Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Whitedog

0 bejegyzést írt és 162 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hááát..., Jeszenszky Géza aztán tényleg elefánt volt a porcelánboltban, de ilyen rossz hete valószínűleg soha nem volt külügyminiszteri időszaka alatt. Nem szívesen lennék Martonyi úr helyében, de azt hiszem, maga kereste magának a bajt, úgyhogy megérdemli mindazt, ami most rá…..
Whitedog 2012.09.01 15:50:46
@salamander:

Már várom, hogy mikor fog a mostani magyar kormány terrorista kiképzőközpontokat nyitni a kereszténység védelme címszóval. Rohadt egy cinikus banda vagytok, remélem a szüleitek büszkék rátok.
Nevetséges, hogy szerintetek Orbán a szekuláris Azerbajdzsánt akarja stabilizálni, de az örmények persze két hét alatt elfelejtik ezt a magyar történetet....

Vállaljátok fel, hogy közönséges maffia vagytok, de akkor ne akarjátok lenyúlni a pénzt az EU-ból és játszani a NATO tagot.

Kár, hogy titeket is az állami költségvetésből kell etetni, és emberi jogaitokkal élve nem dobtak át titeket is a gyilkossal együtt.
Kitűnő befektetés Magyarország, legalábbis a jelenlegi hozamkörnyezet és a várható magyar infláció alapján. A hazai jegybanki kamatráta, és a másodpiaci hozamszintek hétszázalék fölötti értéke régóta a legmagasabbak közé tartoznak a világon, jellemzően csak olyan…..
medwe szilánkok Vaccpaör 2010.04.08 01:09:00
Ujjé, a Gödörben nagyszerű! Nőnapon nyílik ott egy kiállítás tárgyakkal, amelyek az elmúlt száz évben megkönnyítették a nők életét. A feministák a kiállítás témájára fittyet hányva demonstrálni kezdenek a nő szerepének félremagyarázásával okozott társadalmi károk…..
Whitedog 2011.10.27 00:25:40
@interpreter0786:
Van igazság abban, hogy a reálértelmiség kissé alulreprezentált a közéletben, médiában, viszont sajnálatos módon, aki mégis ott van, az egy álbölcsész színvonalát is alulmúlja. Lásd az építőmérnök főpolgármesterünket, aki inkább színházasdit játszik és Dörner tálibokat nevez ki igazgatónak, ahelyett hogy a BKV dolgait megoldaná. Arról ne is beszéljünk, hogy azt képzeli magáról, a közterületek átnevezésével be fog vonulni a történelembe.
Whitedog 2011.10.27 00:30:53
@teng-leng:
az ilyen ütős faszoknak javasolnám, ha már ilyen bátrak, akkor az itt leírt véleményüket ragasszák fel a homlokukra és mutassák be aktuális csajuknak, ha van egyáltalán ilyen. Garantált, hogy legközelebb a tölgyfa oduját fogják csak dugni.
 A Varsói Magyar Kulturális Intézet meghívta a Biszku-filmet és minket is. Jó néhány országban vetítették már a Bűn és büntetlenséget (lengyelül: Zbrodnia bez kary), de Varsóban meglepett minket, hogy a bő háromszáz fős moziterem majdnem teljesen tele volt érdeklődő…..
Előző bejegyzésemben a tartalmi kritikák hiányáról írtam az új alkotmánnyal szemben. A kommentekben a szokásos jókívánságokon túl egy makacsabb tartalmi kifogás bontakozott ki: a költségvetési tanácson és az államfőn keresztül működő utólagos kormánybuktatási…..
Eltelt az alkotmány vitájának első hete, amely különös izgalmakat nem tartogatott a politika ínyenceinek. Minden parlamenti párt az előre bejelentett pályán maradt: a kormányzó pártszövetség Szili Katalinnal kiegészítve a javaslatokat tárgyalta, a Jobbik részt vett ugyan az…..
Whitedog 2011.03.25 11:49:13
@tothh:
Nyugodtan itt lehetsz majd ebben az országban, csak készülj arra, hogy teljesen felesleges bármilyen törvényi szabályozásra számítanod akkor, ha a hatalmi elittel szemben valamilyen okból ellenérdekelt leszel.

Ez az alkotmányozás nem arról szól, hogy új szabályokat alkotnak, hanem csak terület körbepisiléséről, hogy ők az urak, és azt csinálnak, amit akarnak.
Nem véletlen, hogy minden változtatás csak ezt a mindenhatók vagyunk, történelmet csinálunk gesztust fejezi ki.

A mostani köztársasági alkotmány tökéletesen megfelel a szerepének, max.a költségvetési kérdések és a népszavazás viszonyát kellene egyértelműsíteni. Itt bezzeg nincs visszamenőleges tövénykezés, hogy a vizitdíj az igazából mégiscsak költségvetési tétel....
   Szörnyű idők; padlógázzal közlekednek a fideszes kultúrfasisztákok szerteszét. Nem elég, hogy már nincs szabad sajtó, nem elég, hogy a színházi és tévés kultúrkampfban elesett modernek száma durván meghaladja a tűrhető szintet, most még ellehetetlenítik,…..
Whitedog 2011.03.25 11:34:59
Az önkomrányzat szellemi színvonaláról mindent elárulnak az alábbi idézetek a terézvárosi honlapról:

"A Tűzraktér alkotóházban folyó művészeti tevékenységek értékeket eddig sem vitatta senki, azt azonban többen nem értik, hogy a Hegedű utca 3. szám alatt folyó értékteremtéshez miért kell randalírozni, hajléktalanszállót idéző körülményeket teremteni és zavarni a környéken élők nyugalmát."

"A Hegedű utcában lakók ugyanakkor azt is sokszor megdöbbenve tapasztalták, hogy amíg ők kora reggel munkába indultak, addig a Tűzraktér alkotóházból még illuminált állapotban lévő emberek kóvályogtak ki.

Nem meglepő, hogy a Hegedű utcában és annak környékén élő emberek örömmel értesültek arról, hogy a terézvárosi önkormányzat képviselő-testülete pályázati úton kívánja hasznosítani a Hegedű utca 3. szám alatt lévő épületet. Egyetértésüknek hangot adva aláírásokat gyűjtenek, amellyel egyre több támogatót gyűjtenek az elmondásuk szerint „Tűzraktér néven multikulturális kocsmaként” működő intézmény megszüntetéséhez."

"A múlt héten készült képeken nem egy hajléktalanszálló látható, hanem a Tűzraktér épülete, takarítás közben. Az alkotók ugyanis a volt iskola-épület folyosóin alszanak, és amikor felmosásra kerül sor, az útban lévő cuccaikat a legkézenfekvőbb helyekre pakolják, gyomorforgató látványt nyújtva ezzel a szomszédos lakóknak."

Itt kérem a szocialista erkölcs reneszánsza van, még el se jutottak a balliberálozásig. Kortünet arról, hogy akik a hippikorszakban voltak fiatalok esetleg azután születtek pont ugyanolyan kommunikációképtelen, begyöpösödött hozzáállásuak, mint az előző generáció. Az hogy tárgyalás, alternatívák megbeszélése, önkormányzati koncepció fel sem merül.

Amit kritizálni lehet, hogy maga a Tűzraktér szintén egy pótcselekvés, romkocsmakultúrából hogy lehetne közösségi helyet létrehozni.
Mandiner blog Orbanviktor.hu 2011.03.16 13:59:00
  A stop.hu írja, hogy a Vármegye Média Kft. (melynek résztulajdonosa vagyok) üzemelteti az orbanviktor.hu oldalt. A hír igaz. Több mint tíz éve foglalkozom domainregisztrációval, online fejlesztésekkel, üzemeltetéssel és tanácsadással (a blogolás csak később…..
Whitedog 2011.03.16 21:24:50
@Kínai Kálmán és Trágár Tóni:
Ha van egy kis tartás a tisztelt szerkesztőkben, akkor minden posztjuk lábjegyzetébe írják már be:

"A miniszterelnök honlapját a Vármegye Média és Kiadó Kft. gondozta tavaly július 29-e és december 31. között, nettó 4,13 millió forintért. A társaság két tulajdonosa Balogh Ákos Gergely, a Mandiner főszerkesztője, illetve Novák Tamás, a Biszku Béla egykori kommunista vezetőről készült dokumentumfilm alkotója."

Csak mert olyan hatalmas elvárásaik vannak másokkal szemben is.
Whitedog 2011.03.17 00:37:07
@Lew Archer:
A legnagyobb probléma az, hogy ez a díszes mandineres társaság eddig úgy tett, mintha anyagilag teljesen független lenne a mostani kormánytól, és kizárólag az elveit képviselné....

Tótáról azonnal tudható volt, hogy mire és mennyiért vállalkozott szemben az itteni szerkesztőkkel. Miközben eljátszották a jobbos mártírt és nagypofával komcsiztak, kiderül, hogy hasonló lélelgeztetőgépen vannak, mint politikai ellenfeleik egy része.
Immár 10 hónapja az SZDSZ nélkül tengetjük napjainkat, érdemes számba venni azokat a pontokat, miért is jó ez nekünk, és miért nem sajnáljuk egyáltalán, hogy a történelem egy olyan helyére kerültek, ami igazán méltó hozzájuk. 1., A rendszerváltás elárulása. A 80-as évek…..
Whitedog 2011.03.08 22:57:02
@amurihal:

Az volt a szörnyű, hogy egyetemisták is bátran kimentek a barikádokra hőzöngeni. Mert tényleg azt hitték, hogy nekik küldetésük van, hogy őket csak Gyurcsány csapta be, és csak Gyurcsány a hibás.
Mi ez, ha nem a történelemoktatás kudarca?

Messze jutottunk az SZDSZ állapontok értékelésétől....
Whitedog 2011.03.08 23:09:22
@amurihal:
Igen, az már elsikkad, hogy 1956 50. évfordulója volt. Emlékszem, hogy 89-ben még faltam bármit, ami az 56 előtti, alatti és utáni történésekről szólt.
2006-ra pedig már undorodtam az egész hajcihőtől és az üresen kongó frázisoktól. Az 56-os hősök meg pár kivételtől eltekintve ugyanúgy be lettek darálva a mai barikádharcokban.
Whitedog 2011.03.08 23:49:10
@Karmadealer:
Nézd én csak nem vágom magam hanyatt, ha egyházakról kell véleményt mondani. Nem értem, hogy ha tényleg hívő ember vagy, akkor miért gondolod, hogy akinek nagyon mások az elgondolásai hozzád képest, az csak az örödögtől való lehet.
A pannonhalmi főapáton kívül nem hallottam még egy katolikus vezetőt sem, aki a türelemről, megbocsájtásról, a társadalommal való együttműködésről beszélt volna. Mindenki csak harcolni, előírni, szabályozni, uralkodni és ehhez sok-sok anyagi támogatást akar - ez így normális?

Az egyházfinanszírozáshoz úgy jön a pécsi püspökség témája, hogy nagyon nem szeretem látni, hogy adófizetőktől kapott százmilliókat az egyház területi vezetője egyszerűen elsikkasztja, ki tudja mire költi, és utána még szabadlábon mozoghat.

A pedofil bűnök "csak" hab a tortán, amit kizárólag az SZDSZ-es poszt miatt érdemes még megemlíteni. Ugye te is emlékszel Semjén Zsolt klasszikus szakállas bácsis anekdotájára, amikor pedofil SZDSZ-esekkel riogatott? Most érdekes nem volt olyan tökös gyerek a parlamentben, hogy bocsánatot kérjen, és elítélje a nagy hangon képviselt egyházában zajló visszaéléseket.

Ne általánosíts a budapesti "belvárosi" értelmiséggel kapcsolatban. Egyrészt mert az V.kerület Rogán Tónié, és nem örülne, hogy így beskatulyázod, másrészt nem mindig annak van igaza, akinek többsége is van.
Persze most sokan tiltakozhatnak, hgoy Rogán elvtársat az értelmiséghez soroltam.
Minden nap tanulunk valamit. Ma éppen felébredni tanultunk.Bár eddig minden interjúban lelkesen ecseteltem, nem lesz bemutatkozó napja a gyermek-, ifjúsági és családi csatornának március 15-én.Itt véget is érhetne a mai bejegyzés, de hogy legyen valami pozitív kicsengése is, bár…..
Egyiptomban, nyugodtan mondhatjuk, forradalom van (akár sikeres lesz, akár nem). A hatalom már nem képes betartatni a kijárási tilalmat, a pártházakat a nagyvárosokban felégették, a rendőrség sok helyről visszavonult, a hadsereg lojalitása kérdéses. Miközben izgatottan követjük…..
Whitedog 2011.01.30 20:34:11
@szárny:
itt lesz Budapesten a rezervátumod. A fideszes főpolgármester-helyettes mily csoda, össze akarja vonni a fővárosi kórházakat, mert mégiscsak sok van belőlük.
2007-ben még népfelkelést robbantottak ki a kórházak védelmére, a kampányfőnököt úgy hívták hogy Tarlós István.
Szóval készítsd a 300 forintjaid. Sokszor lesz rá szükséged.
Whitedog 2011.01.30 20:46:35
@Piraeus:
Na igen, lehet, hogy sokkal rosszabbul fogunk járni egy Izrael ellenes népi kormánnyal. És ezek a történések is mutatják, hogy a nyugati demokráciák felemás erkölcsi alapra építkeznek, a hátországban katonai diktatúrák, különalkuk, korrupció biztosítják a gördülékeny közéletet.
Akinek nincs ehhez gyomra, ne legyen politikus.

Annak viszont örülök, hogy ez a főemlős Viktor nem sokat élvezhet az EU elnökségből. Publicitás szempontjából olyan kontextusban szerepel most, ahol igazából való. A rettegett, de ugyanakkor nevetséges diktátorok szintjére küzdötte le magát, akivel csak azért tárgyalnak mert kizsarolt magának egy poziciót - de ennél több teljesítmény nem telik tőle.

Egy normális országban sose lehetne első számú vezető, persze ettől még demokratikus meg minden - egy idejig szívhatjuk a végtelen önkényt tőle.
A VV4 gyengén teljesít, Vágó István kitálal, a celebek megkapják, amit megérdemelnek, a Showder Klub tovább menetel, a Heti Hetes "nagyágyúi" pedig készülhetnek végre a nyugdíjra. De mi volt a legjobb a kertévékben 2010-ben? A legrosszabb tévés pillanatok után…..
Whitedog 2010.12.28 14:04:42
@érdeklődő:

Azért érdekes elmeállapot az, amikor médiatémában évek óta csak a Heti Hetes gyalázás jelenti itt a legnagyobb szellemi erőfeszítést.

Tessék már valami népnemzeti mintát is propagálni valamelyik médiumból, tele van velük a padlás immár évek óta. Csak nem az a helyzet hogy, a kommunistázáson kívül nincs semmi tartalom mögöttetek?

Kíváncsi vagyok, hogy az orbáni kézivezérelt bulvár mi a francban fog eltéreni a mostani hajdú péteri célközönségtől? Ha Pali bácsi alárírja mondjuk most majd lehet 60 perből 60 perc reklámot is nézni. Hajrá.
Kurva nagy rendszerváltás.

Fábryról egy szót sem írt a tisztelt posztoló. Őt kellene nyugdíjazni már?
  Évet értékel szerkesztőségünk. Nem egy közösen megfogalmazott cikkben tesszük ezt (eltérő nézeteink, felfogásunk miatt ez nehezen is menne), hanem együttes posztokban, amelyekben minden évértékelésre kapható szerzőtársunk elmondja a maga véleményét a 2010-es évről,…..
Whitedog 2010.12.23 09:54:06
@rajcsányi.gellért (ergé):

Hát igen, legalább a helyesírás az objektív marad.

Amúgy nem tudom, hogy mi a francra lehet manapság büszke egy fideszes. Ígértek egy teljesen új, hiteles, számonkérhető, nemzetet újjáépítő politikát. Persze csak akkor, ha jóhiszeműen értelmeztük őket, és elheseggetük a gondolatot, hogy csak a népnemzeti butítás letéteményesei.

Aztán mit látunk? Csak hatalomtechnikai lépésekre képesek, sőt versenyeznek egymással, ki tud rövidebb idő alatt átbaszni a parlamenten egy tetszőleges, de lehetőleg valakibe jó alaposan belerúgó törvényt. Ezen kívül követelmény, hogy a zárózavazás előtt min. 100 módosító indítvány kell benyújtani hozzá, hogy még véletlenül se lehessen tudni igazából mit is akarnak - csak szívassuk még jobban a kiszemelt csoportot.

Na kérem, innentől már pszichiáterre van szükség. Mi a franc ez az őrült pótcselekvés? Csapatépítő tréning, hajnali órákban: még kicsit médiázunk, kicsit sztrájktörvényezünk?
Amúgy meg a saját érdekcsoportjainknak meg különbejáratú lex X törvényeket gyártunk? Rendeletalkotási jogot adunk? Ez már jogi fetisizmus. Nem tudom, hogy a magyar jogi kultúra hágy generáció után tud majd újra kialakulni. Addig meg sajnos marad az önbíráskodás, idáig jutottunk 2010-ben.

Talán majd eljön a pillanat, hogy a maradék ellenzék már nem fog feleslegesen szégyenkezni, és amennyiszer szükséges, nem handabandázva, de jól artikuláltan elismétli a plenáris ülésen, hogy menjetek a picsába!
  Tegnap este, miközben zajlott a köcsögmédiatörvényről is tárgyaló parlamenti ülés, a közelben, konkrétan a Szabadság téri Hütte kávézónál - más néven Lipót Garázs - 3-400 ember tüntetett a sajtószabadság védelmében (az Index 1500 résztvevőről írt, de ők…..
Whitedog 2010.12.21 23:50:58
@Herr SturmLikudnik:

Neked úgy kell a mindennnapi SZDSZ imádat, mint vámpírnak a vér. Nem irigylem a családtagjaid.
Ezermilliárdok sorsáról készül dönteni a kormány, de nincs egy politikus, nincs egy médiaelemzés, amely korrekten leírná a helyzetet, hogy mindenki megértse és belássa a szükséges intézkedések indokoltságát. Hihetetlen sok félreértésről és félremagyarázásról hallani a…..
"Mindenki szabadon eldöntheti, hogy a magánnyugdíjpénztári vagy az állami rendszert választja", de aki nem az államit választja, azt megfingatjuk. - mondta Matolcsy."Mindenki szabadon eldöntheti, mit akar, de aki nem azt akarja, amit mi, azt lelőjük." - gondoltam…..
Whitedog 2010.11.24 23:07:55
@wmiki:

Nagyon szép az okfejtésed, de szerintem ezt most találtad ki az elmúlt két hétben. Hasonlóan a fideszes pr apparátushoz.
Hol volt itt az elmúlt években vagy akár csak a választási kampányban egy olyan fideszes, aki nyiltan aggódott volna a nyugdíjrendszerért, vagy írt volna egy tízoldalas dolgozatot? Sőt még a magánpénztárak függetlenségéért aggódtak.

