Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nebutron

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A múltkor elég hamar felvetődött, hogy van-e értelme a téli abroncsoknak, vagy csak parasztvakítás az egész. Ezt a kérdést járja körül a második téli poszt. Ezt is olvassátok el, ha ti is úgy gondoljátok, hogy nem hülyeség a téli gumi és nyerni szeretnétek belőle egy…..
Nebutron 2011.11.17 10:16:46
@KaPé:
Talán észrevetted a hozzászólásomban írtam is, hogy hóban a téli gumi összehasonlíthatatlan előnyt jelent a nyárival szemben, ez teljesen egyértelmű és vitathatatlan.
És igen, én is télire cserélek, amint bejön a hideg, annak ellenére, hogy normál körülmények között értékelhetetlen a különbség hidegben a jó nyári és téli között.
A kötekedő hülyékkel meg nem foglalkozom, aki megmagyarázza, hogy de ő 7 fok alatt a télivel 10 méterrel hamarabb áll meg mint a nyárival, meg akik a gumigyártók által szponzorált tesztekre hivatkoznak... :D
Nebutron 2011.11.17 21:04:59
@"streetfighter": Én már a poszt legelején erről pofáztam, de aztán a profi forma 1-es pilóták rögtön megmondták a frankót a fejemnek :D Pedig én autók között dolgozok, és elég sok dolgot volt lehetőségem tesztelni és tapasztalni.
És ennek ellenére én is téligumizok, mert nem szeretnék reggel arra kelni, h leesett a hó és szopóágra kerüljek :D
Rögtön két sajtóközlemény érkezett. Az egyiket a volt, a másikat meg az új Jaguar-Land Rover importőr küldte. A sors iróniája, hogy ugyanahhoz a céghez vándoroltak az importőri jogok, amelynél a Cél Motors egyik korábbi márkája, a Hyundai is kikötött - igaz, volt előtte…..
Belsőség Izgága elektron 2010.09.15 07:00:00
A Honda CRX-et emleget, CR-Z-t mutogat. Vajon mire emlékszik még 2010-ben a régi dicsőségből? Marihuánaültetvény és VTEC, villany-nyomaték és aljasság. Mai autóipari szappanoperánk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nebutron 2011.03.21 09:54:53
@zeddez:
Mindentudóokosgyerek! Ezt az integrák, vti-k nem bírnak 200-300 ezret, meséld el azoknak a Honda tulajoknak is, akiknek bírták és ráadásul sokaknak nem gyári állapotban, hanem nagyobb tengelyekkel, gyárinál magasabb tiltáson is!!! Egyetlen egy titka volt az egésznek! Rendes szervizelés, odafigyelés és a 8 ezrenkénti olajcsere!! Sok nem bírja ki valóban! Az a sok, amit a hülyegyerekek megkaptak apucitól és nonstop 8500-as fordulaton hideg motorral gyilkoljuk, az olajcseréről meg azt se tudjuk, hogy mi az!!! Az enyémben 260 ezer van és köszöni jól van!!!! Mondjuk szegény kollégám nem értette, hogy az 1.4-es újonnan vett wv poloja 75 lóerővel, ami sosem pörgött 3500 fölé, miért is állt be a motorja 40ezernél és az enyém miért nem még 260 ezernél sem, ami sokat van 8ezer fölé pörgetve:D:D:D
Arról nem is beszélve, hogy manapság mennyi vti van turbósítva kis nyomással gyári belsővel!!! Persze az nem lesz a világ legtartósabb dolga, de az említett 1.4-es poló futásteljesítményét tudni fogja, 230 lóval is gyári belsővel!!!:D:D:D