Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kch

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péntek este elindultunk Pécsre. Felhívtam szüleimet, akik megnyugtattak, hogy még csak három centis a hó. Legyártottuk az útravaló szendvicseinket, bepakoltunk meleg ruhát, takarókat, ivóvizet, egy benzinkúton vettünk még fagyálló ablakmosó-folyadékot, és kilőttünk. Moha…..
kch 2012.02.10 23:29:43
@8001A:
Nézd már meg a német képen található hókotró alatt a latyakot.
Most nézd meg a fenti képeket. Magyarázd meg.

Ehh, mégsem kell...

Az M6-ot 3-4 óránként kotorta le 1 kocsi, azt ennyi. Ha kotorva lett volna rendesen nem lett volna baj. Vagy esetleg előre sózni?
www.youtube.com/watch?v=xflfrHNcB5c

Lehet ám 2 kocsival is takarítani (1:00-tól)
www.youtube.com/watch?v=ra4JistyY2A&feature=fvwrel

Felesleges elmagyarázni.
Megvan új kedvencem a bálnaautó-osztályban. Ha most kéne választanom, Audi A8, BMW7, Mercedes S osztály, vagy esetleg Lexus LS, habozás nélkül megjelölném a Jaguar XJ-t. Könnyű, sportos, jó vezetni, szép, jól össze van rakva… és 20 colos felniken fut. /40. Meglepően szűk…..
kch 2011.11.14 21:38:10
@Winkler Róbert:
Minden asszony ezt szokta magyarázni annyi a különbség, hogy a férj szokott a lízinges céggel egyezkedni a felnik miatt...
Igen, hiénaposztunkat nyitotta meg, ahol megnyerheti a ë-auto háromfunkciós eszközét. Mindössze annyit kell tennie, hogy elsőként bekommenteli a helyes választ az alábbi kérdésre: Hány kilométerre becsülik a gyáriak a ë-auto forradalmian új elektromos hajtásláncának…..
kch 2011.10.21 00:07:28
kch 2011.10.20 23:34:58
kch 2011.10.21 00:00:41
@Stump András:

Priviben szívesen leírom. Mail címed?
Úgy tűnik, amikor a Bende Tibby szerez végre szponzort, hogy a feneketlen mélységű, nagy-britanniai autómanufaktúra-szcénát feltérképezzük, valahogy mindig összeomlanak a dolgok. Tavaly azzal kezdődött a dolog, hogy a reptértől harminc kilométerre bezártuk a kulcsot a bérelt…..
Állok a hideg udvaron, a bőrömre tapadt olajos pókhálókat csíkokká mossa össze a csordogáló verejték. Fél perce még hőgutát kaptam, most majd megfagyok, de a bőrdzsekimet nem vehetem vissza, mert tiszta kosz mindenem. Hiába gondolja máshogy a derekam, dolgozni kell tovább, már…..
kch 2009.04.03 17:04:04
@Csikós Zsolt:

Hát az a kajálda a 600 forintos kólájukkal nem kis pályás, te pedig jóízűen reggeliztél. Pedig azt hittem má, hogy a mercik közé érkezik valami kuriózum is... Sokkal jobb kezek közé nem mehetne, és mi sem unatkoznánk itthon...
Belsőség Az Opel is ember 2009.03.26 09:45:00
Hitelért kuncsorog? Fizetésképtelen? Lemondja a takarítónőt, a bébiszittert, maga szögeli vissza a leszakadt ereszcsatornát, otthon cseréli autójában az olajat? Sokan csináljuk ezt mostanában, és mivel már érezzük a válságot, bocsánatos bűnnek számítanak a fenti dolgok.De mi…..
kch 2009.03.26 23:52:21
@Hrzrasn:
Nem csődbe ment, hanem csődöt jelentett. Ügyvéd bácsi kifárad, felmér, átszámol, nyereségessé tesz, valamint kiszámolja, hogy a hitelezők mikor jutnak pénzükhöz. Majd megy tovább a cég. Itthon ez persze nem lehetséges, mert a felszámoló mindent eladna jópénzé :)

