Adatok
xxyyxx
2 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
JUAN POOCHUTOEz még az előző bejegyzéshez kapcsolódik, mert a JUAN POOCHUTO hasonlít a Dirty Sanchezhez. Hátulról dugva a nőt, a férfi bedugja az ujját a nő fenekébe, hirtelen kihúzza, majd a meglepetésében hátraforduló nőnek barna bajszot rajzol az…..
Na, az van, hogy gondolkodtunk, mi a fene legyen az első bejegyzés és mivel a " v a r n y u l a " szó ebben a formában nem is létezik, még akkor sem, ha Petitől így tanultuk, inkább legyen egy klasszikus, a Dirty Sanchez, aminek több formája is létezik, amint azt az…..
Ön hol bankol? - szólított meg néhány hete egy Erste brandszínű alapon Erste betűtípussal írt szöveg az egyik óriásplakáton, ami annyira rejtélyesen hangzott, hogy azonnal tudtam, ez csak az Erste bank kampányának teaser szakasza lehet. Akkor még nem sejtettem, mire fogják…..
xxyyxx
2010.08.27 11:54:13
Szánalmas, szégyenletes. Mind az üzenet (?), mind a kivitelezés. 82-ben színvonalasabb reklámok voltak ennél. És az, hogy ezt a bankos szakzsargont bedobták a köztudatba, "BANKOL", szégyelljék magukat és engedjék el a lakáshiteleik törlesztőit ahhoz, hogy talán megbocsássak nekik. Annyi biztos, hogy soha be nem teszem a lában egyetlen Erste fiókba se. Már amennyire ez büntetés nekik.
Hegel soha ki nem adott, tintapacáktól és rászáradt tükörtojástól alig olvasható kusza kéziratában az alábbiak találhatók 1828. február 5-i dátummal: „5. Februar, 1828, Donnerstag Frau Margarethe, a házvezetőnőm, különöseket tud kérdezni. Fertelmesen korlátolt…..
xxyyxx
2010.06.04 20:38:45
Amikor az első kisfilm kikerült a bocsfiuk.com oldalra, rögtön elindult a találgatás, mit vagy kit reklámozhat a két médiahuszár. Nagyjából sejteni lehetett (70-es mér' lennék?), hogy a Vodafone lesz a dolog mögött, és a magentába csomagolt Balázs és a bilikék Vadon hivatottak…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Nyúlás vagy nem a Kristályvíz-reklám?
2010.04.06 17:35:00
Úgy tűnik, nem csak a pártok szeretnek ígérni, hanem az ásványvizek is, csak a vizek úgy ígérnek, hogy eljátsszák, mintha nem. Meglepő módon két konkurens márkára is rábukkantunk, melyek nagyon hasonló módon játsszák el, hogy nem. Ez itt a nemrég átpozícionált Kristályvíz…..
Szerettem volna a múltkori Kálloy Molnáros vérciki Szerencsejáték Zrt. reklám után egy üdítőbb példát hozni a reklámszemle rovatba, de Tahi Tóth önmegsemmisítő alakítása mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Egyszerűen elképesztő az a lendület, amivel a hazai reklámok…..
Egy kis minipályázatot írnék ki a Class FM meglepő poszterére építve, amelyen valamilyen okból kifolyólag szabadon hagyták a logófejű alak szövegbuborékát. Lehet, hogy eleve nem is akartak odaírni semmit, vagy csak nem jutott eszükbe egy class duma sem, de az is lehet, hogy egy…..
A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. A befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait.…..
(Feltételezett) ügyfél: Life Network(Feltételezett) brief: Bocsi, hogy csak röviden, tökre őrültek háza van itt, azt se tudjuk, hol áll a feljünk, nemrég indult a tesztadááás! Épp ezért normál briefet nem tudok írni bocsi, a lényeg, hogy ugyebár a tematika az…..
A reklámszemle rovatban egész évben igyekeztem az említésre illetve megbeszélésre méltó reklámokat szavazásra bocsátani, hogy ennek apropóján mindenki elmondhassa róluk pozitív vagy negatív véleményét. Ennek a pontozásnak az eredményét tavaly is összesítettem az év…..
xxyyxx
2009.12.30 14:12:17
Azt hittem, hogy a Nokia tyúkos-kertitörpés- reklámkampánya után már nem lesz nevetségesebb reklámhúzás ebben az évben, de megint alulbecsültem a magyar rögvalóságot. Hogy ki volt, az, aki az Ovis reklámok színvonala alá tudott menni? Nem más, mint a Satrurn és a Médiamarkt,…..
"A jelentkezők közül a UPC a kreatívigazgatók teljesítménye és portfóliója alapján állította össze a longlistet. Mindez nem minden esetben ment könnyen, az utóbbi idők sűrű váltásai miatt ugyanis az ügynökségek és a kreatívigazgatók portfóliói számos esetben…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Burger King Ernő elrontotta a kedvünket
2009.09.16 11:42:00
„A lényeg, hogy van ez az új menünk. Jól gondolod, AZ a menü, a nevemmel – Ernő menü. Kicsit kínos.” Ezt írja a Burger King Ernő menü-kampányának kifejtése az éttermi tálcákon, de nincs igaza, mert Ernő nem kicsit kínos. Szívesen írnám, hogy nem értjük, de…..
xxyyxx
2009.09.16 12:29:54
Vajon meddig lehet még különféle karakterek megtáncoltatásával folytatni a látszólag véget érni nem tudó K&H reklámfolyamot?..
Román Balázs az ehavi Kreatív magazinban elég durván lehúzta a Raiffeisen bank imidzsfilmjét, ami csak azoknak lehet furcsa, akik idáig esetleg elkerülték a Raiffeisen új szpotját. Merthogy ez a film egyszerre zavaros, unalmas és látszólag tökéletesen felesleges. Azt, hogy miért is…..
Audi slusszkulcs a bárpulton? Ciki! Ezüst pénzcsíptetővel összefogott pénzköteg? Ugyan már! Armani öltöny? Kit érdekel? Ha csajozni akarsz, ezentúl ne ezekkel próbálkozz, hanem egy legalább 1 milliós jakuzzival (na jó, ha akciós, akkor lehet 999 000 forintos is), amitől…..
xxyyxx
2009.06.16 10:24:01
A Fast Company magazin nem is olyan régen összeállította a gazdasági élet legkreatívabb szereplőinek százas rangsorát. Annak láttán sokan felszisszentek, mivel reklámszakember alig akadt közöttük. Talán épp ezért készítettek most egy új listát, amelyben kifejezetten a reklám-…..
Csütörtökön lesz a nagy nap, amikor a magyar reklámszakma apraja-nagyja nagyon stílszerűen összegyűlik a Gödörben, hogy megünnepelje az elmúlt egy évet, és egymás hátát veregetve megnyugtassa a lelkiismeretét, mondván nem is vagyunk annyira lemaradva a világtól. A…..
Következzen egy olvasói levél, amelyet Digler nevű olvasónktól kaptunk, akinek a Spar legújabb promócióját látva azonnal bevérzett a szeme. Nem csoda, hiszen a hupikék promóció tényleg mindennek alámegy, és jófajta mekdonáccos merketinggel próbálja behúzni a szülőket az…..
Vajon hányszor lehet még különböző narrátorszövegekkel adásba tenni a K&H Bank egy kisportolt testalkatú, sapkás fiatalember kockák tetején bemutatott, erotikus csípőmozdulatokkal fűszerezett táncára épülő reklámját? ..
Update: Na akkor jöjjön a megfejtés. Ez kérem szépen egy tengeri herkentyűket, így cápalesvest is kínáló étterem hirdetése (a képre kattintva megtekinthető), amelynek fősora: Seek revenge, azaz szabad fordításban Állj bosszút. Jó mi? Ami a nyereményt illeti, a csoki alakú…..
xxyyxx
2009.04.15 16:14:12
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a Cannes Lions fesztiválra majdnem ugyanannyiért lehet nevezni (350 euró), mint a hazai Arany Pengére (79000 Ft + áfa)?..
Vajon miért és kinek hirdeti magát a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szerte a fővárosban köztéri médiafelületeken?..
Update: Szerintem nagyon tuti ez a kazettás táska, úgyhogy érdemes még egyszer nekifutni a játéknak. Aki kimarad, lemarad!Fussunk még egyszer neki a játéknak, Mostanra már szinte rendszeressé vált az addicton a heti reklámrejtény, ami így további folytatásért kiált. A múlt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz