Regisztráció Blogot indítok
Adatok
őröltbors

55 bejegyzést írt és 219 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Üres pirítós Imagine... 2020.07.24 10:51:00
Tudom, demagóg. :)..
Régen volt olyan adásunk, amiben egy fejlesztőcsapat történetét veséztük ki. Márciusban kettő ilyen is lesz, és a mostani adás az egyik: a Rare korszakait és évtizedeit beszéltük át, illetve az Ultimate Play The Game-ét. Hiszen a Spectrum-korszak egyik legsikeresebb fejlesztőcége, az Ultimate tagjai…..
őröltbors 2018.03.21 07:22:23
Van az úgy a techpiacon, hogy mire a kutatómérnökök összeraknak egy prototípust, a piaci klíma már nem kedvez az adott terméknek, és még a megjelenés előtt lelövik az egész projektet. A videojátékipar tele van ilyen sztorikkal, olyan sok soha meg nem jelent konzol volt az évtizedek során, hogy simán…..
őröltbors 2017.12.04 08:34:59
@Grath: @Stöki:
Ez a podcastes baromság engem nem érdekel, tehát senkit. A pókemberes képregény viszont nagyon tetszik, jövő hétre rajzoljatok inkább pókemberes képregényt.

Viszont ha ezt a "sikeres" vonalat akarjátok erőltetni, legalább szóljatok, akkor potyára nem lesek be ide.
A számom megvan, legközelebb sms, vagy valami...

u.i.:
kacstollat, libatollat felvásárlok, ha jövő héten podcastes baromság helyet libatoll vagy kacsatoll lesz, akkor minden meg van bocsátva
őröltbors 2017.12.04 09:06:13
@eßemfaßom még áll:
erről az jut az eszembe, amikor az utcán kéregetők elégedetlenkedve utánamszólnak, hogy keveset adtam...
Mirkóczki Ádám szociológus, a Jobbik parlamenti képviselőjének törvényjavaslata és a rendőrségnek a Meleg Méltóság Menetét elutasító határozata kapcsán, mint minden évben, újra előtérbe került a homoszexualitás témája. Sokat gondolkodom a homoszexualitásról:…..
A magyarokat az arabkérdés leginkább a benzinár által érinti, de ennél sokkal tanulságosabb, ami odaát történik. Közvetett hatásait majd hosszas átfutással tapasztalja az ország.   Mindenekelőtt nyugi. Az arab forradalmakkal kapcsolatos leggyakoribb félelem, miszerint…..
őröltbors 2011.03.09 23:32:31
@Blogger Géza:

Ezt írtad: "de egészen biztos vagyok benne, hogy az arab tüntetők marhára nem úgy liberálisok, ahogy Tóta W, vagy ahogy Tóta W szeretné hogy lennének, ezért csúsztatás az ő szájából ezekre az eseményekre a liberális forradalom kifejezés."

Lassan mondom:

_Liberális_ és _forradalom_, ami történik, mert a liberális értékek irányába jelentkező igény, hirtelen, robbanásszerűen jelentkezett, hatalmas, előzmény nélküli megmozdulásokat okozva.

Azt, hogy a liberális értékek sokkal erőteljesebben érzékeltetik a hatásukat, sokkal inkább jelen vannak a közéletben, mint arra akár pár hónappal ezelőtt álmunkban is gondoltunk volna, gondolom nem tagadod.

Kibaszottul mindegy, hogy mennyire liberálisok, Árpi sem ezt mondta, te sem erről beszélsz.

Hatalmas különbség van aközött, hogy a muzulmán világban liberális forradalom zajlik, és aközött, hogy a muzulmánok liberálisok.

Mint ahogy a XVIII. században sem volt meghatározó az ipar, viszont forradalmi változáson ment át.

Tanulság: te egy szó (liberális) értelmezésével próbálsz meg cáfolni egy mondatot, amiben egy két szóból álló kifejezés (liberális forradalom) szerepel. Te nem arról beszélsz, ami oda van írva. Hát így.
őröltbors 2011.03.10 00:49:49
@Blogger Géza:

Véletlenül nem autokratikus rendszerek ellen lázadoznak demokráciát követelve? De.

"Az egész világ a liberális értékek által dominált országokból kiindult válság hatásaitól szenved, igazából az arab lázadások is sokkal inkább az elszabaduló infláció hatásai, semmint valami liberális megtérésé."

Mórickásodsz. Nektek mindenről az jut az eszetekbe, hogy a liberalizmusnak vége?:P
A szabadságjogokat meg, meg a neolib gazdaságpolitikát miért is akarjuk összekeverni? Totál független a kettő. Ezt nagyszerűen mutatja, hogy az USA-ban simán a baloldal mondható inkább szabályozáspártinak, a jobboldal pedig szabad piac pártinak (ez ott jóval sokszínűbb, mint itthon, de ez határozott tendencia). Ott a jobboldal sír, hogy az állam ne merje szabályozni a bankok működését, mert akkor apokalipszis lesz. És teljesen koherensen be tudja ezt illeszteni a konzervatív, individualista világnézetébe.

Szóval ne keverjük az emberi jogi és a gazdasági értelemben vett liberalizmust, mert rohadtul nem jár együtt a kettő. Jómagam is híve vagyok az előbbinek, a neolib gazdaságpolitikát viszont szörnyszülöttnek tartom, itthon is, az USA-ban meg aztán főleg.

Az rendben van, hogy az életszínvonal okozta elégedetlenség elősegítette a forradalmat, de elzavarták a diktátorokat, vagy nem? Láttál te "több állami szabályozást a magánszférába!" feliratú táblákat a tüntetőknél. Követeltek viszont más dolgokat, amiket eddig nem volt szokásuk.

"Vagy abban hiszel, hogy feltámadt Magyarországon az SZDSZ? Vagy mi ez a liberális hit?"

Na EZ hogy a picsába jön ide? A muzulmán világban az emberek elkezdtek forradalmat csinálni, mert korlátozva érzik az emberi jogaikat. Tehát Magyarországon feltámad az SZDSZ. Mondott ilyet valaki? Nem. Hát akkor meg.

Az SZDSZ visszatérését egyébként sem tartanám erősödésnek, a feltételezést, hogy SZDSZ-es lennék, rendszerint sértésnek veszem. Ha valaki gyengítette a liberalizmust, na, az pont az SZDSZ volt, az aljasságával, folyamatos faszistázásával szitokszóvá tette a liberalizmust...
őröltbors 2011.03.10 03:57:35
@Blogger Géza:

"Na itt van a lényeg. Aki szerinted demokráciát követel, az liberális. "

Nem, azért nem, mert én nem skatulyákban gondolkozok, értsd már meg.
NEM liberálisak az arabok, a demokrata pedig NEM jelent liberálist.

Én nem tudom elképzelni, mit érezhet az az ember, aki azt tudja magáról mondani, hogy ő liberális, vagy konzervatív, így ebből nem tudok kiindulni. Szerintem a gondolkodó ember meghallgatja mindkét oldalról a véleményeket, és egyes ügyekben az egyik, máskor a másik oldalnak ad igazat. Vannak _inkább_ liberális, meg _inkább_ konzervatív emberek. A kulcsszó az inkább.

Ha te valakiről annyit tudsz, hogy liberális, rögtön minden ügyben azonnal tudni véled az álláspontját? Ha igen, akkor nagyon megvezetett ember vagy és nagyon nagyokat tévedsz. Jó eséllyel egyet fogtok érteni bizonyos kérdésekben. Valószínűleg a többségben nem, de akkor sem tudhatod biztosra, miről mit gondol.

Vagy te mindenről vmelyik párt vagy seggnyaló firkász véleményét nyomod? Ennyire lusta vagy gondolkozni? Vagy te vagy a firkász?

Tehát még egyszer; amikor azt mondom, liberális gondolatok terjednek muzulmán országokban, nem azt mondom, hogy több ott a liberális. De azt igen, hogy konzervatív emberek is oszthatják bizonyos kérdésekben a liberális nézetet, és köztük is elterjedhetnek liberális gondolatok. Egy nép jellemző világnézete időnként bizony megváltozik. Volt, amikor az alapvető dolog volt, hogy vehetsz négert, ma meg alapvető, hogy nem. Volt olyan is, hogy azt mondtuk, hogy szavazhassanak a nők. Na, náluk most akár még ilyen is lehet. Nálunk meg olyan van, hogy vasárnap ne vegyél zsömlét, meg cinikus levél a Nyugdíjbiztosítási Igazgatóságtól...

Most úgy tűnik, az ottani viszonylatban konzervatív embereknek is támadt egy olyan gondolatuk, hogy "hé, tulajdonképpen szeretném én eldönteni, ki legyen a vezető." És akkor is kimennek, ha lőnek rájuk, mint Líbiában.

A személyi szabadságjogokért talán nem jellemzően a liberálisok állnak ki a legtöbbet? De.

A személyi szabadságjogok erősödése meg jót tenne az egyiptomi keresztényeknek is, akiket rendesen zaklatnak, bántalmaznak a vallásuk miatt...

Mondhatjuk, tehát, hogy részben vagy teljesen olyan okokért harcolnak az emberek az utcán, amit nálunk a liberálisok képviselnek? Mondhatjuk.

Figyelem: ezzel nem mondtam, hogy jó, nem mondtam, hogy rossz. Szerintem egyébként jó.

"Ez jó kérdés, össze akarod keverni?"

Nem, én nem akarom, te viszont folyamatosan egyszerre akarsz a kettőről beszélni. Ha egy elv jól működik a gazdaságban, miért akarnám azt a gazdasági életen kívül használni, ha már kiderült, hogy ott nem működik?

Ha egy elvrendszer szerintem élhető, normális, termelékeny társadalmat eredményez, miért akarnám azt a gazdaságban is alkalmazni, ha már kiderült, hogy ott nem működik?

Az értelmesen, nem túlzott bürokratikus terhet jelentő mértékben szabályzott piac jó, a túlságosan szabad piac szereplőinek önző magatartása pedig nem.

Áruld már, most szerinted komolyan minden liberális teljesen fékevesztett piacot akar, vagy csak nem tudod jól megfogalmazni a véleményed?

"A neolib gazdaságpolitikának már nevében is benne van hogy liberális. Ráadásul a jelenlegi globális válság fő okozójának tartják sokan a túlzott szabályozatlanságok miatt."

Tanultál fizikát? A konzervatív erőtérben is benne van, hogy konzervatív, a gravitációs erőtér konzervatív, most akkor ha kiesek az ablakon, azért a konzervatívok a hibásak?

Ezek a szavak mást is jelentenek, nem csak világnézeti áramlatokat, sőt, eredetileg nem azt jelentették. Az egyik csak arról szól, hogy ne akarjanak beleszólni az életedbe, a másik meg arról, hogy legyen gyenge a piac állami szabályozása.
A piaci szereplők és az egyének szabadsága szerinted miért egyazon fogalom?

Cseszd meg, ne legyél már ennyire sötét. :P

Felejtsük már el, hogy mi okozta a válságot. Igen, az okozta, amit írtál, szerintem is, jobban szabályozni kell a piacot, főleg a pénzpiacot.

De tök mindegy, hogy mi okozta az életszínvonaluk csökkenését, tény, hogy most a téren állnak a tömegben és ordibálják, hogy szabadságot akarnak.

Nem erősödött a liberalizmus befolyása a közéletükre? De.
(Ami nem feltétlenül jár együtt azzal, hogy több liberális lenne.)

Ettől nem várok semmit a jövőre nézve, nem álmodozok semmiről, ez egy jelen idejű megállapítás...

"A szabadságjogoknak viszont a modern liberalizmushoz nem sok közük van, nem az különböztet meg egy konzervatívot, egy liberálist meg egy szocialistát, hogy a 18-19. században kitalált szabadságjogokat érvényesítendőnek tartják-e vagy sem."

Nem, de az igen, hogy mennyire erősen képviselik ezeket.

Az az oldal, amelyikben felmerül, hogy betiltja az abortuszt, és szigorít a kábszertörvényeken, és meg akarja mondani, hogy a te életedet az rontja el, ha vasárnap leszaladsz a sparba, mert nincs otthon élesztő?
Nyilván nem. Nyilván az, amelyik nagyobb szabadságot akar hagyni neked ezekben a dolgokban.

Figyelem! Ezzel megint nem mondtam, hogy melyik a jobb. Szerintem az utóbbi jobb, ha szerinted az előbbi, az egy legitim álláspont. Szerintem speciel nincs igazad, oszt ennyi...

Ha szerinted a személyes szabadságjog nem liberális érték, akkor szerinted mi liberális érték? Vagy mindent, ami érték a konzervatívok találtak ki?

"ha az életszínvonalukkal elégedetlen, leszakadó fiatal rétegek ne találnak munkát, nincsenek védve a globalizáció, az infláció hatásaival szemben, ezt rövid távon csak állami beavatkozással lehet orvosolni. "

Tessék megint egyetértünk.

"Szóval ezek a tüntetők bizony átvitt értelemben "le a liberalizmussal" táblák alatt meneteltek, tetszik-e vagy sem."

Hagyjuk már a picsába a liberális gazdaságpolitikát... tényleg kibaszottul nem ide tartozik...

A liberalizmus általánosan jog előtti egyenlőségről, szabadságról beszél, a neoliberális gazdaságpolitika pedig arról, hogy a szabad verseny mindennél hasznosabb egy gazdaságban. Igen, azonos szóból erednek, de ha tudod valakiről, hogy a neolib gazdaságpolitika híve, abból NEM követeztethetsz arra, hogy mit gondol az abortuszról.

Mondom, csak az USA-t nézd meg.

Amerikában a konzervatívok engedték szabadon a gazdaságot Bush 8 éve alatt, Obamát pedig kritizálják, amiért szabályozni akar, vagy mert az egészségbiztosításban az állam is nagyobb részt vállal, amivel beavatkozik egy amúgy nagyon jól tejelő üzletágba...

Nálunk az MSZP-SZDSZ volt az, aki neolib gazdaságpolitikát vitt, az USA-ban pedig a republikánusok, az a párt, akik melegházasság és abortusz ellenesek, nagyon-nagyon keresztények, iszlamofóbok...

Szóval, nem, a kettőnek nincs köze egymáshoz. A világnézeti kérdésre NE gyere gazdasági válasszal, mert semmi kapcsolat nincs közöttük...

"Ez a mondat továbbra is rejtély számomra. Csak egy SZDSZ-ről álmodó liberális fanatikus képzelgéseire tudok gondolni, másra nem. "

Úúúúúúristen, ezt nem mondod komolyan... ha ezt az elején olvasom, bele sem fogok a válaszba...

Az a mondat NEM Magyarországra vonatkozott, hanem azokra a muzulmán országokra, ahol lázongások vannak. Tudod, amiről VÉGIG beszéltünk.

VÉGIG.

De cseszd meg, ha teneked Egyiptom kapcsán bármi féle párhuzam felmerül a SZDSZ-szel kapcsolatban, nem tudok mást mondani, sötét vagy, mint az éjszaka.

Itt ért véget bájos csevejünk, kérem a súlyosan szellemi fogyatékosok, kíméljenek!
(Köz)szempont Itt a lé a tét... 2011.01.07 20:33:00
Nemigen hiszem, hogy bárkinek is nagy meglepetést okozott volna azzal a Médiahatóság, hogy az első eljárást pont az RTL Klub ellen indították el. Az okokat, vagy inkább csak a sejteni vélhető indítékokat nagyjából ismerjük is, sokszor rálépett már a jobboldal tyúkszemére a…..
őröltbors 2011.01.08 11:18:36
@IGe:

Még ennyi csak neked.

"Az agnoszticizmust is gyógyítom"

Szóval mindenki hülye, csak te nem. Értem már, veled eleve kár volt "vitába" szállni.
őröltbors 2011.01.08 23:42:28
@fűtőtest: Hát igen, ez megmagyarázná a nagy betűket... :D:D
Nemzeti Hírügynökség (Nemhír), Vélemény rovat Örvendezzünk! Örömteli, hogy van az országban egy ember... nem, nem is csak egy ember, hanem az Ember, aki önnön életét, annak minden pillanatát feláldozza, hogy nap mint nap, év mint év rámutasson gyarlóságainkra, hibáinkra,…..
őröltbors 2011.01.04 10:49:36
@gregorik:
"a post éjfél után került fel, 10 órája; ha ez fennmarad, azt jelenti, hogy felesleges a pánikolás a censorship törvény miatt, mert nem alkalmazzák túl szigorúan. "

Miért, ha csak lehetővé teszi, hogy megmondják, ki és mit mondhat de nem élnek vele, akkor ez már nem is szar törvény?

Nem a baj az új törvénnyel, hogy majd feltétlenül elnyomnak minden más véleményt. Nem. Az a baj, hogy csak a saját belátásukon fog múlni hogy megteszik-e.

Meg a következő kormányén.

Ezért arcátlan érvelés a Fidesztől, hogy nem kell megijedni ettől a jogszabálytól, mert meg kell várni hogy alkalmazzák majd. Aha. És az elkövetkező kormányok által kinevezett NMHH tagok jogalkalmazásáért is vállalják a felelősséget? Vagy azzal nem is számolnak, hogy más is lehet még kormányon?
Kiss Norbert a KEH Társadalmi Kapcsolatok Hivatalának vezetője. Az esztergomi ferences gimnáziumban végzett, harmincas éveiben jár. Kamaszkorában kosárlabdázott, majd sportdiplomáciai pályára készült, így került kapcsolatba a Magyar Olimpiai Bizottságot 1989 óta irányító…..
Mandiner blog A káromkodás joga 2011.01.03 07:01:00
„S dúlt hiteknek kicsoda állít káromkodásból katedrálist?” Nagy László: Ki viszi át a szerelmet?   A morgás joga után a káromkodás jogával is meg kell ismerkednünk, úgy tűnik. A csúnya beszéd a szólás- és művészi szabadság sajátos eseteként vetődik…..
őröltbors 2011.01.03 09:39:35
@Blassius:
"Amúgy elég kevesen vagytok ahhoz, hogy feljogosítva érezzétek magatokat bármiféle észosztásra. "

Ember, olvasod, amit írsz?
Egy vitában mindig a többségi oldal a helyes?
őröltbors 2011.01.03 09:42:22
@mithrandir:

"A ragályos betegeket nem szokás tömeg közé engedni.
Különösen nem gyerekek közé. "

Nagyon jó hasonlat, de mivel a szöveg angolul volt, egészítsd ki egy hermetikusan lezárt védőöltözékkel, úgy jobban illene a helyzetre...
Az év első napjának délutánja meghozta az újév első viccesen arrogáns hivatali levelét az NMHH-ból, bár ne tette volna. Az ügy, ami miatt most ingyen és bérmentve kiokosítjuk a Hatóságot, az még tavaly kezdődött, amikor az NMHH egy Ice-T-nóta lejátszása miatt nekiment a Tilos…..
őröltbors 2011.01.02 15:24:36
@gravi_t:
"Ettől függetlenül ha valaki megszegi a hatályos törvényeket, meg kell büntetni. A Tilos Rádió megszegte, hát megbüntették. Mi a probléma? "

Jajj, ne legyél már ennyire NMHH... Az egész magyar internet erről szól lassan, de még mindig nem érti mindenki... Az a baj, hogy egy eddig nem létező gyakorlatot hoztak be minden előzetes figyelmeztetés nélkül, és véletlenül épp az adott oldal által olyannyira utált egyébként senki által le se fosott rádióval kezdték az emberkedést, miközben gyakorlatilag minden adóval megcsinálhatták volna, mert bőven találnának még kifogásolható külföldi szövegeket máshol is...
Ma még lehülyézheted a miniszterelnököt... ;)..
    Tényleg elképesztő, mit meg nem engednek maguknak a magyar rádiók! A fenti címet a Tankcsapda Agyarország című dalából kölcsönöztem, jól leírja, hogy fiataljaink micsoda fertőt kénytelenek hallgatni nap mint nap. A Tilos elleni NMHH-fellépés csak az első lépése…..
Tíz olyan intézkedést sorol fel a Facebook közösségi portálon csütörtökön közzétett videoüzenetében Orbán Viktor, amelyre szerinte "mindannyian, közösen és együtt a leginkább büszkék lehetünk". Captain Subtext kommentárjaival.1.) a legnagyobb nemzeti egységet…..
őröltbors 2010.12.23 20:25:35
Nem védeni akarom őket, alig térek magamhoz a médiatörvénytől, de:

2.) A 0,8% honnan jött? Te annyit kaptál?
3.) Aha. Mert szerinted az, aki megkeres 2-300 ezret az gazdag? Egyébként bocs, de ha egy mód van rá, igenis a módosabbak szüljenek többet, mint azok, akik csak arra tudják megtanítani a gyereket, hogy melyik nap jön a postás...
5.) Nem Mikolát akartál írni?
6.) Nem szép dolog a demokrácia lebirkózása, hidd el nekem is fáj a fejem miatta, de ne csináljunk már úgy, mintha eddig élhető körülmények lettek volna az országban, amik nem a totális káoszhoz vezettek. Igen, inkább lepődjön meg az első pár 10 éves, akik radírt vagy nem tudom mit lopnak a papírboltban, minthogy 10 ezer alatt csak egy dádát kaphassanak.
9.) A következő ciklusról van szó.

