Adatok
gt-r
0 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ezzel most nem leszek népszerű, de bevallom, sosem rajongtam a Nissan GT-R-ért. Szép dolog, hogy a Nissan ekkora menést ennyire olcsón mér, de talán pont emiatt nem találok benne semmi izgalmasat. A motorjával és az összkerékhajtásával, mintha túlságosan magától értetődne,…..
gt-r
2015.05.02 00:02:24
@Ződ2000: Nem sok köze van egymáshoz a 370z-nek és a gt-r -nek.
Nem láttál ilyet közelről még az biztos.
Nem láttál ilyet közelről még az biztos.
gt-r
2015.05.02 16:18:23
@Ződ2000: Nincs közös alkatrész, azért a gt-r egészen más nissan mint bármelyik másik. Nincs 370z-m csak inf. G37 kabrió ami hasonló, de a gtr-hez köze nincs az tuti.
Sokaknak a gyorsulás csak egy szám. Pláne azoknak, akik nem ültek még igazán erős, jól tapadó autóban. Nekik a 7 alatti 0-100 már gyenge, ha pedig a 20 másodperc alatti 200-at emlegetik, már csak legyintenek.
Nos, ez valójában messze nem így van. Mert a mai, erős autók…..
gt-r
2014.08.06 22:31:39
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
gt-r
2014.07.01 00:51:13
@PLaca82: Kár érte, mert tapintásra elég kellemes ez a soft lakk, de nem tudták elég tartósra csinálni, bár nálam kb hibátlan volt minden, de sok olyat láttam már ahol le volt kopva(nem így ahogy a képen).
Az új a8-ban mintha máshogy lenne, de ott is van pár idegesítő részlet, pl az űlés sinek nem burkoltsága, a külső kilincsek sokkal gagyibbak mint a D3-on, és a motortérben pár műanyag burkolaton látszik hogy nem az örökkévalóságnak készültek.
A belseje viszont elég igényes.
Az új a8-ban mintha máshogy lenne, de ott is van pár idegesítő részlet, pl az űlés sinek nem burkoltsága, a külső kilincsek sokkal gagyibbak mint a D3-on, és a motortérben pár műanyag burkolaton látszik hogy nem az örökkévalóságnak készültek.
A belseje viszont elég igényes.
gt-r
2014.07.01 00:54:38
@visszakettopadlogaz: Az új D4 a8-ban ez menüből nem állítható, vag-com-al kellett a vezérlő kódoláson beállítani hogy a belső gombra is pl csukódjon is ne csak nyíljon a csomagtér, meg a táv gombját nyomvatartva is be tudom csukni.
Ebben van a fényes fekete lakk felület pár helyen a középkonzolon, még nem karcos(7e km) de kíváncsi leszek mikor lesz az, mert gondolom hiába vigyázok egy ilyen fényes lakkozott fekete felület hamar karcos lesz.
Ebben van a fényes fekete lakk felület pár helyen a középkonzolon, még nem karcos(7e km) de kíváncsi leszek mikor lesz az, mert gondolom hiába vigyázok egy ilyen fényes lakkozott fekete felület hamar karcos lesz.
gt-r
2014.07.01 21:36:59
@Csalfa Romeo: 94-ben már volt A8-as, háttérvilágított kapcsolókkal amik nem koptak mert nem volt rajta soft touch gumibevonat. Nekem volt pár régi a8 is elég jó kis autók voltak a maguk idejében.
Még a jogosítvány kézhez kapása előtt, 2008-ban vettünk egy új SX4-et. Tudom, rohadjak meg. Édesanyámmal ketten élünk, ő már nem vezet (azért vagyunk még életben), két hozzá nem értő nő pedig gyilkos kombináció egy autónak. De nagy volt az öröm, csak sajnos nem tartott…..
gt-r
2013.12.17 01:58:33
@Scaleo: Nem kell magyaráznod senkinek, ettől még sokan inkább hazamennek óvatosan vele, mint hogy megvárják a trailert több tízezerért. Amíg járóképes az autó és van rajta némi kézifék addog óvatosan haz lehet vele menni ha ez a szabály ha nem.
Én a meghalt kuplunggal se a trélert vártam hanem be kettőbe és go. Lámpánál meg önindítóval kettőbe el lehetett indulni.
Persze ez ma már nehezen menne, mert kb 15 éve csak autómata autóm van.
Neked kéne megérteni hogy a magyar meg keleti valóság az hogy az embereknek általában nincs pénzük és nem fognak 30ezerért trélert hívni a pár100e ft-os autójukhoz, csak mert nincs rajta fék vagy bármi amitől még mozgásképes maradt az autó, hanem tovább mennek, sőt van aki még így használja hónapokig, ő legalább megcsináltatta hamar.
Én a meghalt kuplunggal se a trélert vártam hanem be kettőbe és go. Lámpánál meg önindítóval kettőbe el lehetett indulni.
Persze ez ma már nehezen menne, mert kb 15 éve csak autómata autóm van.
Neked kéne megérteni hogy a magyar meg keleti valóság az hogy az embereknek általában nincs pénzük és nem fognak 30ezerért trélert hívni a pár100e ft-os autójukhoz, csak mert nincs rajta fék vagy bármi amitől még mozgásképes maradt az autó, hanem tovább mennek, sőt van aki még így használja hónapokig, ő legalább megcsináltatta hamar.
gt-r
2013.12.17 17:24:34
@TaaT: Ez 18 éve volt friss jogsival és kevés pénzzel a zsebben.
Egyébként ma sincs egyik autómban se pótkerék, mivel az egyiki gázos pótkeréktartállyal, a másik meg sportautó eleve pótkerék nélkül gyárilag defekttűrő gumival, de nekem már nem az van rajta. Így ha defektet kapok küldhetek valakit haza a pótkerékért.
Egyébként ma sincs egyik autómban se pótkerék, mivel az egyiki gázos pótkeréktartállyal, a másik meg sportautó eleve pótkerék nélkül gyárilag defekttűrő gumival, de nekem már nem az van rajta. Így ha defektet kapok küldhetek valakit haza a pótkerékért.
gt-r
2013.12.17 22:01:24
@Scaleo: Szerintem nem lovagolj ezen a hibás fékkel továbbmenni témán. Rajtad kívül kb mindenki tovább fog menni ha más nem hazáig óvatosan. Magyarázd már el nekem hogy 30-40-nél ha elég nagy ráhagyással közlekedsz akkor milyen súlyos anyagi kárról vagy balesetről lehet szó, elárulom semmilyenről.
Sokan működő fékkel se mennek gyorsabban, aztán mégis összetörik az autót.
Jogom van vagy nincs jogom, amig járóképes a kocsi addig továbbmegyek lábon, persze megcsináltatom vagy azonnal, de hazáig mindenképp ma is eljönnék bármivel ha arról lenne szó.
Én pl nem szeretem ha tréleren utazik az autóm, mert megsérülhet felrakásnál vagy lekötésnél, azért van kereke hogy azon guruljon. Magyarázhatod itt a szabályokat, akinek van valami gondja az nyilván megy tovább óvatosan lassan és nem fog bejelentkezni a rendőrnél hogy hé nincs fékem, észre se veszik, hazamegy , megcsinátatja és ennyi.
Sokan működő fékkel se mennek gyorsabban, aztán mégis összetörik az autót.
Jogom van vagy nincs jogom, amig járóképes a kocsi addig továbbmegyek lábon, persze megcsináltatom vagy azonnal, de hazáig mindenképp ma is eljönnék bármivel ha arról lenne szó.
Én pl nem szeretem ha tréleren utazik az autóm, mert megsérülhet felrakásnál vagy lekötésnél, azért van kereke hogy azon guruljon. Magyarázhatod itt a szabályokat, akinek van valami gondja az nyilván megy tovább óvatosan lassan és nem fog bejelentkezni a rendőrnél hogy hé nincs fékem, észre se veszik, hazamegy , megcsinátatja és ennyi.
- Oh, wie typisch! - mondaná a német, de mondja sajna a hazai autós is. Pedig csak egy a sok közül ez a valaha volt szép, elegáns és prémium A6-os. Széthajtották-ütötték, körbetörték, majd a lízingcék visszavette és nyilvános árverésre bocsátotta. Tessék, nézzék csak meg…..
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
gt-r
2009.12.22 21:44:07
@öregbringás: A téli nyáron kevéssbé gyenge mint a nyári télen.
Jó volt ez a tirerack-os teszt, aki ebből nem érti meg hogy kell téligumi az már tényleg menthetetlen, főleg ha rendes nagy autója van.
Kis autók úgyahogy elevickélnek nyárival vagy gyárilag szerelt 4 szezonossal, de a nagyobb 2T körüli autók életveszélyesek nyárival hiába összekerekes akár.
Jó volt ez a tirerack-os teszt, aki ebből nem érti meg hogy kell téligumi az már tényleg menthetetlen, főleg ha rendes nagy autója van.
Kis autók úgyahogy elevickélnek nyárival vagy gyárilag szerelt 4 szezonossal, de a nagyobb 2T körüli autók életveszélyesek nyárival hiába összekerekes akár.
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
gt-r
2009.02.08 02:02:39
@qualitaet:
Attól hogy nem márkaszervízben van minden csinálva egy autón attól még lehet jól karbantartott, sőt...
Ha valaki rendszeresen fizeti a nagy sokszor milliós nagyságrendű számlákat egy márkaszervíznek azzal nem bizonyít mást csak hogy mekkora balek hagyja magát lehúzni ennek a hozzánemértő kókler bandának(tisztelet a kivételnek)
Én legtöbbször márkaszervízbe járok olajcserére a pecsét miatt(de minek , ez a sorbanállásos tortúra nekem sem tetszik) de olyan ritkán 2 évente kibirom, és ismerős intézi akkor nem kaszálnak meg úgy mint ha csak beesik az ember, engem már ismernek és tudják hogy úgy sem lehet rámadni százerekért semmit, mert előbb utánajárok honnan lehet olcsóbban ugyanazt beszerezni.
Attól hogy nem márkaszervízben van minden csinálva egy autón attól még lehet jól karbantartott, sőt...
Ha valaki rendszeresen fizeti a nagy sokszor milliós nagyságrendű számlákat egy márkaszervíznek azzal nem bizonyít mást csak hogy mekkora balek hagyja magát lehúzni ennek a hozzánemértő kókler bandának(tisztelet a kivételnek)
Én legtöbbször márkaszervízbe járok olajcserére a pecsét miatt(de minek , ez a sorbanállásos tortúra nekem sem tetszik) de olyan ritkán 2 évente kibirom, és ismerős intézi akkor nem kaszálnak meg úgy mint ha csak beesik az ember, engem már ismernek és tudják hogy úgy sem lehet rámadni százerekért semmit, mert előbb utánajárok honnan lehet olcsóbban ugyanazt beszerezni.
gt-r
2009.02.08 02:04:55
@qualitaet:
Én amikor használtautót veszek nem szervízkönyvet veszek hanem autót, azt lehet gyártani hozzá, de attól még az autó lehet szar, és lehet tökéletes egy szervízkönyv nélküli vagy nem vezetett könyves autó, az autó a fontos nem az hogy milyen papírt gyártanak hozzá meg hogy mit mutat a km óra éppen.
Én amikor használtautót veszek nem szervízkönyvet veszek hanem autót, azt lehet gyártani hozzá, de attól még az autó lehet szar, és lehet tökéletes egy szervízkönyv nélküli vagy nem vezetett könyves autó, az autó a fontos nem az hogy milyen papírt gyártanak hozzá meg hogy mit mutat a km óra éppen.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
3 vagy 100e km gari van rá eu-ban, és azt is megtagadják elég könnyedén szinte bármi miatt.