zerge44: Amikor pedig látom a rendszámán a zöld környezetvédelmi matricát, én is erősen elgondolkodok az NKH és a csodás műszaki vizsgarendszerünk értelméről. Ha legalább fekete matricája lenne...
Az idei első negyedévben hirtelen nagyot romlottak a magyar mutatók, például közel harmadával több volt a halálos baleset - mutat rá a Totalcar cikke, mely az okokra is próbál rávilágítani. Ezen okok között eggyel viszont nem számol az újságíró, a baleset-megelőzés…..
osze
2014.04.16 01:06:54
Még valami: ha régi Swift vs.. 30 tonnás kamion ütközés alapján mérünk, akkor tessék megnézni, mire képes a új BMW egy traktorral szemben:
www.youtube.com/watch?v=db4dLPqOq5U
Csipesszel szedték ki a BMW-s utasok maradványait.
ettől még persze nem biztonságos a régi swift, de egy kamionnal szemben mi az? ostoba blogger.
www.youtube.com/watch?v=db4dLPqOq5U
Csipesszel szedték ki a BMW-s utasok maradványait.
ettől még persze nem biztonságos a régi swift, de egy kamionnal szemben mi az? ostoba blogger.
Ha milliókért veszünk otthonra egy presszógépet, amihez utána olcsón szerezzük be a szemes kávét, akkor ettől olcsón isszuk naponta a feketét? Nem. Az atomerőmű is ilyen: ha már kifizettük a hiperdrága gépet, akkor hiába költünk utána keveset, olcsón már semmiképpen nem…..
Az ész választása
A motor ragyogó paramétereiben a futómű sajnos egyáltalán nem volt partner. Egyenesben még csak-csak, de kanyarban billegett, a keskeny 16-os kerekek sem voltak bizalom gerjesztőek. Pár éles kanyar után (amit a BMW-vel különösebb stressz nélkül 90-100-al…..
osze
2014.01.19 23:15:12
@Oldm4n: Jól megmondtad mindenkinek.
Te vagy a legokosabb, egy kicsit übermensch, nem értem, miért nem jelölteted magad az MTA elnökének.
Ja, mert hogy az oviban is kolbász volt a jeled?
Te vagy a legokosabb, egy kicsit übermensch, nem értem, miért nem jelölteted magad az MTA elnökének.
Ja, mert hogy az oviban is kolbász volt a jeled?
A képlet egyszerű: valaki csekkett hamisított, amivel átíratta az autómat, és én még ezért fizettem is neki ezért. Kár, hogy elévült a bűne.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
osze
2014.01.15 10:35:43
@A80: De ezt miért az autótulajdonosnak kellene ellenőriznie??
Az lenne a logikusabb, ha maga a hivatal (Okmányiroda v. NAV) ellenőrizné, és azonnal intézkedne, ha nem érkezett be hozzájuk - az adott ügyszámhoz tartozó - sárga csekken feladott pénz.
Ügyfél kiértesít, átírás sztornóz, mehet is a feljelentés az ismeretlen tettes ellen: a csaló meghatalmazott hamar meglenne, ne is hiszem, hogy kockáztatni mert volna, ha ez így működne.
Az lenne a logikusabb, ha maga a hivatal (Okmányiroda v. NAV) ellenőrizné, és azonnal intézkedne, ha nem érkezett be hozzájuk - az adott ügyszámhoz tartozó - sárga csekken feladott pénz.
Ügyfél kiértesít, átírás sztornóz, mehet is a feljelentés az ismeretlen tettes ellen: a csaló meghatalmazott hamar meglenne, ne is hiszem, hogy kockáztatni mert volna, ha ez így működne.
Az új-zélandi kormány közlekedésbiztonsági kisfilmje olyan, mint egy horrorfilm, amiben egy ponton reménykedsz, hogy elkerülhető a vég. De a pont nem ott van, ahol gondoljuk. Akkor már késő. Elképesztő, hogy hogyan vezetnek az emberek. Kétféleképpen osztályozom a dolgot…..
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
osze
2014.01.08 08:15:57
@Michel Djerzinski: Állj, amit ez az autós művelt az kimeríti a veszélyeztetés fogalmát. Kicsit olyan, mintha kimennél az utcára egy fegyverrel lövöldözni és azzal védekeznél, hogy "de hát nem céloztam senkire", csak élveztem a dolgot, különben is jó sportlövő vagyok.
Lehet, hogy a szituációban körülötted lévő járókelők nem így gondolnák.
Lehet, hogy a szituációban körülötted lévő járókelők nem így gondolnák.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz