Adatok
Briian
0 bejegyzést írt és 130 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokat jártam bulizni. Konyhabulikba. A konyhabuli az a történet, mikor zajlik egy lakásban a házibuli, emberek, zene, poharak, kavargás mindenütt, páran pedig a konyhában ülnek, ahol világosabb van, kevésbé hallatszik a zene, és beszélgetnek. Én állandóan a konyhában találtam…..
Rengetegen szerették volna ezt a receptet, nos engedek az erőszaknak :) Egy valóban olcsó, kellemes veknit készítettem és nagyon aprólékosan lefényképeztem azért, hogy mindenkinek egyértelmű legyen. Természetesen lehet jobbat, lehet jobban, de én így készítem és kész.....…..
A tegnapi EKB kamatvágás kiverte a biztosítékot. Pontosabban a pozikat likvidálta a mintegy 200 pipnyi esés.
Ahogy azt korábban már írtam, nem adom fel, hiszen a kockázat az a teljes számlaméret. Ha szigorúan vesszük, akkor ez volt a második próbálkozás, tehát eddig mínusz…..
Briian
2013.11.08 13:50:47
A heti postokban megpróbálok valami képet adni, arról, hogy mit is fog hallani az aki eljön az előadásra. Már most többen vastagon sokallják az összeget, ami nem baj, nem az a cél, hogy több százan eljöjjenek. Ez azoknak szól, akik mint már írtam korábban, valamivel gyorsabban…..
Briian
2013.09.19 13:38:13
Emlékek, álmok, gondolatok.
Könyv címek. Vagy versek.
Fekete ember
telepszik melléd.
Ne légy egyedül.
Szergej!
Ez rock and roll.
Grafikonba bújt az áldás.
A csatorna sűrűsödik.
Mi is a te stratégiád?
A Maradj nyertes.
Egyenleg: Ez betűvel kiírva,
vagy mi…..
„A nyereség csak illúzió, egyedül a veszteség realitás.”
Tegnap megnyitottam az 1000 dolláros éles számlám és egy délután alatt, majdnem az egészet elégettem. Előzmények itt: „Jönni kislány, én nagy művész…” Maradt még 60 dolcsi.
Íme a…..
Briian
2013.03.13 13:36:48
Ez velem is megtörtént. 1000$-t megfeleztem a gbpjpy-vel egy röpke délután alatt. Gondoltam, hogy majd megfordul és kiszállok nullában. Hát nem fordult meg, hanem rakétaként száguldott, így elégetve a számlám jó részét.
Kép:
www.kepfeltoltes.hu/view/130313/_original_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ehhez a szakmához nagyfokú elszántság kell, mert rengeteg pofont gyűjtünk be, míg elérünk egy olyan szintet, hogy emelkedő profitgörbét tudjunk produkálni...
Kép:
www.kepfeltoltes.hu/view/130313/_original_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ehhez a szakmához nagyfokú elszántság kell, mert rengeteg pofont gyűjtünk be, míg elérünk egy olyan szintet, hogy emelkedő profitgörbét tudjunk produkálni...
Briian
2013.03.13 15:30:49
@tóninéni: Igen, ez nagyon az elején volt. Persze ezután is voltak hasonlók, de ez nagyon megmaradt. Utána nagy sokára visszatornáztam a számlát az eredeti összegre, majd 1-2 nap alatt lejjebb voltam, mint előtte. Mindez azért, mert nem volt tudatos a nyerő széria, csak szerencsém volt... Nehéz az embernek megbirkózni saját magával.
Miss Eurina még sokkos állapotban van ez előző hetek önfeledt zuhanásától, akit Mr. Zöldhasú, a Medvék és talán az iparági adatok is keményen nyomtak, miután megtört a felfelé menetelése 13.7110-nél. Csodálatos esés volt . Szédítő.
Mit mutat a chart? Mit…..
Briian
2013.03.07 23:20:07
Foteltraderzzzz
A gazdagság jobb, mint a szegénység, már csak anyagi szempontból is
2013.02.13 12:32:41
Teltek a hetek, a hónapok és csak nyomtam a demószámlás szimulációs tesztkereskedést. A szenvedélyem sodort és a körülöttem élők pedig aggódva néztek, lehet, hogy bekattant. Igen megőrültem, úgy megörültem, mert találtam valamit. Valami értékeset. Ami fejleszt.…..
Briian
2013.02.13 16:27:10
Sziasztok!
Mielőtt a 2013-as évbe belefogunk szeretném összefoglalni röviden a tavalyi évemet.
Egy hosszúra nyúlt közel két éves magánéleti válságom ért véget tavaly... Ugyan válással rendeződik, de mégis rendeződik, és utat enged egy nyugalmasabb és harmonikusabb élet…..
Briian
2013.01.27 11:34:40
@ingyenebed:
Veled értek egyet maximálisan. Lehet pénzt keresni a forex-en.
Ahogy Inflexio is írta korábban: "A legrosszabb mechanikus stratégia a nullszaldós, ha a költségektől eltekintünk."
Tehát ha nagy idősíkú trendet követünk kockázatkezeléssel, stop-ot célárat használva, annyi menedzseléssel csak, hogy célárnál aggresszív kiszállásra váltunk, megpróbálva benne maradni a trendben, akkor már nyereségesek lehetünk.
Veled értek egyet maximálisan. Lehet pénzt keresni a forex-en.
Ahogy Inflexio is írta korábban: "A legrosszabb mechanikus stratégia a nullszaldós, ha a költségektől eltekintünk."
Tehát ha nagy idősíkú trendet követünk kockázatkezeléssel, stop-ot célárat használva, annyi menedzseléssel csak, hogy célárnál aggresszív kiszállásra váltunk, megpróbálva benne maradni a trendben, akkor már nyereségesek lehetünk.
Azért, hogy ellensúlyozzam azt a sok negatívumot, amit eddig a forex -en történő kereskedés közben elszenvedhető (és várható) veszteségekről írtam, mutatok még egy pozitívumot.
Feltételezem, hogy mindenki tisztában van vele. Én is tisztában voltam vele, mégis, amikor az…..
Briian
2012.07.05 13:26:58
Hírcsárda - Pusztán hírek
2012. április 17., kedd - Rudolf, Klára és Rozmár napja van
2012.04.17 00:00:00
- Ma van a Pörköltszaftos koronázási palástok világnapja.- 4 éve ezen a napon rendezték meg az első lovaspóló versenyt a Nemzetközi Űrállomáson.- 1923. április 17-én tették kötelezővé az egységes (méter, kilogramm, liter) mértékrendszert az állatvilágban is.A nap…..
Briian
2012.04.17 11:23:28
Briian
2012.04.18 11:57:41
Sziasztok, Volt pár tartalmas komment az előző bejegyzésemre és végül úgy döntöttem inkább bejegyzésben reagálok összesítve. Köszi a kommenteket, Neomodel kritikáját is (szeretem a normálisan megírt ellenvéleményeket). Ettől függetlenül a mozgóátlagokkal kapcsolatos…..
Briian
2011.11.22 14:01:18
@shortosgyula:
Meg tudnád fogalmazni, hogy mi volt az a pont, minek kellett bekövetkezni ahhoz, hogy az egyenleg görbéd felvegye az északi irányt? :)
Meg tudnád fogalmazni, hogy mi volt az a pont, minek kellett bekövetkezni ahhoz, hogy az egyenleg görbéd felvegye az északi irányt? :)
Sokszor filozofáltam olyanokon, hogy bár tudnék egy jó belépési pontot, olyat amit a nagyok. Esetleg, hogy tudom azt, hogy igen ezért és ezért tutira akkorát elmozdul az EURUSD árfolyama. Volt egy időszakom amikor a mexikói peso-ra spekuláltam. Az volt az alapgondolatom, hogy vagy…..
Leelemeztem az USDHUF devizapárt. Véleményem szerint holnap reggeltől érdemes shortolni, este még nagy a spread. Az adatpontok 4 órás periódusban látszanak. Zárás szerda dél körülre tervezem. Itt három darab előrejelzést láthattok.Jó kereskedést!..
Briian
2011.05.11 10:12:33
Briian
2011.05.11 16:04:40
Az utóbbi időben tesztjeim és éles kereskedéseim alapján jobb hozamot tudok termelni részvényekkel. Az adatok kinyerése nehézkes sajnos, főleg napon belüli árakat letölteni részvényeknél.A stockmester blogomba teszem fel a részvény analíziseimet. A mostani stratégiámban az…..
Briian
2011.03.25 09:37:32
@mando: Ezeket a brókercégeket nem ismerem, én annak idején az MBTrading nevű amerikai cégnél nyitottam számlát. Akkor ők elég jónak számítottak.
Az alábbi elemzésemben látható, hogy ezen a héten csökkenni fog a GBPCAD árfolyama. Én shortolom tehát, a profit célom 1,5400 és a stopom 1,6017. Most szálltam be, ez friss elemzés. (Az adatpontok 4 órás adatokat jelentenek.)Jó kereskedést!Frissítettem az előrejelzésemet!!!! A…..
Briian
2011.03.24 09:53:07
Forex - Devizatőzsde
Egy régi kérdés: Mennyit is lehet keresni ezzel a Forex-el?!
2010.08.28 18:57:00
A fenti kérdés a mai napig benne van az első 3-ban, amit feltesznek nekem azok, akik érdeklődnek a forex-el kapcsolatosan, és ahogy látom a kommentekben is előjön ez a téma (az évi hány %-ot tud egy mechanikus stratégia témára gondolok).A válasz amit erre mondani/írni…..
Briian
2011.03.10 16:08:49
@mazlista: A kérdés, hogy mekkora kockázatot vállalsz közben...
Briian
2011.03.11 20:13:58
@mazlista: Kinek szeretnél bizonyítani? Ha komolyan gondolod, amit írsz, akkor csináld és számolj be a sikereidről. Ha így lesz, az lesz a legjobb bizonyítékod. Én szurkolok Neked.
Elkészítettem az EURJPY komoly előrejelzését. Most már maximum, minimum és záró árakkal is számoltam, előrejeztem őket. Hétfő reggel egy kis shorttal kezdek. ..
Briian
2010.10.25 11:05:25
Egyre fejlettebb előrejelzéseket produkálsz. :) Kíváncsian várom az eredményt.
Találtam egy érdekes játékot:
seed.ucsd.edu/~mindreader/
A témája annyiban kapcsolódik a blogodhoz, hogy a gép itt is megpróbálja előrejelezni a jövőt a már meglévő mintából.
Találtam egy érdekes játékot:
seed.ucsd.edu/~mindreader/
A témája annyiban kapcsolódik a blogodhoz, hogy a gép itt is megpróbálja előrejelezni a jövőt a már meglévő mintából.
Ha minden jól akalul, és hajnalban csökkenésnek indul az árfolyam, máris 6 óra után egy long pozíciót nyitok az EURGBP-ra. A piros árfolyam görbe a rendes árfolyam, a másik kettő az előrejelzésem. Én este 7kor zárom a pozíciómat. Ha már hajnalban elkezd emelkedni nem szállok…..
Briian
2010.10.20 11:05:29
@mando: Gratulálok a jelzésekhez! Ha nem nagy kérés, le tudnád írni nagyjából a lépéseket SPSS-ben? Próbálkoztam vele, de vagy nem adott ki eredményt, vagy kevés memóriára panaszkodik, vagy kapok egy egyenletesen emelkedő vonalat előrejelzésként. :)
Köszi
Köszi
Halihó, Ide fogom gyűjteni azokat a videokat, amiket ebben a témában csinálok. Érkeznek hozzám levelek ebben a témában is, és mivel úgy tartom, hogy ez a legjobb ingyenesen elérhető elemző szoftver (és ver sok fizetőset is) érdemes megtanulni használni, mégha az elején van…..
