Adatok
kukaberci (törölt)
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt egy fogadalmam miszerint addig nem halok meg, míg nem volt egy Citroen CX-em.Karácsony táján jött egy e-mail Nagy Sanyi barátomtól, hogy lehetőség lenne kipróbálni egy CX-et, van e kedvem hozzá. Annyira egyértelmű volt a válasz. Sosem szerettem az ünnepeket, de nem emlékszem,…..
kukaberci (törölt)
2009.05.29 15:42:10
@erancx: Színigaz, a szívást az okozta, amikor az S1-esből átültem az S2-be. Eleinte gyakran töröltem (szárazon) ablakot indexelés helyett és dudáltam éjszaka reflektorkapcsolás helyett :-)
kukaberci (törölt)
2009.05.29 15:47:07
@Kifordított kacagány: az index és a lámpakapcsoló az abban az időben sztenderdnek tartott 10 óra 10 perces kormányfogáshoz passzolt, csak az ujjaid kinyújtásával mindet kezelhetted, anélkül, hogy a kormányfogáson egy mikronnyit is változtatnod kellett volna. Három egymást követő gép alatt úgy megszoktam, azóta is zavar a kéznyújtogatás. Ilyen ergonomikus autóm nem volt azóta, de őszre talán újra lesz.
Az S1-es egyébként nagyságrendekkel kényelmesebb ülésekkel bír, mint a műanyag lökős S2-es. Még olyat!!!!
Az S1-es egyébként nagyságrendekkel kényelmesebb ülésekkel bír, mint a műanyag lökős S2-es. Még olyat!!!!
Ha nem ez az, akkor mi? Rejtélyes hírszerkesztőnk elefántcsont-tornyából egy morzsát hullajtott alá. Lám: The Land Shark: 2500 lóerő a hátsó tengelyen Valószínűleg az egyik leggyorsabb utcai sportkocsit sikerült elkészítenie az Intense Automotive Design nevű cégnek a Mosler…..
kukaberci (törölt)
2009.05.12 13:18:56
kukaberci (törölt)
2009.05.12 13:20:14
Észak-budai autósoknak ismerős lehet a szitu. A helyszín az Árpád Fejedelem útja és a Komjádi Béla utca kereszteződése, rögtön a Komjádi uszoda előtt. A világoskék-metál Passat CC a Margit híd felől érkezett és balra próbált volna befordulni, a Komjádi utcába. A…..
kukaberci (törölt)
2009.04.25 11:22:12
@mcal:
Kösz a tanácsot, nem véletlenül kerülöm azt az útszakaszt. Egy életem van, és nincs annyi felesleges időm, amit ott szándékszom elpazarolni.
Egyébként jártam arra eleget. Hasonló helyzetben akár egy percig is tolom kifelé milliméterenként a kocsi orrát, hátha észreveszi az ott közlekedő. Esélyt sem adva persze mehetek karosszériázni.
Kösz a tanácsot, nem véletlenül kerülöm azt az útszakaszt. Egy életem van, és nincs annyi felesleges időm, amit ott szándékszom elpazarolni.
Egyébként jártam arra eleget. Hasonló helyzetben akár egy percig is tolom kifelé milliméterenként a kocsi orrát, hátha észreveszi az ott közlekedő. Esélyt sem adva persze mehetek karosszériázni.
kukaberci (törölt)
2009.04.25 11:33:21
@mcal:
„Magatartás a gyalogosokkal szemben”
Na, ez szép volt, végre.
Köszönöm. :)
Okuljanak mások is.
„Magatartás a gyalogosokkal szemben”
Na, ez szép volt, végre.
Köszönöm. :)
Okuljanak mások is.
kukaberci (törölt)
2009.04.25 09:04:41
@mcal:
és az a) kérdés? A két sáv, amin már átment, elég széles egy kanyarodáshoz...
Egyébként nagyobb egyterűvel járok, és mégis nézegetek a sorok felett.
Ha meg elég óvatosan tolja az orrát, nem biztos, hogy a csinnbe belemegy bármilyen furgonos (akármennyire sem szeretem őket, ennyire ők sem balfékek).
és az a) kérdés? A két sáv, amin már átment, elég széles egy kanyarodáshoz...
Egyébként nagyobb egyterűvel járok, és mégis nézegetek a sorok felett.
Ha meg elég óvatosan tolja az orrát, nem biztos, hogy a csinnbe belemegy bármilyen furgonos (akármennyire sem szeretem őket, ennyire ők sem balfékek).
És mégis mit gondolt, a mercis megijed, elszégyelli magát és hazáig hüppög? Hát nem.
Vélemények az azonos című írásunkról...
kukaberci (törölt)
2009.04.15 23:56:43
Különben tojok rá, milyenek a kerékpárutak, nekem is azt kell használnom, ahol van, mikor bringázok.
Amikor autót vezetek, a közúton haladok, bármilyen sz@r is, és nem a bicikliúton megyek, mert az kevésbé veszélyes.
Egyébként meg a közútjaink sem jók, erről a frissiben cserélt két lengőkarom is tudna mesélni... (Demszkinek és családjának, továbbá minden honi illetékesnek forró üdvözletem!)
Amikor autót vezetek, a közúton haladok, bármilyen sz@r is, és nem a bicikliúton megyek, mert az kevésbé veszélyes.
Egyébként meg a közútjaink sem jók, erről a frissiben cserélt két lengőkarom is tudna mesélni... (Demszkinek és családjának, továbbá minden honi illetékesnek forró üdvözletem!)
kukaberci (törölt)
2009.04.16 00:25:11
@Mathiask: akkora veszélyben nem lehetett a bringás, ha ráért autót csapkodni (hogy tört volna le a keze ...).
Én vagyok hülye, vagy a tükör görbe? – néha már-már kételkedem épeszűségemen, képes vagyok felhúzni magam olyan dolgon, amit máskor észre sem vennék, kósza gondolatfátyol lenne csak szürkeállományom (feltéve, ha van ilyen) redőin. Az utóbbi hetekben azonban van egy…..
kukaberci (törölt)
2009.04.04 08:01:45
@Bajusz.:
Idézek, mert nem nézted, mit idéztem copy/paste-tel tőled!
„kukaberci 2009.04.03. 15:41:36
@Bajusz.:
ne haragudj, de ezt szerintem kicsit benézted. „Egy példa: Svédországban az aszfalt hőmérséklete -40 és +20 fok között ingadozhat, nálunk ez -20 és +50 fok. Érthető talán, ha nálunk kicsit hamarább indul szétfagyásnak és porladásnak az út”
Eredetileg ezt írtad, és ebben 10 fok a difi, de a lényeg nem ez, hanem a sz@r utak és a soktízéves tolvajlás és az adófizetők folyamatos hülyének nézése, miközben a fidesz-szadesz-maszop-fórum minden tagja és sleppje degeszre tömte a zsebeit.
Ez jobban zavar, mint a tűréshatárvita Celsiusban.
Idézek, mert nem nézted, mit idéztem copy/paste-tel tőled!
„kukaberci 2009.04.03. 15:41:36
@Bajusz.:
ne haragudj, de ezt szerintem kicsit benézted. „Egy példa: Svédországban az aszfalt hőmérséklete -40 és +20 fok között ingadozhat, nálunk ez -20 és +50 fok. Érthető talán, ha nálunk kicsit hamarább indul szétfagyásnak és porladásnak az út”
Eredetileg ezt írtad, és ebben 10 fok a difi, de a lényeg nem ez, hanem a sz@r utak és a soktízéves tolvajlás és az adófizetők folyamatos hülyének nézése, miközben a fidesz-szadesz-maszop-fórum minden tagja és sleppje degeszre tömte a zsebeit.
Ez jobban zavar, mint a tűréshatárvita Celsiusban.
kukaberci (törölt)
2009.04.06 13:11:35
Na, lehet tovább anyázni:
www.hirextra.hu/2009/04/06/penzt-ad-a-fovaros-a-sajat-utjaira/
Az útburkolati jeleket akarják „megszépíteni”. A baj csak az, hogy azokon az útfelületeken, amikről eddig is elég negatívak a tapaszatalataink...
Kerékpársávot építgetnek hónapok óta a Röppentyű utcában, az úttest úgy sz@r, ahogy van, és a régi, le nem kopott, fel nem mart jelek mellé gyönyörűen felbarkácsolták az újakat... Szlalompálya lett, mondhatom. Gratulálok, a felelősöket pedig kérem, Schirillával MOST menjenek még ki fördőgatyában az újpesti Duna-partra, és irány a csepeli szabadkikötő!
www.hirextra.hu/2009/04/06/penzt-ad-a-fovaros-a-sajat-utjaira/
Az útburkolati jeleket akarják „megszépíteni”. A baj csak az, hogy azokon az útfelületeken, amikről eddig is elég negatívak a tapaszatalataink...
Kerékpársávot építgetnek hónapok óta a Röppentyű utcában, az úttest úgy sz@r, ahogy van, és a régi, le nem kopott, fel nem mart jelek mellé gyönyörűen felbarkácsolták az újakat... Szlalompálya lett, mondhatom. Gratulálok, a felelősöket pedig kérem, Schirillával MOST menjenek még ki fördőgatyában az újpesti Duna-partra, és irány a csepeli szabadkikötő!
Citroen Kacsa, Mini, Renault R4, Volkswagen Bogár, Mercedes G-osztály – tudják mi közös bennük? Valamennyien egy kis kasztba tartoznak, a harminc éven túl azonos műszaki alapokra gyártott autókéba. Igen, a G-osztály is túllépte az autómatuzsálemi kort, első példányai…..
kukaberci (törölt)
2009.03.20 10:11:00
Úgy tűnik, a Belsőség kollektív tudatalattija ezt a hétvégét az utólagosan beépíthető tempomatoknak szentelte. Esküszöm, egy büdös szót se szóltunk egymásnak, de hetek óta eldöntött tény, hogy ma ezzel fogok szívni.
