Adatok
jonny2x
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miért utálják a furgonosokat a többiek? Gyorsak, rutinosak, nem félnek a kockázattól. Ritkán is esnek pofára, de akkor nagyon. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
addig ne alkoss velemenyt, amig nem csinaltad, es NEKED teljesen felesleges osszehasonlitani a te es a furgonos munkajat, amig nem csinaltad.
"Az hogy elfáradsz, csak annyi, hogy valóban kényelmetlen sok órát egyhelyben ülni és az ember valahány óra ébrenlét után elálmosodik."
muhhaha. inkabb az a mitosz, hogy amikor elalmosodsz, te bemesz egy motelba, kipihened magad, megreggelizel, es masnap 100%-osan tudsz ujra dolgozni. vagy mire gondoltal, hogyan tortenik a pihenes?
nem mondom, hogy hude kemeny melo, de sokkal kemenyebb, mint a programozas. a nagyon csendes fulke, es a hidraulikus kuplung, meg a szervo tenyleg sokat segit, de attol ez meg fizikai melo marad.
es miert irom ezt? mert en a gep mellol alltam fel. ultem en is napi akar 16 orakat a gepek elott. aztan meguntam, hogy amikor hajtas van, magamon kivul latok 10 embert, meg reggel a boltost ahol kajat veszek, aztan melo, aztan haza, kis pihi, es ujra ugyanez. ez nekem igen ingerszegeny volt. mindket oldalt ismerve, a furgonos melot ossze se lehet hasonlitani a programozassal, igy kerlek te se probald.
maszek vagyok, es ha akarok, szolok a speditornek (fuvarszervezonek), hogy mikor keressen munkat. igy jartam nyaron svajcban is egy baratomnal, 2 napot pihentem csodas kornyezetben, de meg sorolhatnam a helyszineket. ahogy irtad, te ezert fizetsz. igen sok helyre el lehet jutni, igen keves penzbol. szoval kinek mi tetszik, de felesleges peldalozni.
ez a hajt a tatar is csak az olyan cegekre igaz, ahol majmok a fonokok, es nem latjak be, hogy hosszu tavon nem jo, ha alul vannak fizetve a soforok, es 3 havonta cserelodnek, meg szarra lopjak oket. ezek altalaban csodbemenos projekt cegek.
van nekem is alkalmazottam, es soha nem koveteltem tole emberfeletti hajtast, vagy 20 oras vezetest. sot, inkabb kimelje az autot, es menjen csak sporolosan.
"gyors" hajtas: kint (nemetorszag, stb) megszoktuk (talan irhatom mas nemzetkozis furgonos neveben is), hogy lehet haladni.
nem ingem, igy nem veszem magamra, es a cikkben is van valosag, de szerintem nem annyira rossz a helyzet. sokan kozuletek budapesti gondolom, ott valoszinu hogy a friss jogsis gezuka is eltalal egy-egy cimre a gps-szel, es siman felveszik az ilyen munkara.
baleset: azt ne hagyjuk ki, hogy ki altalaban, aki eloszor eppen arrajar, es az ELSO aki megall, ha balesetet lat?
nem egyszer alltam mar meg, es nem egyszer lattam mar, hogy fejreborult kocsinal csak egy furgon all, a tobbi meg siman elhalad. volt, aki azt mondta csomo szemelyautos lelassitott, azt ment tovabb. ami ugye erdekes, mert valahogy nem igy oktattak anno.
vilagitas: hulljon porba az osszes hivatasos feje, akinek ez a MUNKAJA, es nem kepes kicserelni az izzoit. hogy nezzenek rank jo szemmel a szemelyautosok es a tobbi, ha mi, akiknek ez a munkank, nem szolgalunk jo peldaval?
zero tolerancia: ismet a centralizaltsagnak koszonheto, hogy a kozutakrol nem sok szo esett, de pl azt a szemelyautost is nehez am megerteni, aki ejjel kozuton szepen megy 90-nel, vagy akar lassabban, mert sporol. aztan jon a falu, ott meg satu 40-re (mert az ora az esetek 90%-aban csal, es bent nala majdnem 50-et mutat, azt meg nem akarja tullepni). faluban persze megelozom (ismetlem, EJJEL), de falubol kifele en lassan gyorsitok ki, o persze teligazon gyorsit vissza 90-re (nagy sporolas tenyleg). aztan ez megy joparszor, amig haza nem er.