Adatok
ZoTyo
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A szövetség távlati céljai között említette, hogy emelkedjen 15 százalékra a kerékpárosok aránya, amihez egyebek mellett szemléletváltoztatásra van szükség, ehhez pedig a kerékpározást népszerűsíteni kell. A "kerékpárosbarát úthálózat" kialakításához…..
ZoTyo
2010.02.09 09:17:57
@Krisi: nem akarok már én is beállni az "egyre szarabb a TC" jelmondatot skandálók sorába...
Pedig tényleg, egyre szarabb... sajnos (szerettem)
Pedig tényleg, egyre szarabb... sajnos (szerettem)
Húszezer forintos pénzbírság lesz a vége, ha a tilalom és az erőteljes rendőri felügyelet ellenére valaki mégis arra ragadtatja magát, hogy a lezárt Margit híd járdáján felül kerékpárjára. A bringaúttábla eltűnt. Hétfő óta minden nap folyamatosan este 20-21 óráig…..
ZoTyo
2009.09.16 19:22:48
@lápi lidérc:
Remélem lesz egyszer annyi bringás Bp. utcáin, hogy agyvérzést kapsz... Te Szentlélek...
@Novi bácsi:
Nekem meg tele a tököm az önelégült autósokkal, akik papolnak itt a KRESZről, meg szabályok betartásából. Nekem is minden nap bele kell taposnom a fékbe (autóban), mert valami gyökér nem tud sávot váltani, beragad a kereszteződésbe, 80nal megy át a zebrán, nem indexel, piroson halad át stb.
Akinek nem inge...
Remélem lesz egyszer annyi bringás Bp. utcáin, hogy agyvérzést kapsz... Te Szentlélek...
@Novi bácsi:
Nekem meg tele a tököm az önelégült autósokkal, akik papolnak itt a KRESZről, meg szabályok betartásából. Nekem is minden nap bele kell taposnom a fékbe (autóban), mert valami gyökér nem tud sávot váltani, beragad a kereszteződésbe, 80nal megy át a zebrán, nem indexel, piroson halad át stb.
Akinek nem inge...
A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb.
Vélemények az azonos című írásunkról...
ZoTyo
2009.08.19 14:21:54
@Nancsi:
Lámpa mióta fotózik? És melyik?
Szabályszegést büntessék, csak ne hozzanak fasz szabályokat (bringa szoros jobbratartási kötelezettsége, autók sárgán áthajtás büntetése). A mai szabályozás jó része csak akadály a normális közlekdés előtt autóval és bringával is. Attól, hogy rendszám van egy bringán, még nem lesz szabálykövető (lásd motorosok felhajtott rendszámtáblája). A Margit-hídi bringasáv elhagyása is csak egy akadály a normális közlekedésben
Nagyon szép, ha bringázol földúton, javarészt én sem a városban tekerek, ha lehetőségem van. De Bp. attól nem lesz élhetőbb, ha egyre több és több autó pöfög.
Nem azt írtam, hogy én szabálysértő lehetek, Te pedig vigyázz rám, amikor előtted megyek. Az előző postjaimban is azt próbáltam sugallni, hogy kölcsönös jóindulat és türelem nélkül előbb utóbb baleset lesz a vége. Tapasztalataim szerint (mondom: bringa-autó-BKV)pici figyelmességgel sokkal több meleg helyzet kerülhető el, mint merev szabálybetartással. Pl. tetszik vagy nem, elsőbséged akkor van - ha Kamazzal vagy, akkor is - ha megadják. Célszerűbb elengedni az idiótát, mint ütközni vele, nem? A száguldozás és elsőbbség be nem tartása, index nélküli sávváltások, hosszas dudálások... csak egy pár, amit biztosan nem bringások követnek el. Ők más szabályokat szegnek meg, de ez nem a jó és a rossza harca, ez mindennapi közlekedés.
Próbáld egyszer ki: állsz a pirosnál és lehúzódsz a hátulról előre csorgó bringás/motoros elől egy picit, csak gesztus értékűen. Meg fogja köszönni. Mert abban az adott helyzetben ő tud jobban haladni. Máskor meg Te...
Lámpa mióta fotózik? És melyik?
Szabályszegést büntessék, csak ne hozzanak fasz szabályokat (bringa szoros jobbratartási kötelezettsége, autók sárgán áthajtás büntetése). A mai szabályozás jó része csak akadály a normális közlekdés előtt autóval és bringával is. Attól, hogy rendszám van egy bringán, még nem lesz szabálykövető (lásd motorosok felhajtott rendszámtáblája). A Margit-hídi bringasáv elhagyása is csak egy akadály a normális közlekedésben
Nagyon szép, ha bringázol földúton, javarészt én sem a városban tekerek, ha lehetőségem van. De Bp. attól nem lesz élhetőbb, ha egyre több és több autó pöfög.
Nem azt írtam, hogy én szabálysértő lehetek, Te pedig vigyázz rám, amikor előtted megyek. Az előző postjaimban is azt próbáltam sugallni, hogy kölcsönös jóindulat és türelem nélkül előbb utóbb baleset lesz a vége. Tapasztalataim szerint (mondom: bringa-autó-BKV)pici figyelmességgel sokkal több meleg helyzet kerülhető el, mint merev szabálybetartással. Pl. tetszik vagy nem, elsőbséged akkor van - ha Kamazzal vagy, akkor is - ha megadják. Célszerűbb elengedni az idiótát, mint ütközni vele, nem? A száguldozás és elsőbbség be nem tartása, index nélküli sávváltások, hosszas dudálások... csak egy pár, amit biztosan nem bringások követnek el. Ők más szabályokat szegnek meg, de ez nem a jó és a rossza harca, ez mindennapi közlekedés.
Próbáld egyszer ki: állsz a pirosnál és lehúzódsz a hátulról előre csorgó bringás/motoros elől egy picit, csak gesztus értékűen. Meg fogja köszönni. Mert abban az adott helyzetben ő tud jobban haladni. Máskor meg Te...
ZoTyo
2009.08.19 14:25:58
@Brüki: - kreszvizsgát tetetnék minden gyalogossal
És ezt mégis hogy gondolod? Komolyan érdekel...
Egy járni tanuló gyerek elvben már gyalogos, de mondjuk 6 évesen bemagoltatnál valakivel egy KRESZ-tankönyvet?
Szerinted ez megoldaná a problémát?
Nem politikus vagy véletlenül?
És ezt mégis hogy gondolod? Komolyan érdekel...
Egy járni tanuló gyerek elvben már gyalogos, de mondjuk 6 évesen bemagoltatnál valakivel egy KRESZ-tankönyvet?
Szerinted ez megoldaná a problémát?
Nem politikus vagy véletlenül?
ZoTyo
2009.08.19 14:35:23
@Fikalnyik Eugén:
a Te kiáltványod is kaviár. Nyugodj meg, mire mindaz megvalósul, amit írtál már az ember kihalófélben lesz...
Jó, ne Hollandiával példálózzunk, hanem mondjuk Prágával. Az a város rohadtul hasonlít Bp-re, egyik oldala sík, másik dombos, szűk (Pestnél jóval szűkebb) belváros, rohadt sok turista. Ok, kevesebb a lakosa mint Bp-nek, mégis alig van autó. Viszont ésszerű-olcsó-tiszta a tömegközlekedés, sokan bringáznak és európai a gondolkodásmód.
"Ne a biciklit emelgessék, hanem azért lobbizzanak, hogy ne legyenek a kereszteződésekben beláthatatlan szakaszok (mondjuk a szilágyin, ahol jó magas sövényt raktak az autók és a kerékpárút közé, nehogy a paraszt lásson valamit a másikból"
Hidd el, a CM nem olyan önző mint hiszed. Az, hogy belátható legyen egy útszakasz az bringás szempontból ha lehet még fontosabb mint autóban ülve (lehet téged ítélnek el, de én pisálok kacsába egy életen át, ha ütközünk)
a Te kiáltványod is kaviár. Nyugodj meg, mire mindaz megvalósul, amit írtál már az ember kihalófélben lesz...
Jó, ne Hollandiával példálózzunk, hanem mondjuk Prágával. Az a város rohadtul hasonlít Bp-re, egyik oldala sík, másik dombos, szűk (Pestnél jóval szűkebb) belváros, rohadt sok turista. Ok, kevesebb a lakosa mint Bp-nek, mégis alig van autó. Viszont ésszerű-olcsó-tiszta a tömegközlekedés, sokan bringáznak és európai a gondolkodásmód.
"Ne a biciklit emelgessék, hanem azért lobbizzanak, hogy ne legyenek a kereszteződésekben beláthatatlan szakaszok (mondjuk a szilágyin, ahol jó magas sövényt raktak az autók és a kerékpárút közé, nehogy a paraszt lásson valamit a másikból"
Hidd el, a CM nem olyan önző mint hiszed. Az, hogy belátható legyen egy útszakasz az bringás szempontból ha lehet még fontosabb mint autóban ülve (lehet téged ítélnek el, de én pisálok kacsába egy életen át, ha ütközünk)
Egyre gyakoribb jelenség, hogy biciklisek és motorosok a villamossínt választják a forgalmas úttestek helyett. A villamosvezetőket rettegésben tartják, ráadásul szabálytalan is a sínen kerékpározni. Senki nem azért indul biciklizni, hogy elüssék, hogy öngyilkos legyen. Miért…..
ZoTyo
2009.07.19 20:13:45
@BKV reszelő: nézőpont kérdése, nekem például az ilyen beképzelt, impotens, mindenkinek betartó férgekkel van gondom, mint amilyen Te is vagy!
ZoTyo
2009.07.19 22:11:52
@Dekoros: te pedig rongyolj bele egy billencses Kamazba, te önelégült seggfej. Tudod, azt a kurva KÖZutat, amit kisajátítasz magadnak, olyanok adójából is fizetik, akiknek soha nem volt autójuk.
Szerinted bringázni erdőben kellene, én meg azt mondom, takarodj a vasaddal az autópályára, mert az autóknak meg ott a helyük, nem a Nagykörúton belül, a Belvárosban
Szerinted bringázni erdőben kellene, én meg azt mondom, takarodj a vasaddal az autópályára, mert az autóknak meg ott a helyük, nem a Nagykörúton belül, a Belvárosban
A Nemzeti Közlekedési Hatóság elnökhelyettese az MTV híradójában jelentette be tegnap este, hogy 2010-tõl összevonják az autók környezetvédelmi vizsgálatát és mûszaki vizsgáját. Véleményük mai hírünkről...
Eddig úgy voltam, hogy félek/nem akarom bántani a vázamat, és bár fixi, feleslegesek a váltóbóvden-vezetők az alsócsövön, felesleges az elsőváltó konzolja, nem vágtam le őket. Viszont ma megint megfordult a fejemben a téma. Eladni nem fogom, váltót se tervezek rá rakni, akkor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sikerült ismét egy megosztó cikket összerakni erről a túlbeszélt témáról, a sok impotens 'autós' fröcsöghet itt, hogy le az összes bringással, meg ott dögöljenek meg az úton stb.
Nem baj az oldal látogatottsága növekszik, sok a hozzászóló, ez a lényeg.
Szerencsére nem akkora az ellentét a való életben mint az interneten, én pl. arányait tekintve sokkal több ökör autóssal találkozom (autóban ülve többet, főleg most), mint bringással.
Az a megosztottság, ami az ehhez hasonló cikkek írnak jórészt az ilyen színvonaltalan, részrehajló, orránál továbblátni nem akaró álláspontok miatt vannak, a média ássa az árkot és neki érdeke, hogy azt ne temessék be. Így mindig van miről írni. Bulvárfos, TC Hírszerkesztő monnyonle!