Adatok
rol@
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hova megy ez a vonat?
Budapest közlekedésfejlesztési lehetőségei EU-s forrásból, 9. rész: belvárosi villamosok és trolik
2015.12.08 07:33:00
Tavasszal egyszer érintettük már ezt a témakört, amikor nyilvánosságra került egy projektlista, amelyben a döntéshozók megjelölték a 2020-ig megvalósítani tervezett fővárosi fejlesztéseket. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egy ilyen szituációban ami kimarad, az garantáltan nem épül meg meg/át az…..
Egy évvel az eddig sikertelennek bizonyult vasutas-gördülősztrájk megindítása után, új fogásokat próbál ki a Gaskó István vezette Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ); például a tagok SMS-ben kapnak majd értesítést a sztrájk megkezdéséről – írja a…..
rol@
2009.02.05 23:49:16
@töröttszárnyú angyal:
Volt egy kis baleset. SX4 kontra BZ.
Itt a cikk:
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/roszke_motorvonat_utkozott_egy_autoval/2086618/
Volt egy kis baleset. SX4 kontra BZ.
Itt a cikk:
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/roszke_motorvonat_utkozott_egy_autoval/2086618/
rol@
2009.02.06 09:43:19
@Adani:
Tökéletes alföldi síkság, sehol egy bokor. Ha el se forgatja a fejét akkor is látja h nini egy vonat. Ami nem 300+kmh-val közeledett, hanem még a 60at se ütötte meg. Szóval tezsemazt ha szar volt a jelző, akkor ugye meg meg kell állni.
Idióta barom. Nem kívánom a halálát de mindig a barmok ússzák meg.
Tökéletes alföldi síkság, sehol egy bokor. Ha el se forgatja a fejét akkor is látja h nini egy vonat. Ami nem 300+kmh-val közeledett, hanem még a 60at se ütötte meg. Szóval tezsemazt ha szar volt a jelző, akkor ugye meg meg kell állni.
Idióta barom. Nem kívánom a halálát de mindig a barmok ússzák meg.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Rákóczi úti villamos újraalkotását is támogatnám, Erzsébeten át, egyik viszonylat Széll Kálmán (János Kórház) másik Újbuda központ. A fonódóval kapcsolatban ugyan többlet, épp ezért nem valósul meg, de átláthatóbb hálózatot adna ha a végig járó viszonylatok számítanának alapnak, nem csak csúcs idejinek, s azokat volna célszerű sűríteni ott ahol kell.
Az említett troli fejlesztések alapja lehetne pusztán a 9-es kiváltása trolival, de legalább a 83-as hosszabbítása Kőbánya alsó és betétjárattal Népliget felé a Képviselőtelep jobb kiszolgálása érdekében.
Snake megelőztél, én is ezzel a példával éltem volna.