Hajrá opel, nekem sosem volt/lesz ilyen autóm.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) nemrég dobta be a köztudatba saját megmentési tervét, melyhez a német példa szolgált volna mintául. Németországban 2500 euró állami támogatást adtak azoknak az újautó-vásárlóknak, akik bontásra adták le nyolc évnél idősebb…..
kch 2009.03.17 01:06:01
@Káposztakukac:
Szory, hogy beleugatok, és nem hivatalos adatokkal zaklatlak...
200.000 új szeménygépjármű eladása szokott lenni itthon évente (cca 2005-2006-2007). Ha ennek a felébe (100.000 gépjármű)besegítenénk 300.000 FT-al, akkor az az államnak 30 milliárdba kerülne (10 km autópálya). Viszont így esetleg ebben az évben is összejöhetne 200.000 db eladás, ami gépjárművenként 400.000 FT Áfa, valamint 361.000 FT regadó az államnak. (2,5 millió az autó, és 1200 ccm motorral rendelkezik - suzukival érvelek, pedig mennyire utálom)
Nos matek első:
100.000 eladott autó az 76,1 milliárd bevétel.
200.000 eladott autó az ennek a duplája, 152,2 milliárd, miből kivonjuk az állami támogatást marad 122 milliárd.
Hű ha, megreszkírozom a 150.000 eladott autót 100.000 támogatásával:
114,15 minusz a támogatás ami 30, és marad 84,15 Milliárd a vonal alatt, ami még mindig több, mint csak natúr 100.000 eladott példánynál. Remélem jól számoltam, mert iszonyat sok nulla volt ott. Ha igen, akkor viszont megkérdezem, hogy kinek a pénzén támogatjuk az újautó vásárlást?
kch 2009.03.17 01:08:18
@kch:
JAJ!!!
Kihagytam a forgalombahelyezés díját!!!
:D
kch 2009.03.17 01:16:57
@Káposztakukac:
És így végeredményben szerintem megérné bevetni ezt a jó állami kedvezményt, mert
1. ->nyerességes az államnak, bármennyire nem hihető...
2. -> ismerem az autóipart elég jól, és tudom, hogy a suzukinak sok magyar beszállítója (is) van. Amúgy az Opelnek is, és az összes többi nem itthon gyártott autónak is sok magyarországi beszállítója van. Ezért az itthon megrendelt autók biztosítják az itthon élő emberek munkáját is. Esetleg újat teremtenek, vagy túlórával fizetést emelnek.
Én még mindig úgy látom, hogy tudom miről beszélek, igyekszem alátámasztani is, nem csak ugatni. Te ellenérved?
A szerkesztőség nagy gondolkodója, minden állólámpa örök mecénása, a crova-készlet Pege Aladárja egyszer csak eltűnt megszokott, ablak alatti helyéről.- Hol a Csikós?- Kávézik, nem?Kávézik bizony. Sokáig és lassan. Mert a koffein, állítólag, ébren tart. Így éldegélünk…..
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
kch 2009.02.16 00:42:36
Nem nagy cucc. Ő ezért kapta a pénzét, és szerintem sokkal többet, mint amit errefele el lehet képzeli. Nagyobb fizujával, és a kiválasztott szakmájával viszont együtt járt a nagyobb ríziko, és nem hinném, hogy soha nem fordult meg a fejében.
A második eset már egy kicsit durvább (Rolf) mert az alapvető szabályok nem csak az autópályák 80%-án érvényes szabad tempóválasztásról szólnak, hanem arról is, hogy ezzel egyidejüleg jobbról előzni tilos, valamint a legfontosabb: a követési távolság a kilométeróra fele. Elegendőnek kellene lennie, hogy időben le tudj fékezni ha odafigyelsz.
Ami a legjobban idegesítene a ti helyetekben:
Magyarországon az autópályákat már 150-160km/h-ra tervezik. Kanyarogat beleértve. Lefordítanám köznyelvre: Van egy háztartás, amiben sok a fogyasztó. Meg van egy szolgáltató, aki sok áramot tudna adni. De hatóságilag te csak egy fél amperes biztosítékot rakhatsz be a szekrénybe. Persze az olvadósat...
Autópályát itthon egy csomószor láttam már trafipaxot. Most már fixeket is felszerelnek, mert kő a pénz. Az, hogy a rendőr saját gyerekét ütik el a sulija elött, azt nem érdekel senkit. Ott kellene ellenőrizni, trafipaxot felszerelni, és büntetni. Mert mindenki belátná, hogy hol emberszerű a lassítás, fokozott odafigyelés. A biztosítékot meg ki kellene cserélni, 16 amperosat neki minimum, had élje ki magát a stresszes nép. A saját pénzéből felépített úton.
Belsőség Csak egy izzócsere 2009.02.14 14:12:00
Nem tudom, hogy a mai ember számára létezik-e nagyobb csoda egy régi dízelnél. Persze nem az emisszióra gondolok - amit kizárólag szégyellni lehet, - nem is a motorerőre – ami jószerivel nincs –, és nem is fogyasztásra, ami a teljesítményhez képest tetemes. Látják,…..