Adatok
eagbus
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Éljen a Bajcsy-bringasáv és az egész napos 109-es busz!
2013.04.29 07:37:00
Holnaputántól vehetik birtokba a közös busz-és biciklisávot a közlekedők a Bajcsy-Zsilinszky úton, továbbá holnaputántól az eddig csak este és hétvégén közlekedtetett 109-es busz is egész napos üzeművé válik, 9-es számmal. A létrehozott új közös sáv szaggatott piros…..
eagbus
2013.04.29 17:22:00
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124812671&t=9008229
eagbus
2013.04.29 18:42:11
@terror:
A probléma ma is él, 23 évvel később, és attól függetlenül ki mondja.
Én rendszeresen kerékpározok, buszsávban is, ( tilosban, mert a KRESZ szerint a buszsáv melletti sáv jobb szélén kellene tekerni,ez egy tipikusan életveszélyes helyzet.)Nagy járművek rendszerint kisebb oldaltávolsággal előznek, mert szélesebbek, az autóbusz pont ilyen. Ha az út szélén autók parkolnak, nagyjából 1,5m-es oldaltáv a biztonságos, az ajtórányitásos balesetek elkerülése érdekében) Ez azt jelenti, hogy nagyjából a sáv közepén kell közlekedni, így az autóbusz akadályoztatva van, mert a legtöbb kerékpáros nem képes 40-50-es tempóval tekerni) Csak sávváltással lehet megelőzni a kerékpárosokat, ha be van dugulva az út akkor úgy se. Ez így nem megoldás, valószínűleg meg kellene szüntetni a parkolást, és a parkoló kocsik helyén egy normális bringasávot kialakítani.
A probléma ma is él, 23 évvel később, és attól függetlenül ki mondja.
Én rendszeresen kerékpározok, buszsávban is, ( tilosban, mert a KRESZ szerint a buszsáv melletti sáv jobb szélén kellene tekerni,ez egy tipikusan életveszélyes helyzet.)Nagy járművek rendszerint kisebb oldaltávolsággal előznek, mert szélesebbek, az autóbusz pont ilyen. Ha az út szélén autók parkolnak, nagyjából 1,5m-es oldaltáv a biztonságos, az ajtórányitásos balesetek elkerülése érdekében) Ez azt jelenti, hogy nagyjából a sáv közepén kell közlekedni, így az autóbusz akadályoztatva van, mert a legtöbb kerékpáros nem képes 40-50-es tempóval tekerni) Csak sávváltással lehet megelőzni a kerékpárosokat, ha be van dugulva az út akkor úgy se. Ez így nem megoldás, valószínűleg meg kellene szüntetni a parkolást, és a parkoló kocsik helyén egy normális bringasávot kialakítani.
Három az egyben! Terepszemle, szavazási végeredmény ismertetése, plusz egy kis villamostörténet. Kell ennél több manapság? Ugye, hogy nem! Tessék szépen olvasni, nézelődni! Lesz mit! Bár még elég sokat kell aludni, mégis egyre inkább felismerhető a Rókusi csomópont. Olyannyira,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz