Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ESI

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ennyi.Pénteken délután kezdünk. Ma és holnap építünk. Hamarosan jelentkezünk...
ESI 2010.04.14 23:24:00
@dr.oid: Az élménybeszámolóért riszpekt, szinte átéltem, de mivel ez a kép tutira nem E30M3-ról készült és olyan frankó az írásod belejavítanék. Ezekre emlékszel rosszul: fogyimérő (M3-ban olajhőfok van helyette), VANOS, hengerenkénti trafó. De ezeket tényleg csak a pontosság kedvéért, nem kötözködésből.
Miután megkeresett minket a Benq központ, Krisztián monitor problémája is megoldódott. Kellemes érzés ilyenkor arról olvasni, hogy a poszt után milyen simán elintézhető bármilyen, addig megoldhatatlannak látszó fogyasztói panasz. Megoldódott az ügy. Ugye a Homáros megjelenés…..
ESI 2009.02.07 08:38:44
...

Az indító postban ezt írod a Comprintről:
"A Comp-Print-et sajnálom, hogy végső soron (rajtam kívül) ők szenvedték a legtöbbet,

Az utolsó postodban: "... a CompPrint-es kb könyörgött, hogy írjak valami jót róla....mert problémázott és sunnyogott, kellett neki az eredeti számla,...
akkor azt hazudták, hogy nincs bent az ember,... (Te is skatulyázol?Lehet hogy nem volt bent!) ... és amikor megemlítettem a homár szót, hirtelen bent termett..." ésatöbbi.

Ezek szerint már nem is sajnálod a Comprintet? Mert az oldal elején még Ők voltak a rendesek akik kicserélték a géped pénzre, a végén pedig ...

"kedden vittem vissza (ekkorra sikerült megegyeznie az embernek a könyvelőmmel)"

Tehát kedden visszakaptad a pénzt és szerdán, 4-én már arról számolsz be itt fentebb, hogy rossz a Samsung amit helyette vettél. Végülis elképzelhető, hogy 1 nap alatt lezongoráztad és jéé pont olyat vettél amit az eredeti postodban nyomán javasoltak helyette.
Simán lehet, hogy ebben az egy napban döntötted ezt el, mikor pénz állt a házhoz és nem tervezted el előre, hogy milyen jó lenne egy jobb monitor, amit a Homáron két nappal előtte javasoltak.
Elhiszem, csak furcsa ;)

Ez meg a legjobb:
"ha már úgyis ennyire ráérnek munkaidőben a szervizes kollégák (gondolom nincs semmi dolguk),"

Kigyűjtöttem a hozzászólásokat :)

Benq hozzászólásai:
Benq 2009.01.31. 00:48:08
Benq 2009.02.02. 08:50:25
Benq 2009.02.04. 10:28:58
Benq 2009.02.04. 10:51:17
Benq 2009.02.04. 13:17:28
Benq 2009.02.04. 16:12:57

Nyilván hivatalból védi magát benq és nyilván munkaidőben. Ha 8-18ig vannak akkor a 6 postból 5 munkaidőben van, egyszer pedig éjjel 1-kor is vette a fáradtságot hogy a TE ügyeddel foglalkozzon. (Ezen nem árt elgondolkodni)

ESI hozzászólásai:

ESI 2009.02.04. 08:41:35
ESI 2009.02.04. 18:49:18
ESI 2009.02.04. 18:59:04
ESI 2009.02.04. 19:07:50
ESI 2009.02.04. 19:09:38
ESI 2009.02.04. 19:19:24
ESI 2009.02.04. 19:31:39
ESI 2009.02.04. 19:45:23
ESI 2009.02.04. 19:48:21
ESI 2009.02.04. 20:00:07
ESI 2009.02.04. 20:04:07

Mi 9-18-ig vagyunk egy hozzászólásom sincs munkaidőben.


Lássuk a Tieid:

сняιѕ 2009.01.29. 13:50:30
сняιѕ 2009.01.29. 13:53:25
сняιѕ 2009.01.29. 15:20:37
сняιѕ 2009.01.29. 17:32:24
сняιѕ 2009.01.30. 00:44:37
сняιѕ 2009.01.30. 20:50:21
сняιѕ 2009.01.31. 16:03:53
сняιѕ 2009.01.31. 16:10:16
сняιѕ 2009.02.04. 14:01:10
сняιѕ 2009.02.04. 14:10:25
сняιѕ 2009.02.04. 18:02:54
сняιѕ 2009.02.05. 09:46:18

NO COMMENT!

Összefoglalva a történetet a szervizre haragszol pedig saját zsebből adtak neked egy zsír új monitort egy általuk nem tapasztalt hiba miatt (nincs/van hang).

A comprintre nem tudjuk haragszol-e, mert az oldal elején sajnálod, a végén meg lehazugozod őket több más mellett.

A gyártóról pedig nem mondasz semmilyen véleményt, pedig nyilván az ő saruk ha nem jön időben alkatrész, bár utalsz arra hogy egyszer beszéltél velük.

Ebből annyit látok, hogy a szerviz tette érted a legtöbbet, második a comprint, mert az új géped becserélte pénzre, harmadik a gyártó, mert beszélt veled telefonon.
Kb fordított sorrendben kéne utálnod őket, ha már mindenképp utálni akarsz vkit!
Üdv,
ESI