Egy dolog biztos, a végtelen fanatizmus, úgy látszik ez az egy, ami most nagyon jól működik ebben az apparátusban. Csak kérdés, meddig fognak velük szóba állni. Mert túl kicsik vagyunk ahhoz, hogy egy-két alkalomnál többször átbasszuk azokat a gazdasági erőket, akiktől beruházás akarunk, meg azt, hogy megvegyék az áruinkat. Észak-Korea persze még cél lehet. Irán és Venezuela azért nem, mert a magyar olaj még hiányzik hozzá.
Whitedog 2010.11.24 23:58:35
@saetta26:

És akkor most a nyugdíjpénzeket állami abc-k alapítására kell költeni? Na ne..... Egy kormánynak kétharmad nélkül is van számos olyan lehetősége, amivel módosíthatja a kereteket, magyarul megvalósíthat egy gazdaságpolitikát. Csak most éppen ez hiányzik. Javalott emlékezni, hogy az első fidesz kormány 7%-os éves gazdasági növekedéssel etette az újságírókat. Mintha akkor is ez az M.Gy. lett volna az utolsó gazdasági miniszter. Ennyit a hitelességről.

Most azt hiszik, átvághatjnak mindenkit, mert trükkösebbek a Gyurcsány-Veres duónál is.

De ez a pusztítás, amit a magyar nyelv tönkretételében művelnek, az a legkatasztrófálisabb. Hogy szavak jelentését teljesen kiforgatják, hogy a politikai kommunikáció szintjét a zsigeri gyűlöletre viszik le - ebből nem lesz hamar visszaút.
Arról már meséltem, milyen főbb problémák miatt életbevágó, hogy minél több mentő legyen Afganisztánban. A katonákra és a civilekre az egyik legnagyobb veszély az IED-k, azaz improvizált robbanószerkezetek jelentik. Ezeknek több típusa van, gyakran az út mentén rejtik el, és…..
Whitedog 2010.11.20 11:26:11
@kalman.kalman:

De a marketingszöveg az még mindig marketingszöveg lesz.
Túl sok háttéralku van az ilyen konfliktusok mögött, amit nem hoznak nyilvánosságra - és persze nekünk is könnyebb elhinni, hogy van egy jófiú, mondjuk Amerika, akinek most ráadásul egy kevésbbé véresszájú elnöke van.

A jó fizetés egy dolog, csak visszatértünk abba a történelmi időszakba, hogy olyan munkákat kell vállalni, amikor nemcsak az idődet, hanem az életed is odateszed. Persze egyelőre még nem kötelező.
Aktivista Rock'n'Pol Elegem van 2010.11.04 10:00:00
"Ha a fidesz szerint rendben van hogy komolyan vehetetlen alakok irányítják az országot, én sem fogom komolyan venni őket. Ha szerintük helyénvaló, hogy pártirányítással bábintézményeket üzemeltetnek, ezekre én is pártszervezetként fogok tekinteni. Ha szerintük az új…..
Whitedog 2010.11.05 19:49:06
@jakobrabbi:

Azért elég érdekes lelkületű hozzáállás (hogynemondjam cinikus) az, hogy az alkotmányos szabályok közül másodpercenként lobogtatják, hogy 2/3-dal nyert a fideszes banda, de ugyanezen alkotmányos szabályokból a visszamenőleges hatályú törvényalkotás és a magántulajdon sérthetelensége az hirtelen már nem is olyan fontos.

Akkor most milyen játékszabályok alapján politizálunk? Mindezt a választók előtt teljesen ismeretlen kormányzati célok érdekében, azt nem nevezném józan ésszel értékelhető programnak, hogy most ez a nemzet érdeke.

Hasznos lenne, ha ezek a hiperegységes urak és kissé kevesebb számú hölgyek saját magukon is megtapasztalnák majd, hogy ugyanígy át lesznek verve -talán ez még meghozhatja a belátási képességüket.
A volt alkotmánybíró és volt köztársasági elnök kénytelen volt felugrani pénteken a Sándor-palotába, hogy az utódjának elmagyarázza, mi a fene folyik a Fidesz és az Alkotmánybíróság között. Ezzel párhuzamosan meghallgatta főnökének, Orbán Viktornak a szavait is, aki 3 nap…..
Whitedog 2010.10.30 11:12:38
@Blogger Géza:

Ja persze, a fidesz bolsevikok nyugodtan hozhatnak alkotmányellenes törvényeket. Mert az igazi probléma az, hogy a különadó a visszamenőlegesség miatt , a nyugddíjjárulék elvétele meg a nyugdíjrendszer alapjainak felrúgása miatt alkotmányellenes. És ez elég nyilvánvaló ahhoz, hogy erre csak az legyen a megoldás, hogy egyszerűen kivesszük a bíróság hatásköréből.

Bezzeg a vizitdíjas népszavazásnál mekkora hisztéria volt 300 Ft miatt, ami szimplán költségvetési kérdés, emiatt nem lehetett volna népszavazást tartani róla. Persze ugyanez az Alkotmánybíróság (lásd Bihari Mihály) akkor nem volt ennyire tökös, Sólyomnak is csak Gyurcsány hályog volt a szemén.

Igen, a magyar választópolgárnak nincs igénye a hatalmi ágak szétválasztására - de attól még gyalázatos marad az, amit a jelenlegi kormányhatalom csinál. Gyurcsány ehhez képest grállovag volt az összes hazugságával együtt.
Nem történt meg a csoda, igaz azt én személy szerint nem is vártam.Néhány hónapja született meg a bankadó és nagyon úgy néz ki, hogy szeretett bankjaink nem is hagjyák ezt annyiban. Elkezdték ugyanis az ügyfelekre hárítani a költségeket:A Bankometer.hu 24 magyarországi bank…..
Whitedog 2010.10.29 11:12:37
@márnyuszi.:

Egy különbség van, hogy a németeknél ez garanciaalapba megy, ha a pénzügyi szektort megint kissé feldúlnák. Nálunk meg egy pazarló államra - mert a költségvetési hiányt azt valamiből fedezni kell.
Whitedog 2010.10.29 11:16:57
@Eyesis:

Azt gondolod, hogy az extraadók tényleg csak 3 évig tartanak majd? Az alkotmánybíróság felszámolása nem abba az irányba mutat, hogy ezek bármilyen ígéretüket be akarják tartani.

Az szja csökkentést igaz megcsinálták, persze azt nem tették hozzá, hogy igazából a nyugdíjpénzeket lopják el hozzá - erről te tudtál a választások idején?
Whitedog 2010.10.29 11:25:16
@adibadi:

A nyugdíjjárulékok elszámolási rendszere nem most lépett életbe, eddig is így volt. De az nem teljesítmény, hogy felrúgom a szabályokat, és kijelentem, hogy nekem van igazam.
Épeszű ember tudja, hogy a költségvetési hiány az egy egyenleg, csak kiadással sose fog csökkeni. Csak sajnos jó sok szavazópolgárral elhitették, hogy a matematika törvényeit ez a felcsúti gyerek felülírhatja. Hát msot szívjuk.
Vér ugyan nincs a pucádban, de monitor mögött hamisan érvelni azt tudsz. Az, hogy a te ténykedésednek, illetve az érintett rendőri vezetők, miniszter(ek) tetteinek lesz-e jogi értelemben következménye, még a jövő zenéje, de hogy morális értelmben egy zsák szar vagy, az már…..
Whitedog 2010.09.25 15:12:34
@Balt:

Na de egy demokráciában az alkotmány nem arról szól ami a legkisebb közös többszörös?
Most ebben a baloldalnak ínséges időkben is van kb. 1/3-nyi még a legpesszimistább számítások szerint is.
És akkor ez az 1/3 menjen a kukába, mert nem szakrális tárgyként tekint a koronára?

Lehet ezt is mondani, csak nem beszéljünk alkotmányos demokráciáról.
Whitedog 2010.09.25 15:20:32
@tomi9999:

Csak merem remélni, hogy nem eszkalálódik a helyzet odáig, mint 56 novemberében vagy a Milosevics féle Szerbiában 91-ben.
Whitedog 2010.09.25 15:31:20
@Balt:

Szeretném megint felhívni a figyelmed, hogy a parlamenti választásokon a Fidesz-KDNP csak 53%-ot kapott. A parlamenti mandátumok a többségi elv és az egyéni körzetek miatt mentek 2/3 fölé.

Most örvendezzek, hogy a Fidesz nem a Jobbikkal karöltve módosítgatja az alkotmányt?