Kicsit messzebbről kezdeném, azokkal az időkkel, mikor…..
kukaberci (törölt)
2009.03.16 07:36:45
„Szar helyen van, de nincs mit tenni, le kell bontani a reléboxot. Azaz csak kellene, mert az egyik csavar egyáltalán nem hozzáférhető… hacsak le nem bontunk egy másik reléboxot (a francba ezt a sok elektronikát már!).”
Mint tudjuk, csak a francia autók szerelhetők sz@rul.
Bezzeg a németek... :-)
Mindenesetre érdekes, és tanulságos, bár a kedvem ez is elvette a beépítéstől, ha nem is annyira, mint a Papp-féle téglás waecos.
Mint tudjuk, csak a francia autók szerelhetők sz@rul.
Bezzeg a németek... :-)
Mindenesetre érdekes, és tanulságos, bár a kedvem ez is elvette a beépítéstől, ha nem is annyira, mint a Papp-féle téglás waecos.
Érint is a dolog, meg nem is: családomban csak sárga környezetvédelmi plakettes autók vannak, de szinte sose megyünk a Hungária-gyűrűn belülre velük, ha igen, csak azért, mert kicsit talán gyorsabb. De ez a rendelet kiverte a biztosítékot. Utánaeredtem, amatőr módszerrel…..
kukaberci (törölt)
2009.03.06 05:16:51
@toncsi64:
Ott a pont!
„40 éve lakom a körúton. Járt a 12-es busz, csak (a jelenlegi szabályozás szerint) kitiltandó autók pöfögtek erre (nagyobb számban mint manapság), mégsem volt ilyen levegő.
Persze akkor télen a havat elszállították, voltak utcaseprők, a házfelügyelők minden reggel feltakarították a járdát, a kevesebb dohányos is kevesebb csikket dobált el, sorolhatnám.”
A közterületek takarítása sajnos évtizedek óta egyenlő a nullával. Meg lehet nézni, milyen mocsok gyűlik össze a járdaszegélyeknél, a villanyoszlopok körül, a villamospályákon... Az FKF gyakorlatilag semmit nem végez ezen a területen.
És sokkal kevesebb kutya sz@rta össze a járdát, a parkokat (lehet, az orrlógatásunkkal nem is pesszimista nép vagyunk, hanem csak a kutyasz@rkupacokat figyeljük a flaszteron?...), sokkal nagyobb volt a tisztaság. Pedig a ma már szinte belvárosnak számító belső Váci úton méretes vasöntöde és egyéb komoly ipari környezetszennyezők üzemeltek!
Már Lenin is megmondta: takarítani, takarítani, takarítani! (Ubiraty, ubiraty, ubiraty!)
Ott a pont!
„40 éve lakom a körúton. Járt a 12-es busz, csak (a jelenlegi szabályozás szerint) kitiltandó autók pöfögtek erre (nagyobb számban mint manapság), mégsem volt ilyen levegő.
Persze akkor télen a havat elszállították, voltak utcaseprők, a házfelügyelők minden reggel feltakarították a járdát, a kevesebb dohányos is kevesebb csikket dobált el, sorolhatnám.”
A közterületek takarítása sajnos évtizedek óta egyenlő a nullával. Meg lehet nézni, milyen mocsok gyűlik össze a járdaszegélyeknél, a villanyoszlopok körül, a villamospályákon... Az FKF gyakorlatilag semmit nem végez ezen a területen.
És sokkal kevesebb kutya sz@rta össze a járdát, a parkokat (lehet, az orrlógatásunkkal nem is pesszimista nép vagyunk, hanem csak a kutyasz@rkupacokat figyeljük a flaszteron?...), sokkal nagyobb volt a tisztaság. Pedig a ma már szinte belvárosnak számító belső Váci úton méretes vasöntöde és egyéb komoly ipari környezetszennyezők üzemeltek!
Már Lenin is megmondta: takarítani, takarítani, takarítani! (Ubiraty, ubiraty, ubiraty!)
Elgondolkoztak-e már azon, miért vettek olyan sokan bogárhátú Volkswagent, és miért rajonganak érte ma is annyian? Ez a sárga kocsi új kora óta egy családnál van, megjárta már többször a poklot és a mennyországot. Most bezárult a kör, újra új autó. Bogár-teszt,…..
Az rendben van, hogy Danica Patrick nő létére versenyzik.
Az is rendben van, hogy nő létére versenyzik és nyer.
Sőt, mi több, nő létére versenyzik, nyer és jól néz ki.
Ráadásul barna, ami szintén piros pont.
Nem beszélve arról, hogy fürdőruhában kígyózik.
Tudják mi kell a…..
kukaberci (törölt)
2009.02.12 19:57:18
Idestova három hete dolgozik nálunk a 300-as kombi zőccséges, pár dolgon már túl vagyunk együtt. E háromból majdnem egy hetet úgy töltöttem, ahogyan Petőfi nagyon nem szeretett volna meghalni – ágyban, párnák közt. Hiába, a kis bacik egyre erősebbek, akármennyi vitamint is…..
kukaberci (törölt)
2009.02.05 15:45:27
Hivatalosan, törvényesen hamisítják meg a mérési eredményeket. Szakmai berkekben legendák keringenek a különböző rafinált, sunyi trükkökről, amik lehetővé teszik a manipulációt. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz