Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gyeniko

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Megütköző orvosvélemények az ATV Heti Naplójában Akik március elsején úgy gondolták, hogy mindennapjaikhoz ugyanúgy hozzátartoznak a koronavírusos hírek, mint Sváby Andráshoz Karcsika, az eb, azok megnézték az ATV-én a Heti Naplót.A Karcsika iránt érdeklődők minden vonatkozásban kielégülhettek, a…..
Érdemes alaposan átgondolni a napelemes rendszerek telepítését és valódi szakemberre bízni, mert már egy kisebb tévedés is súlyos anyagi kiadással járhat. Összeszedtük azt a tíz leggyakoribb hibát, amit feltétlenül kerüljön el! A kivitelező nem megbízható Egyértelműen a legdrágább és…..
Az elmúlt időszak D5 motorral szerelt S90, V90 és V90 Cross Country tesztautók után végre elérkezett az idő, hogy egy benzines modellt is kipróbáljak. Mivel túl vagyok néhány Skandináv éjszakán, majd Thor újra megvett kilóra és legvégül ültem a Luxus BaTáRban - azaz szinte már minden jót leírtam a…..
gyeniko 2018.07.25 07:51:18
Kedves Látogató! Kérlek, az alábbi bejegyzést olvasd végig (hosszú lesz, de megéri - sokat tanulhatsz belőle), amennyiben az alábbi feltételek valamelyik érvényes rád: - el szeretnél menni egyszer szexpartnerhez- már jártál szexpartnernél- rendszeresen jársz ilyen helyre Nagyon…..
gyeniko 2012.11.17 06:23:50
Szia,
tanácsot szeretnék kérni Tőled: évekkel ezelőtt párommal kerestünk biszex lányt harmadiknak (biztosan hallottál ilyenről, a pasik nagyobb része "cuppan" erre, a lányok egy részét pedig izgatja, szeretné kipróbálni...). Több beszélgetős-kávézós találkozó után találtunk is valakit, aki tényleg kezdő volt, kellemes, intelligens, fiatal és csinos. Eljött hozzánk, nagyon felszabadultak voltunk, alkalmanként 50 e Ft-ot adtunk neki. Annyira jól sikerült az ismerkedés, hogy igazi barátságba kerültünk vele, megismertük Őt és a magánéletét (éppen nem volt pasija), kicsit segítettünk is neki abban, hogy rövidesen - és azóta is - már mással kereste-keresi a pénzét. Kis idővel később bepasizott, aminek őszintén örültünk. Ettől a pillanattól kezdve nem kezdeményeztünk együttlétet. Elvileg lehetett volna 4-es malackodás is, de Ő nem merte ezt szóba hozni a pasijának, a megcsalás pedig fel sem merült. Mindenesetre, most újra keresünk valakit, akivel kialakulhat egy hosszabb távú kapcsolat. A korábbi tapasztalatunk szerint (ezért voltak a kávézós beszélgetések) a lányok kisebb része alkalmas erre (arról nem is beszélve, hogy egyáltalán szeretne-e ilyen kapcsolatot), szeretnénk megelőzni a sok meddő találkozót, kb. 4-5 sikertelen ismerkedős beszélgetés után évekre feladjuk a keresést... Szóval, van valamilyen ötleted, hogyan kezdjünk hozzá? Esetleg tudsz valakit ajánlani?
gyeniko 2012.11.18 08:28:47
@rpflora:
Köszönöm, kérhetném, hogy csak priviben válaszolj?
Enzo Ferrari kétségkívül zseniálisan építette fel a márkaimidzset, hiszen mégoly komoly gyártónak is nehéz kibújni a Ferrari árnyékából, mint az Audi. Pedig… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
gyeniko 2012.11.08 09:49:00
@velocista:

Kívácsi volnék, hogy ha bármelyikőtöknek volna mondjuk 30 millája autóra költeni (mert mondjuk, megvan már a családi ház, Balcsi nyaraló, családi autó, feleség+2 gyerek, stb. és "belengetnének" egy kicsit használt Ferrari és egy R8 kulcsot 30 milláért cserébe, akkor melyiket választanátok? Akkor jön el az igazság pillanata, mert lehet, hogy ezek helyett "beugrana"egy zsír új GTR, vagy bármi más! Az, hogy a magyar 10 éves gyerekek falán mi lóg, qrvára mindegy, mert szinte egyikük sem lesz képes ilyen drága autót venni, az amerikai gyerek falán meg más lóg... A Ferrarit imádom, biztosan létezhet olyan élethelyzet, hogy vennék, de az első, autóra költhető 30 millióból még nem Ő következne. Biztosan beelőzné, vagy 10 másik modell...
gyeniko 2012.11.08 12:08:40
@uglykid:
Kedves "Rondacsávó"
Őszintén tetszik választékos modorod és szóhasználatod! Arra gondoltam, hogy veszem a bátorságot és megkérdezem Tőled azt, hogy milyen autóval jársz napi rendszerességgel, illetve azt is, hogy mely modell(eke)t volt szerencséd már 50 km-nél hosszabb úton kipróbálnod? Nem merem feltételezni, hogy hűségesen kitartasz a Dacia 1300 TX-nél, megelőlegezem a bizalmat és reménykedem benne, hogy már megadatott legalább egy Renault Thalia-1.4 is és mertél célul tűzni egy Fiat Linea-t.
Vályi István írása nem véletlenül ilyen, a "nem véletlen"-séget bizonyítja a sok magvas hozzászólás is. Kicsit olyan ez, mint amikor a focimeccs közben a TV előtt ülő, vagy jobb esetben lelátón ugrándozó szurkoló elmondja a válogatott focistának, hogy így-meg-úgy kellett volna rúgni... Nekem tök reális, hogy az R8 egy rettentő jó autó és sokak (akár a többség) választanák egy Ferrari helyett. Én egy MB S500L-ból ültem át egy Audi A8 4.2 dízelbe és rettentő nagyot csodálkoztam, hogy ez egy ennyire jó autó! Azóta gurultam egy rövid kört egy S6-tal is, még nagyobbat csodálkoztam: Hűha, az Audi is tud jó autót gyártani?! Igen, pedig korábban CSAK a Honda (Civic Type-R)létezett számomra, utána CSAK a Subaru (Impreza WRX twinscroll turbós tuninggal, 326 LE+), utána CSAK a Mercedes (ebből több is volt, de az S500Lang volt a teteje). Most már bölcsebb és öregebb vagyok,volt eddig 24 autóm. Szívesen vennék egy GT-R-t, vagy egy RS5-öt és TORONYMAGASRÓL SZ@ROK arra, hogy a sok önjelölt szakértő bloggoló mit hord itt össze, tapasztalatok nélkül. Tudod, hogyan megy ez a valóságban? Igényed/gusztusod támad valamire (irány, pl. Leggyorsabb-Vagyok autó, Ki-Ha-Nem-Én autó, Maffiózó autó, a Holdon-Is-Elmegy-Terepjáró, Csak-Én-Tudom-Hogy-Gazdag-Vagyok autó, Lapítok-A-NAV-Elől autó, nem pedig konkrét modell): Olvasol a szóba jöhető verdákról sokat, egyre többet (nem blogokat) nem csak magyarul, hanem angolul és németül is. Megnézed a videóikat a neten. Amelyiket csak lehet megnézed kívülről, beleülsz, eléred, hogy mehess próbakört. Ha elhiszik rólad (amit az itt bloggolók egy részéről nem), hogy potenciális érdeklődő vagy, akkor esetleg 1 napra/hétvégére odaadják az autót. Ekkor szerzel tapasztalatokat vele. Bepróbálod a garázsba (nem akad-e fent az alja/eleje a rámpán). Utána az egész történetet el kell adni az asszonynak, ez az akció egyik legnehezebb része, mert "minek már megint az az autó, van már 2 (vagy éppen 3). Végül kiválasztasz egyet, megveszed és max. 1 év múlva megkívánsz egy másikat. És ez így megy addig, amíg a pénztárca illetve a feleséged bírja. :-) Én rájöttem arra, hogy minden autónak sok-sok szerethető tulajdonsága van, az egyik legkedvesebb autóm egy Astra Classic 1.8 A/T Elegance volt. Mert arra, amire kitalálták, alig létezett jobb akkoriban, ár/érték arányban senki meg sem közelítette. Én zsigerből elutasítom azokat, akik annyira korlátoltak, hogy azt hiszik, hogy van "legjobb". Olyan van, hogy "ÉPPEN AKKOR NEKEM" mi a legjobb. Akkor, kevés pénzből, az Astra Classic volt nekem a legjobb és ezt büszkén vallom és promózom ma is! Ma a feleségemnek gyerekkel egy Jeep Commander a legjobb. 5 éve nekem az Impreza WRX volt a legjobb. Már gyerekem van, ezért megváltoztak a szempontok: WRX a "levesbe", S500L és tempomat 130. Túl hosszú az autó, nem fér be a gépi parkolóba, városban eszméletlenül sokat fogyaszt és válság van: S500L elad, A8 dízel. Életszerűen így megy ez, vagyis mindenkinek, aki ELKÖLT EGY VALAG PÉNZT egy autóra, VALÓDI szempontjai élednek, nem pedig "blogolósak"
gyeniko 2012.11.08 13:04:02
@stellaz1:
A pénz részével maradéktalanul egyetértek! :-)
Tudod, én azt gondolom, hogy csak addig "vallási" kérdés, amíg nem állsz a vásárlás küszöbén. Attól a pillanattól kezdve már beleköltözik a racionalitás is.
Ne feledd, hogy jó karban lévő használt Ferrarit vehetsz 15 m Ft alatt, ennyit azért elég sokan megengedhetnek maguknak, de a végén legtöbbször másra esik a választás.
Full igazad ott lehet, ahol nagy kedvencem, Roger Federer harcol, olvas csak:

Este az ágyban fekve, elalvás előtt: "Te Mirka! Most olvastam, hogy a Ferrari új modellt dobott a piacra, annyira kúúúúúl, ne vegyünk egyet? Mirka: Te Roger, beszélsz itt butaságot, hát nem a Mercivel állsz szerződésben, azért sorakozik a garázsunkban 7 Merci? Megszegnéd a szerződést?! Az nem te lennél... Roger: Jajjj, tényleg, a p.csába, elfelejtettem! Az a szegény Audi is itt kering már 3 éve, minden héten nyaggatnak, hogy adnának évi 20 autót nekünk, amelyik modellt csak akarjuk, és még egy kis "sastojást" is mellé, csak promotáljam az R8-at, én meg itt szerencsétlenkedem ezzel a nyamvadt SL AMG 65-tel, meg CL 65 AMG-vel, meg SLR-rel, Te is csak égeted magad a GL-lel, hát mire jó ez? Látod, ez a Ferrari annyira smucig, hogy meg sem keres egy jó kis ajánlattal?! Mirka: Roger, Roger, mit adna nekünk a Ferrari? Mivel vinném az ikreket a bölcsibe? Egy 458-cal? Az "ütközön" ülnének? És mi lesz, ha leesik a hó? A piros lámpánál majd tologat a buszmegálló népe, hogy el tudjak indulni? Roger, erre nem gondolsz? Roger: Mirka, igazad van... Elszabtuk, amikor híres és gazdag lettem, már soha nem tud beteljesülni a vágyam, hogy legyen egy akármilyen icike-picike Ferrarim! :-( Most mi lesz? Tudod mit? Felhívom Norbertet (Norbert Haug), hogy valamit csináljanak ezzel a nyamvadt SL 65 AMG-vel, legalább adjanak egy Black Series-t. Mirka: De Roger, mitől lett ez annyira fontos hirtelen? Rafa vett valami Ferrarit, vagy mi történt? Roger: a fenéket! Tudod, van az a kis EU-s banánköztársaság, aaa... na, hogyan is hívják? Megvan! Hungária! Nem, Hungary, igen, így helyes. Képzeld, az ottaniak megírták TC blogjában, hogy a Ferrari a leggyorsabb és annyira összekaptak ezen, hogy már kezd nekem kínos lenni ez a Mercedes biznisz. Még a végén lejáratom magam, hogy itt lassúskodok ezzel a sz@r AMG-vel, ahelyett, hogy beleülnék egy igazi talján bikába, egy FERRARI-ba! Mirka, szerinted én megengedhetem magam, hogy ezzekkel a gagyi Mercikkel égessem magam???"
Azt hittem, az ORFK sajtóosztálya már egyáltalán nem fog válaszolni a kérdéseimre, de egyszerűen csak türelmetlen voltam, hogy nyolc nap után már behisztiztem. Ma ugyanis, tíz nap elteltével megérkezett a válasz. Igazából nem is késve, hanem túl korán: ilyen esetekben az állami…..
gyeniko 2009.02.17 06:59:15
@ivcsi:
A biztosítóval a biztosított áll szerződésben, nem a Rendőrség.
A Rendőrség a jogszabály betartását kéri számon. A magyar emberre jellemző, hogy ezt sérelmesnek tartja, mindenféle kibúvókat keres, stb. Nem örülnék neki, ha egy intézkedő rendőr elkezdené a saját belátása szerint értelmezni a jogszabáléyt: pl úgy döntene, hogy a lakott terürületen kívül "most éppen" csak 80-nal lehet haladni, nem pedig 90-nel. Elég baj, hogy egy médium "megtámadja" a jogszerű intézkedést, erre buzdítva másokat is!
Belsőség Nem zörög a haraszt 2009.02.06 15:30:00
Talán már önökhöz is eljutott a hír, hogy a mindenki által fantasztikusnak és hiperjónak tartott Nissan GT-R erőátviteli rendszerével nincs minden rendben. Eleinte csak elvétve, innen-onnan jött egy kósza hír, hogy a rajtelektronika nincs a helyzet magaslatán (ezzel kapcsolatban az…..
gyeniko 2009.02.06 21:52:43
@eko:
"Milyen tiltakozásnak?"

A hibaüzenetek gyakoriságával kapcsolatban.
A BMW motorok egy különleges világ, a saját műfajukban konkurenciájuk is alig-alig van. A BMW autónak annál inkább! :-)Pl. a sok "rizsrakéta".
gyeniko 2009.02.06 22:05:20
@xenuka:
"2008-as októberi Auto Bild Sport Cars-ban minden adat benne van és a méréseket ezzel a cuccal végezték:
www.leitspeed.de/driftbox/index.php"

Szerintem, a kézi váltós autóknal nincs nagy jelentősége a 0-100 gyorsulásnak, mert a váltást úgyis elcsesszük a nagy izgalomban... :-)
Az automatáknál pedig a km óra csal, illetve nem egyforma súlyúak a vezetők. :-) A hétköznapokban fontosabb a rugalmasság, hiszen előzésnél ezt használjuk. Ebben verhetetlenek a nagy V8 motorok.
gyeniko 2009.02.06 22:32:44
@Marv.Y2k:
"Egyébként meg kár a márkák között egymásra mutogatni. Mind1ik gép. Mind1ikért vért izzadtak a mérnökök, és mind1ikbe beleszólt valami köcsög marketinges és mind1ik elromlik időnként."

A Subarunál az előző Impreza tervezésekor még tutira nem volt marketing részleg! Gondolj csak az előd Foresterre, Tribeca-ra! :-)
Mostanra már felvettek néhány léhűtőt, a munkájuk eredményét csodálhatjuk az új Imprezaban és Foresterben. A marketing részleg legjobb ötlete a dízel boxer volt.