Adatok
kch
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Péntek este elindultunk Pécsre. Felhívtam szüleimet, akik megnyugtattak, hogy még csak három centis a hó. Legyártottuk az útravaló szendvicseinket, bepakoltunk meleg ruhát, takarókat, ivóvizet, egy benzinkúton vettünk még fagyálló ablakmosó-folyadékot, és kilőttünk. Moha…..
Megvan új kedvencem a bálnaautó-osztályban. Ha most kéne választanom, Audi A8, BMW7, Mercedes S osztály, vagy esetleg Lexus LS, habozás nélkül megjelölném a Jaguar XJ-t. Könnyű, sportos, jó vezetni, szép, jól össze van rakva… és 20 colos felniken fut. /40. Meglepően szűk…..
kch
2011.11.14 21:38:10
@Winkler Róbert:
Minden asszony ezt szokta magyarázni annyi a különbség, hogy a férj szokott a lízinges céggel egyezkedni a felnik miatt...
Minden asszony ezt szokta magyarázni annyi a különbség, hogy a férj szokott a lízinges céggel egyezkedni a felnik miatt...
Igen, hiénaposztunkat nyitotta meg, ahol megnyerheti a ë-auto háromfunkciós eszközét. Mindössze annyit kell tennie, hogy elsőként bekommenteli a helyes választ az alábbi kérdésre: Hány kilométerre becsülik a gyáriak a ë-auto forradalmian új elektromos hajtásláncának…..
kch
2011.10.20 23:34:58
kch
2011.10.21 00:00:41
kch
2011.10.21 00:07:28
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
Úgy tűnik, amikor a Bende Tibby szerez végre szponzort, hogy a feneketlen mélységű, nagy-britanniai autómanufaktúra-szcénát feltérképezzük, valahogy mindig összeomlanak a dolgok. Tavaly azzal kezdődött a dolog, hogy a reptértől harminc kilométerre bezártuk a kulcsot a bérelt…..
Állok a hideg udvaron, a bőrömre tapadt olajos pókhálókat csíkokká mossa össze a csordogáló verejték. Fél perce még hőgutát kaptam, most majd megfagyok, de a bőrdzsekimet nem vehetem vissza, mert tiszta kosz mindenem. Hiába gondolja máshogy a derekam, dolgozni kell tovább, már…..
kch
2009.04.03 17:04:04
@Csikós Zsolt:
Hát az a kajálda a 600 forintos kólájukkal nem kis pályás, te pedig jóízűen reggeliztél. Pedig azt hittem má, hogy a mercik közé érkezik valami kuriózum is... Sokkal jobb kezek közé nem mehetne, és mi sem unatkoznánk itthon...
Hát az a kajálda a 600 forintos kólájukkal nem kis pályás, te pedig jóízűen reggeliztél. Pedig azt hittem má, hogy a mercik közé érkezik valami kuriózum is... Sokkal jobb kezek közé nem mehetne, és mi sem unatkoznánk itthon...
Hitelért kuncsorog? Fizetésképtelen? Lemondja a takarítónőt, a bébiszittert, maga szögeli vissza a leszakadt ereszcsatornát, otthon cseréli autójában az olajat? Sokan csináljuk ezt mostanában, és mivel már érezzük a válságot, bocsánatos bűnnek számítanak a fenti dolgok.De mi…..
kch
2009.03.26 23:52:21
@Hrzrasn:
Nem csődbe ment, hanem csődöt jelentett. Ügyvéd bácsi kifárad, felmér, átszámol, nyereségessé tesz, valamint kiszámolja, hogy a hitelezők mikor jutnak pénzükhöz. Majd megy tovább a cég. Itthon ez persze nem lehetséges, mert a felszámoló mindent eladna jópénzé :)
Hajrá opel, nekem sosem volt/lesz ilyen autóm.
Nem csődbe ment, hanem csődöt jelentett. Ügyvéd bácsi kifárad, felmér, átszámol, nyereségessé tesz, valamint kiszámolja, hogy a hitelezők mikor jutnak pénzükhöz. Majd megy tovább a cég. Itthon ez persze nem lehetséges, mert a felszámoló mindent eladna jópénzé :)
Hajrá opel, nekem sosem volt/lesz ilyen autóm.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) nemrég dobta be a köztudatba saját megmentési tervét, melyhez a német példa szolgált volna mintául. Németországban 2500 euró állami támogatást adtak azoknak az újautó-vásárlóknak, akik bontásra adták le nyolc évnél idősebb…..
kch
2009.03.17 01:06:01
@Káposztakukac:
Szory, hogy beleugatok, és nem hivatalos adatokkal zaklatlak...
200.000 új szeménygépjármű eladása szokott lenni itthon évente (cca 2005-2006-2007). Ha ennek a felébe (100.000 gépjármű)besegítenénk 300.000 FT-al, akkor az az államnak 30 milliárdba kerülne (10 km autópálya). Viszont így esetleg ebben az évben is összejöhetne 200.000 db eladás, ami gépjárművenként 400.000 FT Áfa, valamint 361.000 FT regadó az államnak. (2,5 millió az autó, és 1200 ccm motorral rendelkezik - suzukival érvelek, pedig mennyire utálom)
Nos matek első:
100.000 eladott autó az 76,1 milliárd bevétel.
