Regisztráció Blogot indítok
Adatok
geb@sz

0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Minden néger férfiaknak nagy a farka, a nőknek meg hatalmas a segge. Erre a kifinomult poénpárosra építenek az ötletes nevű Bronzi szolárium hirdetései, amelyek azt ígérik, hogy olyan feketére süttetheted magad náluk, hogy már csak az említett testrészek különböztethetnek meg…..
 Feltételezett ügyfél: Always Feltételezett Brief:  Szerbusz Tibi! Eljött a nap: mint tavaly már beszéltük, idén a válság miatt már házon belül készítjük a kreatív koncepciókat. Az első anyagot meg is írta a jogászunk (ő az egyetlen, aki…..
Végre nagy nehezen vége lett a választásnak és a velejáró plakát-, ígéret-, buzdítókampánynak, amit már mindenki a háta közepére kívánt. Fellélegeztünk, örültünk, hogy őszig nyugtunk lesz, de persze nem... egy szoci, ráadásul vereséget szenvedett szoci politikusnál nincs…..
Update: Tárárááám! Kisorsoltam a játék nyertesét! Nem más az illető, mint Rewriter, a miazhogy.blog.hu  gazdája, aki a következő hozzászólással örvendeztetett meg bennünket: Gazdálkodj okosan - Az agrármarketing centrum támogatásával, A legkisebb is számít - Tesco. A…..
Ez már csak ilyen reklámos betegség, de a múltkor éppen azt nézegettem a reptéri csomagkiadó futószalagnál állva, hogy a várakozók előtt kanyargó hosszú csík adott esetben mennyire jó hirdetési felület lehetne. Erre most szembejön velem egy ügyes, látványos és a jóisten…..
geb@sz 2010.03.17 11:28:21
Az egyik szemem sír, mert a Hellel nem sikerült még zöldágra vergődnöm az idei együttműködés kapcsán, a másik viszont nevet, mert többen jeleztétek, hogy elvonási tüneteitek vannak, és szívesen fejtenétek már a régi jól megszokott reklámrejtvényes feladványokat. Csak…..
Csak gratulálni tudunk a kőbányai MSZP szervezetnek ehhez a gyönyörű "Piros Pont"-hoz (a név is zseniális egyébként), de ha már a Húsbolt-ot lusták voltak leszedni a bolt homlokzatáról, legalább a kirakatüvegről lekaparhatták volna a HÁZTÁJI HÍZOTT LIBA KACSA…..
A múltkor, amikor csak hirtelen felindulásból írtam egy reklámdilemmás kérdést, megígértem, hogy erről a kampányról még részletesebben is fogunk beszélni. Már csak azért is megkerülhetetlen a UPC új kampánya, mert az ügynökségváltást követően ez az első anyag, ami…..
geb@sz 2010.02.10 14:53:48
addict Írj egy Class dumát! 2010.01.19 17:30:00
Egy kis minipályázatot írnék ki a Class FM meglepő poszterére építve, amelyen valamilyen okból kifolyólag szabadon hagyták a logófejű alak szövegbuborékát. Lehet, hogy eleve nem is akartak odaírni semmit, vagy csak nem jutott eszükbe egy class duma sem, de az is lehet, hogy egy…..
geb@sz 2010.01.21 16:55:56
Fél szemetek mindig az addicton legyen, hogy ha valami szemrevaló reklámfeladvány szemet szúrna nektek, akkor egy szempillantás alatt lecsaphassatok rá. Szokásainkhoz híven, most is szemrebbenés nélkül beírhatjátok a legszemtelenebb fősorokat is, aztán meg szemezgethettek a többi…..
addict Reklám nyáladzó kutyával 2009.12.02 12:00:00
Néha a legegyszerűbb megoldások a leghatásosabbak. A hamburgi Heye & Partner ügynökség például nem csinált semmi különleges köztéri attrakciót, csupán megvett két egymással szembenm lévő óriásposztert, amelyeket egy ötletes megoldással összekötött egymással. Az…..
geb@sz 2009.12.02 17:32:12
Tudom, hogy a blogot olyan emberek látogatják, akiknek kreativitása túl nagy ahhoz, hogy azt a munkájuk során teljes mértékben kiélhessék, ezért nem késlekedek tovább, és elindítom az újabb kör reklámrejtvényt, hogy a felgyülemlett felesleges kreativitás okozta szorító…..