Briian
2009.04.03 23:30:00
@alterman: Találtam egy megoldást a manuális tesztre:
www.forex-tsd.com/general-discussion/11372-testing-indicators-info-please.html
Az 5. hozzászólástól kezdődik az okosság... :)
www.forex-tsd.com/general-discussion/11372-testing-indicators-info-please.html
Az 5. hozzászólástól kezdődik az okosság... :)
Briian
2009.04.07 07:49:52
@taqi: Bemásoltad a IdleLib.dll -t a C:\Program Files\FXDD - MetaTrader 4\experts\libraries könyvtárba? Nekem símán megy. Visual mode -ban kell futtatni a Visual_Handle_Tranning_51_4.mq4 ea-t és mennie kell..
Briian
2010.09.12 20:42:01
@Zsolt28: Szia, igen itt találsz egy indikátort, amit csatolni kell az mt4-hez. Ezután a ferde, vagy vízszintes trendvonal leírásába kell beleírni ezt: Alert_# (# egy tetszőleges szám)
www.forexfactory.com/showpost.php?p=233568&postcount=23
www.forexfactory.com/showpost.php?p=233568&postcount=23
Már tegnap este annyi „okosságot” olvastam az angol sajtóban, gondolom ez a hazaiban is megjelent, hogy nem tudom megállni, hogy a saját verziómat közre ne adjam. www.project.hu/wikfx/szakadas Üdv.Wik ..
Briian
2010.05.07 16:26:30
Ezt a bejegyzést azért nyitom, hogy az adott témában eszmecsere folyhassék alatta.Egy rövid magyrázat:EA -nak vagy Expert Advisor-nak hívják azokat a programokat MT4 alatt, amik automatikus kereskedést folytatnak..
Briian
2009.02.09 19:52:13
@Lupus in Fabula: Egy egyszerű kitörés stratégiát szerettem volna kipróbálni, ami x számú gyertya high és low értékének átlépésénél köt és lezár.
Ezt wld-ben minden gond nélkül meg tudtam tenni, metatrader-ben nem.
Ezt wld-ben minden gond nélkül meg tudtam tenni, metatrader-ben nem.
Briian
2010.01.15 11:29:57
@tacso: Szia,
Pl. itt elég sok ea-t találsz: www.forexmt4.com/mt_yahoo/
Felteszel egy metatrader-t, bemásolod az experts könyvtárba, lefordítod a kódot ex4-re, újraindítod a metatradert és ki tudod választani az ea-t.
Pl. itt elég sok ea-t találsz: www.forexmt4.com/mt_yahoo/
Felteszel egy metatrader-t, bemásolod az experts könyvtárba, lefordítod a kódot ex4-re, újraindítod a metatradert és ki tudod választani az ea-t.
Nos mint tudjuk,a sikeres tradelés fő pontjai a trendmeghatározás,a belépési pontok meghatározása,és a kilépési pontok helyes meghatározása. A fenti képen eurusd devizapárral kereskedem,H4 idősíkon,de bármely devizapárnál használom,ha van kedvem manuális tradeléshez.Az alap…..
Briian
2010.02.12 16:21:42
@alterman: Köszi a reakciót és a segítő szavakat!
Briian
2010.02.12 16:31:00
@trader55: Dobtam mail-t.
"Emiatt sokan (én is) a mechanikus kereskedésben azokat a stratégiákat részesítik előnyben, ahol nem az árfolyam jövőbeni mozgását keressük - hiszen az elmélet szerint ez lehetetlen hosszú távon - hanem a volatilitást használjuk ki."
Ezen már én is filóztam, hogy olyan stratégiát kellene kitalálni, ami a nagy mozgásokat használja ki. Akár véletlenszerűen meghatározni az irányt, viszont olyan helyzetben, ahol hirtelen nagy mozgások várhatóak. Értelemszerűen jóval nagyobb profitcéllal, mint stoppal. Így 50-50%-ban találnánk el az irányt, viszont a jó RR miatt profitábilis lenne a dolog..