10.) Az indoklás nagyon tetszett:

"És én még a végére ideírtam a szabad pálinkafőzés lehetőségét is, ami messze túlmutat önmagán, egy kicsit, mint cseppben a tenger, megfogalmazója, kifejezője a kormányzati filozófiának is. Arra akarjuk bíztatni az embereket, hogy mindent tegyenek meg a saját boldogulásuk érdekében, amit megtehetnek és mi minden akadályt elhárítunk ami egy ember számára elhárítható, amit egy kormány egyáltalán elhárítani képes. Így volt ez a gyümölcsöskertekkel is, jött a finánc, jöttek a bürokraták, az adóhivatalnokok és végülis az ember a saját munkájának gyümölcsét sem élvezhette. A szabad pálinkafőzés megadása egy kormányzati fölhívással is felér, arról szól, hogycsak csináld, csak csináljátok!"

Hát ha önmagán messze túl mutat, és ez a kifejezője a kormányzati politikának, hogy csináljátok csak, élvezzétek a munkátok gyümölcsét, ne féljetek az egyenuhástól, akkor megérdezném:

Mikortól, hány tövet;) tarthatunk otthon, Miniszterelnök úr?:)
"Aki csendet akar, ne lakjon a belvárosban!" vs. "Az egyetemisták tanuljanak bulizás helyett!" Heti szavazás-összesítőnk. Szokásos hétvégi szavazás-összesítőnkben most pénteki szavazásunak eredményét nézzük meg: Csendrendelettel a Fiatal Budapest ellen c.…..
de Sade márki Isten tenyerén, IV. 2010.06.05 09:13:00
Épp most avatnak szerzetespappá, maga a 150 kilós apát úr, látom a csuklóján a sok, misebortól kidagadt eret, a farkamat bámulja, átnéz a csuhámon. Zsíros szájának szegletén a nyál gömbbe gyűl. A farpofáim megfeszülnek, a belem ki akar mászni a számon át. Aztán az apát…..
őröltbors 2010.06.07 00:35:07
@Flúgatlan: @ergerberger: @Balangó: @kefas: Megsúgnám, hogy de Sade márki blogján keresztényellenességről picsogni olyan, mint nyilvános wc-ben húgyszagról; még ha igazatok van is, ti csináltok hülyét magatokból...
Üres pirítós Pápadal 2010.04.30 14:07:00
Üres pirítós Pope Opera 2010.04.08 17:37:00
Zseniális.   The Daily Show With Jon StewartMon - Thurs 11p / 10cPope Operawww.thedailyshow.comDaily Show Full EpisodesPolitical HumorHealth Care Reform..
Szertár CD buborék 2009.08.05 07:18:00
 Felejtsd el a szappanos vizet! Fújj buborékot CD-ből! A videómegosztó oldalakon időről időre felbukkannak király kísérletek, vagy legalábbis annak látszó tartalmak. Ezek aztán futótűzként terjednek, boldog-boldogtalan koppintja, már ha nem kamu az egész. No, én sem…..
Üres pirítós Szabályok 2009.07.30 16:26:00
Zach Weiner engedélyével.Forrás: www.smbc-comics.com eredeti..
comment:com Az amerikaiak idióták 2009.07.30 10:09:00
A fenti sommás véleményt nem én fogalmaztam meg - nem is mondanék ilyet, mert az az ország, ahol a Dr. Pepper nevű üdítőitalt feltalálták, nem lehet idióta - hanem Bill Maher, az HBO késő esti talkshowjának műsorvezetője, főállású megmondóember és humorista. A CNN-en…..
Rájöttem! Televízió 2009.07.28 10:43:00
A modern ember életéhez évtizedek óta hozzátartozik a televízió. Régen, még az átkosban csak két csatorna volt (1-es és 2-es), és hétfőnként nem volt adás. Ma viszont már a kábelnek és a műholdaknak köszönhetően sok-sok magyar és külföldi adó közül válogathat az…..