Nem tudom a pontos okát, -talán majd közületek valaki megmondja a tutit- de az biztos, hogy sok-sok év után a Guinness úgy döntött, hogy elérkezett az ideje, hogy elbúcsúztassák a reklámtörténelem egyik legsikeresebb kampánysorát, a "Good Things Come to those who wait"…..
Hagyó Miklós csak akkor aktivizálta szuperhős-szkinjét, amikor a dimenziókapun át kilépő katona fejbe lőtte Tóth Lüszit. Hagyó Miklós kevésbé ismert oldala Miközben szuperöklével kidöntötte az agyvelővel bőségesen beborított falat, folyamatosan tűz alatt tartotta a kapun…..
Vajon az ORTT tagjai azt gondolták, hogy a rádiófrekvenciák odaítélésből nem lesz országos botrány, vagy csak annyira pofátlanok voltak, hogy egyszerűen szartak rá?Update: A Sláger rádió vezetése szemmel láthatóan kiborult, a rádió honlapján jelenleg ez a felháborodott hangú…..
geb@sz 2009.10.28 16:12:11
Nem túl régi ez a reklám, így nagyobb a veszélye annak, hogy közületek többen ismerik is az eredetit. Őket különösen kérem, hogy inkább majd csak a játék vége felé, azaz a jövő hét második felében lőjék agyon a poént. A vécén üldögélő, illedelmes zombi azonban olyan…..
geb@sz 2009.10.15 11:12:14
geb@sz 2009.10.15 11:28:18
Nem értem. Nem a reklámot, az egyszerű mint a szög, hanem azt, hogy kapcsolódik ez az egész a Raiffeisen kommunikációs stratégiájába. A debil család kalandjai után továbbra is úgy tűnik, nem tudja eldönteni a bank vezetése, milyen irányba is kellene vinni a cég reklámjait.…..
Tegnap a Szívlapáton már volt szó a legfrissebb banki reklámról, az Erste bank egészen furcsa kalandjáról a tehénnevű alkalmazottal, és annak végtelenül kínos produkcióival. Az se semmi egy kampány, de az Unicredit bank sokadik imidzsváltó filmje is megér egy reklámszünetet.…..
Update: Na kérem! Ezennel kihirdetem az újabb kör nyertesét, aki nem más, mint Chalabre, aki már annyi poént szórt be a kommentkbe a rovat indulás óta, hogy már rég kijárt volna neki egy nyeremény. Örülök, hogy hozzá kerülnek a Hell ajándékok, már amennyiben elküldi nekem az…..
addict Reklámrejtvény extra 2009.09.18 12:04:00
Kérem értelmezze az alábbi hirdetést. A helyes válaszért 5 pont jár, az indoklásért 10 pont adható. fotó:trn..
Update: Akkor jöjjön az igazság pillanata! A nyertesünk (továábra is a random.org-nak köszönje) a nem mindennapi nevű fattyúhióka nickű olvasónk, aki mostantól egy virtuális Hell-csomag (egy tálca Hell és egy Forma1-es kulacs) boldog tulajdonosa. Kérem, küldje el az…..
Tudtad? Adjuk Ferenc szájába 2009.09.15 19:44:00
 Játékot hirdetek. A feladat az lenne, hogy írjátok le vajon mit mondhatott a képen látható „úriember” ennek a kedves idős néninek. Hogy életszerű legyen a dolog, segítségül idelinkelem a képen látható férfiú legutóbbi blogbejegyzését. Legyetek…..
Eleinte még gyűjtöttem az ehhez hasonló reklámkihelyezési bakikat -már ha ez a szó itt megfelelő -, mert volt ezeknek valami suta bája. Aztán felhagytam ezzel a hobbimmal, mert rájöttem, hogy nincs igazából értelme, hiszen a bannereket véletlenszerűen dobálja ki a rendszer a…..
Uptade: Ebben a pillanatban zárult Miki mókatára. Eheti nyertesünk ytike lett, akit ezúton is megkérnék, hogy fáradjon a főbejárathoz, vagy küldje el e-mailben az elérhetőségét. A többiek holnap újra próbálkozhatnak, hiszen reggel indulunk az új feladvánnyal.Bár hétfőre…..