200.000 eladott autó az ennek a duplája, 152,2 milliárd, miből kivonjuk az állami támogatást marad 122 milliárd.
Hű ha, megreszkírozom a 150.000 eladott autót 100.000 támogatásával:
114,15 minusz a támogatás ami 30, és marad 84,15 Milliárd a vonal alatt, ami még mindig több, mint csak natúr 100.000 eladott példánynál. Remélem jól számoltam, mert iszonyat sok nulla volt ott. Ha igen, akkor viszont megkérdezem, hogy kinek a pénzén támogatjuk az újautó vásárlást?
Szory, hogy beleugatok, és nem hivatalos adatokkal zaklatlak...
200.000 új szeménygépjármű eladása szokott lenni itthon évente (cca 2005-2006-2007). Ha ennek a felébe (100.000 gépjármű)besegítenénk 300.000 FT-al, akkor az az államnak 30 milliárdba kerülne (10 km autópálya). Viszont így esetleg ebben az évben is összejöhetne 200.000 db eladás, ami gépjárművenként 400.000 FT Áfa, valamint 361.000 FT regadó az államnak. (2,5 millió az autó, és 1200 ccm motorral rendelkezik - suzukival érvelek, pedig mennyire utálom)
Nos matek első:
100.000 eladott autó az 76,1 milliárd bevétel.
200.000 eladott autó az ennek a duplája, 152,2 milliárd, miből kivonjuk az állami támogatást marad 122 milliárd.
Hű ha, megreszkírozom a 150.000 eladott autót 100.000 támogatásával:
114,15 minusz a támogatás ami 30, és marad 84,15 Milliárd a vonal alatt, ami még mindig több, mint csak natúr 100.000 eladott példánynál. Remélem jól számoltam, mert iszonyat sok nulla volt ott. Ha igen, akkor viszont megkérdezem, hogy kinek a pénzén támogatjuk az újautó vásárlást?
kch
2009.03.17 01:08:18
kch
2009.03.17 01:16:57
@Káposztakukac:
És így végeredményben szerintem megérné bevetni ezt a jó állami kedvezményt, mert
1. ->nyerességes az államnak, bármennyire nem hihető...
2. -> ismerem az autóipart elég jól, és tudom, hogy a suzukinak sok magyar beszállítója (is) van. Amúgy az Opelnek is, és az összes többi nem itthon gyártott autónak is sok magyarországi beszállítója van. Ezért az itthon megrendelt autók biztosítják az itthon élő emberek munkáját is. Esetleg újat teremtenek, vagy túlórával fizetést emelnek.
Én még mindig úgy látom, hogy tudom miről beszélek, igyekszem alátámasztani is, nem csak ugatni. Te ellenérved?
És így végeredményben szerintem megérné bevetni ezt a jó állami kedvezményt, mert
1. ->nyerességes az államnak, bármennyire nem hihető...
2. -> ismerem az autóipart elég jól, és tudom, hogy a suzukinak sok magyar beszállítója (is) van. Amúgy az Opelnek is, és az összes többi nem itthon gyártott autónak is sok magyarországi beszállítója van. Ezért az itthon megrendelt autók biztosítják az itthon élő emberek munkáját is. Esetleg újat teremtenek, vagy túlórával fizetést emelnek.
Én még mindig úgy látom, hogy tudom miről beszélek, igyekszem alátámasztani is, nem csak ugatni. Te ellenérved?
Hogy hol a válság vége, még nem tudjuk. Sokkal szomorúbb, hogy ez itt még csak az eleje, és már ez is épp elég gáz. Pörög az elbocsátás-számláló, és akit elbocsátottak, többé nem fizet adót, ellenben munkanélküli segélyt kap, de kevesebbet vásárol, kevesebb…..
A szerkesztőség nagy gondolkodója, minden állólámpa örök mecénása, a crova-készlet Pege Aladárja egyszer csak eltűnt megszokott, ablak alatti helyéről.- Hol a Csikós?- Kávézik, nem?Kávézik bizony. Sokáig és lassan. Mert a koffein, állítólag, ébren tart. Így éldegélünk…..
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
Nem tudom, hogy a mai ember számára létezik-e nagyobb csoda egy régi dízelnél. Persze nem az emisszióra gondolok - amit kizárólag szégyellni lehet, - nem is a motorerőre – ami jószerivel nincs –, és nem is fogyasztásra, ami a teljesítményhez képest tetemes. Látják,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nézd már meg a német képen található hókotró alatt a latyakot.
Most nézd meg a fenti képeket. Magyarázd meg.
Ehh, mégsem kell...
Az M6-ot 3-4 óránként kotorta le 1 kocsi, azt ennyi. Ha kotorva lett volna rendesen nem lett volna baj. Vagy esetleg előre sózni?
www.youtube.com/watch?v=xflfrHNcB5c
Lehet ám 2 kocsival is takarítani (1:00-tól)
www.youtube.com/watch?v=ra4JistyY2A&feature=fvwrel
Felesleges elmagyarázni.