"Emiatt sokan (én is) a mechanikus kereskedésben azokat a stratégiákat részesítik előnyben, ahol nem az árfolyam jövőbeni mozgását keressük - hiszen az elmélet szerint ez lehetetlen hosszú távon - hanem a volatilitást használjuk ki."
Ezen már én is filóztam, hogy olyan stratégiát kellene kitalálni, ami a nagy mozgásokat használja ki. Akár véletlenszerűen meghatározni az irányt, viszont olyan helyzetben, ahol hirtelen nagy mozgások várhatóak. Értelemszerűen jóval nagyobb profitcéllal, mint stoppal. Így 50-50%-ban találnánk el az irányt, viszont a jó RR miatt profitábilis lenne a dolog..
Briian
2010.03.22 17:29:50
Találtam egy érdekes topic-ot a forexfactory-n: www.forexfactory.com/showthread.php?t=216097
Aki tud valamennyire angolul, annak érdemes átfutnia.
Azért ide tettem, mert szerintem a szerző hasonlóan közelíti meg a fundamentumokat, mint Alterman kolléga. :) Ajánlanak benne fundamentumokkal foglalkozó könyveket is.
Aki tud valamennyire angolul, annak érdemes átfutnia.
Azért ide tettem, mert szerintem a szerző hasonlóan közelíti meg a fundamentumokat, mint Alterman kolléga. :) Ajánlanak benne fundamentumokkal foglalkozó könyveket is.
Bevezető (Wik)Ezen alakzatok a témakörével korábban csak érintőlegesen foglalkoztam, de nem mélyedtem el benne igazán. Találtam benne sok mindent, amit saját megfigyeléseim is igazoltak, de kifejezetten ezeket az alakzatokat még nem kerestem kereskedés közben.Pár hete egy…..
Briian
2010.03.01 13:48:02
@Gabor01414:
Jobb gomb a fibonacci eszköztáron, testreszabás és hozzá tudod adni.
img17.imageshack.us/img17/7343/42545966.png
Jobb gomb a fibonacci eszköztáron, testreszabás és hozzá tudod adni.
img17.imageshack.us/img17/7343/42545966.png
Briian
2010.03.01 15:53:20
Briian
2010.03.09 22:16:54
@alterman: Ez high/low ema belépés a blogon lévő stratégiádban is benne van. A stop-ot hova teszed?
Ide jöhetnek az olyan kommentek, amik általános témájúak.Ha olyan vetődne föl, ami szorosan kereskedési, de nincs neki bejegyzés eddig, akkor először kérlek jelezzétek, hogy kellene egy "ilyen" és én megnyitom 1-2 napon belül.Wik..
Briian
2009.12.10 09:48:38
@GabiGabi: Igen, ez megoldás lehet, csak szeretem több idősíkon is megnézni az adott szitut. Na mindegy, ha másnak nem okoz problémát, akkor nem is akkora gond ez. :)
Briian
2009.12.22 22:09:06
@TTguy: Köszi, értem amit mondasz, de nekem nem magyarázza meg a jelenséget. Az világos, hogy a pontok összébb mennek, mivel az 5 perces gyertya magában foglalja az 1 perces gyertyákat. Ami viszont a linkelt képeken látszódik az az, hogy a trendvonal az 1 perces gyertyák alatt, viszont az 5 perces gyertyák fölött megy. Ugyanaz az ár nem ugyanúgy jelenik meg a két különböző idősíkon.
De mindegy, együtt tudok élni a dologgal.. :)
De mindegy, együtt tudok élni a dologgal.. :)
Briian
2009.12.23 08:35:06
@TTguy: Elvileg az átló értékeinek fix pontoknak kellene lenniük, ezért nem értem miért lesznek különböző helyeken a pöttyök az idősík váltásával.. Valószínűleg a koordináták kerekítéséből származik a probléma, ahogy m.tamas is írta.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
users.iit.uni-miskolc.hu/~biro7/introvert.html