Regisztráció Blogot indítok
Adatok
xxyyxx

2 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Varnyula Juan, drága Juan 2011.01.31 21:59:00
JUAN POOCHUTOEz még az előző bejegyzéshez kapcsolódik, mert a JUAN POOCHUTO hasonlít a Dirty Sanchezhez. Hátulról dugva a nőt, a férfi bedugja az ujját a nő fenekébe, hirtelen kihúzza, majd a meglepetésében hátraforduló nőnek barna bajszot rajzol az…..
 Na, az van, hogy gondolkodtunk, mi a fene legyen az első bejegyzés és mivel a " v a r n y u l a " szó ebben a formában nem is létezik, még akkor sem, ha Petitől így tanultuk, inkább legyen egy klasszikus, a Dirty Sanchez, aminek több formája is létezik, amint azt az…..
Ön hol bankol? - szólított meg néhány hete egy Erste brandszínű alapon Erste betűtípussal írt szöveg az egyik óriásplakáton, ami annyira rejtélyesen hangzott, hogy azonnal tudtam, ez csak az Erste bank kampányának teaser szakasza lehet. Akkor még nem sejtettem, mire fogják…..
Hegel soha ki nem adott, tintapacáktól és rászáradt tükörtojástól alig olvasható kusza kéziratában az alábbiak találhatók 1828. február 5-i dátummal: „5. Februar, 1828, Donnerstag Frau Margarethe, a házvezetőnőm, különöseket tud kérdezni. Fertelmesen korlátolt…..
xxyyxx 2010.06.04 20:38:45
Amikor az első kisfilm kikerült a bocsfiuk.com oldalra, rögtön elindult a találgatás, mit vagy kit reklámozhat a két médiahuszár. Nagyjából sejteni lehetett (70-es mér' lennék?), hogy a Vodafone lesz a dolog mögött, és a magentába csomagolt Balázs és a bilikék Vadon hivatottak…..
Úgy tűnik, nem csak a pártok szeretnek ígérni, hanem az ásványvizek is, csak a vizek úgy ígérnek, hogy eljátsszák, mintha nem. Meglepő módon két konkurens márkára is rábukkantunk, melyek nagyon hasonló módon játsszák el, hogy nem. Ez itt a nemrég átpozícionált Kristályvíz…..
addict Írj egy Class dumát! 2010.01.19 17:30:00
Egy kis minipályázatot írnék ki a Class FM meglepő poszterére építve, amelyen valamilyen okból kifolyólag szabadon hagyták a logófejű alak szövegbuborékát. Lehet, hogy eleve nem is akartak odaírni semmit, vagy csak nem jutott eszükbe egy class duma sem, de az is lehet, hogy egy…..
(Feltételezett) ügyfél: Life Network(Feltételezett) brief: Bocsi, hogy csak röviden, tökre őrültek háza van itt, azt se tudjuk, hol áll a feljünk, nemrég indult a tesztadááás! Épp ezért normál briefet nem tudok írni bocsi, a lényeg, hogy ugyebár a tematika az…..
  A reklámszemle rovatban egész évben igyekeztem az említésre illetve megbeszélésre méltó reklámokat szavazásra bocsátani, hogy ennek apropóján mindenki elmondhassa róluk pozitív vagy negatív véleményét. Ennek a pontozásnak az eredményét tavaly is összesítettem az év…..
Azt hittem, hogy a Nokia tyúkos-kertitörpés- reklámkampánya után már nem lesz nevetségesebb reklámhúzás ebben az évben, de megint alulbecsültem a magyar rögvalóságot. Hogy ki volt, az, aki az Ovis reklámok színvonala alá tudott menni? Nem más, mint a Satrurn és a Médiamarkt,…..
„A lényeg, hogy van ez az új menünk. Jól gondolod, AZ a menü, a nevemmel – Ernő menü. Kicsit kínos.” Ezt írja a Burger King Ernő menü-kampányának kifejtése az éttermi tálcákon, de nincs igaza, mert Ernő nem kicsit kínos. Szívesen írnám, hogy nem értjük, de…..
Román Balázs az ehavi Kreatív magazinban elég durván lehúzta a Raiffeisen bank imidzsfilmjét, ami csak azoknak lehet furcsa, akik idáig esetleg elkerülték a Raiffeisen új szpotját. Merthogy ez a film egyszerre zavaros, unalmas és látszólag tökéletesen felesleges. Azt, hogy miért is…..
xxyyxx 2009.06.18 10:20:16
Én azt hiszem, értem, mit akartak üzenni. Csak nem sikerült. Ez nem meglepő. A bankok marketing osztályain teljes a káosz. Először a "nincs is válság" stratégiát követték. Csönd. Mindent ugyanúgy, ahogy eddig. Aki már az elején parázott, radikálisan csökkentette a büdzsét, nem gyártott új filmeket, csak elvétve. A másik fele elhitte a nagy marketing guruk ígéretét, hogy az lesz a válság nyertese, aki nem csökkenti a költéseket. Új filmet már nem mertek forgatni, nyomták tovább a régit ezerrel.
Közben kirúgtak fél marketing osztályokat (joggal, válság előtt kellett volna, és feltételezem nem azt a felét rúgták ki, amelyiket kellett volna), a válság csak nem enyhült, a bankok az ügyfeleken továbbra is kaszálnak, de most már itt az ideje valami válságkommunikációsat játszani, hiszen már tőlünk nyugatabbra is merik.
De mit mondjunk? Hogy mondjuk? Hiszen ugyanúgy megvan az extraprofit, most még jobban átverjük az ügyfeleket, aki nem bír törleszteni, eladjuk a követelését behajtócégeknek. De akkor ezek után hogyan mondjuk, hogy segítünk, mi vagyunk a fény az alagút végén, veled vagyunk? Hiszen mindez nem igaz. De azt meg nem kommunikálhatjuk, hogy lehúzunk, ha nem fizetsz, kidobunk, ha nincs pénzed, szóba se állunk veled? Hát itt a baj. Nem megy. Nem akarásnak nyögés a vége. És lám, ez lett belőle.
És akkor a kivitelezésről még nem is beszéltem. Most nem is fogok.
Audi slusszkulcs a bárpulton? Ciki! Ezüst pénzcsíptetővel összefogott pénzköteg? Ugyan már! Armani öltöny? Kit érdekel? Ha csajozni akarsz, ezentúl ne ezekkel próbálkozz, hanem egy legalább 1 milliós  jakuzzival (na jó, ha akciós, akkor lehet 999 000 forintos is), amitől…..
A Fast Company magazin nem is olyan régen összeállította a gazdasági élet legkreatívabb szereplőinek százas rangsorát. Annak láttán sokan felszisszentek, mivel reklámszakember alig akadt közöttük. Talán épp ezért készítettek most egy új listát, amelyben kifejezetten a reklám-…..
Csütörtökön lesz a nagy nap, amikor a magyar reklámszakma apraja-nagyja nagyon stílszerűen összegyűlik a Gödörben, hogy megünnepelje az elmúlt egy évet, és egymás hátát veregetve megnyugtassa a lelkiismeretét, mondván nem is vagyunk annyira lemaradva a világtól. A…..
Update: Na akkor jöjjön a megfejtés. Ez kérem szépen egy tengeri herkentyűket, így cápalesvest is kínáló étterem hirdetése (a képre kattintva megtekinthető), amelynek fősora: Seek revenge, azaz szabad fordításban Állj bosszút. Jó mi? Ami a nyereményt illeti, a csoki alakú…..
addict Napi reklámdilemma: MAKSZ 2009.04.06 21:00:00
Vajon miért és kinek hirdeti magát a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szerte a fővárosban köztéri médiafelületeken?..
Update: Szerintem nagyon tuti ez a kazettás táska, úgyhogy érdemes még egyszer nekifutni a játéknak. Aki kimarad, lemarad!Fussunk még egyszer neki a játéknak, Mostanra már szinte rendszeressé vált az addicton a heti reklámrejtény, ami így további folytatásért kiált. A múlt…..